The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
#61
Een goeie keeper had dat schot gehad!!

Wel een toepasselijke sponsor heeft ie trouwens op zijn shirt(je) staan :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Ekslem Wrote:Een goeie keeper had dat schot gehad!!

Wel een toepasselijke sponsor heeft ie trouwens op zijn shirt(je) staan :lol:

[Image: 333544.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#63
Lamme Lennie Wrote:Jeroen heeft afgelopen zondag geen zwakke plek laten zien (uiteraard).

zijn buik was prominent in beeld.:razz:
Reply
#64
Lamme Lennie Wrote:Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht.

Beoordeling in de Sportweek:
Quote:Tarik Elyounoussi, noorse marokkaan maakte goede indruk, 7
Geen idee wie ze beoordeeld hebben......hoorde van anderen ook al dat ie slecht speelde.

In datzelfde beoordelingsrijtje wordt Jeroen Verhoeven overigens 'De Hoef' genoemd. Vink wel een mooie bijnaam voor hem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#65
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Die Elyounoussi stelde trouwens weinig voor Mukkus, had daar na jouw verhalen meer van verwacht.

Beoordeling in de Sportweek:
Quote:Tarik Elyounoussi, noorse marokkaan maakte goede indruk, 7
Geen idee wie ze beoordeeld hebben......hoorde van anderen ook al dat ie slecht speelde.

In datzelfde beoordelingsrijtje wordt Jeroen Verhoeven overigens 'De Hoef' genoemd. Vink wel een mooie bijnaam voor hem.

hij is lang zo vet niet als hoef. :razz:
Reply
#66
Quote:Verhoeven zag af van seks met Sharon Stone

Las net een 'kop' in de Telegraaf.....ik twijfelde even heel snel of dit over Jeroen ging!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#67
Jeroen Verhoeven was er op de dinsdagtrainingen niet bij, de keeper zit met griep thuis. De reserve-keeper Harmen Kuperus liep bij de middagtraining een lichte vingerblessure op (pink schoot uit de kom) maar het duel tegen Feyenoord komt niet in gevaar, hij traint naar eigen zeggen morgen alweer met de groep mee.

----------------------------------------------------------------


Jeroen Verhoeven heeft woensdag weer meegetraind, de doelman was dinsdag ziek geworden maar was de volgende dag alweer voldoende hersteld. Het duel tegen Feyenoord gaat dus geen probleem worden. Trainer Adelaar kan zaterdag in ieder geval zeker niet beschikken over de verdedigers Tim Bakens en Gerry Koning, beide spelers zijn nog geblesseerd.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#68
Davydoff Wrote:Jeroen Verhoeven was er op de dinsdagtrainingen niet bij, de keeper zit met griep thuis. De reserve-keeper Harmen Kuperus liep bij de middagtraining een lichte vingerblessure op (pink schoot uit de kom) maar het duel tegen Feyenoord komt niet in gevaar, hij traint naar eigen zeggen morgen alweer met de groep mee.

----------------------------------------------------------------


Jeroen Verhoeven heeft woensdag weer meegetraind, de doelman was dinsdag ziek geworden maar was de volgende dag alweer voldoende hersteld. Het duel tegen Feyenoord gaat dus geen probleem worden. Trainer Adelaar kan zaterdag in ieder geval zeker niet beschikken over de verdedigers Tim Bakens en Gerry Koning, beide spelers zijn nog geblesseerd.

ah, dan was het zeker geen buikgriep? Undecided
Reply
#69
Ik weet niet of het door dit topic komt, maar Verhoeven wordt bekender en bekender en begeeft zich naast het voetbal nu ook al op andere gebieden. Even een paar korte headlines:


- Nieuwe erotische thriller voor Verhoeven
- Verhoeven presenteert zijn boek over Jezus
- Verhoeven zag af van seks met Sharon Stone

Wat een held

[Image: worship.gif] [Image: worship.gif] [Image: worship.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#70
En we hebben nog:
Quote:12-09-08 (09:37) Verhoeven werkt aan film over d'Arc (DePers)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
En we hebben nog:
Quote:12-09-08 (09:37) Verhoeven werkt aan film over d'Arc (DePers)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
Twee films tegelijkertijd nog wel...

Wie dit quote is gek
May The Schwartz Be With You
Reply
#73
Jeroen gaat voor zijn eigen tv-show

http://nl.youtube.com/watch?v=iRuOP70KlDQ
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#74
Kijk en huiver....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw">http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Zelfs de beste keeper maakt wel eens een foutje [-X
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
Foutje? :-s
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
Ja, net als in buikje. Je zou maar wat blij zijn als je deze keeper mocht ruilen voor die Belgische ballenvanger van jullie. Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast. Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden. Ik hoorde dat PSV al interesse had, want ze zien nu al in dat ze beter Jeroen hadden kunnen aantrekken dan die Zweedse zak aardappelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#78
Lamme Lennie Wrote:Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast.


Lamme Lennie Wrote:Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden.


Undecided
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#79
Lamme Lennie Wrote:Ja, net als in buikje. Je zou maar wat blij zijn als je deze keeper mocht ruilen voor die Belgische ballenvanger van jullie. Maar ik denk dat hij binnenkort te goed is voor de subtop en naar een topclub in binnen- of buitenland verkast. Zo'n keeper is voor Volendam gewoonweg niet te houden. Ik hoorde dat PSV al interesse had, want ze zien nu al in dat ze beter Jeroen hadden kunnen aantrekken dan die Zweedse zak aardappelen.

Hij mag best naar Heerenveen komen, bij het ijshockey mag ie in goal staan bij de Flyers. Zit meteen dat goaltje heulemaal dicht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Mukkus Wrote:Kijk en huiver....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw">http://nl.youtube.com/watch?v=9wAtvOsJAyw</a><!-- m -->

Dit filmpje verschijnt wel heel vaak in de media. Ik denk aan een complottheorie en daar zit Johan Derksen achter. Deze ene actie is natuurlijk niet representatief voor de prachtcarrière van Verhoeven.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#82
En wie denk Frederik De Backer wel niet wie hij is? Onze held op een dergelijke manier afkraken kan natuurlijk gewoon niet. Icon_twisted

Quote:Column: Jeroen Verhoeven
01-09-2008 om 01:23 | Gewijzigd: 01-09-2008 09:09 | Door: Backer

Het is onderhand weer een tijdje geleden dat ik mijn licht heb laten schijnen op het hedendaagse voetbal – ook ik heb namelijk te kampen met examens die tijdens het schooljaar ietwat de mist in zijn gegaan en zich als gevolg hiervan in de zomer weer aandienen om alras hun zoete wraak op mijn arme en al bij al toch nog steeds vrij beperkte brein te botvieren. De boosdoener van dienst heet deze week Frans. De taal, bedoel ik. Dat alles weerhoudt mij er echter niet van het voetbal te volgen. (Toekomstige) beroepsernst, zullen we het maar noemen.

Na eerst op de Belgische televisie nog eens de wedstrijden van afgelopen weekend in ogenschouw te hebben genomen, zocht ik mijn toevlucht tot een Nederlandse zender, die me een samenvatting van o.a. Volendam – Heerenveen wist aan te bieden. Na een hele dag nagedacht te hebben over een geschikt onderwerp voor een column, vond Jeroen Verhoeven mij.

Ik moet bekennen dat ik Verhoeven niet echt kende. Tijdens het spelen van Football Manager moet ik ongetwijfeld al wel eens over zijn naam gegleden zijn, maar om nu te zeggen dat ik ‘m al eens bezig gezien had? Neen. Tot ik Grindheim van Heerenveen een onwaarschijnlijke loeier uit zijn benen zag schudden. En vooral tot ik de netten zag trillen en de totaal verraste keeper zag recht krabbelen. Plots schoten me enkele woorden van ons aller favoriete sigarenroker Johan “Hij-die-zijn-snor-als-een-ornament-draagt” Derksen door het hoofd. Toen hij het onlangs tijdens een (online) aflevering van Voetbal Insite – daar heb je die beroepsernst weer! – had over Volendam en de vraag of zij de grootste kanshebbers op degradatie waren, maakte hij gewag van hun keeper, en het overgewicht dat hij met zich mee torst.

Nu heb ik uiteraard niets tegen mensen met overgewicht in se, ik ben immers zelf ook gezegend met een ietwat Rubensiaans voorkomen, maar mijn kijk op de zaak verandert wanneer iemand betaald wordt om fysieke prestaties te leveren, en deze dus in strijd zijn met de ettelijke kilo’s die daar rond Verhoevens biertonnetje hangen te zwabberen. Verhoeven wordt betaald om als een kat in het rond te kunnen springen. Het enige voetbal dat ik wekelijks op de mat leg, is een potje minivoetbal op woensdagavond en ik prijs mezelf gelukkig dat ik beschik over een goeie portie positiespel, zodat ik niet elke woensdag één uur lang het veld moet op en af draven als een gek, om mijn mannetje niet kwijt te raken. Mocht ik betaald worden voor die pottenstamperij, zou ik die kilo’s op twee weken tijd in een glazen pot op de schouw hebben staan.

Maar die vetklep – ik ken de man niet persoonlijk, dus ik zwijg over z’n karakter – onder de lat bij Volendam vreet liever enkele keren per week uit de muur dan dat ‘ie wat aan die pens doet, en wordt er goddomme nog voor betaald ook! Logisch dat je dan van hier naar daar waggelt als Sibon de bal vlotjes tot bij Elyounoussi tikt en laatstgenoemde de bal er maar moet in blázen om te scoren. En logisch dat je dan niet met je poten van de grond raakt, als Pranjic even later de 1-3 op het bord tovert. Nog een geluk dat Jack Tuyp daar ergens rondliep, of Verhoeven ging een slapeloos nachtje tegemoet.

Geïntrigeerd door dit figuur zocht ik snel even wat beelden op het net. Kreeg ik me daar een onwaarschijnlijke flater van de Walvis van het IJsselmeer op mijn bord: de hilarisch klungelige actie die ‘ie tegen Zwolle ten berde bracht. In de Rokerij van Smit Bokkum zijn ze er nóg niet goed van! Dat was de druppel die me finaal deed besluiten mijn column aan deze jongen wijden.

Kijk, nogmaals: de man mag misschien een geweldig karakter hebben, en wie weet zelfs problemen met zijn schildklier, en in zo’n geval is het zelfs bijzonder moedig om ondanks dergelijke tegenslagen te blijven vechten voor zijn passie – al denk ik eerder dat die passie ligt in een snackbar nabij het Boelenspark – die research! – in plaats van op het trainingsveld van Volendam. Punt blijft: als je betaald wordt om te voetballen, worden er naast voetballen of onder de lat staan nog wel enkele andere dingen van je verwacht. Eén ervan is: er níet uitzien als een gestrande potvis met een kuifje bovenop die rooie, drijfnatte zweetkop, wanhopig in het rond spartelend als de bal weer eens achter je in de netten ligt. Wat liep die ooit te doen bij de jeugd van Ajax?

Misschien ligt het aan die herexamens en ben ik een tikje humeurig, dat kan ook, maar om één of andere reden maakt dat soort lamlendigheid me zó boos. Als ik dan zo’n volgevreten Ronaldo of –inho het veld op en af zie strompelen, of Ailton weer eens naar adem zie happen, nadat hij vier-vijf meter met de bal aan de voet gelopen heeft, bekruipt mij – naast hardnekkige levenswalging – prompt de lust om het scherm door het raam te kegelen. Of toch minstens het pak friet dat ik net zélf in m’n vette kloten aan het spelen ben. Ik vermager van het kíjken naar die wandelende zitzakken alleen al! Bestaan er eigenlijk DVD-boxen van dat soort bowlingkegels op voetbalschoenen?

De enige dikkerd waar ik nog enige sympathie voor kon opbrengen, was John Hartson, maar diens prestaties (167 doelpunten op 399 wedstrijden op vrij hoog niveau) leden er tenminste niet onder. En het is een Welshman, en die jongens zijn toch de beenhouwers van Europa; daar sol ik liever niet mee.

Frederik De Backer
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#83
Dit is een scholier die nog nooit in een stadion heeft gezeten. Een echte voetbalkenner die Verhoeven nog nooit had gezien, terwijl deze keeper al jaren onder de lat staat bij Volendam. De uitzendingen van de Jupiler League waren waarschijnlijk na zijn bedtijd.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#84
maar komt het overgewicht van verhoeven nou echt door een aandoening? dan mag iemand dat deze scholier wel eens vertellen zodat hij misschien eens gaat leren voor zn examens...een carriere in de journalistiek zit er dan blijkbaar niet in als je zulke slechte research doet.
Reply
#85
Weet iemand hoe ik aan de keepers-outfit van Verhoeven kan komen ? Incl naam op achterkant...

Wij hebben ook zo'n dikkerd in de goal, en nu zingt iedereen elke week 'JEROEN VERHOEVEN' ( zat weer met 8-0 verloren Undecided )
Reply
#86
Uit het wedstrijdverslag van Volendam - FC Twente, NOS Teletekst pagina 828:
"En werd er wel een opening gevonden, dan stond doelman Jeroen Verhoeven zijn mannetje."

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Vanavond wordt het een makkie voor onze held!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#88
Ga m ein-de-lijk 90 minuten aan het werk zien. Kan niet wachten. Wel jammer dat vooraf al zeker is dat 0-0 het maximaal haalbare is voor PSV met deze doelman in het doel bij de tegenpartij.
Reply
#89
Volendam heeft het nog knap lastig met dat PSV!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
Ik ken die Verhoeven niet bijzonder, maar ik geloof best dat hij kan keepen. Hoewel de palingboertjes hier het nogal overdrijven is het wel zo dat keepers van de kleinere clubs minder credits krijgen dan als hij toevallig een Ajax shirtje aan had gehad. Onze Piecke vind ik ook zo'n voorbeeld. Verricht soms wereld reddingen. Ik weet zeker dat hij veel meer lof had gekregen als hij de verdediging van PSV voor zich had staan, ipv de gatenkaas dat soms bij een degradatiekandidaat het geval is. Trouwens Volendammers: Als jullie je eerste punt binnen halen in eigen huis ligt dat aan het kunstgras. Weet je dat vast.
Reply


Forum Jump: