The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
You do not have permission to vote in this poll.
Geen goed idee, want nu moet ik kiezen uit meer spelers en ik voel me er te onzeker over om teveel keuze's te moeten maken.
14.29%
2 14.29%
Goed idee, want dit maakt het spel leuker door de meer verschillende teams.
28.57%
4 28.57%
Geen goed idee, want ik werk op zondagavond/nacht.
42.86%
6 42.86%
Het maakt mij niet uit
14.29%
2 14.29%
Total 14 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
#31
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nieuwe waardes hebben we nog nooit gebruikt, dus dat lijkt me totaal buiten deze discussie.
Dat is ten eerste onzin en ten tweede denk ik dat er genoeg managers zijn die het wel belangrijk vinden om met up-to-date waardes te werken...

Onzin? Wijs de weken maar aan waarin wij met de nieuwe waardes gewerkt hebben dan.
Reply
#32
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies dus over vaste deadlines gesproken

Cat. 3 tm 7 maandag 22:00 uur
Cat 1 en 2 maandag 10:00 uur. Dat is toch wel te doen?

En qua organisatie, afgelopen zondag zijn Stille en ik ook nog wel even aan het klussen geweest, even bijspringen vind ik niet erg hoor Smile
Op zich is dit wel goed, maar je gaat al mis bij de toernooien in de VS in het najaar. Die finales worden pas op zondagavond laat gespeeld en dan heb je dus helemaal geen tijd om je team te maken...

Ja maar dan kan de deadline gewoon naar rato het tijdsverschil meeschuiven natuurlijk. Die wedstrijden beginnen nl ook niet 's-ochtends onze tijd.
Tja, maar dan hou je weer geen rekening met de werkende mensen, wanneer moeten die hun team dan maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En lekker is dat als je organisatie bent en gewoon de hele maandag moet werken.... Als je dan verplicht wordt de nieuwe waardes te gebruiken gaat de database dus pas om 20:00 open, lijkt me ook niet ideaal.
Daar valt wel een mouw aan te passen, dat hebben we eerder gezien. En dan nog heb je als organisatie iig een stuk meer speling dan als je de DB zsm op zondag open moet zetten.

Nee dat hebben we niet eerder gezien aangezien we oude waardes gebruiken Smile
Reply
#34
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nieuwe waardes hebben we nog nooit gebruikt, dus dat lijkt me totaal buiten deze discussie.
Dat is ten eerste onzin en ten tweede denk ik dat er genoeg managers zijn die het wel belangrijk vinden om met up-to-date waardes te werken...

Onzin? Wijs de weken maar aan waarin wij met de nieuwe waardes gewerkt hebben dan.
Heb het er laatst met Mac nog over gehad. In het begin deden we het niet, daarna hebben we het een aantal weken wel gedaan, waaronder een van de vorige weken, dat kun je zelf beamen neem ik aan, en deze week voor het eerst in weken weer eens niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En lekker is dat als je organisatie bent en gewoon de hele maandag moet werken.... Als je dan verplicht wordt de nieuwe waardes te gebruiken gaat de database dus pas om 20:00 open, lijkt me ook niet ideaal.
Daar valt wel een mouw aan te passen, dat hebben we eerder gezien. En dan nog heb je als organisatie iig een stuk meer speling dan als je de DB zsm op zondag open moet zetten.

Nee dat hebben we niet eerder gezien aangezien we oude waardes gebruiken Smile
Je hebt fucking zelf laatst nog op maandagochtend die waardes aangepast :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies dus over vaste deadlines gesproken

Cat. 3 tm 7 maandag 22:00 uur
Cat 1 en 2 maandag 10:00 uur. Dat is toch wel te doen?

En qua organisatie, afgelopen zondag zijn Stille en ik ook nog wel even aan het klussen geweest, even bijspringen vind ik niet erg hoor Smile
Op zich is dit wel goed, maar je gaat al mis bij de toernooien in de VS in het najaar. Die finales worden pas op zondagavond laat gespeeld en dan heb je dus helemaal geen tijd om je team te maken...

Ja maar dan kan de deadline gewoon naar rato het tijdsverschil meeschuiven natuurlijk. Die wedstrijden beginnen nl ook niet 's-ochtends onze tijd.
Tja, maar dan hou je weer geen rekening met de werkende mensen, wanneer moeten die hun team dan maken?

Desnoods zet je die om 22:00 uur, dat maakt niet uit, want dan is er amper wat gespeeld. Waar het nu om gaat zijn de belangrijke toernooien in Europa, waar je 20 vrijwel gelijkende teams krijgt doordat er al 20 eerste ronde partijen gespeeld zijn op maandagavond.
Reply
#37
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En lekker is dat als je organisatie bent en gewoon de hele maandag moet werken.... Als je dan verplicht wordt de nieuwe waardes te gebruiken gaat de database dus pas om 20:00 open, lijkt me ook niet ideaal.
Daar valt wel een mouw aan te passen, dat hebben we eerder gezien. En dan nog heb je als organisatie iig een stuk meer speling dan als je de DB zsm op zondag open moet zetten.

Nee dat hebben we niet eerder gezien aangezien we oude waardes gebruiken Smile
Je hebt fucking zelf laatst nog op maandagochtend die waardes aangepast :roll:

Icon_question Je weet meer dan ik......
Reply
#38
we hebben idd een aantal weken met nieuwe waardes gewerkt.
Reply
#39
In die week dat Stille en jij het overnamen van Tim Army, dat weet ik toch behoorlijk zeker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ohh dan is dat Stille geweest, die week was ik er amper....
Reply
#41
Ik heb vorige week ook met nieuwe waardes gewerkt.
Het is duidelijk dat een aantal toernooien pas op maandag 22.00 uur kan, b.v. Basel vanwege de maandagloting of omdat de q's nog niet bekend zijn.
Een variërende deadline vind ik ook prima, mits ruim op tijd afgesproken.
Wat wel staat denk ik:
RG: zondag 24.00/maandag 10.00
Queens+Rosmalen: maandag 22.00
Reply
#42
Ad Wim Wrote:Tevens moeten we ook aan het spel denken en niet louter aan onze eigen belangen. Voor het spel is het ten eerste belangrijk dat de deadline ten alle tijden duidelijk is, en een vaste deadline is dan natuurlijk het beste, en ten tweede is het praktisch gezien een stuk handiger om het op maandagavond te doen gezien de quali's, meer tijd voor de organisatie om alles te regelen, etc.

Helemaal mee eens.
Bovendien zijn er bij aanvang FTM een aantal regels vastgesteld waaronder dus de deadline op maandag en iedereen die meedoet kon zich daar in vinden. Ik vind het geen goed idee om dat nu te gaan veranderen (uitzonderingen daargelaten) omdat er dus ook mensen zijn die op zondag geen team kunnen maken (zie cruijff).
Reply
#43
Ok prima, maar wat mij betreft dan ook einde discussie (in de zin van, niet over 2 maanden weer opnieuw hierover gaan beginnen), en ook geen gezeur als er veel dezelfde teams zijn.
Reply
#44
Ik wil ook bij deze vragen of iemand de organisatie voor de komende week kan overnemen omdat ik het hele weekend weg ben en pas ergens maandagmorgen terug kom.
Alvast bedankt !
Reply
#45
Dus? Wat doen we nou de komende weken wat betreft de deadline? De uitslag van de poll zegt dat we hem niet naar maandagochtend moeten zetten, maar goed, deze poll is natuurlijk ook niet echt representatief Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Niet doen dus. Klaar.
Reply
#47
Roland Garros en Wimbledon: deadline op maandag 10 uur


De rest op maandag 22 uur
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Waarom moet we het al zover van te voren zeggen? kan toch gewoon op de woensdag/donderdag voor de aankomende week?
RG begint al op zondag toch?
Reply
#49
klopt

zondagmorgen om 10 uur deadline.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
kooltje Wrote:Waarom moet we het al zover van te voren zeggen? kan toch gewoon op de woensdag/donderdag voor de aankomende week?
RG begint al op zondag toch?
Voor de komende week moeten we het dus nu wel duidelijk hebben, maar dat wordt dus gewoon maandagavond 22 uur.

En ik ben niet voor zondagochtend 10 uur aangezien je dan op zaterdagavond je team moet gaan maken, kom op nou hé...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
volgende week gewoon 22uur op maandag.
RG mag van mij op zondagochtend 10uur
kan ook gewoon zaterdagmiddag je team maken hoor ad
Reply
#52
Ik kan erover nadenken ja, maar nog niet maken aangezien de finales van de vorige week dan nog niet afgelopen zijn. En de zaterdag ben ik sowieso de hele dag weg ivm voetbal. En los daarvan vind ik een deadline van zondagochtend 10 uur echt van de zotten, maar als ik hierin de enige ben, zal ik me er maar in moeten schikken. Misschien specifiek hierover een, serieuze dit keer, poll opzetten en/of rondmailen.

En de toernooien komende week beginnen op zondag, maar het lijkt me gewoon het beste dat op maandag 22 uur te doen. Dan maar een wat minder interessante week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Maak maar ff een poll voor RG en wimbledon
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Jezus wat een gezeik, als we nou eens iets besluiten want ik weet nu echt niet meer wanneer de deadline voor komende week en de weken erop is. Dan weer dit, dan weer dat. Mensen die niet dagelijks het forum zijn kunnen niet meer volgen wat er gebeurt. Overigens spelen ze in Portschach altijd al veel op zondag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
kooltje Wrote:volgende week gewoon 22uur op maandag.

RG mag van mij op zondagochtend 10uur
kan ook gewoon zaterdagmiddag je team maken hoor ad

staat gewoon 2 posts boven de jouwe hoor stille
Reply
#56
Klopt maar dan komt er vanmiddag weer iemand die het er niet mee eens is en wordt er weer urenlang gediscuseerd. Maar maandag 2200 uur, dat wordt leuk dan, dan kunnen we net zo goed die hele week schrappen. Ik ben het er totaal niet mee eens maar ja wie ben ik..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
dan zul je met een voorstel moeten komen.
Discussie hoort thuis op een forum...
en ieder zijn stem is net zoveel waard dus ook die van jou...
Reply
#58
Nou, waar ik het wel mee eens ben is dat het niet geheel duidelijk is op dit moment. Ongeveer de helft van de deelnemers heeft een mail gehad waarin staat dat de deadline de komende 3 toernooien op 10 uur maandagochtend ligt. Dan kan het in dit topic wel anders staan, maar leest iedereen dat?
Reply
#59
Stille Wrote:Jezus wat een gezeik, als we nou eens iets besluiten want ik weet nu echt niet meer wanneer de deadline voor komende week en de weken erop is. Dan weer dit, dan weer dat. Mensen die niet dagelijks het forum zijn kunnen niet meer volgen wat er gebeurt. Overigens spelen ze in Portschach altijd al veel op zondag
Je hebt gelijk, en daarom pleit ik ook constant voor duidelijkheid en een vaste deadline. Ik weet ook niet wie die mail verstuurd heeft waar ML het over heeft, maar dat is dus inderdaad niet goed.
En daarom hekel ik ook het gemak van bijvoorbeeld Buurs om zomaar de deadlines te gaan veranderen. Dan denk je dus alleen maar aan jezelf en niet aan anderen en het spel in het algemeen...

Deadline voor komende week is gewoon maandag 22 uur, klaar. Ik zal een dezer dagen even een, serieuze, poll maken over de deadline van RG en daarbij ook een mail rondsturen naar iedereen om daarop te reageren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ben met je eens dat het onduidelijk is...
Ik wil er echter voor pleiten dat het FTM heet en de mensen die dagelijks op het forum komen dus de keuzes maken wat betreft de deadline.

In Oostenrijk zal op zondag om 13uur begonnen worden met het enkelspel...de finale is zaterdag 24 Mei
Hetzelfde in Marocco...hier is echter geen begin tijd duidelijk...

Aangezien de finales al op zaterdag zijn...geeft dat mogelijkheden voor RG!

Aankomende maandagavond 22uur zal er inderdaad al veel gespeeld zijn in Oostenrijk en Marocco...

Laten we snel beslissen zodat de mail er om 14uur uit kan naar de andere deelnemers...
Reply


Forum Jump: