The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
lol verkeerde topic Big Grin
Reply
1 FC gehuurd, misschien nog een 2e erbij.

Ewoud Knaap:

Scoren 20 Wereldklasse
Techniek 18 Formidabel
Dribbelen 12 Goed
Spelinzicht 6 Zeer Zwak
Koppen 5 Zeer Zwak
Korte Passes 4 Slecht
Positiespel 2 Zeer Slecht
Afstandsschoten 1 Zeer Slecht
Tackelen 0 Vreselijk
Lange Passes 0 Vreselijk
Voorzetten 0 Vreselijk
Handling (GK) 0 Vreselijk
Uitkomen (GK) 0 Vreselijk
Reflexen (GK) 0 Vreselijk
Lenigheid (GK) 0 Vreselijk
Uitwerpen (GK) 0 Vreselijk
Snelheid 12 Goed
Conditie 5 Zeer Zwak

Vertrouwen Hoog
Fitheid 99%
Moraal 100%
Integratie 100%
Vorm 5



Ook nog een DMC gehuurd van onze Venezuelaanse vriend. Die gaan we ook lekker misbruiken in de opstelling.... :wink:

Spelinzicht 14 Zeer Goed
Dribbelen 4 Slecht
Korte Passes 2 Zeer Slecht
Scoren 0 Vreselijk
Tackelen 0 Vreselijk
Koppen 0 Vreselijk
Positiespel 0 Vreselijk
Techniek 0 Vreselijk
Lange Passes 0 Vreselijk
Voorzetten 0 Vreselijk
Afstandsschoten 0 Vreselijk
Handling (GK) 0 Vreselijk
Uitkomen (GK) 0 Vreselijk
Reflexen (GK) 0 Vreselijk
Lenigheid (GK) 0 Vreselijk
Uitwerpen (GK) 0 Vreselijk
Snelheid 2 Zeer Slecht
Conditie 2 Zeer Slecht

Vertrouwen Laag
Fitheid 94%
Moraal 100%
Integratie 0%
Vorm
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Doe je goed adder. Beiden wilden ze nog werken aan hun korte pass? Of weten ze nog niet wat er in de TT komt?!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Doe je goed adder. Beiden wilden ze nog werken aan hun korte pass? Of weten ze nog niet wat er in de TT komt?!

jawel, ze weten dat er korte pass voor 4 weken in zit( misschien korter, misschien langer). En daarna tackle weten ze ook.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Waarom zou ik een slechter contract gaan accepteren, terwijl het TT niet aansluit op mijn positie?
Reply
Misschien omdat er in het begin wat te enthousiast en te snel salarissen zijn verhoogd waardoor de financiën van de club het nu even niet trekken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Royalty Wrote:Waarom zou ik een slechter contract gaan accepteren, terwijl het TT niet aansluit op mijn positie?


Wat Ronnie zegt en omdat ik wel een team ga zoeken zo dat ook jij verhuurt kan worden als de tt niet meer goed is voor jou.

EDIT: er zit een team in de confederatie die wingers traint, dus ik verwacht dat dat wel goed komt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ben trouwens bezig om spelers te huren/vrije spelers aan te trekken, want ik wil friendlies gaan doen.
Maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van ons :wink:
Uiteraard wel een minuutje invallen.
Het wil alleen nog niet echt vlotten.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan is het goed. :8: Keep up the good work.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Dan is het goed. :8: Keep up the good work.


We gaan volgende week een friendly spelen. Ik hoop dat ik er 11 kan krijgen voor die tijd, anders moet ik helaas wel spelers van de vaste kern opstellen.
Aan de andere kant, we spelen wel minder competitie dus compenseert dat weer een beetje.
Ik blijf uiteraard door zoeken en flink de fora spammen bij footstar, totdat ik wel 11 man heb.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik ben aan het lobbyen als een achterlijke met alles en iedereen, maar misschien dat er een samenwerking naast de bestaande met die Chavez mannen en een Belgisch team, namelijk.....Gemini.

Dit mailtje gehad:


Hey Simon,

Bedankt voor je medewerking

Onze TT zal er ongeveer zo uitzien:
24 nov - 21 dec: scoren en snelheid (4 weken)
22 dec - 11 jan: korte passes en techniek (3 weken)

Het is denk ik het handigst als we afspreken dat de hurende club 0% salaris betaalt en 0 euro aan overige kosten. Is het goed als ik jou een pm stuur als ik een speler aan jou wil verhuren. Dan zet ik in die pm wel wanneer je hem kunt huren en voor hoe lang.

Laat maar horen als je een speler wilt uitlenen aan ons.

Groeten,
Klaas






Ik heb gevraagd of hij het wilt omdraaien, want dat zou FC CT uitermate goed uit komen. Wil hij dat niet , dan is het voor onze FL/FR een optie om langdurig naar hem te gaan( week of acht).
Ik heb voor een prikkie een aardige FC binnengehaald. Ruud Ruardi heet hij.
Ben ook nog steeds an het proberen om nog wat meer mensen te huren, maar dat wil nog steeds niet echt vlotten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Houden jullie er rekening mee dat de tt vanaf Maandag, 3x tackle, 3x korte pass en 1x conditie wordt?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
as maandag?

Top!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ok zal er rekening mee houden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
We gaan a.s. Maandag dus een nieuw schema doen in de tt, maar over 4weken?
Er gaan wat mids weg, dus de nadruk komt op de verdedigende dingen te leggen.
Ik zelf dacht aan 5x tackle en 2 pos.spel.
Ik wil namelijk zo snel mogelijk dat de verdedigers naar 20 gaan in tackle( en de 3 mids die blijven dus ook).Ik weet niet hoe we staan over 4 weken met tackle, want misschien is 7x tackle ook wel een optie.

Suggesties zijn welkom.
Wel wil ik de 3 mids bij dat nieuwe schema iets meer vrijheid geven als ze 1 of 2 dagen iets anders willen trainen( wel zonde).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:We gaan a.s. Maandag dus een nieuw schema doen in de tt, maar over 4weken?
Er gaan wat mids weg, dus de nadruk komt op de verdedigende dingen te leggen.
Ik zelf dacht aan 5x tackle en 2 pos.spel.
Ik wil namelijk zo snel mogelijk dat de verdedigers naar 20 gaan in tackle( en de 3 mids die blijven dus ook).Ik weet niet hoe we staan over 4 weken met tackle, want misschien is 7x tackle ook wel een optie.

Suggesties zijn welkom.
Wel wil ik de 3 mids bij dat nieuwe schema iets meer vrijheid geven als ze 1 of 2 dagen iets anders willen trainen( wel zonde).

Alleen de 2 Belgen ( Bult en Vinkeroy) hebben gereageerd, de rest niet....
Valt me een beetje tegen. Ik ga dus 5x tackle en 2x pos.spel doorvoeren over krap 4 weken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hey adder, heb ik er wat aan om donderdag bij jullie te joinen, wil mij voornamelijk op het middenveld concentreren, liefs de buiten kanten.

spelinzicht,voorzetten,lange/korte pass, dribbel,sneleid
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:hey adder, heb ik er wat aan om donderdag bij jullie te joinen, wil mij voornamelijk op het middenveld concentreren, liefs de buiten kanten.

spelinzicht,voorzetten,lange/korte pass, dribbel,sneleid

Je krijgt wel middenvelder skills, maar met name verdedigende dan.

Komende 3 weken: 3x tackle,3x korte pass, 1x conditie
Daarna 4 weken: 5 xtackle, 2 positie.

Ik wil eerst onze verdedigers( en mids)van de vaste kern naar 20 tackle krijgen en daarna zal waarschijnlijk weer wat mid skills gedaan worden.
Ik bied je een laag contract(500) aan,maar je krijgt hierbij de garantie dat ik je voor niets tot laag( hangt van je skills af) laat weggaan als je bij een andere club kan verbeteren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hmmm, klinkt toch niet intessant
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Adder Wrote:
Adder Wrote:We gaan a.s. Maandag dus een nieuw schema doen in de tt, maar over 4weken?
Er gaan wat mids weg, dus de nadruk komt op de verdedigende dingen te leggen.
Ik zelf dacht aan 5x tackle en 2 pos.spel.
Ik wil namelijk zo snel mogelijk dat de verdedigers naar 20 gaan in tackle( en de 3 mids die blijven dus ook).Ik weet niet hoe we staan over 4 weken met tackle, want misschien is 7x tackle ook wel een optie.

Suggesties zijn welkom.
Wel wil ik de 3 mids bij dat nieuwe schema iets meer vrijheid geven als ze 1 of 2 dagen iets anders willen trainen( wel zonde).

Alleen de 2 Belgen ( Bult en Vinkeroy) hebben gereageerd, de rest niet....
Valt me een beetje tegen. Ik ga dus 5x tackle en 2x pos.spel doorvoeren over krap 4 weken.



Ik ga dit schema herzien, want huurperiodes worden verplicht 8 weken. Dus ik ga iets minder tackle er in doen, maar hoe en wat?
Suggesties zijn welkom.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nu weet ik niet precies welke spelers nu allemaal verhuurd zijn of verhuurd gaan worden, maar ik zou zeggen gooi spelinzicht er in. Daar is iedereen wel gebaat bij.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
jullie zijn nu zo'n 2 seizoenen onderweg en de U18 is niet het CT-team gebleken? Zijn jullie al allemaal in beeld voor de U21 of hebben jullie (afgezien van weer een leuk trainingsregime) een verloren jeugd herbeleefd?

Ik heb de plank faliekant misgeslagen bij HK, heb de HK-nationaliteit en 3 dagen voordat ik die kreeg werd mijn manager gebanned. Ik kan nu dus niet weg (pas over 25 dagen ofzo). Verder heb ik van de portugese BC van HK te horen gekregen dat ik de nr. 2 keeper ben (en als een fin genaturaliseerd wordt 3e) en dus enkel als trainingsmaatje mag fungeren. Heb wel afgedwongen dat ik mag vechten voor mijn plek en ik dus minstens een helft speel in friendleys (te beginnen tegen IJsland). Hoop dat er snel een nieuwe ME komt waar multi-skilled GKs beter zijn....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
De U18 was sowieso niet haalbaar, want we hadden geen mainskills.
De U21 verwacht ik dat de mids en de verdedigers wel in aanmerking komen, want die mainskills worden nu vol op getraind.
Aanvallers, weet ik niet. Koen is eerder begonnen, maar traint wel als een tiere lier de skills die hij nodig heeft voor zijn positie.
De andere wingers hadden een beetje pech( als het goed is, gaat dat nu) wel goed. Behoorlijk lopen rellen op het forum( sticky begeleiding U18/U21 of zoiets).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heren, nalatigheid van mij, sorry.
Q.Vermast vroeg terecht wat de tt word, want die veranderd vanaf Maandag.
Het wordt 5x tackle en 2x pos.spel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Over 4 weken weet ik nog niet wat we gaan doen, moet ff af wachten op hoeveel tackling we gaan komen.
Wel zal inzicht er in komen, want de BC zegt dat dat toch wel een belangrijke skill is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Huidige divisie C - 4 (2 Plaats)
Beker Status Uitgeschakeld (Ronde 2)
Spelers 18
Gemiddelde leeftijd 19 Jaar
Ster speler Jimmy van Loon
Team leider Willem Willems
Spelers waarde €3498540


\Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wat is dat Team leider eigenlijk?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gewoon Willem op zn 3wieler, zonnebril op, politiejasje en crossen over het terrein!!!

RESPECT MY AUTHORITY !!!!!!!


nee denk iets van aanvoerder ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zelfde als hattrick, goed voor het moraal en dat soort geneuzel......( denk ik).
Heb me er (nog) niet in verdiept.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Kampioen kunnen we niet meer worden, maar met nog 1 wedstrijd voor de boeg (tegen de nummer laatst) maken we goede kans om de playoffs te halen. =D>

Zoals het er nu uitziet moeten we dan tegen de best geklasseerde van de playoffs kandidaten uit divisie B. Met een mooie uitslag vandaag kunnen we misschien nog een mooiere loting treffen, dus zet hem op [-o<

List of Second Placed Teams
--------------------------------------------------------------------------------
Playoff Seed Standings Team G W D L G.S. G.C. G.DIF. Points Division
1 2 The Z-Warriors 13 11 0 2 104 13 +91 33 C - 3
2 2 sc Heerenveen 13 10 2 1 121 8 +113 32 C - 1
3 2 Real Madrid C.F 13 10 0 3 72 8 +64 30 C - 2
4 2 FC CT 13 9 2 2 48 11 +37 29 C - 4

List of Fifth and Sixth Placed Teams
--------------------------------------------------------------------------------
Playoff Seed Standings Team G W D L G.S. G.C. G.DIF. Points Division
4 5 HFC Almere 13 5 1 7 36 44 -8 16 B - 1
3 5 GFA Den Bosch 13 4 0 9 12 23 -11 12 B - 2
2 6 ZG 13 4 3 6 39 17 +22 15 B - 1
1 6 TDC 13 4 0 9 14 34 -20 12 B - 2
Reply


Forum Jump: