The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Djoko nu tegen Gremelmayr en Federer tegen Querrey, dat is toch wel iets lastiger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:De carrière van Kuerten op RG gaat eindigen met een nederlaag tegen Pashanski. cry
phm
Reply
Hoe kan dit?!

Hoe moet dit nu bij FTM :o
Reply
Tja, dit is wel kut ja. Waar had jij die eerste loting vandaan?

Het lijkt erop alsof die live-loting gewoon niet klopte, niet de 1e keer volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik moet nu weg...wil het daarna wel veranderen als jij geen tijd hebt? zal 1430 worden
Reply
Ik zat live loting te volgen :roll:

Nu moet iedereen zijn team even leeggooien, dan kan ik de loting aanpassen.
Reply
Die eerste loting was van die interactive draw. Hoe typisch Frans is dit. cry
Reply
omyaca Wrote:Ik zat live loting te volgen :roll:

Nu moet iedereen zijn team even leeggooien, dan kan ik de loting aanpassen.

Dat kan dus niet, er blijft altijd één speler in staan.
Reply
Pas gewoon die loting aan, dan kijkt iedereen later maar weer hoe het zit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O, gaat het wel goed dan als ik ga veranderen?
Reply
Jawel hoor, iedereen houdt gewoon die spelers, ze staan alleen ergens anders in het schema...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JHG naar 5-5, na van 15-30 naar gamewinst gegaan te zijn.
Reply
Seedings zijn wel hetzelfde gebleven, heel vreemd...

JHG naar 5-5, weer een tiebreak in het verschiet. Nu pakken!
Reply
En weer een bp, pak hem nu eens!
Reply
Ad Wim Wrote:De seedings zijn hetzelfde, de invulling is alleen totaal anders.

Haase nu tegen Cilic, ook niet best... :|

Ik vind Cilic trouwens wel een stuk betere loting dan Granollers, dat is een pure gravelaar, Cilic niet. En bovendien minder goed in vorm.
Reply
Bp weer niet benut helaas. JHG duidelijk de betere in de tweede set, als ik op de cijfers afga. Dan maar in de tb!
Reply
Tb, nu moet het gebeuren.
Reply
40-0 en nu 40-30.....

Toch de tiebreak.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het staat nu weer (hopelijk) goed bij FTM.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze opnieuw de niet geplaatste spelers geloot hebben omdat Grosjean zich heeft afgemeld, want die staat er nu opeens niet meer bij. Al zou dat wel te idioot voor woorden zijn natuurlijk.
Reply
MB voor Jesse.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mb JHG! 3-1*
Reply
Ik denk dat die live-apllicatie gewoon niet werkte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup, en *4-1. =D>
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:De seedings zijn hetzelfde, de invulling is alleen totaal anders.

Haase nu tegen Cilic, ook niet best... :|

Ik vind Cilic trouwens wel een stuk betere loting dan Granollers, dat is een pure gravelaar, Cilic niet. En bovendien minder goed in vorm.
Tja, dat weet ik niet zo goed. Granollers is ook helemaal niet in vorm. Maar wel meer een gravelaar inderdaad, maar in mijn ogen toch minder kwaliteiten dan Cilic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat de goede kant op. Hier kun je die Spanjaard pijn doen
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
*5-1
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat die live-apllicatie gewoon niet werkte...
Ja, dat is idd waarschijnlijker.
Maar toch raar dat er dan wel gewoon een loting komt te staan, waar zo op het oog niets mis mee is, maar die uiteindelijk gewoon totale onzin blijkt te zijn.
Reply
Prima dit, nu doordrukken Jesse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 sp's
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:De seedings zijn hetzelfde, de invulling is alleen totaal anders.

Haase nu tegen Cilic, ook niet best... :|

Ik vind Cilic trouwens wel een stuk betere loting dan Granollers, dat is een pure gravelaar, Cilic niet. En bovendien minder goed in vorm.
Tja, dat weet ik niet zo goed. Granollers is ook helemaal niet in vorm. Maar wel meer een gravelaar inderdaad, maar in mijn ogen toch minder kwaliteiten dan Cilic...

Volgens mij is het gewoon lood om oud ijzer. haase heeft het op gravel in principe moeilijk tegen elke tegenstander.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: