The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Wat is jullie relatie / band met Gemini ? Zitten daar ook forummers?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
geen band met Gemini.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wel gaaf dat we gewoon 5 verdedigers bij de eerste 8 hebben. Eigenlijk gewoon de eerste 3 plekken bekleden.
Zou wel vet zijn als we de U20 met heel FC CT vormen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
De club heeft wat geld over, dus bieden we nieuwe contracten aan. We gaan verlies maken, 2 wekelijks, dus het kan zijn dat over een aantal weken de contracten weer verlaagd moeten worden.
Van Poppel is de enige die geen nieuw contract krijgt, want na herhaalde waarschuwingen/ verzoeken om de tt te volgen, blijft hij er toch voor kiezen om zijn eigen weg te bewandelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Beste André,

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt ben je opgeroepen voor het Nationale team Onder 18. Dit betekent dat wij jou zien als één van de betere spelers van jouw leeftijd.

In principe ben je bij de selectie gehaald voor de vriendschappelijke wedstrijd van a.s. maandag tegen het Onder 18 team van België. We spelen deze wedstrijd in Nederland, voor ons is het dus een thuiswedstrijd.

\Big Grin/
Insane life.
Reply
De 1e afvaller is een feit.

Van Poppel stopt er mee( niet doordat ik geen nieuw contract heb gegeven).
Zijn speler laat ik wel gewoon bij ons( hij traint nog door), tot dat hij vanzelf verdwijnt( x aantal dage niet inloggen).
Het is jammer, maar het zat er in dat er wel eens iemand zou gaan stoppen.
Vooralsnog laat ik het dus zo dat we uiteindelijk 1 ML hebben en 3 FC's. Mochten er nou meer mensen gaan stoppen,dan zal Korte( ik dus) zich op een andere positie gaan richten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
is van Poppel een forummer?
Reply
niet zonde van salaris om hem door te laten trainen adder?
Reply
Mac Wrote:is van Poppel een forummer?

Nee, het is een Belg ( kevinsky)van MZ.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
kooltje Wrote:niet zonde van salaris om hem door te laten trainen adder?


Ja, dat is wel zo, maar om Ronnie nu elke week te laten ballen is zonde voor zijn fitheid.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Mac Wrote:is van Poppel een forummer?

Nee, het is een Belg ( kevinsky)van MZ.

Heeft ie wel optimaal getrained? Wellicht dat er iemand zijn vrouw is die de speler kan/wil overnemen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik kan anders mijn vrouw die speler wel laten overnemen. Loop ik dan risico gekickt te worden?
Reply
Methos Wrote:Ik kan anders mijn vrouw die speler wel laten overnemen. Loop ik dan risico gekickt te worden?

Ik heb wel eens de vrouw van een speler (over)genomen.... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Methos Wrote:Ik kan anders mijn vrouw die speler wel laten overnemen. Loop ik dan risico gekickt te worden?


Hij heeft ( nagenoeg ) optimaal getraind, 75%.
Mijn vrouw( Andriolo) en ik( Korte) hebben ook 2 spelers. Vantevoren aangegeven bij die GM en ik zorg er nu voor dat we niet achter elkaar inloggen.
Bv. ik 's morgens, zij 's middags en 's avonds.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Methos Wrote:Ik kan anders mijn vrouw die speler wel laten overnemen. Loop ik dan risico gekickt te worden?

Ik heb wel eens de vrouw van een speler (over)genomen.... :8:


:lol:

Die creatieve linkspoten zijn ook niet te vertrouwen..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Poten en vrouwen in 1 quote [-X [-X
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Er is maw toch wel wat risico aan verbonden dus dan laat ik het liever zo. Heb geen zin om zomaar opeens mijn account kwijt te raken zonder reden.
Reply
Over een paar weken is het September en dan gaat snelheid eruit.
Dus kan er nu een ideeën gespuit worden wat we gaan trainen en op welke dag(en).
Inzicht moet nog ingepast worden en als we dan de huidige dingen allemaal rond de 10 hebben, wordt het tijd om de pt up te gaan graden( middenvelders kunnen nog wel ff wachten), want dan zal de tt niet meer voor iedereen zijn.

Dus koppen, inzicht, techniek, pos.spel zijn de ingredienten voor de tt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Korte passen en tackelen lijken mij ook wel handig om bijvoorbeeld op de zaterdag en de zondag te doen
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Korte passen en tackelen lijken mij ook wel handig om bijvoorbeeld op de zaterdag en de zondag te doen


Daar hebben de FC's niets aan. Dus deze discussie van wat er in moet komen is pas nadat iedereen rond de 10 staat met die 4 ( pos.spel, inzicht, techniek, koppen)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vanaf 31 Augustus wordt de training aangepast.

Ma. inzicht
Di. techniek
Wo.inzicht
Do pos.spel
Vr. inzicht
Za. techniek.
Zo. koppen.


Wil je een andere volgorde, qua dagen?
Roept u maar, u heeft een week de tijd.
Over een aantal weken zal de 1e er in komen die niet meer voor iedereen is.
Ook daar mogen jullie over nadenken, welke jullie het belangrijkste vinden( teambelang, dus geen eigen)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Is 3x inzicht niet een beetje veel? Tot hoever wil je dat gaan trainen? Tuurlijk hebben we er allemaal wat aan, maar het is 1 van minst belangrijke skills in de simulator.
Reply
Royalty Wrote:Is 3x inzicht niet een beetje veel? Tot hoever wil je dat gaan trainen? Tuurlijk hebben we er allemaal wat aan, maar het is 1 van minst belangrijke skills in de simulator.

Zie 1e post, 1e pagina.
Daar heb ik alles neer gezet, qua skills.
Inzicht is tot 10.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik zou inzicht op vrijdag switchen met koppen op zondag. Aangezien inzicht er 3x inzicht inzit en koppen maar 1x lijkt me dat beter omdat er vaak fitness moet getraind worden op zondag na een leaguematch. Dat voel je direct veel meer als je een skill 1x traint in de week tov 3x zoals bij inzicht.
Reply
Methos Wrote:Ik zou inzicht op vrijdag switchen met koppen op zondag. Aangezien inzicht er 3x inzicht inzit en koppen maar 1x lijkt me dat beter omdat er vaak fitness moet getraind worden op zondag na een leaguematch. Dat voel je direct veel meer als je een skill 1x traint in de week tov 3x zoals bij inzicht.

Is een prima plan.

Ma. inzicht
Di. techniek
Wo.inzicht
Do pos.spel
Vr. koppen
Za. techniek.
Zo. inzicht
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
van Poppel( kevinsky) is al een tijdje gestopt en er is niemand die het account overneemt. Ik ga hem dus nu ontslaan.
We hebben 4 MC's en dan 1 ML. Ik heb besloten om Buytnick om te vormen tot ML.


Anit, weet jij hoe het zit met Depor?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:van Poppel( kevinsky) is al een tijdje gestopt en er is niemand die het account overneemt. Ik ga hem dus nu ontslaan.
We hebben 4 MC's en dan 1 ML. Ik heb besloten om Buytnick om te vormen tot ML.

Anti, weet jij hoe het zit met Depor?

Depor is momenteel op vakantie en zal ergens volgende week weer terug zijn. Zal aan hem doorgeven over de trainingswissel en of hij nog wel verder wilt gaan met dit spel. Volgens mij heeft hij er niet al te veel tijd meer voor en is hij nauwelijks actief.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Adder Wrote:van Poppel( kevinsky) is al een tijdje gestopt en er is niemand die het account overneemt. Ik ga hem dus nu ontslaan.
We hebben 4 MC's en dan 1 ML. Ik heb besloten om Buytnick om te vormen tot ML.

Anti, weet jij hoe het zit met Depor?

Depor is momenteel op vakantie en zal ergens volgende week weer terug zijn. Zal aan hem doorgeven over de trainingswissel en of hij nog wel verder wilt gaan met dit spel. Volgens mij heeft hij er niet al te veel tijd meer voor en is hij nauwelijks actief.

Ok, dan wacht ik nog wel ff af.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik hoop dat Bleeker, Darwinkel, Adriaanse, Leeuwaarden en met name Tergau en Groningen hun fitheid zo instellen dat ze wel vol voor techniek gaan de komende weken, want jullie lopen iets achter op de rest( rond de 7,8)
want als de meesten op 10 staan gaat techniek er voorlopig uit.
Ikzelf zat er aan te denken om dan korte pass in te voeren, want die heb bijna iedereen nodig( alleen de FC's niet)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:ik hoop dat Bleeker, Darwinkel, Adriaanse, Leeuwaarden en met name Tergau en Groningen hun fitheid zo instellen dat ze wel vol voor techniek gaan de komende weken, want jullie lopen iets achter op de rest( rond de 7,8)
want als de meesten op 10 staan gaat techniek er voorlopig uit.
Ikzelf zat er aan te denken om dan korte pass in te voeren, want die heb bijna iedereen nodig( alleen de FC's niet)

Ik zal er even naar kijken, na de wedstrijd. Dan kan ik zien hoeveel reparatie-fitheid ik nodig heb, maar het komt wel goed.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: