The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK 2008
#91
Ik ben benieuwd hoe die onderste sloeber dat wijf heeft wijsgemaakt dat Griekenland met 2-0 heeft gewonnen :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#92
Hij roept na de 1-0 van Zlatan: "Kut Charisteas!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#93
Quote:‘Donadoni neemt maatregelen’
Geschreven op woensdag, 11 juni om 11:37

Dat de 3-0 nederlaag tegen het Nederlands elftal hard is aangekomen in Italië is inmiddels wel duidelijk. Bondscoach Roberto Donadoni liet zich na afloop van het duel al enigszins kritisch uit over het spel zijn ploeg, en volgens La Gazzetta dello Sport zal de keuzeheer rigoureus gaan snijden in zijn basiself. Het Italiaanse elftal zal op maarliefst vier plaatsen gewijzigd worden voor het cruciale treffen met Roemenië. Christian Panucci en Marco Materazzi zullen worden geslachtofferd na hun matige optreden tegen Oranje, en Fabio Grosso en Giorgio Chiellini lijken zich op te mogen gaan maken voor een plek in de basiself.

Ook Genarro Gattuso is zijn plek niet meer zeker. De aanjager op het middenveld lijkt plaats te moeten maken voor Daniele De Rossi , die in het openingsduel nog negentig minuten lang aan de kant werd gehouden door Donadoni. Tevens lijkt er plaats te zijn voor Alessandro del Piero. De spelmaker van Juventus verving tegen Nederland de teleurstellende Antonio Di Natale en maakte als één van de weinigen een goede indruk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#94
Quote:'Huntelaar kampt met kuitblessure en traint niet mee
11/06/2008 13:15

Klaas-Jan Huntelaar heeft volgens het Sportjournaal niet mee kunnen trainen tijdens de besloten sessie van het Nederlands elftal woensdagmorgen in Lausanne.

De spits zou dinsdag een kuitblessure hebben opgelopen. Dinsdag was daar op de uiterst ontspannen training overigens niets van te merken. Hoe ernstig Huntelaar eraan toe is, is onduidelijk.

Arjen Robben en Mario Melchiot werkten net als de afgelopen dagen een apart programma af. Robben is herstellende van een liesblessure en Melchiot heeft last van zijn schaambeen.

Oranje moet na de 3-0 zege op Italië van maandagvond over twee dagen opnieuw aan de bak. Frankrijk, dat opende met een gelijkspel tegen Roemenië, is de tweede tegenstander in Bern
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
DE BAL AFSCHERMEN
Nee, scheidsrechter Konrad Plautz wilde er niet aan. De leidsman bij Spanje-Rusland schudde driftig het hoofd toen David Villa om de bal kwam vragen na afloop van de wedstrijd. De Spanjaard had drie keer gescoord en had om die reden volgens de ongeschreven regels als aandenken recht op het speeltuig. Xabi Alonso en José Reina moesten er aan te pas komen om Plautz te overtuigen. En zo kreeg Villa toch een exemplaar van Europass.
Reply
#96
waf Wrote:
kuiper Wrote:We worden echt Europees Kampioen. Niemand, maar dan ook echt niemand, geloofde mij 2 jaar geleden. Ik werd echt overal voor malloot uitgemaakt. Ik zal het nooit vergeten.

nou weten we het wel dat jij zo'n ontzettende vooruitziende blik hebt, jomanda. ik heb hier op het forum niemand je voor malloot zien uitmaken met deze voorspeling, behalve dan dat je wat mij betreft in het algemeen een ontzettende zak hooi bent, dus dat woord zal wel in dat drenthe gevallen zijn.

ik kan je melden dat ik zelfs nu nog niet geloof dat we europees kampioen worden, een goeie wedstrijd tegen italie doet daar niet aan af. sterker nog, we pieken wellicht te vroeg. maar uitsluiten kun je het nooit, zelfs griekenland kon europees kampioen worden, daarom is voorspellen net zo iets doms als voorspellingen afkraken. het is allemaal dom gelul in het luchtledige.

waf, doe jou altijd niet zo onaardig tegen mij. Ik heb je toch niks misdaan. Ik snap jou kritiek op mij niet altijd en zou ook niet weten wanneer en waardoor dat is ontstaan. Zeg maar wat ik in jouw ogen verkeerd doe.
Anders gaan we samen een keer stappen en en ik weet zeker dat we dan elkaar beter leren kennen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#97
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
kuiper Wrote:Anders gaan we samen een keer stappen en en ik weet zeker dat we dan elkaar beter leren kennen.

Wel met matching outfits hoop ik

[Image: gay-leather-cuir.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#99
Treesong Wrote:
kuiper Wrote:Anders gaan we samen een keer stappen en en ik weet zeker dat we dan elkaar beter leren kennen.

Wel met matching outfits hoop ik

Kuiper komt waarschijnlijk opdagen met een bos wortels op zijn hoofd, rood-wit-blauw geschminkt hoofd, oranje klompen, dito kleur lederhosen, en zo'n leeuw-schreeuw shirt aan (die hij als vervroegd vaderdag cadeau heeft gekregen) met in zijn kielzog de Teletoeters.

Denk niet dat waf dat doet....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
kuiper Wrote:Anders gaan we samen een keer stappen en en ik weet zeker dat we dan elkaar beter leren kennen.

Wel met matching outfits hoop ik

Kuiper komt waarschijnlijk opdagen met een bos wortels op zijn hoofd, rood-wit-blauw geschminkt hoofd, oranje klompen, dito kleur lederhosen, en zo'n leeuw-schreeuw shirt aan (die hij als vervroegd vaderdag cadeau heeft gekregen) met in zijn kielzog de Teletoeters.

Denk niet dat waf dat doet....

ik heb blond haar, ben 2 meter 40 lang, en je kunt me herkennen aan een rode roos.

wat is in godsnaam het nut van elkaar beter leren kennen? moet ik me nog meer ergeren. godskolere, gauw aardig doen, dalijk zit moet ik nog bij zo'n eo-diner aanschuiven om samen wiedergutmachuchungsschnitzels te eten.
Reply
Oké duidelijk!!

Dan blijf ik jou ook gewoon een klootzak vinden, met veel negativisme. Fijn om te weten wie je vijand is.
LUL!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Je mist niks hoor... Stappen met waf betekent 2 uur lang door nachtelijk leiden sjokken omdat meneer nog ergens een plek met open bierpompen weet. Daar word je dan zo moe van dat je van arren moede van trapjes kukelt en in nachttreinen in slaap valt van pure ellende Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Je mist niks hoor... Stappen met waf betekent 2 uur lang door nachtelijk leiden sjokken omdat meneer nog ergens een plek met open bierpompen weet. Daar word je dan zo moe van dat je van arren moede van trapjes kukelt en in nachttreinen in slaap valt van pure ellende Dead

dat was in amsterdom he, dat je van dat trapje kukelde. achter de bar weg lopen, naar links kijken, zwaaien en opeens niet meer te zien zijn omdat je naar beneden lazert. Undecided

en als je nou eens een beetje bier leert drinken, lazer je ook niet overal en altijd in slaap. :razz:
Reply
kuiper Wrote:Oké duidelijk!!

Dan blijf ik jou ook gewoon een klootzak vinden, met veel negativisme. Fijn om te weten wie je vijand is.
LUL!!

wat een negativiteit weer.

maar als ik het goed begrijp vind je mij een klootzak omdat ik jou een zak hooi vind. goeie reden!
Reply
waf Wrote:dat was in amsterdom he, dat je van dat trapje kukelde. achter de bar weg lopen, naar links kijken, zwaaien en opeens niet meer te zien zijn omdat je naar beneden lazert. Undecided

Ik val altijd en overal van trapjes. Ik begin steeds meer te vermoeden dat mijn moeder begin jaren '70 is vreemdgegaan met Bassie :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Armoede troef weer vandaag. Wat doen er toch veel slechte landen mee aan dit EK zeg..
Reply
1-1, nu mogen die Turken ook wel doordrukken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:1-1, nu mogen die Turken ook wel doorrukken.

[gay]
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:1-1, nu mogen die Turken ook wel doorrukken.

[gay]

Maar ze winnen wel! :-({|=

Mooi, morgen die Eustenrijgers aan de broek en dan zijn de organiserende landen raus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gvd lekker als je 1-1 heb in de poule en die t. turken scoren nog ff in blessure tijd... ](*,)
Bangkok resident.
Reply
sneu voor zwitserland. ze gaven er alles voor. bovendien is het leuker als het organiserende land enthousiast blijft.

erger is nog dat ik verwacht en voorspeld had dat ze doorgingen. ik had ook beter mijn secretaresse kunnen vragen het in te vullen.
Reply
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:We worden echt Europees Kampioen. Niemand, maar dan ook echt niemand, geloofde mij 2 jaar geleden. Ik werd echt overal voor malloot uitgemaakt. Ik zal het nooit vergeten.

nou weten we het wel dat jij zo'n ontzettende vooruitziende blik hebt, jomanda. ik heb hier op het forum niemand je voor malloot zien uitmaken met deze voorspeling, behalve dan dat je wat mij betreft in het algemeen een ontzettende zak hooi bent, dus dat woord zal wel in dat drenthe gevallen zijn.

ik kan je melden dat ik zelfs nu nog niet geloof dat we europees kampioen worden, een goeie wedstrijd tegen italie doet daar niet aan af. sterker nog, we pieken wellicht te vroeg. maar uitsluiten kun je het nooit, zelfs griekenland kon europees kampioen worden, daarom is voorspellen net zo iets doms als voorspellingen afkraken. het is allemaal dom gelul in het luchtledige.

waf, doe jou altijd niet zo onaardig tegen mij. Ik heb je toch niks misdaan. Ik snap jou kritiek op mij niet altijd en zou ook niet weten wanneer en waardoor dat is ontstaan. Zeg maar wat ik in jouw ogen verkeerd doe.
Anders gaan we samen een keer stappen en en ik weet zeker dat we dan elkaar beter leren kennen.


Undecided Undecided Undecided hoe diep kun je zinken, proberen vriendjes te worden met waf omdat ie je op een feurem verbaal de baas is... :-&

En als dat stappen er toch van komt, neem dan genoeg geld mee want je zult elk rondje zelf moeten betalen :-k
Reply
waf Wrote:sneu voor zwitserland. ze gaven er alles voor. bovendien is het leuker als het organiserende land enthousiast blijft.

erger is nog dat ik verwacht en voorspeld had dat ze doorgingen. ik had ook beter mijn secretaresse kunnen vragen het in te vullen.

Ik had 0-2, dus ik ben er niet rouwig om, ondanks dat het een sneu verlies was idd. En dat beide organiserende landen er na de poulefase uitliggen was vantevoren al niet heel onwaarschijnlijk.
Oostenrijk is na vanavond ook raus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ga maar eens die kant op. Toevallig nog meer forummers die in Bern zitten morgen?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Toevallig nog meer forummers die in Bern zitten morgen?

Ik ben er tegen zessen... voor de beste kaasfondue van Amsterdam! :eten:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:Toevallig nog meer forummers die in Bern zitten morgen?

Ik ben er tegen zessen... voor de beste kaasfondue van Amsterdam! :eten:

Jij hebt het vast over Cafe Bern in Amsterdam Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Justement... maar natuurlijk was het maar geraaskal. Ik ga morgen om 18:00 in hetzelfde naar pis, zweet en bier stinkende shirt dat ik maandag droeg voor een groot scherm de Roemenen aanmoedigen. En als ze winnen de gezichten van die spaghettivretende huilebalken op m'n netvlies laten branden om vervolgens hopelijk te zien dat Nederland net zo mooi speelt als maandag en die knoflookkakkende kutfransen een orenwassing van de eerste orde geeft. Icon_cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik teken hiervoor. Een betere wedstrijd dan maandag is bijna niet mogelijk. Agh ja als er maar gewonnen wordt.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik teken hiervoor. Een betere wedstrijd dan maandag is bijna niet mogelijk. Agh ja als er maar gewonnen wordt.

vergeet niet 3 wortelen in je oor te stoppen. en een trommel meenemen he!
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik teken hiervoor. Een betere wedstrijd dan maandag is bijna niet mogelijk. Agh ja als er maar gewonnen wordt.

vergeet niet 3 wortelen in je oor te stoppen. en een trommel meenemen he!

Op weg naar Zwitserland een klein omritje maken naar kuiper, die heeft vast nog wel wat extra oranje zooi in het schuurtje liggen \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: