The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
zeker een optie.
Kans is aanwezig dat dribbel eruit gaat, als de buitenspelers naar dat team kunnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lib Wrote:Positiespel?
Kan ik me in vinden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ben ook voor positiespel
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Heb positiespel al op 19 staan, voor mij is het dus minder interessant.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ik heb ook liefst positioning eigenlijk.
Reply
Ronnie D. Wrote:Heb positiespel al op 19 staan, voor mij is het dus minder interessant.

Ik heb die op 16, dus zo broodnodig is het voor mij ook niet. Maar als wij op toernee gaan doet de trainer maar wat hij niet laten kan. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zag toevallig dat er 2 teams geïnteresseerd zijn in mijn speler, maar heb van geen van beide een bericht o.i.d. ontvangen. Niet dat ik weg wil uiteraard, maar geinig is het wel. :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ehm, wat is er aan de hand bij Footstar? Er staat dat ik geen club meer heb omdat mijn contract was afgelopen, maar ik accepteer altijd klakkeloos elk contractaanbod. :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat is er aan de hand bij Footstar? Er staat dat ik geen club meer heb omdat mijn contract was afgelopen, maar ik accepteer altijd klakkeloos elk contractaanbod. :eeeek:

Je had nog wel een nieuw contract aangeboden gekregen van je manager? :roll:
Reply
Texie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat is er aan de hand bij Footstar? Er staat dat ik geen club meer heb omdat mijn contract was afgelopen, maar ik accepteer altijd klakkeloos elk contractaanbod. :eeeek:

Je had nog wel een nieuw contract aangeboden gekregen van je manager? :roll:

Ehm, ik zat bij FC CT, dus ik neem dat Adder het mij meedeelt als ik op mag hoepelen. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Haha, dat lijkt me ook wel, maargoed, het kan zijn dat een aflopend contract over het hoofd is gezien ofzo. :wink:
Reply
Texie Wrote:Haha, dat lijkt me ook wel, maargoed, het kan zijn dat een aflopend contract over het hoofd is gezien ofzo. :wink:

Precies. Vaag alleen dat je geen melding krijgt van het feit dat je contract bijna afloopt en dat je daar actie op moet ondernemen. Overigens wel meteen een aanbod van FC Nihil ontvangen om daar 3 jaar te komen ballen, hahaha! Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Klopt, ik dacht............even grappig doen :lol:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Texie Wrote:Haha, dat lijkt me ook wel, maargoed, het kan zijn dat een aflopend contract over het hoofd is gezien ofzo. :wink:

Precies. Vaag alleen dat je geen melding krijgt van het feit dat je contract bijna afloopt en dat je daar actie op moet ondernemen. Overigens wel meteen een aanbod van FC Nihil ontvangen om daar 3 jaar te komen ballen, hahaha! Undecided

ik ook Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Texie Wrote:Haha, dat lijkt me ook wel, maargoed, het kan zijn dat een aflopend contract over het hoofd is gezien ofzo. :wink:

idd over het hoofd gezien :oops:


I've made him an offer he can't refuse..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Is er nog wat met salarissen mogelijk voor de middenvelders?
Ik heb nu al 2 dagen in de week privé training, en met die verlaagde efficiëntie wil ik die PT wel wat omhoog gooien.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ik zou best willen sparen voor een PT5 (ooit) maar met dit tempo zal ik hem nooit kunnen betalen.
Is er misschien ruimte voor een contractsverhoging?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Verhip er is zowaar een buitenlands club die belangstelling heeft voor Ruudje.
Reply
Aragorn Wrote:Verhip er is zowaar een buitenlands club die belangstelling heeft voor Ruudje.

Ik sta al 2 seizoenen in de belangstelling van Sevilla, volgens de geruchten, maar ik er belt nooit iemand.

Ben ik trouwens ff 2 weken op vakantie, pak ik meteen op een MotM-award, een goal, een assist en een 10 als rating mee. 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hey wat wordt er op dit moment getraint in de jeugd bij FC CT.

Ik zit op dit moment bij Z-warriors, maar daar wordt nu vol getraint op scoren, maar ik wil me meer als middenvelder ontwikkelen dus ben eigenlijk op zoek naar een club waar veel wordt getraint voor middenvelders, zou graag ff een paar weken willen worden verhuurd om wat skills extra te krijgen dan alleen scoren
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Hey wat wordt er op dit moment getraint in de jeugd bij FC CT.

Ik zit op dit moment bij Z-warriors, maar daar wordt nu vol getraint op scoren, maar ik wil me meer als middenvelder ontwikkelen dus ben eigenlijk op zoek naar een club waar veel wordt getraint voor middenvelders, zou graag ff een paar weken willen worden verhuurd om wat skills extra te krijgen dan alleen scoren

Alleen maar tackle. Ik heb het jeugdteam weggeven, omdat ik er toch niets mee doe, maar......
De laatste speler gaat weg op 15 Augustus. Daarna mag jij bepalen wat er in komt, als je interesse hebt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Winstonicus Wrote:Hey wat wordt er op dit moment getraint in de jeugd bij FC CT.

Ik zit op dit moment bij Z-warriors, maar daar wordt nu vol getraint op scoren, maar ik wil me meer als middenvelder ontwikkelen dus ben eigenlijk op zoek naar een club waar veel wordt getraint voor middenvelders, zou graag ff een paar weken willen worden verhuurd om wat skills extra te krijgen dan alleen scoren

Alleen maar tackle. Ik heb het jeugdteam weggeven, omdat ik er toch niets mee doe, maar......
De laatste speler gaat weg op 15 Augustus. Daarna mag jij bepalen wat er in komt, als je interesse hebt.


tja, ik zoek eigenlijk voor nu wat tot uit augustus, dan gaat mij voorkeur toch uit naar een andere club, maar ik hou de optie graag open voor een andere keer. Je hoort nog van me
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Bij DP hebben we een jeugdteam, waar we nog niks mee doen.....kan de training prima instellen voor mids.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
oke klinkt ook prima, maar ik ben nu ff verhuurd aan heerenveen U-19 voor 4 weken. zal daarna wel ff verder kijken hoe en wat.

i.d.g bedankt
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Adder Wrote:Alleen maar tackle. Ik heb het jeugdteam weggeven, omdat ik er toch niets mee doe, maar......
De laatste speler gaat weg op 15 Augustus. Daarna mag jij bepalen wat er in komt, als je interesse hebt.

Uhm waarom heb je het jeugdteam weggegeven en doe je er niks mee? Sinds de nieuwe update is dat een belangrijke inkomstenbron voor het eerste team...
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
Winstonicus Wrote:Hey wat wordt er op dit moment getraint in de jeugd bij FC CT.

Ik zit op dit moment bij Z-warriors, maar daar wordt nu vol getraint op scoren, maar ik wil me meer als middenvelder ontwikkelen dus ben eigenlijk op zoek naar een club waar veel wordt getraint voor middenvelders, zou graag ff een paar weken willen worden verhuurd om wat skills extra te krijgen dan alleen scoren

Hmmm... ik ben eigenlijk wel op zoek naar wat meer scoren, dus zou het nog een idee zijn om Koen van G. te verhuren aan Z-warriors? Als een soort ruil met Winstonicus?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Winstonicus Wrote:Hey wat wordt er op dit moment getraint in de jeugd bij FC CT.

Ik zit op dit moment bij Z-warriors, maar daar wordt nu vol getraint op scoren, maar ik wil me meer als middenvelder ontwikkelen dus ben eigenlijk op zoek naar een club waar veel wordt getraint voor middenvelders, zou graag ff een paar weken willen worden verhuurd om wat skills extra te krijgen dan alleen scoren

Hmmm... ik ben eigenlijk wel op zoek naar wat meer scoren, dus zou het nog een idee zijn om Koen van G. te verhuren aan Z-warriors? Als een soort ruil met Winstonicus?

Jij bent al een ouwe lul, jij mag niet meer met jongens van u19 spelen....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Royalty Wrote:
Adder Wrote:Alleen maar tackle. Ik heb het jeugdteam weggeven, omdat ik er toch niets mee doe, maar......
De laatste speler gaat weg op 15 Augustus. Daarna mag jij bepalen wat er in komt, als je interesse hebt.

Uhm waarom heb je het jeugdteam weggegeven en doe je er niks mee? Sinds de nieuwe update is dat een belangrijke inkomstenbron voor het eerste team...

Het is nu toch een inkomstenbron?
Ik heb een aantal spelers gehuurd van huntelaar, want die wil graag tackle voor zijn jongens.
Ik heb geen zin meer om achter 17, 18 jarigen aan te mailen, waarschuwen enz. enz.
Iedereen in onze selectie heeft een goed salaris, heb nog poen op de bank. Het enige waar ik me in moet verdiepen is de ME.
En dat komt ook ( hopelijk) wel goed, want ik kan naar onze eigen potjes kijken EN naar die van de U21( met WO's)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik zie trouwens dit staan bij mijn speler..Confidence: Exaggerated
. Hoe krijg ik weer weer normaal ? Of kan ik het zo laten.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Ik zie trouwens dit staan bij mijn speler..Confidence: Exaggerated
. Hoe krijg ik weer weer normaal ? Of kan ik het zo laten.

je medespelers moeten je dan weer op de grond zetten...., maar......

korte was ook zo in de U21 en scoort prompt 3x......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: