The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo 2008
#31
Ik heb hier een slecht gevoel bij, weet even niet waarom..

Maar goed,

over een paar uurtjes beginnen de eerste wedstrijden (heerlijke tijden, beetje scorebord op stage aan :Big Grin )..

Denk dat Ancic gaat knallen deze week, klaar met z'n opleiding, nu 100% op het tennis zetten!! Ben verder ook benieuwd naar Murray. Misschien kan Gustavo deze week knallen :wink: !

Vanavond weer het team klaar zetten, wordt weer mooi!! Icon_twisted .. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Ik zie dat Cruijff de organisatie moet doen de komende week, gaat dat lukken Cruijff?

die is ook bijna nooit online.
hij weet waarschijnlijk niet eens dat hij de organisatie heeft.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Ik heb cruijff een mailtje gestuurd, hopelijk leest ie t nog een beetje op tijd.

Mocht het niet lukken is er iemand die het kan overnemen? ik kan eventueel wel assisteren, loting invoeren ofzo moet lukken maar heb geen tijd om de spelers aan te passen.
Reply
#34
ik zit nu op stage. Kan dat niet maken. Ben druk zat. af en toe even kijkje nemen geen problemen, maar prijzen aanpassen etc niet, sorry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Mac Wrote:Ik heb cruijff een mailtje gestuurd, hopelijk leest ie t nog een beetje op tijd.

Mocht het niet lukken is er iemand die het kan overnemen? ik kan eventueel wel assisteren, loting invoeren ofzo moet lukken maar heb geen tijd om de spelers aan te passen.


Heyhey ik ben doordeweeks vaak zat online! Smile
Maar wist inderdaad niet dat ik de loting moet invoeren of iets dergelijks.. Weet ook eerlijk gezegd niet hoe het werkt.. Maar wil het met alle liefde doen?
Maar zal toch wel enige uitleg ofzo moeten hebben ....
Reply
#36
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=40">viewforum.php?f=40</a><!-- l -->

hier staan allemaal sticky's met daarin alle uitleg die je nodig hebt als t goed is.
Reply
#37
Mac Wrote:http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=40

hier staan allemaal sticky's met daarin alle uitleg die je nodig hebt als t goed is.

Prima. Ga ik ze even goed doorlezen en proberen alles in orde te maken..
Reply
#38
Even een snelle vraag.. Waar vind ik de waardes van de spelers op dit moment?

Kan ik deze lijst gewoon aanhouden? <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/</a><!-- m -->
Reply
#39
Ik ben er uiteraard om te assisteren Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/default.asp">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/ ... efault.asp</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Ik ben er uiteraard om te assisteren Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/default.asp">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/ ... efault.asp</a><!-- m -->

ja dat is dezelfde lijst dus.

Thx. Fijn dat je online bent haha Smile
Reply
#41
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je de waardes van de spelers in het menu spelersbeheer aanpast. Dus gewoon de waarden veranderen voor iedere speler. Ik zou om de 30/40 spelers even op submit drukken, voor het geval er iets fout gaat Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ja daar ben ik nu mee bezig, ben bij nr.29 8-[
Reply
#43
yep
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Laten we trouwens even verder gaan over de organisatie in het FTM-topic daarvoor, dat is makkelijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Goed bezig Ad! Fijn dat je Cruijff helpt :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Zo, Ferrero is slecht :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Santoro - Vliegen is ook een wijvenpot
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Vliegen mist even 7 sp's. Santoro begint elke keer pas goed te spelen op bp tegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Vliegen mist er weer een op een hele makkelijke bal, wat een choker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ancic gaat daarentegen redelijk makkelijk naar de overwinning zo te zien, jammer dat hij de volgende ronde wel eruit is..

Ferrero *2-4 in tb Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Wat en ongelofelijke choke van Vliegen, hij gaat gewoon mee in het gepiel. op 6-5 0-40 op 5-4 15-40 en op eigen service ook nog 2 sp's Undecided

Ferrero verliest ook de set :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Maar toch de set naar Vliegen, hahahah. Zo verdiend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
zekerheidje :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
JCF is wakker
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Dat mag ik toch hopen zeg. Van Safin verliezen was al slecht, maar van Llodra zou dramatisch zijn.

Vliegen ook prima bezig nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Haas - Ollie zometeen, durf geen voorspelling eraan te wagen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Ik zeg Ollie.

Ancic wint trouwens, toch wel netjes van Minar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Llodra gaat even tekeer tegen de scheids zeg, wel grappig :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Jammer voor Ancic dat hij nu Nadal tegenkomt.
Ferrero meteen de break in de 3e, nu toch overtuigend, maar dat mocht ook wel!
Vliegen slaat Santoro in de tweede set wel van de baan, 7-6 6-1

Ik ga voor Haas :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
okidoki. Database is open. Mochten jullie nog dingen tegen komen, graag melden Smile

suc6
Reply


Forum Jump: