The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo 2008
Wat een niveau meteen bij Federer-Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 6-3 Federer =D>

Mooie pot, hoog niveau. Djoko in 1 game kansen gehad, maar die werkte Federer goed weg. Ze zijn aan elkaar gewaagd, Federer net ietsje beter vind ik. Hij neemt iets meer risico en gaat vaker voor de winner, en serveert beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer beslist 'm. djoko niet helemaal fit lijkt 't. of hij speelt 't, heeft ie nog weleens een handje van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas nog niet, Djoko breakt terug op love na een matige game van Roger, terwijl hij fantastisch aan het serveren was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko geeft op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai zonde, was zo'n mooie pot. hij zei tegen federer dat ie vannacht had opgegeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad zonde, en er leek ook niet zoveel aan de hand. Maar ja, het aloude probleem van Djoko weer, zijn fysieke gesteldheid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had wat geld gestort en was aan het livebetten.
Erg leuk, je kunt steeds je positie bepalen en je ziet wat je positie is als speler 1 wint en als speler 2 wint.

Door op de juiste momenten te zetten creëer je dan een situatie waarin je positief eindigt, ongeacht welke speler wint.

Ik had op een gegeven moment een potentieel verlies van 0,24 eurocent bij winst van Federer en een winst van 8 euro als Djoko zou winnen.... toen gaf Djoko op. Waarschijnlijk dus niets gewonnen en niets verloren #-o
Reply
Wel gewoon 0,24 verloren zie ik.
Beter, want het lijkt me frustrerend als je in een goede positie staat, er geeft er een op en je bent alles kwijt.
Reply
buurs Wrote:wat een punt van nadal bij 30-30 en 1-1 in de 2e set :eeeek: :eeeek: =D> =D> =P~ =P~ =P~

Punt van het toernooi =D>
Zag het punt net en punt van het toernooi? :crazy:

Het is wel een prachtige bal, maar ik heb zoveel mooiere punten gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal loopt altijd te zeuren dat hij aan het eind van het seizon opgebrand is na een lang gravelseizoen, maar dan gaat ie nu wel even lekker dubbelen en staat ie daar ook in de finale #-o
Lekker slim met het oog op al die zware weken voor de boeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wint de eerste set met 7-5, Federer nu een dubbele break voor in de tweede, *3-0.
Reply
Hoe was de eerste set? Verdiend voor Rafa?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kom binnen en 3 games op rij voor Rafa. Niveau is ook niet best nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Federer is slecht zeg, hij slaat fout na fout en levert gewoon 4 games op rij echt in... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is echt ongelofelijk, ik heb Federer nog geen goed punt zien spelen, echt idioot. Lijkt een beetje op de finale van RG vorig jaar. Fout na fout terwijl hij volgens de commentator tot de 4-0 slechts 6 UEs sloeg.

5 games op rij verloren, volgens mij is dat hem heel zelden overkomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar opeens staat hij er weer, als het echt moet, met een paar fantastische punten naar 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer verkloot 2 gp's met UEs en geeft vervolgens ook gewoon de partij weg met alleen maar fouten, heel gek. Hele gek tweede set, laag niveau en heel gek gameverloop. Weer 44 UEs van Federer, dat kan natuurlijk niet. En dan toch maar zo nipt verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer te laat thuis om het te volgen...goede uitslag voor FTM...toch gewoon weer Nadal...ontzettend knap...trekt hij hem ook dit jaar door met de titel in Barcelona?!
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe was de eerste set? Verdiend voor Rafa?

Ik heb niks gezien helaas, kon niet direct een livestream vinden. Zie nu pas dat Nadal van 0-4 naar 7-5 is gegaan. :-k
Reply
Ik heb de wedstrijd gezien en ik kan maar 1 conclusie trekken. Het is puur de forehand van Federer die het laat afweten dit jaar en dat is imo het grote verschil met de Federer van weleer. Te wisselvallig en een ongekend aantal afzwaaiers.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: