The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC Ajax - Sparta Praag
#31
Ik vond Lindenbergh misschien nog wel slechter dan Maduro. Pienaar was ook heel slecht. Ook Stekelenburg was niet echt goed aan t keepen...
Met beste spelers ben ik het helemaal met je eens
The great old Ludwig von...
Reply
#32
Bumme Wrote:Zat je dan soms achter glas Matador? Als je dit niet kon horen moet je echt je oren laten uitspuiten hoor........

Misschien was het de slechte akoestiek (gezocht in de van dale en getest op de goede spelling :wink: ), die het hem deed!!
Reply
#33
Ik hoorde het in stereo.......

Als je het niet gehoord hebt moet je haast wel op de lange zijde gezeten hebben in de vakken 419, 420, 421, 422. (of heel hoog in die vakken op de eerste ring)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Zuid hoorde ons ook, dus dan moet ongeveer iedereen het gehoord hebben.
Btw ging het met sms-jes, eerst zuid, dan wij enz enz... Was wel lachen.

En LL, JUIST in voorspoed moet je dit vol blijven houden als je Jakkes echt wil hebben, niet alleen bij verlies of achterstand zingen, maar altijd.

Verder was er een lekkere sfeer in 410, 80 minuten pro-ajax, alleen jammer dat er nog een groep was die wat feynooit nummers in gingen zetten... :roll:
Reply
#35
Leek mij of Zuid begon........... kan ook komen omdat ik zelf in 402 zat.

Waarom moet Jaakke eigenlijk weg? Ik heb niet zo gek veel tegen die kerel hoor.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
Bumme Wrote:Ik hoorde het in stereo.......

Als je het niet gehoord hebt moet je haast wel op de lange zijde gezeten hebben in de vakken 419, 420, 421, 422. (of heel hoog in die vakken op de eerste ring)

Hmm, vreemd genoeg zat ik eerste ring ergens halverwege. In mijn omgeving was er helemaal niemand die het kon verstaan, alleen de trefwoorden 'Sinterklaas', 'Jaakke' en 'schoen' waren te horen. Alleen dus dat 'Jaakke is de zak van Sinterklaas'.

Maar goed, het belangrijkste is dat de 2e ronde is gehaald!
Reply
#37
Fabian Wrote:En LL, JUIST in voorspoed moet je dit vol blijven houden als je Jakkes echt wil hebben, niet alleen bij verlies of achterstand zingen, maar altijd.

Idd, die 4 lekke banden en die houtbeits waren vast nog niet duidelijk genoeg :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
Urby is the MAN!

Maxwell hebben we niet meer nodig hehe.
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:
Fabian Wrote:En LL, JUIST in voorspoed moet je dit vol blijven houden als je Jakkes echt wil hebben, niet alleen bij verlies of achterstand zingen, maar altijd.

Idd, die 4 lekke banden en die houtbeits waren vast nog niet duidelijk genoeg :roll:

Goed zo LL, veroordeel maar meteen een groep zonder dat je iets weet.
Wat ben jij toch een ongelooflijke eikel hè....
Reply
#40
Ik veroordeel de actie op zich, ik veroordeel geen groep. Ik geef aan dat de boodschap duidelijk is, daar waren die talloze "liederen" niet meer voor nodig. Interpreteer het zoals je zelf wilt, ik hou ook van jou.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Tripplexxx Wrote:
tietuh Wrote:wrom houden ze nooit de 0 zeg!!drama team

Nooit de 0??? :roll: :roll:

nee nooit!
jaakke in de zak van sinterklaas zongen ze trouwens...
Reply
#42
Lamme Lennie Wrote:Ik veroordeel de actie op zich, ik veroordeel geen groep. Ik geef aan dat de boodschap duidelijk is, daar waren die talloze "liederen" niet meer voor nodig. Interpreteer het zoals je zelf wilt, ik hou ook van jou.

je veroordeelt dus wel een groep, want je gaat er gewoon maar vanuit dat het ook door ajax " supporters" gedaan is...
Reply
#43
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik veroordeel de actie op zich, ik veroordeel geen groep. Ik geef aan dat de boodschap duidelijk is, daar waren die talloze "liederen" niet meer voor nodig. Interpreteer het zoals je zelf wilt, ik hou ook van jou.

je veroordeelt dus wel een groep, want je gaat er gewoon maar vanuit dat het ook door ajax " supporters" gedaan is...

Waarom snapt TOOL wel waar ik het over heb.... :roll:
Reply
#44
Ik zeg niet dat Ajaxsupporters (een groep) dat hebben gedaan, het waren vast een stel hersenloze individuen die zich aanhanger van Ajax noemen. Of gaan jullie nu ook beweren dat het die milieuactivisten waren? Undecided
Ik had ook het voorbeeld van het opwachten/opzoeken van Jaakke kunnen noemen na die wedstrijd van laatst. Het gaat erom dat de boodschap voor Jaakke wel duidelijk is en dat als je toch in het stadion bent en wilt zingen, je volgens mij beter je ploeg aan kunt moedigen ipv 8 keer hetzelfde liedje over Jaakke te gaan zingen. Maar ja, nu kom je vast wel weer met het feit dat ik een teletekstsupporter ben en ik dus geen recht van spreken heb :roll: (in die kou naar Ajax kijken heeft veel weg van sado-masochisme overigens)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Lamme Lennie Wrote:Ik zeg niet dat Ajaxsupporters (een groep) dat hebben gedaan, het waren vast een stel hersenloze individuen die zich aanhanger van Ajax noemen. Of gaan jullie nu ook beweren dat het die milieuactivisten waren? Undecided
Ik had ook het voorbeeld van het opwachten/opzoeken van Jaakke kunnen noemen na die wedstrijd van laatst. Het gaat erom dat de boodschap voor Jaakke wel duidelijk is en dat als je toch in het stadion bent en wilt zingen, je volgens mij beter je ploeg aan kunt moedigen ipv 8 keer hetzelfde liedje over Jaakke te gaan zingen. Maar ja, nu kom je vast wel weer met het feit dat ik een teletekstsupporter ben en ik dus geen recht van spreken heb :roll: (in die kou naar Ajax kijken heeft veel weg van sado-masochisme overigens)

volgens mij ben je in nederland nog altijd onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is... natuurlijk is het zeer waarschijnlijk dat het ajax "supporters" waren, maar dan nog.

na 1 keer voor de hoofdingang staan zal de boodschap ongetwijfeld duidelijk geweest zijn. alleen moet je het wel "warm houden", anders wordt er heel snel vanuit gegaan dat het even een opwelling was en dat er eigenlijk niks aan de hand is/was..

wat betreft de kou, het wordt inderdaad tijd voor verwarmde stoeltjes en straalkachels in de arena :roll:
Reply
#46
AT5 meldt dat het Dieren Bevrijdings Front (DBF)dinsdag in het 'Ravagemagazine' op Indymedia.nl heeft geclaimd de banden van Jaakke lek te hebben gestoken. De actie kwam na onrust bij Ajax waarbij de positie van Jaakke onder druk kwam te staan bij de supporters. De link werd dan ook direct gelegd naar Ajax fans, overigens niet door Jaakke zelf. Volgens de verklaring zou de actie zijn uitgevoerd omdat de preses van Ajax werkzaam is bij het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline. [reageer]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.netwerk.to">http://ajax.netwerk.to</a><!-- m -->
Reply
#47
Zet dit net in een ander topic inderdaad.....

HIER LL...
Reply
#48
Haha, ik zag het ook zojuist en dacht "Laat ik maar even iets posten" :Big Grin

Excuses bij deze. Ik had natuurlijk kunnen weten dat supporters zoiets nooit zouden doen :wink: Ik wacht nu op de groep die het slopen van de Utrechtstoeltjes claimt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
T00L Wrote:AT5 meldt dat het Dieren Bevrijdings Front (DBF)dinsdag in het 'Ravagemagazine' op Indymedia.nl heeft geclaimd de banden van Jaakke lek te hebben gestoken. De actie kwam na onrust bij Ajax waarbij de positie van Jaakke onder druk kwam te staan bij de supporters. De link werd dan ook direct gelegd naar Ajax fans, overigens niet door Jaakke zelf. Volgens de verklaring zou de actie zijn uitgevoerd omdat de preses van Ajax werkzaam is bij het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline. [reageer]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.netwerk.to">http://ajax.netwerk.to</a><!-- m -->

Klootzakken zijn het! Bij mij hebben ze een keer een schaap bevrijd, stelletje eikels. Gelukkig heb ik een vrouwelijke dierenactiviste van hun te pakken gekregen, die zit nu in de stal.....al twee jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
En ze heeft ook al je kinderen gebaard?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Lamme Lennie Wrote:Haha, ik zag het ook zojuist en dacht "Laat ik maar even iets posten" :Big Grin

Excuses bij deze. Ik had natuurlijk kunnen weten dat supporters zoiets nooit zouden doen :wink: Ik wacht nu op de groep die het slopen van de Utrechtstoeltjes claimt.

Al geclaimd! Door het ASF en de PSG !

:wink:
Reply
#52
Alle Stoeltjes Fernietigingsfront en het Pillenslikkende Stoeltjessloop Genootschap?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#53
Anti Stoeltjes Front
Pro Staanvak Groep


:wink:
Reply


Forum Jump: