The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Mijn beste teamgenoten,

Dit bericht is bestemd voor de vaste kern die bijna op 20 staan met tackling.
Wat gaan we hierna doen?
Iig gaat er inzicht in komen, maar wat nog meer?


Graag van iedereen( de mids en verdedigers vd vaste kern) een reactie, of je het nou zinnig vind of niet!


Bvd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lijk me gewoon 4 keer inzicht en 3 keer positie per week.
Insane life.
Reply
In hoeverre is conditie van belang?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ik heb geen wedstrijden gezien maar voor een efficient trainingsresultaat is het denk ik ook belangrijk om een paar skills in de week te trainen waarin je weinig penalty voor krijgt, voor het geval je richting de 80% gaat met je fitness. Long passing zou hiervoor geschikt kunnen zijn. Het kan denk ik geen kwaad om daar een paar skills op te hebben voor zowel verdedigers als mids. Stamina kan bij allemaal ook nog wat hoger. Ik verwacht aankomende donderdag mijn 20e bal op tackelen. Ik hoop dan ook dat tackelen snel vervangen zal worden zodat ik nog niet een PT hoef in te zetten.
Reply
dspenkel Wrote:Ik heb geen wedstrijden gezien maar voor een efficient trainingsresultaat is het denk ik ook belangrijk om een paar skills in de week te trainen waarin je weinig penalty voor krijgt, voor het geval je richting de 80% gaat met je fitness. Long passing zou hiervoor geschikt kunnen zijn. Het kan denk ik geen kwaad om daar een paar skills op te hebben voor zowel verdedigers als mids. Stamina kan bij allemaal ook nog wat hoger. Ik verwacht aankomende donderdag mijn 20e bal op tackelen. Ik hoop dan ook dat tackelen snel vervangen zal worden zodat ik nog niet een PT hoef in te zetten.

Vanaf Zo. of Ma.( volgende week dus) wordt het omgezet.
Toen nu toe een skala aan dingen gehoord. Inzicht, pos.spel, snelheid, stamina lange pass.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Doe dan maar Maandag, want dan kan ik nog net een niveau omhoog gaan met tackling..
Insane life.
Reply
Ik denk dat ik voor 3x inzicht, 2 xpos. en 2x conditie ga.
Lange pass vind ik nog steeds niet heel belangrijk en koppen kunnen we hierna nog wel gaan doen, net zoals snelheid.
Ik weet nog niet hoeveel weken.
Ik hou het op Zondag. Sandino , je kan altijd later nog met pt die ene er bij trainen dan.

Als er ( grote) bezwaren zijn, hoor ik het wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dat was een knap staaltje winst heren... heb 2x mogen vissen Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
dspenkel Wrote:Ik heb geen wedstrijden gezien maar voor een efficient trainingsresultaat is het denk ik ook belangrijk om een paar skills in de week te trainen waarin je weinig penalty voor krijgt, voor het geval je richting de 80% gaat met je fitness. Long passing zou hiervoor geschikt kunnen zijn. Het kan denk ik geen kwaad om daar een paar skills op te hebben voor zowel verdedigers als mids. Stamina kan bij allemaal ook nog wat hoger. Ik verwacht aankomende donderdag mijn 20e bal op tackelen. Ik hoop dan ook dat tackelen snel vervangen zal worden zodat ik nog niet een PT hoef in te zetten.

Volgens mij is dat penalty gebeuren te verwaarlozen.
Bij Training Day is het nog steeds één skill voluit en zelfs bij de skills met 17, 18 en 19 zag ik weinig weerslag door penalties.
Daarnaast is het voordeel van één skill dat je geen training op andere skills hoeft te offeren voor fitheid.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
dspenkel Wrote:Ik heb geen wedstrijden gezien maar voor een efficient trainingsresultaat is het denk ik ook belangrijk om een paar skills in de week te trainen waarin je weinig penalty voor krijgt, voor het geval je richting de 80% gaat met je fitness. Long passing zou hiervoor geschikt kunnen zijn. Het kan denk ik geen kwaad om daar een paar skills op te hebben voor zowel verdedigers als mids. Stamina kan bij allemaal ook nog wat hoger. Ik verwacht aankomende donderdag mijn 20e bal op tackelen. Ik hoop dan ook dat tackelen snel vervangen zal worden zodat ik nog niet een PT hoef in te zetten.

Volgens mij is dat penalty gebeuren te verwaarlozen.
Bij Training Day is het nog steeds één skill voluit en zelfs bij de skills met 17, 18 en 19 zag ik weinig weerslag door penalties.
Daarnaast is het voordeel van één skill dat je geen training op andere skills hoeft te offeren voor fitheid.

Hmm, speel wel veel wedstrijden hier.
Reply
wat weer goed voor je ervaring is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:wat weer goed voor je ervaring is.

Dat klopt maar moet wel steeds mijn fitheid erg goed in de gaten houden zo.
Reply
Heren, let op.

Vanaf Maandag 13 April zal 2x positie vervangen worden door 2x korte pass.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hey 2 wedstrijden in de week is echt iets teveel. Dit kost me veel te veel fitness verlies. Ook krijg ik geen ervaring omdat ik AGT speel. Dus voor mij heeft dit echt weinig nut,
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Hey 2 wedstrijden in de week is echt iets teveel. Dit kost me veel te veel fitness verlies. Ook krijg ik geen ervaring omdat ik AGT speel. Dus voor mij heeft dit echt weinig nut,

Ik heb de fout gemaakt door ons in te schrijven voor de Adam cup. Ik ging er wel vanuit dat ik voldoende huurspelers zou hebben, maar na een flitsend begin is dat enorm ingekakt.
Zaterdag speel jij niet, dan speel ik met een extra aanvaller.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Is ervaring nou belangrijk? Of nog steeds skills voorrang geven?
Reply
kooltje Wrote:Is ervaring nou belangrijk? Of nog steeds skills voorrang geven?

Je kan wel wat aan je ervaring gaan doen( doe ik ook), door AGT uit te zetten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Is ervaring nou belangrijk? Of nog steeds skills voorrang geven?

Je kan wel wat aan je ervaring gaan doen( doe ik ook), door AGT uit te zetten.

Wat is AGT ook alweer en hoe kan ik het uitzetten, als ik dat ook zou willen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
vermijd vermoeidheid
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Is ervaring nou belangrijk? Of nog steeds skills voorrang geven?

Je kan wel wat aan je ervaring gaan doen( doe ik ook), door AGT uit te zetten.

Wat is AGT ook alweer en hoe kan ik het uitzetten, als ik dat ook zou willen?

AGT staat voor Avoid Getting Tired. Oftewel vermijd vermoeidheid. Je kan deze aan of uitzetten in je Wedstrijd Orders. Bij het kopje "speler".
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Adder Wrote:
Dre Wrote:Hey 2 wedstrijden in de week is echt iets teveel. Dit kost me veel te veel fitness verlies. Ook krijg ik geen ervaring omdat ik AGT speel. Dus voor mij heeft dit echt weinig nut,

Ik heb de fout gemaakt door ons in te schrijven voor de Adam cup. Ik ging er wel vanuit dat ik voldoende huurspelers zou hebben, maar na een flitsend begin is dat enorm ingekakt.
Zaterdag speel jij niet, dan speel ik met een extra aanvaller.

Okay , dan snap ik het.. Toppertje coach, kan ik eindelijk weer eens rustig aan doen.
Insane life.
Reply
Waarschijnlijk dat spoedig de tt weer veranderd als de mids terug komen en dat Sandino, Darwinkel en Bultnyck verhuurt gaan worden, maar ik ben er nog niet uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
FIjn en willems?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Willems is een verdediger, dus die zal waarschijnlijk blijven( net als de andere verdedigers).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zitten er nog anderen in U-21?
Reply
Methos Wrote:Zitten er nog anderen in U-21?

Nee, jij bent de enige( tot nu toe).
=D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Methos Wrote:Zitten er nog anderen in U-21?

Nee, jij bent de enige( tot nu toe).
=D>

Zodra onze korte passes en voorzetten echt goed doorkomen zullen er wellicht meer volgen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik denk eerder dat de tijd de grootste factor zal zijn :wink:
M.a.w. de huidige U-21 selectie zal ouder en ouder worden en dan zullen ze vanzelf bij ons aankloppen.
Reply
Royalty Wrote:Ik denk eerder dat de tijd de grootste factor zal zijn :wink:
M.a.w. de huidige U-21 selectie zal ouder en ouder worden en dan zullen ze vanzelf bij ons aankloppen.

Moeten ze natuurlijk wel de juiste skills hebben. :wink: Vooral de vleugelaanvallers kunnen nog wel wat voorzetten, dribbelen en scoren gebruiken. En het hangt af van de concurentie. Verwacht ook niet dat alle 5 de centrale verdedigers het gaan redden, want je hebt er geeneens 5 nodig.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Quote:Speed kan idd van 2 naar 1.
Lange pass spelen wij niet, omdat alles op kort staat ingesteld. In de 2d bekijk ik het pass gedrag wel eens en er komt amper een lange bal in voor. Als je 1/3 over het veld passt, valt dat nog onder een korte pass.
Dus wil ik van de korte er ook wel 1 in doen.
Stamina deden we al een tijdje, dus daarom haalde ik hem er uit. Maar wil ik ook wel terug doen. Dus 1 Stamina.
Heading is hoge balaanname. Als er een pass van links naar rechts gaat is die hoog. Dus 1 heading kan er ook wel in.
Techniek is ook belangrijk, want er schiet nog wel eens een balletje van de voet, dus daar ook 1 van.
Dribbel wil ik doen voor de aanvallers, daar die pech hadden met uitlenen. De verdedigers doen dan maar 1 dagje pt(evt salarisverhoging).

Ik moet nog een 7e hebben.
Wil iedereen zijn schema geven wat welke dag?
Dan doe ik meeste stemmen gelden( voor zover dat kan) en flans ik een schema inelkaar die MAANDAG in gaat.

Positiespel?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: