The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Adder Wrote:Als het een beetje meezit, kunnen we in Nederland na 7 November spelers huren en verhuren. Vooral voor onze FC's kan dat de 1e weken interessant worden. De FR/FL gaan eerst nog aan de korte pass dus die kunnen nog wel wat weken voort, maar als er een ander team wat aan scoren en zo doet is het misschien een optie om voor 4 weken te verkassen.
Kan zijn dat de FC's genaaid worden door het andere team, maar dan kunnen we alsnog met de pt aan de gang en we zitten dan vast voor 4 weken.
Als daarentegen die club wel veel voor de aanvallers doet, kan ik het loon weer naar beneden brengen.
Ik ga dus, als het doorgaat en als jullie het willen, proberen om met een andere club een samenwerking aan te gaan.
Ik lees het wel.

FC Kroko's (1196) is een aanvallers-farmteam, misschien een idee om hen te benaderen..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
El Parasito Wrote:
Adder Wrote:Als het een beetje meezit, kunnen we in Nederland na 7 November spelers huren en verhuren. Vooral voor onze FC's kan dat de 1e weken interessant worden. De FR/FL gaan eerst nog aan de korte pass dus die kunnen nog wel wat weken voort, maar als er een ander team wat aan scoren en zo doet is het misschien een optie om voor 4 weken te verkassen.
Kan zijn dat de FC's genaaid worden door het andere team, maar dan kunnen we alsnog met de pt aan de gang en we zitten dan vast voor 4 weken.
Als daarentegen die club wel veel voor de aanvallers doet, kan ik het loon weer naar beneden brengen.
Ik ga dus, als het doorgaat en als jullie het willen, proberen om met een andere club een samenwerking aan te gaan.
Ik lees het wel.

FC Kroko's (1196) is een aanvallers-farmteam, misschien een idee om hen te benaderen..


Heb ik idd benaderd, hij(of zij) heeft het wel gelezen maar nog niet gereageerd.
Verder heb ik een advertentie op het forum gezet.
Nu maar afwachten of er reacties komen en wat nog belangrijker is, dat het wel doorgaat dat verhaal over (ver) huren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
De Belgische markt ben ik ook aan het afstruinen....
Kan nog geen ad zetten wat betreft spitsenfarm( mag maar 1x in de 3 dagen).
Maar ik zag wel een paar spelers die willen resetten, dus die heb ik aangeboden om evt bij ons te komen.
Goed voor ons( nog efficienter trainen), goed voor de club( niet een enorme klap naar beneden als we ooit stoppen)

EDIT: global forum heb ik ook maar ff wat neer gezet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En ik ben alweer een jaartje ouder geworden
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Het wil niet vlotten.
Ad gezet bij Nederland en Global, totaal geen reacties.
Net 1 gezet bij de Belgen, ik hoop maar dat er daar 1 is die wil.
Anders......pech voor de FC's.
Ik wil Zondag de 23e de tt weer om zetten. Ik had gezegd 7x korte pass, maar ik zit een beetje in dubio om eerst dribbel te doen( verdedigers hebben ook een beetje nodig daarvan, zie 1e post.)
Gelukkig nog 1,5 week de tijd om jullie reacties daarop te lezen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Verdedigers hebben ook korte pass minstens 10 nodig. Zou dit lekker volle bak doen. Zitten geen nadelen aan.
Reply
kooltje Wrote:Verdedigers hebben ook korte pass minstens 10 nodig. Zou dit lekker volle bak doen. Zitten geen nadelen aan.

Uiteindelijk wil ik ook wel 7x korte pass doen, alleen de FC's kunnen nog iets profiteren als we eerst dribbel tot 5 doen.

Maar, waarschijnlijk dat het spoedig helemaal anders wordt.....
Na mijn ad op het Belgische forum kreeg ik een mailtje van Sander Sels.
Die zei dat ik zijn federatie moest gaan joinen om makkelijk spelers uit te wisselen. Heb vanmorgen FC CT daar aangemeld dus we moeten maar zien of dat wat is.
Federatienaam International Association of Youth Coaches (472)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Persoonlijk vind ik dribbelen vrij nutteloos. Het heeft weinig invloed, je kan beter voor een passend team gaan imo.
Reply
Ik zit nu in die federatie en ik heb een team gezien die nu 7 weken voorzetten traint en daarna 8 weken dribbelen.
Hebben onze FR/FL's daar interesse in?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan hoop ik niet dat wij de doelstelling hebben om komend seizoen te promoveren....wordt namelijk vrij lastig zonder spitsen Wink
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Dan hoop ik niet dat wij de doelstelling hebben om komend seizoen te promoveren....wordt namelijk vrij lastig zonder spitsen Wink



pfffff detail.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik zit nu in die federatie en ik heb een team gezien die nu 7 weken voorzetten traint en daarna 8 weken dribbelen.
Hebben onze FR/FL's daar interesse in?

Ik vind het allemaal prima. Ik ben, slechts in dit geval, een mak schaap dat onze lieve herder volgt. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het schiet niet echt op. Die federatie is niet zo actief en die gasten trainen vnl. middenvelders.
Ik ga dus ook niet dat team benaderen voor voorzetten en dribbelen, want ik wil dat de FL/FR's eerst korte pass hebben. Daarna kan ik altijd nog overwegen om jullie te verhuren.
Scoren voor de FC's wordt echt klote, want ik heb een paar teams zowel binnen als buiten die federatie benaderd, maar ze lezen wel alleen reageren, ho maar.
De contracten van onze aanvallers zal binnenkort weer naar beneden gaan want anders trekt de club het niet.


Mac: ik ga zeker voor een passend team, maar dribbelen is zeker niet nutteloos hoor.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Het schiet niet echt op. Die federatie is niet zo actief en die gasten trainen vnl. middenvelders.
Ik ga dus ook niet dat team benaderen voor voorzetten en dribbelen, want ik wil dat de FL/FR's eerst korte pass hebben. Daarna kan ik altijd nog overwegen om jullie te verhuren.
Scoren voor de FC's wordt echt klote, want ik heb een paar teams zowel binnen als buiten die federatie benaderd, maar ze lezen wel alleen reageren, ho maar.
De contracten van onze aanvallers zal binnenkort weer naar beneden gaan want anders trekt de club het niet.


Mac: ik ga zeker voor een passend team, maar dribbelen is zeker niet nutteloos hoor.

Is het dan niet een idee om de middenvelders te verhuren en dan scoren in de TT te doen? Al moeten dan de verdedigers weer een hogere PT hebben.. ](*,)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Het schiet niet echt op. Die federatie is niet zo actief en die gasten trainen vnl. middenvelders.
Ik ga dus ook niet dat team benaderen voor voorzetten en dribbelen, want ik wil dat de FL/FR's eerst korte pass hebben. Daarna kan ik altijd nog overwegen om jullie te verhuren.
Scoren voor de FC's wordt echt klote, want ik heb een paar teams zowel binnen als buiten die federatie benaderd, maar ze lezen wel alleen reageren, ho maar.
De contracten van onze aanvallers zal binnenkort weer naar beneden gaan want anders trekt de club het niet.


Mac: ik ga zeker voor een passend team, maar dribbelen is zeker niet nutteloos hoor.

Is het dan niet een idee om de middenvelders te verhuren en dan scoren in de TT te doen? Al moeten dan de verdedigers weer een hogere PT hebben.. ](*,)

precies en die hebben al een tijdje lage lonen dus achterstand......
Nee, voorlopig zijn de FC's de "dupe", maar ik blijf zoeken naar een team die wel scoren doet( al is het maar 2 weken of zo)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
We krijgen volgende week een Venezuelaanse DMC er bij. Die wordt gehuurd van |||Araguaney||| (2479).In de toekomst als we tackle gaan doen, komen er nog 2 verdedigers van hem. Hij dokt alles, want ik heb gezegd( als echte Nederlander.... :wink: )dat er geen poen is bij ons.Weet niet of ik ze mag opstellen( wel gevraagd, ff reactie afwachten). Als dat dus mag is dat weer lekker voor ons.
Waarschijnlijk dat ik Woensdag al de boel om gooi naar korte pass, want koppen gaat erg hard.
Die Pedro van |||Araguaney||| (2479) heeft me wel een team aanbevolen die aanvalers traint dus laten we [-o< dat hij reageert op mijn verzoek.

Mac: wacht tot het allerlaatste moment met upgraden van je pt, want er is dus een kleine kans dat we naar Polen gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ok top! goed bezig adder! =D>
Reply
Definitief dat de 19e de tt wordt gewijzigd.
Ik stuur nog een teambericht. Ons team gaat zo goed als komend seizoen zonder FC's spelen. Ik ben bijna rond met een Pools team die onze 2 mannen gaat trainen.
Ik ga nog wel ff kijken of ik 1 of 2 FC's evt als vervangers kan halen.

Iedereen heeft een nieuw contract aangeboden gekregen, want financiën zijn echt kut. En de training kan ik aan iedereen geven( waarschijnlijk ook met uit lenen). Eerst weer de club gezond maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nog minder loon :eeeek:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Nog minder loon :eeeek:


je hebt het toch niet nodig, want de tt regelt alles voor de mids en de verdedigers.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lib Wrote:Nog minder loon :eeeek:

Ja kan natuurlijk ook wat oefenwedstrijden gaan spelen om je mooie loontje te houden. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Het is alleen maar leuk om te zeiken Wink had mijn nieuwe contractvoorstel ook al meteen geaccepteerd
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Het is alleen maar leuk om te zeiken Wink had mijn nieuwe contractvoorstel ook al meteen geaccepteerd


Lelijke , klote Hollander! :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het is definitief, onze 2 FC's gaan 12 weken in het gure,koude ,ongezellige Polen trainen.
Ik ga vd week ff kijken of ik een FC kan huren of gratis op kan halen.

EDIT: ik ben over en een kleine tegenvaller. Dit is het schema:

FINISHING, TECHNIQUE, POSITIONING, HEADING, DRIBBLING, GAME VISION, SPEED and STAMINA

finishing is net geweest..... Sad
Maar de rest kunnen wij toch ook goed gebruiken. Dus kunnen we gewoon door sparen voor pt en dan over een week of wat met pt scoren gaan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ruud, heeft zijn net aangeschafte nieuwe fiets maar weer verkocht en de kachel wat graden lager gezet, dan maar een extra dikke trui aan, om aan de wensen vand e coach te voldoen. Vraagt wel of hij voortaan op de club mag douchen en eten want dan kan hij zijn normale biertje nog betalen. :Big Grin
Reply
Mac let op, de tt is veranderd in scoren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Waarom is mijn salaris lager dan dat van de andere FL's en FR's, trouwens.....? Icon_evil
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Waarom is mijn salaris lager dan dat van de andere FL's en FR's, trouwens.....? Icon_evil


Haute en Dover kon ik nog geen nieuwe aanbieden( krap 2 weken geleden dat ze een nieuw contract tekenden).
Tergau heeft nog niet ingelogd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ook al eens ondervonden dat Ollie echt ontzettend goed is met dit spel.
Ik nu alles op alles aan het zetten om me te kwalificeren voor RG...Daarna maar rusten voor wat extra punten...
Reply
kooltje Wrote:Ik ook al eens ondervonden dat Ollie echt ontzettend goed is met dit spel.
Ik nu alles op alles aan het zetten om me te kwalificeren voor RG...Daarna maar rusten voor wat extra punten...


que?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: