The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Quote:We've been awarded with a prize money of 7500 due to one of our players won the Top Assists prize of the league.

Uitslover!.......Oh, ik ben het zelf. :lol: \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
*kuch*

We've been awarded with a prize money of 3750 due to one of our players won the Man Of the Match prize of the league.
We've been awarded with a prize money of 7500 due to one of our players won the Top Scorers prize of the league.

altijd baas boven baas
Reply
Box Brother Wrote:Nu dus B-divisie? Kunnen we bij elkaar in de competitie komen Smile
#1 FC CT
#2 Gemini
#3 Macarena Boys
#4 SC JBA
#5 Kermit
#6 sc Heerenveen
#7 DP
#8 SVN
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:We've been awarded with a prize money of 7500 due to one of our players won the Top Assists prize of the league.

Uitslover!.......Oh, ik ben het zelf. :lol: \Big Grin/

Komend seizoen moet je eerst langs Hemmo de Beuker met zijn net aangeschafte Big Beuker Leg Breakers om te scoren, dus ik hoop voor je dat je snel kan herstellen Icon_twisted
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:We've been awarded with a prize money of 7500 due to one of our players won the Top Assists prize of the league.

Uitslover!.......Oh, ik ben het zelf. :lol: \Big Grin/

Komend seizoen moet je eerst langs Hemmo de Beuker met zijn net aangeschafte Big Beuker Leg Breakers om te scoren, dus ik hoop voor je dat je snel kan herstellen Icon_twisted

Probeer me eerst maar eens te raken dan. Nog een sateetje met een biertje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Adder Wrote:Boca, veel plezier en succes bij je nieuwe club.

eeeh waarom moet ik weg?
Sommige mensen hebben nu eenmaal een nieuwe baan en kunnen niet inloggen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Adder Wrote:Boca, veel plezier en succes bij je nieuwe club.

eeeh waarom moet ik weg?
Sommige mensen hebben nu eenmaal een nieuwe baan en kunnen niet inloggen

Gelul, want elke Zaterdagochtend log je hier bij het forum in.
Maar dat terzijde, je contract was afgelopen, ik had je het seizoen daarvoor een contract aangeboden, paar keer een bericht gestuurd.
Geen reactie gehad, dus ging ik er van uit dat je weg wilde.
Inmiddels heb je zo'n achterstand opgelopen qua pops en ervaring dat je geen wedstrijden meer zou spelen bij ons( als ik je alsnog een contract had aangeboden.
Het enige wat ik je wel kan aanbieden is dat je opnieuw begint en dat ik je dan in U19 opleidt tot spits.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Bocaloca Wrote:
Adder Wrote:Boca, veel plezier en succes bij je nieuwe club.

eeeh waarom moet ik weg?
Sommige mensen hebben nu eenmaal een nieuwe baan en kunnen niet inloggen

Gelul, want elke Zaterdagochtend log je hier bij het forum in.
Maar dat terzijde, je contract was afgelopen, ik had je het seizoen daarvoor een contract aangeboden, paar keer een bericht gestuurd.
Geen reactie gehad, dus ging ik er van uit dat je weg wilde.
Inmiddels heb je zo'n achterstand opgelopen qua pops en ervaring dat je geen wedstrijden meer zou spelen bij ons( als ik je alsnog een contract had aangeboden.
Het enige wat ik je wel kan aanbieden is dat je opnieuw begint en dat ik je dan in U19 opleidt tot spits.

Of ML?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik heb carriere switch naar SVN afgeslagen :wink:
Reply
Trouwens mijn vertrouwen staat op "Exaggerated", dus zou het op prijs stellen als er met mij wordt geinteract (Advise about the bad effects of over-confidence) :wink:
Reply
itt de BC vind ik dat niet zo'n ramp.
Korte scoorde aan de lopende band in U21 met overdreven.
En Jaspers heeft de hele competitie onderhand met overdreven, heel overdreven veel gescoord.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ja en inloggen op een forum houdt ook meteen in dat ik aan Footstar mort denken zeker.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:ja en inloggen op een forum houdt ook meteen in dat ik aan Footstar mort denken zeker.


je moet van mij niets, maar een beetje meer betrokkenheid had wel wenselijk geweest......
Begin van het seizoen had ik je al een contract aangeboden incl. berichten er bij.
Als ik dan geen reactie krijg, hudt het voor mij ook op.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ehm, waarom heb ik niet gespeeld?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, waarom heb ik niet gespeeld?

En waarom was de opstelling niet bekend voor de wedstrijd? Heeft me nu training gekost omdat ik een extra fitnesstraining had ingelast voor het geval ik zou spelen...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Beide Heren, excuus.
Heb net een post bij DP gezet van hoe en waarom.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
De teamtraining is aangepast. Was dat per ongeluk of vergeten te melden dat dat ging gebeuren?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Technische vaardigheden
Korte Passes 20
Positiespel 20
Spelinzicht 20
Koppen 16
Techniek 15
Tackelen 10
Dribbelen 7
Afstandsschoten 6
Scoren 1
Lange Passes 1
Voorzetten 1

Fysieke vaardigheden
Snelheid 19
Conditie 17

Kom wel aardig op niveau nu...Wat zouden jullie nog zo snel mogelijk optrainen als AMC?
Reply
Dribbelen en Scoren. In die volgorde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ok...beide tot 15?
afstandschoten van minder belang?
Reply
kooltje Wrote:ok...beide tot 15?
afstandschoten van minder belang?

Nee tot 20. Want met dribbelen op 15 ga je zelden een verdediger passeren. Afstandschoten is ook wel interessant, maar om al die 3 skills op 20 te krijgen, dat ga je waarschijnlijk niet meer lukken. Of misschien kom je rond je 27ste daarbij in de buurt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Henk Lips heeft een hoge stat afstandschoten. Heeft ie daar nog baat bij, Gittermaster?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hangt een beetje van je positie af. Afstandsschoten is het meest zinvol als AMC, daar het alleen effect heeft buiten de 16.
Het lijkt met de nieuwe me wel meer invloed te krijgen.
Bij mij is t eigenlijk zonde, omdat ik 0 finishing heb. Dan zijn die afstsndschoten een beetje waardeloos
The great old Ludwig von...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:De teamtraining is aangepast. Was dat per ongeluk of vergeten te melden dat dat ging gebeuren?


Simon Andriolo @ 27/10/2009 13:03:22
Heren korte pass gaat er uit en koppen komt er voor in de plaats , vanaf komende Maandag al.



was een teambericht.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De teamtraining is aangepast. Was dat per ongeluk of vergeten te melden dat dat ging gebeuren?


Simon Andriolo @ 27/10/2009 13:03:22
Heren korte pass gaat er uit en koppen komt er voor in de plaats , vanaf komende Maandag al.

was een teambericht.

Ik had het inmiddels gezien. Die teamberichten staan een beetje verstopt aan de zijkant. Het zou makkelijker zijn als je alles gewoon in je mailbox zou krijgen en dan per categorie (privé, team, algemeen) een ander kleurtje ofzo, samen met een melding bovenin het scherm, net als met gespeelde wedstrijden, skillpops, etc. Maar die nieuwe interface is wel mooier dan de oude. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Verloren op eigen veld met 1-0.
Reply
Ehm, waarom speelde ik niet? Mijn fitheid was toch redelijk in de buurt van de 92%.... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
tactische beslissing?
Ok, we verliezen met 4-0, maar we wilden eens een keer niet het geijkte 343 spelen. Moeten af en toe eens wat anders proberen, want anders is het voor de tegenstander wel erg makkelijk.
We komen vooral ervaring tekort om dit seizoen mee te kunnen doen.
Je kan wel al zien vantevoren of je in de basiself staat als je op wedstrijddag en dan de wedstrijd aanklikt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
0 goals, 4 assists, een 10 en MotM.... Confused
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heb je al dubbele scheenbeschermers aangeschaft Gerben?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: