The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles (de kampioenswedstrijd)
#31
Wel sneu voor die Koevermans, net vorig jaar, zo dicht bij het landskampioenschap...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:Wel sneu voor die Koevermans, net vorig jaar, zo dicht bij het landskampioenschap...

Enige verschil is dat ie het dit jaar wel wordt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Vret Mien Gras Wrote:Toch hoop ik stiekem dat Ajax kampioen gaat worden. Nadat die laffe gloeilampen mijn broeders hebben aangevallen met bakstenen, tegels en ander gesteente gun ik het ze niet eens meer. Nadat wij hun feestje hebben verstoord en de balonnen weer kapot geprikt konden worden na uren werk van achteraf huilende gloeilampen, werd de feestvreugde veranderd in een grillige agressieve sfeer.

Het is toch focking niet normaal, want ik zeg Forza Ajax........

als je zo dicht bij de grens woont moet je ook wel een nsb-er zijn!
Reply
#34
ach ja, hij is in ieder geval geen anti-Ajax meeloper...
The great old Ludwig von...
Reply
#35
Mijn moeder zegt dat ik uniek ben.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#36
Vret Mien Gras Wrote:Mijn moeder zegt dat ik uniek ben.....

Dat was Quasimodo ook.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Vret Mien Gras Wrote:Mijn moeder zegt dat ik uniek ben.....

[Image: kees_petje_pietamientje.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
gittermaster Wrote:ach ja, hij is in ieder geval geen anti-Ajax meeloper...

maar dat was hij wel. dus is hij een nsb'er. een unieke nsb'er.
Reply
#39
Wat jij wil Waf.
Nsb-er, Duitser of boer whatever, feit is wel dat het beter is dan een arme havensloeber.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Wat jij wil Waf.
Nsb-er, Duitser of boer whatever, feit is wel dat het beter is dan een arme havensloeber.

dat is geen feit, vretsel. dat is misschien jouw mening, maar de mening van zo'n werkloze treurmuizigetiefestextieltokkie doet er helegaar niet toe.:razz:
Reply
#41
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat jij wil Waf.
Nsb-er, Duitser of boer whatever, feit is wel dat het beter is dan een arme havensloeber.

dat is geen feit, vretsel. dat is misschien jouw mening, maar de mening van zo'n werkloze treurmuizigetiefestextieltokkie doet er helegaar niet toe.:razz:

Ik weet dat tukkers hier niet gewaardeerd worden, maar de mening van een altijd klagende calimero met complottheorien uit het arme havengebied telt nog minder mee.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Vret Mien Gras Wrote:Ik weet dat tukkers hier niet gewaardeerd worden

Ik als enige Tukkervriend uit de Randstad meld met trots dat ik Koninginnedag zal vieren in Twente! :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Nice Tree, ik kan als tukker mededelen dat ik waarschijnlijk Koninginnedag ga vieren in Den Haag.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#44
Vret Mien Gras Wrote:Nice Tree, ik kan als tukker mededelen dat ik waarschijnlijk Koninginnedag ga vieren in Den Haag.

'Vieren' bedoelde ik uiteraard ironisch. Ik ga een week in de Tukkerse bossen zitten en kom er pas weer uit als de Bevrijding is gevierd.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nice Tree, ik kan als tukker mededelen dat ik waarschijnlijk Koninginnedag ga vieren in Den Haag.

'Vieren' bedoelde ik uiteraard ironisch. Ik ga een week in de Tukkerse bossen zitten en kom er pas weer uit als de Bevrijding is gevierd.

Vergeet je niet je oranje accessoire?
[Image: 1967613237_1999997876_helmpje383.jpg&usg...IHCGeAZRgQ]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:Ik weet

hier werd je post al ongeloofwaardig. voor de rest is het een jij-bak. en jij-bakken tellen niet. en het feit dat je zo'n tennisnerd bent die weinig anders kan dan dezelfde bal terugslaan doet daar lekker niet aan af. :razz:
Reply
#47
waf Wrote:en jij-bakken tellen niet.

waf Wrote:het feit dat je zo'n tennisnerd bent

:-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik weet

hier werd je post al ongeloofwaardig. voor de rest is het een jij-bak. en jij-bakken tellen niet. en het feit dat je zo'n tennisnerd bent die weinig anders kan dan dezelfde bal terugslaan doet daar lekker niet aan af. :razz:

Aangezien je nog steeds fan van Feyenoord bent zegt genoeg over waar jij allemaal in gelooft, en dan mijn geloofwaardigheid in twijfel trekken; je trapt me op de pik :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#49
Vret Mien Gras Wrote:Nice Tree, ik kan als tukker mededelen dat ik waarschijnlijk Koninginnedag ga vieren in Den Haag.

Dan ben je een dag te laat. De Nach is leuk, de Dag geen hol aan.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#50
EJR Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nice Tree, ik kan als tukker mededelen dat ik waarschijnlijk Koninginnedag ga vieren in Den Haag.

Dan ben je een dag te laat. De Nach is leuk, de Dag geen hol aan.

Haha, dat bedoel ik ook.
Alhoewel ik liever overdag bier drink.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#51
Mukkus Wrote:
waf Wrote:en jij-bakken tellen niet.

waf Wrote:het feit dat je zo'n tennisnerd bent

:-k

en, uitgepeinsd? ben je al tot de conclusie gekomen dat het geen jij-bak is? ach, wat zou het, je hebt het hele weekend om erover na te denken.

hup excelsior! :razz:
Reply
#52
gittermaster Wrote:ach ja, hij is in ieder geval geen anti-Ajax meeloper...

Anti-Ajax meelopers zijn wel tig keer beter dan provinciale pro-Ajax meelopers :wink:
Het wordt helemaal leuk als diezelfde provincialen aanstaande zondag 'boeruh' gaan zingen... of doen ze dat in de arena niet als PSV voorstaat? :razz:
Reply
#53
Da's al 1-0 =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
2-0 peeres

en 3-0 klunzelaar
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
En we zwaaien met zijn allen naar PEREZ :-({|= :-({|= Undecided Undecided

Undecided \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#56
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:ach ja, hij is in ieder geval geen anti-Ajax meeloper...

Anti-Ajax meelopers zijn wel tig keer beter dan provinciale pro-Ajax meelopers :wink:
Het wordt helemaal leuk als diezelfde provincialen aanstaande zondag 'boeruh' gaan zingen... of doen ze dat in de arena niet als PSV voorstaat? :razz:

Of als Hoeracles fans een beetje duits lopen doen als psv scoort...
60 minuten lang je tiefesmuil houden en dan ineens stoer achter dat glas lopen bleren dat psv kampioen wordt... Vieze kut nsb-ers.
Reply
#57
Fabian Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:ach ja, hij is in ieder geval geen anti-Ajax meeloper...

Anti-Ajax meelopers zijn wel tig keer beter dan provinciale pro-Ajax meelopers :wink:
Het wordt helemaal leuk als diezelfde provincialen aanstaande zondag 'boeruh' gaan zingen... of doen ze dat in de arena niet als PSV voorstaat? :razz:

Of als Hoeracles fans een beetje duits lopen doen als psv scoort...
60 minuten lang je tiefesmuil houden en dan ineens stoer achter dat glas lopen bleren dat psv kampioen wordt... Vieze kut nsb-ers.

Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#58
Fabian Wrote:Of als Hoeracles fans een beetje duits lopen doen als psv scoort...
60 minuten lang je tiefesmuil houden en dan ineens stoer achter dat glas lopen bleren dat psv kampioen wordt... Vieze kut nsb-ers.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Frustratie oho. Leuke vechtpartij ook in 410.
Desbetreffende over PSV is slechts 1 keer gezongen, maar jij je zin joh.
En dat uitgerekend een Ajacied over sfeer begint, dat is nog het vermakelijkst van je gefrustreerde post.

Zojuist de spelers ook nog een warmonthaal gegeven bij het Polman, volgend jaar weer eredivisie!
Reply
#59
mwoah, de sfeer zat er vandaag echt goed in. Tot de 1-0 bij PSV, daarna helemaal over.
Jammer. Begreep die knokpartijen ook niet echt, heb zelden knokpartijen in de Arena gezien en nu wel 3.

Gewoon kut. Eerste wedstrijd prima pot, tweede helft om te huilen.
Kutzooi, maar ja, is niet anders
The great old Ludwig von...
Reply
#60
gittermaster Wrote:mwoah, de sfeer zat er vandaag echt goed in. Tot de 1-0 bij PSV, daarna helemaal over.

En die Fab (verder vind ik het een beste kerel hoor) het de Heracles aanhang dan ook nog is verwijten dat wij niet zo luidruchtig waren in de eerste 60 minuten. Onze wedstrijd was al gespeeld na 1 minuut. Net een Heerenveen supporter die na de 9-0 de eerste song die middag aanheft: 'oh wat zijn die Heraclieden stil' wel te verstaan. Schattig. Met dank aan my little pony en VVV was het de laatste 30 minuten allemaal wel aardig wat betreft de sfeer in het uitvak, mijn inziens. Ik heb iig wel genoten en daar gaat het om.

gittermaster Wrote:Jammer. Begreep die knokpartijen ook niet echt, heb zelden knokpartijen in de Arena gezien en nu wel 3.

Gewoon kut. Eerste wedstrijd prima pot, tweede helft om te huilen.
Kutzooi, maar ja, is niet anders

Sommige figuren kunnen emoties niet controleren en dan krijg je dat. Heb het ook 1 keer bij Heracles meegemaakt, frustratie gonsde door het stadion en iemand gooit zijn bier weg en dat kwam op een andere supporter terecht. Heb je als slachtoffer net een heethoofd en voila. Jammer zulke dingen.

Tweede helft was inderdaad dramatisch van jullie kant, had het idee dat de spelers van Ajax het wel geloofden na de treffer van PSV.
Uithuilen en dan die play-offs maar pakken, succes...
Reply


Forum Jump: