The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK 2008
#31
Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Maar met of zonder... het blijven natuurlijk Italianen Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#32
Sneijder geblesseerd van trainingsveld....
Reply
#33
kooltje Wrote:Sneijder geblesseerd van trainingsveld....

het zal allemaal wel meevallen.

zoniet hebben we gelukkig 423 spelers in de selectie die zijn positie kunnen innemen.
Reply
#34
klopt waf...

Blessure Wesley Sneijder valt mee
LAUSANNE - De blessure van Wesley Sneijder valt mee. De middenvelder van Real Madrid traint vanavond in Lausanne weer mee bij het Nederlands elftal, maar doet dan wel apart van de groep.

Sneijder verliet donderdagmorgen hinkelend de besloten training van Oranje na een tik op zijn enkel.

Uit voorzorg ging de Utrechter naar de kant. Hij hoefde bij nader inzien ook niet voor controle naar een ziekenhuis in Lausanne.
Reply
#35
kooltje Wrote:Sneijder verliet hinkelend de training

[baby]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead
Reply
#37
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead
Reply
#39
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead
Dat is het gevolg van het feit dat alleen AJAX Nederlandse keepers een opleiding geeft.
Feyenoord zit met een Egyptenaar, PSV Met twee brazilianen, AZ met een Argentijn en een Aussie...
Als Veldhuizen dit jaar naar een betere club zou gaan is het nog mogelijk dat hij internationaal niveau aan kan.
Reply
#40
PSV schijnt hem te willen halen als opvolger van Gomes
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead

Hoe vaak heb jij Stekelenburg dit seizoen gezien Peter.
Ik wil niet zeggen dat hij het beste is wat Nederland kan overkomen, maar hji hefet dit seizoen echt wel een goed seizoen gedraaid hoor.
Ten opzichte van vorig jaar een erg goede ontwikkeling doorstaan en ik hoop dat ie nog lang bij Ajax blijft.
The great old Ludwig von...
Reply
#42
gittermaster Wrote:Hoe vaak heb jij Stekelenburg dit seizoen gezien Peter.
Ik wil niet zeggen dat hij het beste is wat Nederland kan overkomen, maar hji hefet dit seizoen echt wel een goed seizoen gedraaid hoor. Ten opzichte van vorig jaar een erg goede ontwikkeling doorstaan en ik hoop dat ie nog lang bij Ajax blijft.

Ondanks dat ik hem nog (steeds) geen topper vind, is hij wel de beste Nederlandse keeper van dit moment. Velthuizen is een talent, maar verder zijn het oudjes (Timmer, Boschker, van Dijk, van Loo), wegkwijnende types (Waterman), opkrabbelaars (ten Rouwelaar, Vorm, Vermeer) en Buitenlanders. Die Tim Krul van Newcastle is ook alweer verhuurd/blessee....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
Vandaag de beamer uitgeprobeerd voor in mijn huis ... alles werkt. Heb nu een scherm van 2,50m bij 1,35m. Morgen nog ff een manier verzinnen om het wat donkerder te krijgen in mijn huis maar alles lijkt goed te komen .. heb er zin in !

:lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#44
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead

Hoe vaak heb jij Stekelenburg dit seizoen gezien Peter.
Ik wil niet zeggen dat hij het beste is wat Nederland kan overkomen, maar hji hefet dit seizoen echt wel een goed seizoen gedraaid hoor.
Ten opzichte van vorig jaar een erg goede ontwikkeling doorstaan en ik hoop dat ie nog lang bij Ajax blijft.

Moet zeggen dat ik hem maar een paar keer 90 minuten heb zien voetballen, maar het feit dat Ajax dit seizoen maar een keer of 5 de nul heeft weten te houden in de eredivisie zegt mij genoeg. Een echt goede keeper die zijn land aan een EK of WK kan helpen houdt in de Nederlandse competitie meer dan 5x zn doel schoon, ongeacht de achterhoede voor hem.
Reply
#45
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead

Hoe vaak heb jij Stekelenburg dit seizoen gezien Peter.
Ik wil niet zeggen dat hij het beste is wat Nederland kan overkomen, maar hji hefet dit seizoen echt wel een goed seizoen gedraaid hoor.
Ten opzichte van vorig jaar een erg goede ontwikkeling doorstaan en ik hoop dat ie nog lang bij Ajax blijft.

Moet zeggen dat ik hem maar een paar keer 90 minuten heb zien voetballen, maar het feit dat Ajax dit seizoen maar een keer of 5 de nul heeft weten te houden in de eredivisie zegt mij genoeg. Een echt goede keeper die zijn land aan een EK of WK kan helpen houdt in de Nederlandse competitie meer dan 5x zn doel schoon, ongeacht de achterhoede voor hem.

Scorebord journalistiek...wat een onzin weer Peter, dus jij zegt als Gomes bij Excelsior had gevoetbald hij meer dan 5x zijn goal had schoongehouden? Laat me niet lachen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#46
Ik zeg inderdaad dat er genoeg wedstrijden zijn waarin Gomes in zn eentje de nul hield voor PSV. Hoe je opeens bij Excelsior komt weet ik niet maar ik beweer inderdaad dat Ajax met een Gomes, Buffon of v/d Sar op doel dit seizoen zeker vaker dan de schamele 5x van nu de nul had gehouden.


Maar on-topic:
Robben blessé. Ibi nu dan maar in de basis? Lijkt me niet dat Bassie van zn tactiek af gaat stappen iig. Kuyt op rechts en Sneijder op links kan natuurlijk ook nog.
Reply
#47
Peter Wrote:Ik zeg inderdaad dat er genoeg wedstrijden zijn waarin Gomes in zn eentje de nul hield voor PSV. Hoe je opeens bij Excelsior komt weet ik niet maar ik beweer inderdaad dat Ajax met een Gomes, Buffon of v/d Sar op doel dit seizoen zeker vaker dan de schamele 5x van nu de nul had gehouden.


Maar on-topic:
Robben blessé. Ibi nu dan maar in de basis? Lijkt me niet dat Bassie van zn tactiek af gaat stappen iig. Kuyt op rechts en Sneijder op links kan natuurlijk ook nog.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
[quote="Peter"]Ik zeg inderdaad dat er genoeg wedstrijden zijn waarin Gomes in zn eentje de nul hield voor PSV. Hoe je opeens bij Excelsior komt weet ik niet maar ik beweer inderdaad dat Ajax met een Gomes, Buffon of v/d Sar op doel dit seizoen zeker vaker dan de schamele 5x van nu de nul had gehouden.[quote]

Jij komt aan met "ongeacht de achterhoede voor hem"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#49
kooltje Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Da's zoiets als van der Sar verliezen aan een hamstringblessure \Big Grin/

Vind je? Zij hebben Buffon nog om alles tegen te houden en hadden Cannavaro als extra'tje. Wij moeten t sowieso met alleen v/d Sar doen. Dead

Maarreeeeh...wanneer wordt Gomes Nederlander?

HELAAS 99% zeker niet meer. Met hem op doel hadden we nog eens een prijs kunnen pakken de komende jaren, maar met Stekelenburg in de goal achter deze achterhoede mogen we blij zijn als we ons nog eens kwalificeren voor een toernooi. Dead
Dat is het gevolg van het feit dat alleen AJAX Nederlandse keepers een opleiding geeft.
Feyenoord zit met een Egyptenaar, PSV Met twee brazilianen, AZ met een Argentijn en een Aussie...
Als Veldhuizen dit jaar naar een betere club zou gaan is het nog mogelijk dat hij internationaal niveau aan kan.


feyenoord heeft mulder. ook keeper van de onder 19. als je er niets van weet, houd dan je bek.
Reply
#50
Ik vond die Turken beter dan ik ze ingeschat had. Gaan ook geen 4e worden zoals ik voorspeld heb. Wel blij dat ze niet gewonnen hebben anders hak de hele nacht toeterende auto's moeten aanhoren.

Zwitserland - Tsjechie was echt te saai voor woorden. Tsjechie vond ik erg tegenvallen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
voor de mensen die de wedstrijd gemist hebben, hier de hoogtepunten:
3e minuut makkelijk gegeven pingel; 1-0
Xtragaap4de

Wat een kut wedstrijd zeg
The great old Ludwig von...
Reply
#52
gittermaster Wrote:voor de mensen die de wedstrijd gemist hebben, hier de hoogtepunten:
3e minuut makkelijk gegeven pingel; 1-0
Xtragaap4de

Wat een kut wedstrijd zeg

Ik moet zeggen dat Vink heel behoorlijk floot en die penalty was er gewoon eentje. Heel lomp omver gelopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Ja idd netjes gefloten. hebben we weleens anders gezien!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
jawel, ik denk ook wel dat teen pingel was, maar ik denk ook dat 50% van de scheidsrechters m niet geeft
The great old Ludwig von...
Reply
#55
gittermaster Wrote:jawel, ik denk ook wel dat teen pingel was, maar ik denk ook dat 50% van de scheidsrechters m niet geeft

Ok, dat klopt, maar dat ligt meer aan het 'subjectieve beoordelingsvermogen' van die scheidsrechters en het pleit in dit geval voor Vink dat hij hem al in de 3e minuut durft te geven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#56
Gerben Zonderland Wrote:
gittermaster Wrote:voor de mensen die de wedstrijd gemist hebben, hier de hoogtepunten:
3e minuut makkelijk gegeven pingel; 1-0
Xtragaap4de

Wat een kut wedstrijd zeg

Ik moet zeggen dat Vink heel behoorlijk floot en die penalty was er gewoon eentje. Heel lomp omver gelopen.

het was op zeker een pingel, maar hij had die oostenrijker die hij vervolgens geel gaf wel een kwartier later zijn 2de geel moeten geven, zag ik net bij studio sportzomer.

dat niet doen was een grote fout, ik vond dat hij daar niet afhankelijk was van zijn grens, hij spaarde deze anton aus tirol duidelijk en dat is kwalijk.
Reply
#57
Voor de gokkers onder ons....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.betbrain.com/oddsDetail/Football-Europe-Euro-2008/eventId/111184055/betTypeId/7/scopeId/0/site/0">http://www.betbrain.com/oddsDetail/Foot ... d/0/site/0</a><!-- m -->

Mooie verglijkeingsite van verschillende aanbieders.
Pinnacle gefet de hoogste qouteringen hier, maar je kunt echt bij elke bet vergelijken.
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Zo ik heb mijn buffon shirt alweer aan
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#59
Edwin van der Sar Gianluigi Buffon
Andre Ooijer Gianluca Zambrotta
Johnny Heitinga Andrea Barzagli
Joris Mathijsen Marco Materazzi
Giovanni v. Bronckhorst Fabio Grosso
Demy de Zeeuw Gennaro Gattuso
Orlando Engelaar Daniele De Rossi
Wesley Sneijder Andrea Pirlo
Rafael van der Vaart Mauro Camoranesi
Ibrahim Afellay Antonio Di Natale
Ruud van Nistelrooy Luca Toni
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Geen Heitinga. Wat een flapdrol is die Bassie ook.. hele voorbereiding laat ie m spelen en vervolgens toch opeens Boulah of Melchiot erin. Doe dat dan 3 potjes eerder zodat de achterhoede een beetje ingespeeld kan raken. 0-2 of 0-3 helaas vanavond. :crazy:
Reply


Forum Jump: