The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Een reguliere 10-0 overwinning met 6 goals van Gerko J. en 6 assists van Koen van G. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Beste André,

Enkele weken geleden is bekend geworden dat FCGU19, het opleidingsteam van FCG zal worden opgeheven.
Dit vanwege het vertrek van assistent-managers.

De club, FCG, betreurd dit verlies en heeft besloten dat er een nieuw team zal worden gestart.
Dit team, geleid door E. Postma, C. Kock en T. Bruins, zal begin S11 officieel beginnen.

Het team in kwestie zal je gedurende de leeftijd 19-25/26 opleiden tot FCG'er.
Met dit team ben je vrijwel zeker van een basisplaats in FCG.
Dit mede te danken aan het traininschema dat precies op FCG/ jou skills is afgestemd.
Met een snelle berekening, bekend geworden d.m.v. wiskundige formules, is berekend dat ons schema 7% efficienter dan gemiddeld.
We zullen de training aanpassen op de gemiddelden van de spelers-skills. Verwacht wordt dat het schema nooit precies vast zal staan en zal schommelen.
Met als voordeel dat je niet onnodig TeamTraining misloopt.

Daarnaast zul je in de gaten worden gehouden met tabellen en grafieken. Dit om de progressie die je maakt op de voet te volgen. Een oud voorbeeld van zo'n bestand kun je vinden op: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footstarfcg.awardspace.com/youth_fs.xls">http://footstarfcg.awardspace.com/youth_fs.xls</a><!-- m --> .

We hebben een selectie gemaakt op spelers met een bepaald 'skill-class', jij valt daar onder andere onder.
We willen je dus graag uitnodiggen om voor de nieuwe club, CWH, Club Woeste Hoeve, te komen spelen.

Let wel op: We willen niet te massaal handellen, er is dus beperkte ruimte beschikbaar. Het zou kunnen zijn dat als je antwoord de door jou ingeplande positie al bezet is.
We proberen iedereen een zo groot mogelijke kans te bieden, echter is snelheid van de reactie wel een pré.

Hopende op een spoedige en positieve reactie.

Groeten,

T. Bruins
CWH Staff


Blah blah blah....
Insane life.
Reply
Darwinkel was ook al benaderd.
niet zo netjes van ze.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lijkt wel echt voetbal.
Reply
Ik wil conditie er uit halen, daar iedereen al vrij hoog staat.
Ik neig er naar om voorzet er in te doen, maar als daar heel veel bezwaar tegen is, niet.
Zeg er dan wel bij wat je evt er wel in wilt hebben.
Bezwaar kan gemaakt worden tot Zo. avond, want daarna neem ik de beslissing.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik wil conditie er uit halen, daar iedereen al vrij hoog staat.
Ik neig er naar om voorzet er in te doen, maar als daar heel veel bezwaar tegen is, niet.
Zeg er dan wel bij wat je evt er wel in wilt hebben.
Bezwaar kan gemaakt worden tot Zo. avond, want daarna neem ik de beslissing.

Voorzet is HEUL goed! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zijn maar heel weinig spelers die voorzet kunnen gebruiken...
Dribbelen, scoren of afstandschoten heeft voor meerdere mensen nut volgens mij.
Reply
Adder Wrote:Ik wil conditie er uit halen, daar iedereen al vrij hoog staat.
Ik neig er naar om voorzet er in te doen, maar als daar heel veel bezwaar tegen is, niet.
Zeg er dan wel bij wat je evt er wel in wilt hebben.
Bezwaar kan gemaakt worden tot Zo. avond, want daarna neem ik de beslissing.

Voor mij is crossing prima, finishing is ook een optie.
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
Ik stem voor crossing.
Insane life.
Reply
Afstandschoten vind ik ook wel een optie, kan Ruudje wellicht ook nog eens scoren.
Reply
kooltje Wrote:Zijn maar heel weinig spelers die voorzet kunnen gebruiken...
Dribbelen, scoren of afstandschoten heeft voor meerdere mensen nut volgens mij.


Voorzet: sowie de FL's en FR. Ook makkelijk als de MR en ML wat krijgen.

Dribbel: daar kunnen idd de M's en F's wel wat van gebruiken, maar er staat er al 1 in.

Afstand: eigenlijk alleen voor de AMC.

Lange pass: Koot een enorm voorstander voor, maar dat is alleen voor de D's.



Ik weet dat de M's en de D's altijd voorrang krijgen( verleden, lonen enz.), maar in dit geval kies ik toch voor voorzet.
Het is namelijk erg laag bij de beoogde kandidaten en dribbel staat er al in.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder, Dribbel is ook wel interessant voor Defs. Die willen om onduidelijke reden nog wel eens met de bal aan de voet wat rond gaan lopen. Aanvallers hebben nooit veel Tackling, maar een verdediger met Dribbling op 3-5, verliest niet meer zijn dribbels.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Voorzet heb ik helemaal niets aan als AMC?
Reply
kooltje Wrote:Voorzet heb ik helemaal niets aan als AMC?

Is dat een vraag?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:Voorzet heb ik helemaal niets aan als AMC?

Is dat een vraag?
ja
Reply
kooltje Wrote:Voorzet heb ik helemaal niets aan als AMC?

Nee, ga jij gewoon maar door met pt op afstandschoten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:Adder, Dribbel is ook wel interessant voor Defs. Die willen om onduidelijke reden nog wel eens met de bal aan de voet wat rond gaan lopen. Aanvallers hebben nooit veel Tackling, maar een verdediger met Dribbling op 3-5, verliest niet meer zijn dribbels.

We hebben 1 dag dribbel in de tt en we trainen dus een beetje al met de DC's daarop.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
positie staat iedereen ook erg hoog, dus ik denk dat ik mee ga met Koot en voor lange pass ga, vanaf Maandag.
Bezwaren mogen tot die tijd uiteraard ingediend worden met motivatie wat er dan in moet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
whoehoe eerste gemaxed.

Spelinzicht 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Adder Wrote:positie staat iedereen ook erg hoog, dus ik denk dat ik mee ga met Koot en voor lange pass ga, vanaf Maandag.
Bezwaren mogen tot die tijd uiteraard ingediend worden met motivatie wat er dan in moet.

Spelen we ook met counter-attack? Dan is voor de FL en FR lange pass ook nog wel van enig nut, lijkt me.
Persoonlijk zou ik Finishing ook wel wat hoger willen hebben, maar met Crossing heb ik al iets leuks. :8:
Ik had positioning sowieso al geskipt voor wat extra crossing met de PT.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bij mij zijn positiespel en korte passes al een tijdje gemaxed.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:positie staat iedereen ook erg hoog, dus ik denk dat ik mee ga met Koot en voor lange pass ga, vanaf Maandag.
Bezwaren mogen tot die tijd uiteraard ingediend worden met motivatie wat er dan in moet.

Spelen we ook met counter-attack? Dan is voor de FL en FR lange pass ook nog wel van enig nut, lijkt me.
Persoonlijk zou ik Finishing ook wel wat hoger willen hebben, maar met Crossing heb ik al iets leuks. :8:
Ik had positioning sowieso al geskipt voor wat extra crossing met de PT.

Finishing zie ik niet snel gebeuren( je weet nooit...), omdat de FC's daar al vol mee staan en de FR en FL's heb ik liever vol met voorzet en dribbel.
lange pass ben ik ook niet helemaal kapot van, maar dat is eigenlijk alleen voor de D's.
Het is gewoon lastig om nu nog wat te vinden om iedereen het naar de zin te maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
la Bla here come the men in black

blabla dear willem bla bla

new team bla bla

wanna join bla bla Dead
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gewoon 10k per week vragen. En als ze dat bieden, moet je zeggen dat je het niet voor het geld doet en weigeren.

Deden wij als spelers van Zutphen, toen bekend werd dat Zutphen zou stoppen. Ook wezen we dat soort clubs op andere teamgenoten die zeker interesse zouden hebben, zodat spelers die allang een toezegging hadden gedaan aan een andere club, door dit soort clubs dagenlang werden gestalked..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ben ongeveer de prutser van FC Ct, en krijg 2 a 3 keer per week inderdaad van die irritante berichtjes

Wie zit hierachter?? Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ben ongeveer de prutser van FC Ct, en krijg 2 a 3 keer per week inderdaad van die irritante berichtjes

Wie zit hierachter?? Icon_evil

Dacht dat ik de prutser van het team was. Word in ieder geval niet benaderd.
Reply
kan iemand me misschien even waarschuwen voor mn overdreven vertrouwen? thx
Reply
Mac Wrote:kan iemand me misschien even waarschuwen voor mn overdreven vertrouwen? thx

Hoe kan jij nou overdreven zijn na de laatste wedstrijd? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Daar heb ik ook last van op dit moment, terwijl ik net weer voor NT ben geselecteerd. Hoe kreeg je dat ook weer naar beneden.
Reply
Mijn vertrouwen zit momenteel ook op overdreven? Kan iemand bij mij klikken?

(martin cleton)
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: