The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo 2008
#61
Haggie, dubbele break Ollie Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
cruijff Wrote:okidoki. Database is open. Mochten jullie nog dingen tegen komen, graag melden Smile

suc6
In de sheet staat nu Nieminen - Gicquel mat als winnaar Ancic en Minar - Ancic met als winnaar Nadal.
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Haggie, dubbele break Ollie Icon_twisted

:dodgy: .. hehe! Breakkans voor Tommy nu :wink: !

Steppie - Soderling op de baan, Volandri 1-1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Mitch Wrote:
cruijff Wrote:okidoki. Database is open. Mochten jullie nog dingen tegen komen, graag melden Smile

suc6
In de sheet staat nu Nieminen - Gicquel mat als winnaar Ancic en Minar - Ancic met als winnaar Nadal.

thx Smile
Reply
#65
Mitch Wrote:
cruijff Wrote:okidoki. Database is open. Mochten jullie nog dingen tegen komen, graag melden Smile

suc6
In de sheet staat nu Nieminen - Gicquel mat als winnaar Ancic en Minar - Ancic met als winnaar Nadal.
Je moet inderdaad opletten dat als je een score wilt verwerken, je ook alle andere partijen moet verwerken. Als een partij nog niet gespeeld is, moet je dat dan ook aanvinken.
Ik zou dan ook niet elke partij gaan updaten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
6-1 Ollie :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ollie is een topper! Volandri ook break te pakken.

Murray-Lopez op de baan, ben benieuwd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Welke keuze maak je deze week Ad? Monaco / Almagro?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
Toch wel eenbeetje jammer dat de deadline vanavond ligt. Ollie, Vliegen en Pipo waren allemaal zekerheidjes voor mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
oke, zal hem gewoon regelmatig tussendoor verwerken...
Reply
#71
Haggie Wrote:Welke keuze maak je deze week Ad? Monaco / Almagro?
Tja, niet eenvoudig. Ik denk dat iedereen voor Almagro gaat dus dat zou een veilige keuze zijn.
Als hij zijn niveau haalt, komt hij hier in de halve finale, maar exit tegen Monaco en het is een bar slechte keuze.
En misschien toch een tikje gehad van die finale van gisteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Sowieso zullen de bases van de teams er hetzelfde uit zien. Als je een weekwinst wil pakken, moet je 1 halve finalist hebben die weinigen hebben. Ik denk dat ik weet wie dat gaat zijn bij mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Nadal
Reply
#74
:lol:

3-0 Rochus trouwens alweer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ramirez voor mij
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Even serieus Haggeman Wink

Haas geeft trouwens op, niet echt verrassend...
Soderling wint de set, ook niet verrassend.

Murray heeft het zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Als je de 1e ronde wint, heb je dan pas 1 punt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Even serieus Haggeman Wink

Haas geeft trouwens op, niet echt verrassend...
Soderling wint de set, ook niet verrassend.

Murray heeft het zwaar.

ik zal er zometeen iets dieper op in gaan. Mijn stagebegeleider komt steeds dingen vragen en meer dingen voorleggen die ik moet doen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Nee, 7, quali's 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Moya ik verwacht veel van hem. Hij zou voor mij een zekerheid zijn geweest.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Ad Wim Wrote:Nee, 7, quali's 10.

zie FTM.. foutje hier?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Wordt aan gewerkt.

Ik denk aan Gasquet, Nalbi, PHM en Moya inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Moya trouwens wel een break achter tegen Querrey Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
En over het serieus zijn over Ramirez. Federer verloor 1e set met 2-6 van Gremel bijvoorbeeld. Ramirez is natuurlijk een aardige gravelaar, voor 332 punten...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Ad Wim Wrote:Moya trouwens wel een break achter tegen Querrey Undecided

Die streep ik meteen door. Die neem ik niet meer serieus. Hopelijk wint ie nog en nemen sommige hem. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Haggie Wrote:En over het serieus zijn over Ramirez. Federer verloor 1e set met 2-6 van Gremel bijvoorbeeld. Ramirez is natuurlijk een aardige gravelaar, voor 332 punten...
Ja oke, maar ik had het over een halve finalist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:En over het serieus zijn over Ramirez. Federer verloor 1e set met 2-6 van Gremel bijvoorbeeld. Ramirez is natuurlijk een aardige gravelaar, voor 332 punten...
Ja oke, maar ik had het over een halve finalist...

Ik weet hem. ik PM zijn geboortedatum naar jou :wink: ! Ik wil zijn naam niet prijs geven hier!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Team van 6 man, even een weekje geen gekke dingen doen.
Reply
#89
mindlight Wrote:Team van 6 man, even een weekje geen gekke dingen doen.

wil je die 400 punten nog inlopen of niet? Neem eens risico's joh :wink: !

Ik ga geen gekke dingen doen :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Ik denk ook niet dat ik gekke dingen ga doen. Je haalt dan wel niet de weekwinst, maar ook geen gekke risico's. En ik ben toch lekker bezig de afgelopen weken, dus mijn tactieken lijken eindelijk te werken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: