The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
#31
Vret Mien Gras Wrote:Mukkus: "Daar kun je nu bijna niet meer omheen"
Verhoeven: "altijd achter de rug, waarom zeg je me dat niet in mijn gezicht?"
Mukkus: "ik heb maar een halve tank benzine"


hohohohohohohohohoho...wacht eens even...ik heb hem hier in dit topic ook al verdedigd!
Quote:Hij heeft een ziekte wat hem dik houdt / maakt. Iets met zijn schildklier, geloof ik. Hij kan trainen, dieeten totdat ie een ons weegt, maar afvallen lukt hem niet.

Moet je dat er ook bij vermelden!
Ik denk zelfs dat Jeroen en ik best dikke maatjes kunnen worden. Een keertje met hem op stap, lijkt me echt vet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Verschrikkelijk dat sommigen van jullie zo over deze corpulente keeper praten! Hij is vorig jaar volledig terecht gekozen als beste speler van Volendam en dat gaan we ongetwijfeld dit seizoen meemaken. Dat was gewoon dik verdiend. Jeroen dient alleen iets aan zijn zenuwen te doen tijdens een wedstrijd, want normaal gesproken staat hij bol van de spanning. Maar hij is er mee bezig en zal snel weer stevig in zijn schoenen staan. Weg met die magere nederlagen!


[Image: 031.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Lamme Lennie Wrote:Verschrikkelijk dat sommigen van jullie zo over deze corpulente keeper praten! Hij is vorig jaar volledig terecht gekozen als beste speler van Volendam en dat gaan we ongetwijfeld dit seizoen meemaken. Dat was gewoon dik verdiend. Jeroen dient alleen iets aan zijn zenuwen te doen tijdens een wedstrijd, want normaal gesproken staat hij bol van de spanning. Maar hij is er mee bezig en zal snel weer stevig in zijn schoenen staan. Weg met die magere nederlagen![Image: 031.jpg]

Toevallig was ik er zelf bij in Volendam toen de beste speler van het seizoen bekend werd gemaakt; Jan(tje) Smit kwam deze prijs overhandigen aan Jack Tuyp en niet aan Verhoeven. Misschien had hij deze vette prijs wel dik verdiend maar hij heeft hem niet gekregen.

Dat hij zenuwachtig is is zelfs aan deze foto te zien, zelfs van bier drinken breekt het zweet hem uit, en dan niet alleen onder zijn oksels...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Ow dan zat ik er naast. I kweet dat Jeroen een dikke huid heeft, dus hij zal het me niet kwalijk nemen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:Ow dan zat ik er naast. I kweet dat Jeroen een dikke huid heeft, dus hij zal het me niet kwalijk nemen.

Vast niet, al had hij zijn buik er wel van vol dat hij deze prijs aan zijn neus voorbij zag gaan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
typische amsterdamse oubollige humor dit :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
Dikke of dunne keeper, Heerenveen zal zondag het netje laten bollen!

Maar dikke kans dat die zondag niet speelt. Er schijnt een engelse club belangstelling te hebben voor Verhoeven en willen hem per pond betalen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Everton zeker? Of de Magpies?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Nope The Toffees!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Zit ik zo een beetje goed met de basis van Volendam?

Verhoeven
Maynard, Schilder, Bakens/Boots-x, Meijers/Sterk
Smit, Valenta, De Lange-x/Sterk
Hofstede, Tuyp, Lopes/V Zaanen
Reply
#41
Mist Wrote:Zit ik zo een beetje goed met de basis van Volendam?

Verhoeven
Maynard, Schilder, Bakens/Boots-x, Meijers/Sterk
Smit, Valenta, De Lange-x/Sterk
Hofstede, Tuyp, Lopes/V Zaanen

je hebt ongeveer de hele selectie opgeschreven, dus er zullen er hier vast 11 van in de basis staan.
Reply
#42
Bij bijv. Meijers/Sterk verwacht ik dat de eerste speelt, maar lijkt het me niet heel zeker.

In feite verwacht ik dus:

Verhoeven
Maynard, Schilder, Bakens, Meijers
Smit, Valenta, De Lange (eerst Sterk omdat De Lange geblesseerd is?)
Hofstede, Tuyp, Lopes
Reply
#43
Uiteraard zou je dit aan Davydoff moeten vragen, maar ik denk dat je aardig in de buurt zit.
Verhoeven (uiteraard), Maynard, Bakens, Smit, Hofstede, Tuyp, Lopes lijken me zekerheidjes. Rechtsback zouden Meijers en Sterk kunnen spelen maar ik verwacht ook de eerste. Voor Schilder zou Boots kunnen spelen, maar die heeft de laatste tijd weinig gespeeld door een blessure (nog last van?). De Lange is net terug van een blessure maar ik verwacht wel dat hij speelt. Valenta durf ik niet te zeggen, daar kunnen veel anderen spelen (Van Dijk?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Valenta had het wel aardig gedaan, dacht ik. Soms speelden ze met ook nog Van Zaanen, maar dat lijkt me te aanvallend voor de competitie. Boots leek nog geblesseerd, maar is eigenlijk niet zo relevant. Voor de spelletjes gaat het toch tussen Bakens, Smit en de aanvallers denk ik Smile
Reply
#45
Vooral voor de forummers die denken dat Sollied verdedigend speelt, de opstelling van Heerenveen tegen Volendam. Een keurige 4-3-3:

Brian Vandenbussche;
Daryl Janmaat, Michel Breuer, Milan Kopic, Calvin Jong-A-Pin;
Christian Grindheim, Michael Dingsdag, Danijel Pranjic;
Roy Beerens, Gerald Sibon, Paulo Henrique / Tarik Elyounoussi

Geblesseerd: Bak-Nielsen, Popov, Kalou, Roorda.
Steppe nog niet gearriveerd en Bradley (hij is er nog steeds!) begint op bank.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
En de vermoedelijke opstelling van de palingsnuivers:

1 Verhoeven 2 Maynard 3 Schilder 4 Boots © 5 Meijers 6 De Lange 7 Platje 8 Valenta 9 Tuyp 10 Hofstede 11 V. Zaanen

bank: Dominique van Dijk, Gerson Sheotahul, Yannick de Wit, Cecilio Lopes, Marijn Sterk, Harmen Kuperus en Hamit Yildiz
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Mukkus Wrote:Vooral voor de forummers die denken dat Sollied verdedigend speelt, de opstelling van Heerenveen tegen Volendam. Een keurige 4-3-3:

Brian Vandenbussche;
Daryl Janmaat, Michel Breuer, Milan Kopic, Calvin Jong-A-Pin;
Christian Grindheim, Michael Dingsdag, Danijel Pranjic;
Roy Beerens, Gerald Sibon, Paulo Henrique / Tarik Elyounoussi

Geblesseerd: Bak-Nielsen, Popov, Kalou, Roorda.
Steppe nog niet gearriveerd en Bradley (hij is er nog steeds!) begint op bank.

dingsdag op het middenveld weergeven en dan zeggen dat je 4-3-3 speelt.

dit is gewoon 5-2-3.
Reply
#48
Mukkus Wrote:En de vermoedelijke opstelling van de palingsnuivers:

1 Verhoeven 2 Maynard 3 Schilder 4 Boots © 5 Meijers 6 De Lange 7 Platje 8 Valenta 9 Tuyp 10 Hofstede 11 V. Zaanen

bank: Dominique van Dijk, Gerson Sheotahul, Yannick de Wit, Cecilio Lopes, Marijn Sterk, Harmen Kuperus en Hamit Yildiz

Nou das lekker. Bakens en Smit niet eens op de bank :|
Maar zolang Verhoeven op doel staat hoeven we niets te vrezen!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Vooral voor de forummers die denken dat Sollied verdedigend speelt, de opstelling van Heerenveen tegen Volendam. Een keurige 4-3-3:

Brian Vandenbussche;
Daryl Janmaat, Michel Breuer, Milan Kopic, Calvin Jong-A-Pin;
Christian Grindheim, Michael Dingsdag, Danijel Pranjic;
Roy Beerens, Gerald Sibon, Paulo Henrique / Tarik Elyounoussi

Geblesseerd: Bak-Nielsen, Popov, Kalou, Roorda.
Steppe nog niet gearriveerd en Bradley (hij is er nog steeds!) begint op bank.

dingsdag op het middenveld weergeven en dan zeggen dat je 4-3-3 speelt

Daar heb je wel een punt....maar: Dat moet de plek van Roorda worden, zodra hij weer fit. Dingsdag schuift dan weer terug naar de verdediging.
Enneh...5-2-3? We spelen wel met Breuer, dus eigenlijk 4-2-3.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:En de vermoedelijke opstelling van de palingsnuivers:

1 Verhoeven 2 Maynard 3 Schilder 4 Boots © 5 Meijers 6 De Lange 7 Platje 8 Valenta 9 Tuyp 10 Hofstede 11 V. Zaanen

bank: Dominique van Dijk, Gerson Sheotahul, Yannick de Wit, Cecilio Lopes, Marijn Sterk, Harmen Kuperus en Hamit Yildiz

Nou das lekker. Bakens en Smit niet eens op de bank :|
Maar zolang Verhoeven op doel staat hoeven we niets te vrezen!

Komt wel van een volendamfan ergens op een forum overigens....misschien zit ie er wel compleet naast.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Bakens verliet donderdag eerder de training met een blessure. Scheurtje in de hamstring en 2 tot 4 weken uitgeschakeld.

Gelukkig kan Jeroen Verhoeven spelen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#52
Davydoff Wrote:Gelukkig kan Jeroen Verhoeven spelen.

Ja, gelukkig wel:
Quote:6' FOUTJE VERHOEVEN
Verhoeven krijgt een terugspeelbal geheel verkeerd op zijn voet, maar heeft het geluk dat de wegspringende bal niet bij een tegenstander belandt. De Volendam-doelman ontsnapt.

maar ook:
Quote:Een geweldige uittrap van Verhoeven belandt precies in de voeten van de diepgaande Van Zaanen. Schuin voor het doel lost de aanvaller een lage schuiver, maar Vandenbussche redt opnieuw.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Mooi, 2-3. Staat we al 3 punten voor op Ajax en Feyenoord, en 2 op Twente.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Mooie wedstrijd gezien met vooral Volendam die zich niet heeft verscholen. De eerste 30 minuten waren echt voor Volendam, Heerenveen niet in de 16 van Volendam gezien. Helaas missen Van Zaanen (na een wereldpass van Verhoeven) en Platje opgelegde kansen. Een mooi zondagsschot van Grindheim vliegt er wel in, onverdiende 0-1 voor Heerenveen. 2e helft een sterker Heerenveen, maar ze hebben in totaal maar een kans of 4 gehad, waarvan er 2 invliegen. Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht. Had trouwens van heel Heerenveen meer verwacht. Heerenveen gaat het lastig krijgen om Europees voetbal te halen als ze zo blijven spelen. Volendam kan degradatie zeker ontlopen als ze zo spelen. Een gelijkspel had terecht geweest.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Was inderdaad een slechte wedstrijd van de kant van Heerenveen, als ik de verhalen zo hoor. Als dit team wat meer op elkaar ingespeeld raakt (afwezigheid Sibon, Beerens en Jong-a-Pin), de sleutelfiguren (Bak Nielsen, Roorda, Kalou) weer fit zijn en de nieuwe spelers (Steppe, nieuwe aanvallende middenvelder (Barda, RC Genk?)) ingepast zijn, gaan we een prima seizoen tegemoet. Daarnaast moeten ze het systeem van Sollied nog even onder de knie krijgen. Dit geldt ook voor Elyounoussi, maar hij scoort vandaag wel.

Twente, AZ, Feyenoord en Ajax hebben datzelfde probleem gehad en die 3 verliezen hun eerste wedstrijd 3 of 2 punten. Dan liever even slecht spelen, maar wel die 3 punten pakken.

Het heeft even zijn tijd nodig, maar het wordt nog wel beter....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Mukkus Wrote:Dit geldt ook voor Elyounoussi, maar hij scoort vandaag wel.

Die had jij zelfs gescoord (credits voor Sibon). Echt, die gast speelde echt drama.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:Echt, die gast speelde echt drama.

Vind je het gek? Die jongen is net 2 weken in Nederland, moet ie meteen voetballen in een dorp waar iedereen naar paling ruikt en rare muziek maakt.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
was een geweldige assist van sibon. =D>
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:Mooie wedstrijd gezien met vooral Volendam die zich niet heeft verscholen. De eerste 30 minuten waren echt voor Volendam, Heerenveen niet in de 16 van Volendam gezien. Helaas missen Van Zaanen (na een wereldpass van Verhoeven) en Platje opgelegde kansen. Een mooi zondagsschot van Grindheim vliegt er wel in, onverdiende 0-1 voor Heerenveen. 2e helft een sterker Heerenveen, maar ze hebben in totaal maar een kans of 4 gehad, waarvan er 2 invliegen. Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht. Had trouwens van heel Heerenveen meer verwacht. Heerenveen gaat het lastig krijgen om Europees voetbal te halen als ze zo blijven spelen. Volendam kan degradatie zeker ontlopen als ze zo spelen. Een gelijkspel had terecht geweest.


eerlijk is eerlijk, dat was een mooie pass. maar die was uit de handen, dat waren geen doeltrappen. :razz:
Reply
#60
Jeroen heeft afgelopen zondag geen zwakke plek laten zien (uiteraard). Zelfs een terugspeelbal die net polletje raakte, wist hij met 'buitenkantrechts' a la Dick Jaspers met een geweldig effect naar de rechtsback te schieten. Niemand die daar uiteraard op rekent. Wat een geweldenaar. Ook de duik gezien naar de bal die Grindheim in de kruising schoot? Dat doet niemand hem na (ze zijn nog bezig het gat te vullen overigens)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: