The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles (de kampioenswedstrijd)
#61
gittermaster Wrote:mwoah, de sfeer zat er vandaag echt goed in. Tot de 1-0 bij PSV, daarna helemaal over.
Jammer. Begreep die knokpartijen ook niet echt, heb zelden knokpartijen in de Arena gezien en nu wel 3.

Gewoon kut. Eerste wedstrijd prima pot, tweede helft om te huilen.
Kutzooi, maar ja, is niet anders

Bij die tweede op zuid ging het er ook hard aan toe. Heb daar een aantal keer wat ventjes over stoeltjes en de trap zien vliegen.
Was ook meteen het meest enerverende van de tweede helft.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#62
Ik vind het wel grappig met die d'romheen met de lippe. Als Heracles wint, dan zijn de spelers helden, gestreden met hart en ziel, spanning en strijd en het mes tussen de tanden! Altijd wordt om 1 of andere reden de 101-jarige historie er weer bij gehaald, etc.etc.

Krijgen ze dik klop (Heerenveen 9-0, Ajax nu 5-1): Dan is er geen sfeer bij de tegenstander. Maar dan zingt het publiek van Heracles wel, hoor. Die maken wel sfeer, heus waar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Fabian Wrote:Of als Hoeracles fans een beetje duits lopen doen als psv scoort...
60 minuten lang je tiefesmuil houden en dan ineens stoer achter dat glas lopen bleren dat psv kampioen wordt... Vieze kut nsb-ers.

Mag ik deze nomineren als post van het jaar? Alvast bedankt!
Reply
#64
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Of als Hoeracles fans een beetje duits lopen doen als psv scoort...
60 minuten lang je tiefesmuil houden en dan ineens stoer achter dat glas lopen bleren dat psv kampioen wordt... Vieze kut nsb-ers.

Mag ik deze nomineren als post van het jaar? Alvast bedankt!

En waarom ? Was geheel in de trend van de postings....
Lekker je eigen club steunen, dat was toch 'het ding' ? Ik snap dat niet, 60 minuten lang sta je naar je club te kijken die totaal weggespeeld wordt en dan ga je zingen omdat psv scoort... ](*,)

Vechtpartij 410 was een vervolg op die van 2 weken geleden, rekening was nog niet vereffend volgens mij. Zinloze figuren.
Reply
#65
Fabian Wrote:Ik snap dat niet, 60 minuten lang sta je naar je club te kijken die totaal weggespeeld wordt en dan ga je zingen omdat psv scoort... ](*,)

Mischien snap je het als je eens een uitwedstrijd bezoekt waarin je je als uit-supporter dood verveeld omdat je club al vanaf seconde 1 een kansloze wedstrijd speelt. Maar joh, dat zullen jullie Ajacieden nooit meemaken dus is het makkelijk afgeven, nietwaar? En dat Ajax ging winnen was vooraf bekend, en toch ruim 400 Heraclieden in het uitvak. En ook wij kennen zware zaterdagnachten en staan niet graag vroeg op op de zondagmorgen. En ons maar afbranden als gefrustreerde Ajacied, respect Fabian. Niet onbelangrijk om te vermelden dat wij continue werden geprovoceerd door verwende teletekstnichten die eens een wedstrijdje mochten meemaken in het stadion. En schreeuwen dat ze deden dat wij degradeerden. En dan een reactie over het kampioenschap van PSV vreemd vinden. Fabian, bekijk je eigen quote nog eens en toon respect dat wij uberhaupt nog de moed hadden om 60 minuten naar onze club te kijken in een uitwedstrijd met het uitzicht op zo'n kansloos pak slaag.

Een Ajacied die een goed gevuld uitvak van een degradatiekandidaat afbrand, geen woorden voor.

Grenzeloze zwart-witte liefde
Reply
#66
Whaha ik begin toch bijna medelijden te krijgen met die heracles supporters als ik dit zo lees.
Reply
#67
Niet te lachwekkend gaan worden Dran...
Reply
#68
Fabian Wrote:Niet te lachwekkend gaan worden Dran...

Geef je hem ongelijk dan Fabian?
Ik moet zeggen dat ik er respect voor heb. Waarschijnlijk zullen jullie het nooit meemaken als Ajacied, maar van tevoren weten dat je een pak slaag krijgt en toch zorgen voor een goed gevuld uitvak is netjes.
Is het niet frustratie van jullie zijde dat Ajax wederom niet kampioen is geworden en feestvierende tukkers zien omdat zij zich handhaven in de eredivisie?
Ach, jullie hebben waarschijnlijk in de toekomst nog genoeg te vieren.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#69
ik vind het wel geestig van die heraclieden. hele tijd je smoel houden en als er niets meer te halen valt lekker de aarsrena jennen. en het heeft duidelijk effect gehad ook. nog leuker. Undecided

een ajakkessupportunist die een supporter van een andere ploeg de do's en dont's van het supporterschap probeert te vertellen is sowieso een grote grap, maar dat terzijde.
Reply
#70
Vret Mien Gras Wrote:
Fabian Wrote:Niet te lachwekkend gaan worden Dran...

Geef je hem ongelijk dan Fabian?
Ik moet zeggen dat ik er respect voor heb. Waarschijnlijk zullen jullie het nooit meemaken als Ajacied, maar van tevoren weten dat je een pak slaag krijgt en toch zorgen voor een goed gevuld uitvak is netjes.
Is het niet frustratie van jullie zijde dat Ajax wederom niet kampioen is geworden en feestvierende tukkers zien omdat zij zich handhaven in de eredivisie?
Ach, jullie hebben waarschijnlijk in de toekomst nog genoeg te vieren.

Natuurlijk is het frustratie. 4 jaar op rij geen kampioen en 2 jaar op rij in de laatste ronde niet.
In de eerste plaats frustratie.
Echter ik begrijp wel een beetje wat Fab bedoelt. Ik zit onder het uitvak en had ze inderdaad echt nog niet gehoord tot de 60e minuut, nu is dat ook wel weer begrijpelijk als je inderdaad in de 3e minuut al met 1-0 achter staat.
Maar om elke keer weer te komen over de kansloze missie en toch aanwezig zijn etc... Uitsupporters die week in, week uit erbij zijn; Top! Maar niet steeds aanhalen dat dit eigenlijk een kansloze missie is en dat het daarom dus extra respectvol is.
Begrijpelijk dat je in de 60e minuut gaat zingen, omdat er werkelijk niets anders was om over te zingen. Ook begrijpelijk dat dit gefrustreerde reacties oproept. Onbegrijpelijk dat er 3 a 4 knokpartijen zijn!
The great old Ludwig von...
Reply
#71
Mac Wrote:Whaha ik begin toch bijna medelijden te krijgen met die heracles supporters als ik dit zo lees.

Ik zit niet eens op jullie medelijden te wachten, stoorde mij alleen behoorlijk aan de reactie van Fabian.
Stoer uithalen in een gefrustreerde bui naar het Heracles vak en als ik met feiten kom krijg je zulke reacties.
Reply
#72
D'r an met de lippe Wrote:
Mac Wrote:Whaha ik begin toch bijna medelijden te krijgen met die heracles supporters als ik dit zo lees.

Ik zit niet eens op jullie medelijden te wachten, stoorde mij alleen behoorlijk aan de reactie van Fabian.
Stoer uithalen in een gefrustreerde bui naar het Heracles vak en als ik met feiten kom krijg je zulke reacties.

elke supportersgroep zou dat doen in een ander stadion. kansloos achter staan en de kans krijgen om ze toch nog af te zeiken. ik zou daar wel om kunnen lachen als dat in de kuip gebeurde. maar als ze dan zo gefrustreerd reageren, dan hebben jullie dat keurig gedaan. hulde!
Reply
#73
Vret Mien Gras Wrote:en feestvierende tukkers zien omdat zij zich handhaven in de eredivisie?

Voor mij roept er opeens 1: fct staat voor! Een Heracles vak nog nooit zo uitbundig horen juichen op dat bericht.
Volgend jaar zeiken we jullie wel weer af als het bijna derby tijd is, beloofd :razz:

waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mac Wrote:Whaha ik begin toch bijna medelijden te krijgen met die heracles supporters als ik dit zo lees.

Ik zit niet eens op jullie medelijden te wachten, stoorde mij alleen behoorlijk aan de reactie van Fabian.
Stoer uithalen in een gefrustreerde bui naar het Heracles vak en als ik met feiten kom krijg je zulke reacties.

elke supportersgroep zou dat doen in een ander stadion. kansloos achter staan en de kans krijgen om ze toch nog af te zeiken. ik zou daar wel om kunnen lachen als dat in de kuip gebeurde. maar als ze dan zo gefrustreerd reageren, dan hebben jullie dat keurig gedaan. hulde!

Reacties van de arena waren ook heerlijk :wink:
Reply
#74
Vitesse publiek ging gister ook helemaal uit het dak toen Ajax 1-0, 2-0 en 3-0 voorbij komen. Hoort er mss wel beetje bij dat jennen van de tegenstander.

Ik was trouwens ff vergeten hoe lelijk dat Gelredome is, maar ongelooflijk wat een gribus zeg
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ekslem Wrote:Vitesse publiek ging gister ook helemaal uit het dak toen Ajax 1-0, 2-0 en 3-0 voorbij komen. Hoort er mss wel beetje bij dat jennen van de tegenstander.

Ik was trouwens ff vergeten hoe lelijk dat Gelredome is, maar ongelooflijk wat een gribus zeg

Jullie hadden nog zon, dan is het wel lekker daar onderin dat vak.
Ik kwam dit seizoen binnen met dat dak dicht en het licht nog uit, net of je goddomme een willekeurige skihut-tent binnen loopt....

@ Dran, ook wel eens 'veegpartijen' meegemaakt met Ajax hoor, om maar een 0-4 te noemen tegen psv bijvoorbeeld, geen psv supporter gejend, alleen maar heel zielig voor me uit zitten staren na afloop.
Ik blijf altijd mijn eigen club steunen, ook bij grote achterstanden.
En ik heb echt niet meer respect voor jou omdat je een fan bent van heracles, dan dat ik voor een willekeurige andere supporter heb die ook elke week gaat, waarom ? Als Ajax alles zou verliezen en zou degraderen zou ik nog gaan ( tenzij ze koevermans kopen ), maar goed..
Reply
#76
Fabian Wrote:@ Dran, ook wel eens 'veegpartijen' meegemaakt met Ajax hoor, om maar een 0-4 te noemen tegen psv bijvoorbeeld, geen psv supporter gejend, alleen maar heel zielig voor me uit zitten staren na afloop.
Ik blijf altijd mijn eigen club steunen, ook bij grote achterstanden.
En ik heb echt niet meer respect voor jou omdat je een fan bent van heracles, dan dat ik voor een willekeurige andere supporter heb die ook elke week gaat, waarom ? Als Ajax alles zou verliezen en zou degraderen zou ik nog gaan ( tenzij ze koevermans kopen ), maar goed..

Je begrijpt de insteek van mijn post verkeerd. Vond alleen dat je makkelijk de meegereisde Heracles aanhang afbrandde omdat we toevallig Ajacieden zaten te provoceren en verdedigde dat. En ongetwijfeld houden jullie van Ajax, clubliefde trek ik niet snel in twijfel. Ik weet ook dat jij niet altijd voor je lol naar (uit)wedstrijden reist. Alleen als je uithaalt kun je een antwoord verwachten.

Enneh, PSV supporters jennen is ook niet handig als je zelf achter staat van hen :wink:
Maar gisteren kwam VVV en fct op voorsprong, PSV ook nog eens en dan krijg je reacties want voetbal is en blijft emotie.

Ach en ik snap jou ook wel hoor. In Enschede verspeelden we in de slotfase nog een 0-1 voorsprong en de degradatie Almelo liederen rolden van de tribunes in de blessuretijd. Waarschijnlijk reageerde ik toen hetzelfde als jij in dit geval...
Reply
#77
D'r an met de lippe Wrote:Mischien snap je het als je eens een uitwedstrijd bezoekt waarin je je als uit-supporter dood verveeld omdat je club al vanaf seconde 1 een kansloze wedstrijd speelt. Maar joh, dat zullen jullie Ajacieden nooit meemaken dus is het makkelijk afgeven, nietwaar? En dat Ajax ging winnen was vooraf bekend, en toch ruim 400 Heraclieden in het uitvak. En ook wij kennen zware zaterdagnachten en staan niet graag vroeg op op de zondagmorgen. En ons maar afbranden als gefrustreerde Ajacied, respect Fabian. Niet onbelangrijk om te vermelden dat wij continue werden geprovoceerd door verwende teletekstnichten die eens een wedstrijdje mochten meemaken in het stadion. En schreeuwen dat ze deden dat wij degradeerden. En dan een reactie over het kampioenschap van PSV vreemd vinden. Fabian, bekijk je eigen quote nog eens en toon respect dat wij uberhaupt nog de moed hadden om 60 minuten naar onze club te kijken in een uitwedstrijd met het uitzicht op zo'n kansloos pak slaag.
Inderdaad : Notworthy
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: