The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




natte alie is met haar hol away
#31
Gerben Zonderland Wrote:1) ze was al dood en dus had een ambu geen zin meer?
4) een verklaring zou kunnen zijn dat joran, ipv die dauri, zijn vader heeft gebeld, die hem heeft
geholpen met het wegwerken van het lijk en wil hij pappie niet verraden.

1. dus laat je haar maar in zee gooien? maar dat is toch een volstrekt debiele reactie? dan moet je toch meer op je kerfstok hebben? dat is toch een reden om nog een beetje door te vragen? joran, als je me echt zo fokking vertrouwd, vertel dan geen verhaaltjes die fokking niet kloppen weetje.
4. precies mijn vermoeden. die pa z'n reputatie mag niet aan de grabbel. maar dan heeft hij dus ook tegen die patrick gelogen. we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.
Reply
#32
waf Wrote:maar nu heb ik nog wel een hele serie vragen over hoor:

waf Wrote:-waarom bel je een vriend en niet een ambulance?

Ehhh, heb jij wel eens met karrevrachten drank en drugs op een tjikkie bewusteloos gevingerd? Daggetooknie :razz:
Los van die dope/drank paniek denk je als egoisties ventje in eerste instantie aan het redden van je eigen huid, want ze zouden eens kunnen denken etc. Dus bel je een vriend...

waf Wrote:waarom vraagt die patrick dat niet?

Omdat je JvdS dan de indruk geeft dat-ie -terecht- een laffe gore rothond is en dan klapt-ie dicht, weeeeeeeeeet je?

waf Wrote:-waarom gooi je je schoenen weg als je naar huis loopt?

Zal wel kots op hebben gezeten o.i.d.

waf Wrote:-waarom denk je dat je de lul bent als ze haar vinden omdat ze dan je sperma zullen vinden? je had er toch alleen gevingerd?

Hij zei: "Zelfs al zouden ze d'r vinden met me sperma in d'r punani..." of zoiets. Dus beeldspraak voor: zelfs in het meest extreme geval ben ik niet de lul.

waf Wrote:-wat nu als het klopt dat die dauri niet opde antillen was die dag? dan kan het toch gewoon stoerdoenerij zijn van joran?

Die hele Dauri heeft ie erbij verzonnen... er was mss een derde persoon wiens naam ie niet verraadt, misschien is die nettelie met d'r doorgetiefte harses de zee ingelopen en verzopen? Dat laatste verklaart nog het beste waarom ie rustig heeft kunnen slapen :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
waf Wrote:we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.

Zijn verklaring was dattie haar slapend op het strand heeft achtergelaten. Nu is het toch een stuk aannemelijker dat op zijn minst (mede)schuldig is aan het dumpen van haar "lijk". We weten dus wel wat meer. Justitie hoeft niet op zoek naar een andere dader dan Fokking Joran, het verhaal heeft zich ronbd hem en Natalee afgespeeld en nu is het een kunst om dat boven water te krijgen. (edit: ik lees net mijn post na, en het laatste gedeelte van deze zin staat er een beetje ongelukkig)

Ik zal Fokking Joran even opzoeken, hij schijnt vlakbij mijn werk ondergedoken te zitten.....
Even kijken of Mukkus nog een interviewtje kan afleggen voor de camera's van CNN. :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
*EDIT* en aan die pa heb ik ook gedacht ja :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:1) ze was al dood en dus had een ambu geen zin meer?
4) een verklaring zou kunnen zijn dat joran, ipv die dauri, zijn vader heeft gebeld, die hem heeft
geholpen met het wegwerken van het lijk en wil hij pappie niet verraden.

1. dus laat je haar maar in zee gooien? maar dat is toch een volstrekt debiele reactie? dan moet je toch meer op je kerfstok hebben? dat is toch een reden om nog een beetje door te vragen? joran, als je me echt zo fokking vertrouwd, vertel dan geen verhaaltjes die fokking niet kloppen weetje.
4. precies mijn vermoeden. die pa z'n reputatie mag niet aan de grabbel. maar dan heeft hij dus ook tegen die patrick gelogen. we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.

1) moordenaars reageren vaak niet verstandig/logisch op hun daad, ook al hebben ze het nog zo goed voorbereid. In dit geval was het een 'ongelukje' en in blinde paniek gaat een dader dan vaak OF het lijk zo snel mogelijk dumpen OF er mee aan de sjouw. Beide keren loop je een behoorlijke risico om tegen de lamp te lopen en de oplossing van Joran vind ik te 'grondig', dus daarom verdenk ik zijn pa ook van medeplichtigheid. Tsja, misschien wilde die Trekpik niet teveel argwaan wekken en heeft hij daarom de ondervragingstechnieken niet te drammerig doorgedrukt. En werd hij door Pedor R. gesouffleerd, dan wel grondig voorbereid/ingewerkt m.b.t. de ondervragingen? Pedor is een bloedhond, maar die Trekpik leek me niet een echte criminineel, afgezien van zijn wietkwekerij.

4) zie 1. Als Joran in paniek was en zijn pa heeft opgebeld zal die wel a.s.a.p. meegeholpen hebben om het lijk ergens te dumpen zodat er in ieder geval nooit direct bewijs naar Joran te linken is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Mukkus Wrote:
waf Wrote:we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.

Zijn verklaring was dattie haar slapend op het strand heeft achtergelaten. Nu is het toch een stuk aannemelijker dat op zijn minst (mede)schuldig is aan het dumpen van haar "lijk". We weten dus wel wat meer. Justitie hoeft niet op zoek naar een andere dader dan Fokking Joran, het verhaal heeft zich ronbd hem en Natalee afgespeeld en nu is het een kunst om dat boven water te krijgen.

Ik zal Fokking Joran even opzoeken, hij schijnt vlakbij mijn werk ondergedoken te zitten.....
Even kijken of Mukkus nog een interviewtje kan afleggen voor de camera's van CNN. :8:

iedereen wist toch al dat het gelul was dat hij haar slapend had achter gelaten? ik vind dit niet echt veel meer.

doordat peter r de vries zichzelf belangrijker vindt dan het daadwerkelijk achterhalen van de waarheid, heeft hij dit nu reeds openbaar gemaakt. normaal gesproken moet je dit achter de hand houden. die dauri pak je nu nooit meer, terwijl je anders hem had kunnen oppakken en na de verklaring ermee had kunnen confronteren. de vries heeft het vinden van de waarheid geblokkeerd.
Reply
#37
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:1) ze was al dood en dus had een ambu geen zin meer?
4) een verklaring zou kunnen zijn dat joran, ipv die dauri, zijn vader heeft gebeld, die hem heeft
geholpen met het wegwerken van het lijk en wil hij pappie niet verraden.

1. dus laat je haar maar in zee gooien? maar dat is toch een volstrekt debiele reactie? dan moet je toch meer op je kerfstok hebben? dat is toch een reden om nog een beetje door te vragen? joran, als je me echt zo fokking vertrouwd, vertel dan geen verhaaltjes die fokking niet kloppen weetje.
4. precies mijn vermoeden. die pa z'n reputatie mag niet aan de grabbel. maar dan heeft hij dus ook tegen die patrick gelogen. we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.

1) moordenaars reageren vaak niet verstandig/logisch op hun daad, ook al hebben ze het nog zo goed voorbereid. In dit geval was het een 'ongelukje' en in blinde paniek gaat een dader dan vaak OF het lijk zo snel mogelijk dumpen OF er mee aan de sjouw. Beide keren loop je een behoorlijke risico om tegen de lamp te lopen en de oplossing van Joran vind ik te 'grondig', dus daarom verdenk ik zijn pa ook van medeplichtigheid. Tsja, misschien wilde die Trekpik niet teveel argwaan wekken en heeft hij daarom de ondervragingstechnieken niet te drammerig doorgedrukt. En werd hij door Pedor R. gesouffleerd, dan wel grondig voorbereid/ingewerkt m.b.t. de ondervragingen? Pedor is een bloedhond, maar die Trekpik leek me niet een echte criminineel, afgezien van zijn wietkwekerij.

4) zie 1. Als Joran in paniek was en zijn pa heeft opgebeld zal die wel a.s.a.p. meegeholpen hebben om het lijk ergens te dumpen zodat er in ieder geval nooit direct bewijs naar Joran te linken is.

1. ik snap wel dat hij niet te verdacht moest overkomen, maar dat was toch de informatie die ik zou willen zien. nu blijf ik het mager en tegenstrijdig vinden.

4. blijft toch ook gek. als ze werkelijk is gestorven of in coma is geraakt door drugs en alcohol, dan ga je toch niet het risico lopen dat dat lijk te gelegener tijd aanspoelt? dat risico wil je alleen lopen als je met je witte schoenen haar heel hard in haar kut getrapt hebt waardoor ze is gestorven. anders loop je gewoon huilend naar de politie dat je stom gedaan hebt maar dat je er niets aan kunt doen en dat je nooit meer drugs zal gebruiken en...
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:Als Joran in paniek was en zijn pa heeft opgebeld zal die wel a.s.a.p. meegeholpen hebben om het lijk ergens te dumpen zodat er in ieder geval nooit direct bewijs naar Joran te linken is.

Was die pa in eerste instantie al niet eens in z'n kraag gevat door de Arubaanse hermandad? Ik vind het niet meer dan logisch... wie anders weet precies hoe-ie het gammele rechtssysteem daar kan omzeilen? Denk je nou echt dat iemand die zich helemaal sufblowt, zuipt en snuift al die dingen kan verzinnen? Ik hoorde em gister tot 2x toe te nadrukkelijk zeggen: m'n ouders sliepen. En pa heeft vast ook wel ergens een vissersbootje achter de hand :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
waf Wrote:doordat peter r de vries zichzelf belangrijker vindt dan het daadwerkelijk achterhalen van de waarheid, heeft hij dit nu reeds openbaar gemaakt. normaal gesproken moet je dit achter de hand houden. die dauri pak je nu nooit meer, terwijl je anders hem had kunnen oppakken en na de verklaring ermee had kunnen confronteren. de vries heeft het vinden van de waarheid geblokkeerd.
Beaam! Wat een zelfingenomen hond is die R. joh; vooral dat laatste stukje waarin ie Joran toespreekt alsof de uitspraak al geweest is en Joran schuldig is bevonden Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Wat zou Steve Brown ervan denken? Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:doordat peter r de vries zichzelf belangrijker vindt dan het daadwerkelijk achterhalen van de waarheid, heeft hij dit nu reeds openbaar gemaakt. normaal gesproken moet je dit achter de hand houden. die dauri pak je nu nooit meer, terwijl je anders hem had kunnen oppakken en na de verklaring ermee had kunnen confronteren. de vries heeft het vinden van de waarheid geblokkeerd.
Beaam! Wat een zelfingenomen hond is die R. joh; vooral dat laatste stukje waarin ie Joran toespreekt alsof de uitspraak al geweest is en Joran schuldig is bevonden Puke

ja, of dat op een frans bromet achtige manier dramatische uitspraken proberen te ontlokken mij die moeder van natte alee. met zijn zure kop zat hij haar aan te kijken en hij hoopte maar dat ze goeie opmerking maakte voor de kijkcijfers.

en dan joran maar verwijten dat hij een slaatje wil slaan uit haar dood.[Image: puke.gif]
Reply
#42
Een normaal mens had toch minstens even de hand gepakt van die arme moeder :cry:

Lijkt me ook best erg als je te horen krijgt dat je dochter eigenlijk een ordinaire snuivende zuipende takkesnol was :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Treesong Wrote:Een normaal mens had toch minstens even de hand gepakt van die arme moeder :cry:
In de Amerikaanse versie zal ie dat wel doen, neem ik aan.

Quote:Lijkt me ook best erg als je te horen krijgt dat je dochter eigenlijk een ordinaire snuivende zuipende takkesnol was :roll:
Hier dacht ik dus ook de hele tijd aan. Volgens mij waren al die O my goshes van 'r daarop gericht :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Met zo'n moeder zou ik ook doodgevingerd willen worden....
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#45
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Als Joran in paniek was en zijn pa heeft opgebeld zal die wel a.s.a.p. meegeholpen hebben om het lijk ergens te dumpen zodat er in ieder geval nooit direct bewijs naar Joran te linken is.

Was die pa in eerste instantie al niet eens in z'n kraag gevat door de Arubaanse hermandad? Ik vind het niet meer dan logisch... wie anders weet precies hoe-ie het gammele rechtssysteem daar kan omzeilen? Denk je nou echt dat iemand die zich helemaal sufblowt, zuipt en snuift al die dingen kan verzinnen? Ik hoorde em gister tot 2x toe te nadrukkelijk zeggen: m'n ouders sliepen. En pa heeft vast ook wel ergens een vissersbootje achter de hand :-"

Check! Zijn pa was RAIO, maar is zomaar ineens geswitched naar de advocatuur.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/31628761/Paul_van_der_Sloot_wordt_advocaat_op_Aruba.html">http://www.telegraaf.nl/binnenland/3162 ... Aruba.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Een normaal mens had toch minstens even de hand gepakt van die arme moeder :cry:
In de Amerikaanse versie zal ie dat wel doen, neem ik aan.

Quote:Lijkt me ook best erg als je te horen krijgt dat je dochter eigenlijk een ordinaire snuivende zuipende takkesnol was :roll:
Hier dacht ik dus ook de hele tijd aan. Volgens mij waren al die O my goshes van 'r daarop gericht :lol:

Op een gegeven moment jammerde ze zelfs: Look what they've done to our country :eeeek:

Zou Peter de Vreeze nu een link tussen Joran en Al Quaeda aan het zoeken zijn?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Dat peterrrrr een bloedhond is wisten we al langer natuurlijk. Het valt me uberhaubt mee dat ie echt een redelijk goeie uitzending had dit keer met 'opzienbarende' (zo'n raar verhaal is het immers niet) dingen, normaal gesproken is het allemaal een grote dooie mus bij hem.

Ik vraag me trouwens wel af wanneer justitie een onderzoek gaat plegen naar de volgende dingen:
- Patrick die regelmatig zit te blowen in z'n auto.
- Patrick die zegt dat ie wel even wat wiet gaat regelen voor johan terwijl ie nog in aruba zit...Onze grote Peter wist hier van en dat moet ie natuurlijk netjes melden anders is ie medeplichtig!

Quote:4. blijft toch ook gek. als ze werkelijk is gestorven of in coma is geraakt door drugs en alcohol, dan ga je toch niet het risico lopen dat dat lijk te gelegener tijd aanspoelt? dat risico wil je alleen lopen als je met je witte schoenen haar heel hard in haar kut getrapt hebt waardoor ze is gestorven. anders loop je gewoon huilend naar de politie dat je stom gedaan hebt maar dat je er niets aan kunt doen en dat je nooit meer drugs zal gebruiken en...

Mwa je moet niet vergeten dat dit aruba is he en niet nederland. Daar zullen ze vast wel heel anders omgaan met verdachten. Joran wist op dat moment natuurlijk nog niet dat dit zo'n grote internationale zaak zou worden. Bovendien zal die jongen echt wel wat meer op zn kerfstok hebben (hij zegt ook dat ie met die daury bepaalde dingen had gedaan die hij tegen hem kon gebruiken). Dat bij elkaar opgeteld zie je jezelf al snel levenslang in de gevangenis zitten en ga je denken aan dingen als het dumpen van het lijk.

Ik zeg niet dat t zo gegaan is maar dat zou ik op zich nog best kunnen begrijpen in z'n verhaal.
Reply
#48
Treesong Wrote:Op een gegeven moment jammerde ze zelfs: Look what they've done to our country :eeeek:

Zou Peter de Vreeze nu een link tussen Joran en Al Quaeda aan het zoeken zijn?

Undecided Ehm, hoeveel Amerikanen zijn er in de afgelopen jaren (al dan niet vrijwillig) verdwenen in de VS zelf? Nu het ineens een springbreak-sletje betreft dat gesnipt wordt door een Nederlandse jongen is het een 'attack on america'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Dat die rat van een PRDV ook in de aanloop naar dat stukje met die moeder ook zei dat ie haar dit natuurlijk persoonlijk wilde vertellen. Zogenaamd uit een soort respect of pieteit, maar dan wel nog even met die snorrende camera en huilmuziek eronder. O en dan die reconstructie met U2 op de achtergrond Undecided

Die rat liet aan die moeder ook expres even dat stuk zien waar Joran zei dat ie haar aan het vingeren was en net even wilde vragen of ze aan zijn pik wilde zuigen :lol:

Wat een onwijs goed topic dit trouwens =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#50
Laury had een boot
Laury had een hele mooie splinter nieuwe boot
Haar naam was Holoway en de mijne Van der Sloot
ik had geen zin in veel kabaal
het bleek de aller stilte boot van allemaal
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
goa Wrote:Dat die rat van een PRDV ook in de aanloop naar dat stukje met die moeder ook zei dat ie haar dit natuurlijk persoonlijk wilde vertellen. Zogenaamd uit een soort respect of pieteit, maar dan wel nog even met die snorrende camera en huilmuziek eronder. O en dan die reconstructie met U2 op de achtergrond Undecided

Die rat liet aan die moeder ook expres even dat stuk zien waar Joran zei dat ie haar aan het vingeren was en net even wilde vragen of ze aan zijn pik wilde zuigen :lol:

Wat een onwijs goed topic dit trouwens =D>

De manier waarop dat gesprek plaatsvond:

Beth: Hello?
Peter: Hello Beth, this is Peter de Vries from The Netherlands
B: Hi Peter, how are you?
P: Can we speak confidentialy?
B: I trust you
P: I'm on Aruba for some investigation. We have a big breakthrough in the Natalee case
B: Okay
P: Can you come to Holland next week?
B: Okay

Vraag ik mij toch af waarom Beth geen moment vraagt wat de 'breakthrough' is?
Reply
#52
Hij was maar een drol
die slechts hield van de dope
Zij was maar een snol
Maar nu is zij dood
Zij zoop en ze snoof
In 't fel gele licht
Toen zag ze die grijns
op zijn oenig gezicht

refr.:
De herinnering blijft
Aan die snol met haar lach
Hij ontsprong steeds de dans
Tot de laatste dag
Zelfs toen hij bekende
een keer of 10
Want er was bij haar einde
Niemand die het had gezien

Ze liepen alleen
over strand langs de zee
Hij was maar een drol
dus hatsekidee!
Haar punani was klein
En z'n vingers te groot
Hij was maar een drol
en toen was zij dood

Op die avond, zij viel
trillend viel zij neer
De drol lachtte luid
Maar voor haar was het uit
Hij was maar een drol
die slechts hield van de dope
Zij was maar een snol
Maar nu is zij dooooooood
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Ja dat gesprek was natuurlijk onwijs in scene gezet. Ze hadden elkaar allang gesproken.

Ik herinner me ineens dat dat nummer van U2 dat onder die reconstructie speelde " Mothers of the disappeared" was Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#54
goa Wrote:Ja dat gesprek was natuurlijk onwijs in scene gezet. Ze hadden elkaar allang gesproken.

Ik herinner me ineens dat dat nummer van U2 dat onder die reconstructie speelde " Mothers of the disappeared" was Undecided

Hij had beter "I still haven't found what I'm looking for" kunnen draaien :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
:lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#56
Of "Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me" :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
die joran kan wel aardig vingeren trouwens......


als ze helemaal begin te trillen. Undecided
Reply
#58
waf Wrote:die joran kan wel aardig vingeren trouwens......


als ze helemaal begin te trillen. Undecided

Ik hoop voor em dat ze op dat moment z'n pielemoos nog vasthad :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Ik dacht later aan haar woorden, dat ze tegen Fokking Joran zei naar de zee wou om haaien te zien.....dan vraag je erom om in zee gedumpt te worden, toch?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Mukkus Wrote:Ik dacht later aan haar woorden, dat ze tegen Fokking Joran zei naar de zee wou om haaien te zien.....dan vraag je erom om in zee gedumpt te worden, toch?

Dus is het gewoon zo gebeurd:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=G1ry9-eRm8s&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=G1ry9-eR ... re=related</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: