The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK 2008
??
Volgens mij staat er toch echt dat er wordt gekeken naar de goals scored in group matches among the teams in wuestion.
Daar zit Nedelrand niet bij, dus zal Frankrijk juist afvallen volgens die theorie met 2 x 0-0.
goeiemorgen.
Dan ligt frankrijk er dus sowieso uit
The great old Ludwig von...
Reply
Ik bedoelde ook goedemorgen voor mij gitter :o
Reply
a oke Smile
dacht dat t een sarcastische goedemorgen was :razz:
my mistake, verkeerd begrepen
The great old Ludwig von...
Reply
maar verwacht niet dat Nederland weer 3-0 wint. Zullen toch wat veranderingen plaats gaan vinden. Ook zal er onbewust 99% gegeven worden ipv 100% wat de Roemenen wel geven.
Reply
Even opgezocht voor alle zekerheid:
Als Tsjechie en Turkije vanavond gelijkspelen, worden er, na de reguliere speeltijd, penalties genomen. Hadden ze toevallig deze laatste groepswedstrijd niet tegen elkaar gespeeld maar hadden ze wel gelijke punten, doelsaldo en gescoorde doelpunten, dan was de UEFA-coefficient doorslaggevend. Mocht ook die gelijk zijn, dan wordt gekeken naar het fair-play klassement van het eindtoernooi. Mocht ook dit niet beslissend zijn, dan wordt er geloot. Zijn er meer landen met evenveel punten, doelsaldo en gescoorde doelpunten, dan wordt ook vervolgens gekeken naar de UEFA-coefficient.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Evert durfde zonet te beweren dat Oeifaloesie een kind van een drieling was... :-s
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat moet je belachelijk voelen als je het doel moet verdedigen als veldspeler. :lol: Vond het wel grappig om te zien. Smile
Reply
Ik ben blij dat die lelijke kut-Tsjechen eruit zijn met hun negatieve voetbal. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jank Oller
Reply
Tsjechen voelen nu hetzelfde als wij 4 jaar geleden. 2-0 voor, een stomme verdedigende wissel in de 2e helft en dan alsnog met 2-3 klop krijgen =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Zo, lekker onder Turken die pot gekeken =D>

Het mooie was dat wij Ollanders na die 2-0 er nog in geloofden en zij al en masse aan de raki zaten te treuren Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
We weten nu dan wel de regels bij gelijk aantal punten, maar waarom in vredesnaam die veranderingen. Pingels bij gelijk aantal punten. [-(

En waarom kun je opeens 8 van de 15 andere deelnemende landen pas in de finale treffen. Echt belachelijke wijzigingen weer. Dead
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik ben blij dat die lelijke kut-Tsjechen eruit zijn met hun negatieve voetbal. =D>

100x liever de Tjechen dan de Turken, krijg je dat klote getoeter de halve nacht...

Toeter-Turken Dead
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kooltje Wrote:Jank Oller

insturen!

wat ik me afvraag: het was een achterbal voor turkije, maar als de keeper iemand neerslaat/duwt, is het dan niet gewoon een penalty? :-k
Reply
Een hoop gefoeter, maar vanavond geen getoeter :razz: . Toch wel Icon_evil

@waf: nee. je kunt het vergelijken met een overtreding tegen je waarvoor je een vrije trap meekrijgt. Scheids fluit en daarna sla je die gast neer. Mag jij douchen, maar heeft je team nog wel de vrije trap.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Idd, is pas een pingel als de bal in het spel is.

Al dat shirtje trekken bij elke corner levert ook pas een pingel op als het nog gebeurt zodra de corner genomen wordt. Tot die tijd kan de scheids er geloof ik al wel geel geven, maar ist nog geen penalty. :o
Reply
Die trap, met gestrekt en te hoog been, was natuurlijk wel een pingel voor Tsjechië....
Reply
Angst voor statistieken

Ik wil graag even mijn verhaal aan jullie kwijt.

Jullie weten hoe positief ik ben over Nederland en dat ik al 2 jaar roep dat ze kampioen worden. Je weet dat ik door iedereen voor gek verklaard werd.
Maar nu zie ik om mij heen precies het omgekeerde gebeuren. Te veel optimisme en ik ben zo bang voor het te vroeg pieken.

Ik ben een man van cijfers zoals jullie weten en kijk ook als statistici naar het verleden. Daarin zie ik dat een latere kampioen in de voorronde en poulefase het vrijwel altijd slecht doet en met enig geluk door komt naar de knock-out fase. (uitzondering Frankrijk 1984, maar uitzonderingen bevestigen de regel).

Dus ik ben ook bang dat bijvoorbeeld een Duitsland (na een geweldige kwartfinale tegen Portugal) alsnog kampioen wordt. Of bijvoorbeeld Frankrijk of Italie die vanavond misschien met enig fortuin doorgaan naar de kwartfinale.

Om die reden hoop ik toch eigenlijk dat Nederland vanavond verliest (in ieder geval 2 kampioenskandidaten kwijt). Het moet er niet dik boven opliggen, maar gewoon in een goede wedstrijd nipt verliezen. En eerlijk gezegd denk ik het ook. Nederland kan in mijn ogen niet 110% geven vanavond en dat doet een redelijk goed Roemenie natuurlijk wel.

Tevens schuilt er een gevaar als je weer met 3-0 wint dat de overmoed er ook bij de spelers insluipt en dat is natuurlijk de grootste tegenstander tegen een Zweden of Rusland.

Ik hoop niet dat jullie (en zeker waf) mij nu negatief vinden (zoals sommige gekke Nederland-fans die 2 maanden geleden de jongens nog zaten uit te fluiten dat nu wel van mij vinden als ik dit vertel).

Qua voetballen en voetballers en bondscoach zijn wij absoluut het beste team op dit EK, maar als dat altijd beloont wordt……………………

Ik hoop dat ik er zo vreselijk naast zal zitten met dit scenario, maar ik heb het in ieder geval weer even gezegd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/146541/0191be36/ruud_gullit_ook_in_bern.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/146541/ ... _bern.html</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
kuiper Wrote:Anst voor statistieken

Ik wil graag even mijn verhaal aan jullie kwijt.

Jullie weten hoe positief ik ben over Nederland en dat ik al 2 jaar roep dat ze kampioen worden. Je weet dat ik door iedereen voor gek verklaard werd.
Maar nu zie ik om mij heen precies het omgekeerde gebeuren. Te veel optimisme en ik ben zo bang voor het te vroeg pieken.

Ik ben een man van cijfers zoals jullie weten en kijk ook als statistici naar het verleden. Daarin zie ik dat een latere kampioen in de voorronde en poulefase het vrijwel altijd slecht doet en met enig geluk door komt naar de knock-out fase. (uitzondering Frankrijk 1984, maar uitzonderingen bevestigen de regel).

Dus ik ben ook bang dat bijvoorbeeld een Duitsland (na een geweldige kwartfinale tegen Portugal) alsnog kampioen wordt. Of bijvoorbeeld Frankrijk of Italie die vanavond misschien met enig fortuin doorgaan naar de kwartfinale.

Om die reden hoop ik toch eigenlijk dat Nederland vanavond verliest (in ieder geval 2 kampioenskandidaten kwijt). Het moet er niet dik boven opliggen, maar gewoon in een goede wedstrijd nipt verliezen. En eerlijk gezegd denk ik het ook. Nederland kan in mijn ogen niet 110% geven vanavond en dat doet een redelijk goed Roemenie natuurlijk wel.

Tevens schuilt er een gevaar als je weer met 3-0 wint dat de overmoed er ook bij de spelers insluipt en dat is natuurlijk de grootste tegenstander tegen een Zweden of Rusland.

Ik hoop niet dat jullie (en zeker waf) mij nu negatief vinden (zoals sommige gekke Nederland-fans die 2 maanden geleden de jongens nog zaten uit te fluiten dat nu wel van mij vinden als ik dit vertel).

Qua voetballen en voetballers en bondscoach zijn wij absoluut het beste team op dit EK, maar als dat altijd beloont wordt……………………

Ik hoop dat ik er zo vreselijk naast zal zitten met dit scenario, maar ik heb het in ieder geval weer even gezegd.

Geen getalletjes, maar gewoon een onderbuikgevoel:
In de kwartfinale of de halve finale weer domme pech (onterechte penalty, buitenspelgoal, etc), een complete off-day of een penaltyserie en de oranje vlaggetjes, petten, mutsen, brulshits, wortels, sinasappels, oranje klompen etc.etc. kunnen weer in de kast. 1x hebben we geluk gehad: 1988. Engelsen schieten 3x op het houtwerk, de kopbal van Kieft tegen Ierland, de gemiste penal van de russen in de finale.

Eens zit het tegen. EK in eigen land: de penals tegen Italie (speelden we dat toernooi ook niet een geweldige wedstrijd tegen Joegoslavie?). WK Italie en WK Duitsland: complete off-days tegen resp. Duitsland en Portugal (mee laten slepen door de tegenstander). WK '78: Bal op de paal. WK Amerika: Buitenspelgoal Brazilie, onterechte vrije trap waaruit Dunga scoort. EK Zweden: penaltyseries tegen Denemarken. EK in Engeland: idem dito, nu tegen de Fransen.

Conclusie: Alleen met de mazzel van 1988 kunnen we kampioen worden.....
Ik heb tot nu toe geen mazzel gezien, alleen een goed spelend Nederlands Elftal. Als het even wat minder gaat, heb je mazzel nodig. Krijgen we die? Kunnen we dat afdwingen?

Moelijker is het niet. Gewoon voetballen en bidden.... [Image: eusa_pray.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tegen die Fransen hebben we heus wel een beetje mazzel gehad [-X

En als die goal van Ruud tegen Italië was afgekeurd (iets wat 95% van de scheidsen had gedaan), speel je zo'n wedstrijd heel anders.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kuiper Wrote:Angst voor statistieken

Ik wil graag even mijn verhaal aan jullie kwijt.

Jullie weten hoe positief ik ben over Nederland en dat ik al 2 jaar roep dat ze kampioen worden. Je weet dat ik door iedereen voor gek verklaard werd.
Maar nu zie ik om mij heen precies het omgekeerde gebeuren. Te veel optimisme en ik ben zo bang voor het te vroeg pieken.

Ik ben een man van cijfers zoals jullie weten en kijk ook als statistici naar het verleden. Daarin zie ik dat een latere kampioen in de voorronde en poulefase het vrijwel altijd slecht doet en met enig geluk door komt naar de knock-out fase. (uitzondering Frankrijk 1984, maar uitzonderingen bevestigen de regel).

Dus ik ben ook bang dat bijvoorbeeld een Duitsland (na een geweldige kwartfinale tegen Portugal) alsnog kampioen wordt. Of bijvoorbeeld Frankrijk of Italie die vanavond misschien met enig fortuin doorgaan naar de kwartfinale.

Om die reden hoop ik toch eigenlijk dat Nederland vanavond verliest (in ieder geval 2 kampioenskandidaten kwijt). Het moet er niet dik boven opliggen, maar gewoon in een goede wedstrijd nipt verliezen. En eerlijk gezegd denk ik het ook. Nederland kan in mijn ogen niet 110% geven vanavond en dat doet een redelijk goed Roemenie natuurlijk wel.

Tevens schuilt er een gevaar als je weer met 3-0 wint dat de overmoed er ook bij de spelers insluipt en dat is natuurlijk de grootste tegenstander tegen een Zweden of Rusland.

Ik hoop niet dat jullie (en zeker waf) mij nu negatief vinden (zoals sommige gekke Nederland-fans die 2 maanden geleden de jongens nog zaten uit te fluiten dat nu wel van mij vinden als ik dit vertel).

Qua voetballen en voetballers en bondscoach zijn wij absoluut het beste team op dit EK, maar als dat altijd beloont wordt……………………

Ik hoop dat ik er zo vreselijk naast zal zitten met dit scenario, maar ik heb het in ieder geval weer even gezegd.

als je nou een beetje het forum leest weet je dat dit exact het verhaal is dat ik al een week lang verkondig hiero.

maar mijn onderbuikgevoel is nog ergens anders op gebaseerd. ik vond zowel italie als frankrijk beter dan nederland. als we ze in de semi's tegen komen denk ik dat er een kans van 10% is dat ze zich weer laten piepelen. ze zijn beter, maar ook nog eens tot op het bot getergd.

maar wie weet, doorstaan we ook die storm.

gewoon voetballen vanavond. niet expres verliezen, dat is onmogelijk. iedereen wil scoren en winnen op een ek en zich laten zien. misschien zijn ze wat minder scherp, maar ook dan moet je goulashsoep kunnen maken. die gasten zijn enkelt beter als ze een veld regelen ergens in de bergen op 400 km van boekarest.
Reply
waf Wrote:die gasten zijn enkelt beter als ze een veld regelen ergens in de bergen op 400 km van boekarest.

Hmmm, dus van het team dat op een veld (dat niet in de bergen op 400 km van Boekarest ligt) tegen Italië én Frankrijk (2 teams die in jouw opinie beter waren dan Nederland) een gelijkspel kan afdwingen, maken wij vanavond goulashsoep.

Dat wordt nog spannend...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ik zeg gewoon winnen..
Wij waren de Tsjechen 4 jaar geleden ook erg dankbaar daarvoor.
Niks concessies. Opzouten, de nodige vervangingen en meer niet.
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:die gasten zijn enkelt beter als ze een veld regelen ergens in de bergen op 400 km van boekarest.

Hmmm, dus van het team dat op een veld (dat niet in de bergen op 400 km van Boekarest ligt) tegen Italië én Frankrijk (2 teams die in jouw opinie beter waren dan Nederland) een gelijkspel kan afdwingen, maken wij vanavond goulashsoep.

Dat wordt nog spannend...

he, zuurpruim, ben je weer wakker.

frankrijk weet ik eigenlijk niet, maar italie was ook beter dan die gele poepneuzen. die zijn alleen godsgruwelijk benadeeld door de scheids.

wij horen beter te zijn en zijn beter dan die roemenen.

ik vond het een mooie suggestie in het ad om revanche te nemen voor de ter kwalificatie gekozen locatie.
Reply
Ligt het niet aan het veld, dan ligt het weer aan de scheids... Mooie boel, ik moet het nog maar zien gebeuren. Als Sar niet kiept, wordt het nog een heel karwei om die dekselse duivelskunstenaar van een Mutu te stoppen Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
we zijn er weer bij en dat is pri-i--maaaa, Viiivaaa Hollandia...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:we zijn er weer bij en dat is pri-i--maaaa, Viiivaaa Hollandia...

Aaaallllle Wel-pies helpen! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:ik zeg gewoon winnen..
Wij waren de Tsjechen 4 jaar geleden ook erg dankbaar daarvoor.
Niks concessies. Opzouten, de nodige vervangingen en meer niet.

Wil ook dat we winnen, maar wel met NL B, dus ook Van der Sar op de bank, en alle andere belangrijke spelers. Portugal speelde ook met 10 reserves, en de kroaten ook zo ongeveer, evenals de Tsjechen in 2004!
Reply
Ik ga vanavond trouwens (eg wel! ben dan wel een beetje landverrader :razz: ) inschakelen op Fr-It, wordt vast veel leuker om te zien dan NL-Roem! Wie nog?
Reply


Forum Jump: