The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo 2008
#91
Haha nou die masters neem ik vaak wel risico maar haal ik nooit meer dan 100 punten. Ik ga nu gewoon veilig voor 4 halve finalisten :8:
Reply
#92
mindlight Wrote:Haha nou die masters neem ik vaak wel risico maar haal ik nooit meer dan 100 punten. Ik ga nu gewoon veilig voor 4 halve finalisten :8:
Vind ik knap als je die kan uitkiezen... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Haha nou die masters neem ik vaak wel risico maar haal ik nooit meer dan 100 punten. Ik ga nu gewoon veilig voor 4 halve finalisten :8:
Vind ik knap als je die kan uitkiezen... :|

Ja he 8-[
Reply
#94
Moya verliest gewoon de set van Querrey Undecided

Soderling al mp's gehad en geserveerd voor de wedstrjd. Nu serveert Stepa opeens voor de set op 6-5... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Soderling breakt terug maar mist al 2 mp's in de TB, Moya en Murray de break in de 2e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ad Wim Wrote:Ik denk ook niet dat ik gekke dingen ga doen. Je haalt dan wel niet de weekwinst, maar ook geen gekke risico's. En ik ben toch lekker bezig de afgelopen weken, dus mijn tactieken lijken eindelijk te werken...

ik heb een aantal weken na de "Tsonga affaire" toch bewezen bovenin mee te draaien. Elke week bij de bovenste en t.o.v. de AO ben ik uitgelopen.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
En Soderling verliest de TB vervolgens #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk ook niet dat ik gekke dingen ga doen. Je haalt dan wel niet de weekwinst, maar ook geen gekke risico's. En ik ben toch lekker bezig de afgelopen weken, dus mijn tactieken lijken eindelijk te werken...

ik heb een aantal weken na de "Tsonga affaire" toch bewezen bovenin mee te draaien. Elke week bij de bovenste en t.o.v. de AO ben ik uitgelopen.. :Big Grin

Ja precies, vind ik netjes!
Reply
#99
6 spelers trouwens maar? Dat is wel heel weinig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:6 spelers trouwens maar? Dat is wel heel weinig...

Nadal, Gasquet, Nalbi, Ferrer, Bolelli en Vliegen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja klopt, puur op zekerheid gekozen. Heb ook weinig tijd om het te volgen deze week
Reply
Maar wat is zekerheid? Grote jongens die nog geen 1e ronde gespeeld hebben, vind ik niet echt zekerheid, op een enkeling na...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 goed Haggie :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Maar wat is zekerheid? Grote jongens die nog geen 1e ronde gespeeld hebben, vind ik niet echt zekerheid, op een enkeling na...

Relatieve zekerheidjes dan, wat jij wilt.
Je weet het toch niet van te voren.... En MC is een vrij voorspelbaar toernooi geweest de laatste jaren, dus ga ik nu voor voorspelbare namen Smile
Reply
Ik bedoel ook niet te hakken op de term, het gaat mij er meer om dat er behalve Nadal geen grote jongen is die echt rendabel gaat worden in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh zo, nee het wordt idd lastig. Maar al die kleine gravelknakkers zijn ook zo lastig.
Reply
30-08 :-"


"cryptische omschrijving voor de topper deze week"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb mijn spelers ff gecheckt maar hij zit er niet bij :roll:
Reply
Haggie Wrote:30-08 :-"


"cryptische omschrijving voor de topper deze week"


Ik gok op die andere Argentijn deze week..... :wink: :-"
Reply
Die heb ik ook =D> !

Moya, LACHWEKKEND!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hahahaha, die Moya Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lapentti wint de 1e set van Starace. Soderling wint van Stepanek. Geen optie lijkt me voor het verdere verloop.
PHM nog op service!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Geen optie lijkt me voor het verdere verloop.
Wat bedoel je hiermee?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Geen optie lijkt me voor het verdere verloop.
Wat bedoel je hiermee?

Dat ik hem niet neem. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
PHM pakt de 2e set met 6-2. Hmm. Hij moet wel even verliezen voor mijn poll. Icon_twisted
Starace en Lapentti gaan een marathonpot spelen 6-7 7-6 0-0
Acasuso Kohlschreiber 1e set TB, na 4 breaks over en weer!

Ik ga fijn naar huis nu, Hup Tipsa! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een marathons allemaal joh...
En ik moet over een uurtje weg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jij komt vast nog wel online voor 22 uur :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, dit keer niet vrees ik. Maar dat is ook niet zo erg, als alle partijen die nu bezig zijn maar wel gewoon zsm afgelopen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoelaat moet je weg?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Half zes, zes uur ongeveer dus dat moet wel goed komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: