The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Boekarest
Opgave Gremel na een 0-40 gemist te hebben.
Reply
Zuur voor FTM, prima voor de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mij is het exit poll Sad
Reply
cruijff Wrote:Voor mij is het exit poll Sad
Voor mij dus nog niet :Big Grin
Reply
Feli Wink
Reply
Niemand uit m'n team in de kwartfinale. Undecided
Reply
Simon meteen met de dubbele break...
kom op GGL!
Reply
set GGL =D>
Serra nu wel gelijk op met Simon
Reply
Hop, en de 1e set voor GGL =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tweede en waarschijnlijk ook derde set naar Moya Sad
Reply
En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set
Reply
Nu wel hoor, die Moya. Kon je niet zo goed serveren tegen Tsonga?! Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn nog 4 managers met 1 speler. Tim Army heeft er nog 3. De rest is klaar voor deze week :eeeek:
Tim army lijkt mij de weekwinnaar te gaan worden, op voorwaarden dat Acasuso niet gaat stunten.

Wedstrijd op punt van beginnen...kom op Jose!
Reply
Navarro nu voor de poll, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Er zijn nog 4 managers met 1 speler. Tim Army heeft er nog 3. De rest is klaar voor deze week :eeeek:
Tim army lijkt mij de weekwinnaar te gaan worden, op voorwaarden dat Acasuso niet gaat stunten.
Dat ligt er aan wie toernooiwinnaar wordt. Is dat Moya, dan wordt Mitch weekwinnaar, indien Simon dat is wordt Aadje weekwinnaar. In andere gevallen wordt Tim Army weekwinnaar.
Reply
Dan ben ik voor Moya \Big Grin/
Reply
Jose wint...heel degelijk =D>
Reply
kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set

Die Moya kan het allemaal niet meer belopen.... Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set

Die Moya kan het allemaal niet meer belopen.... Undecided

reactie is een paar weken te laat :lol:

tijdens us open heeft hij maar 1 potje gewonnen in 4 sets tegen Qureshi Notworthy

en nu wint hij achtereen van de q's martin en andujar =D>

en hij wint van de topper garcia-lopez in 3 sets.
netjes hoor =D>

gasquet blaast hem er morgen netjes in 2 af :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
moya wint de 1e set met 6-2 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en moya gaat bij 6-2 5*-4 voor de partij serveren :eeeek: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:gasquet blaast hem er morgen netjes in 2 af :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
daarom reageer ik hierboven even met een smiley :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set

Die Moya kan het allemaal niet meer belopen.... Undecided

reactie is een paar weken te laat :lol:

tijdens us open heeft hij maar 1 potje gewonnen in 4 sets tegen Qureshi Notworthy

en nu wint hij achtereen van de q's martin en andujar =D>

en hij wint van de topper garcia-lopez in 3 sets.
netjes hoor =D>

gasquet blaast hem er morgen netjes in 2 af :wink:

Het is zo ontzettend vermakelijk en tegelijkertijd treurig om jouw berichtjes te lezen. Je doet alsof je de ultieme tenniskenner bent ( met als hoogtepunt je post van het jaar, waarin je jezelf volkomen belachelijk gemaakt hebt :crazy: :crazy: ).
Je brengt berichtjes zo vreselijk arrogant, alsof wij achterlijk zijn en jij het allemaal wel weet.

Dat berichtje over Moya raakte kant noch wal. Drie overwinningen in Boekarest en je stelt je mening nog niet bij. Sterker nog; Je voegt eraan toe dat hij er wel even in strak in twee setjes afgaat tegen Gasquet. En je maakt zijn drie overwinningen volkomen belachelijk, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Undecided

Ik begin zowaar te begrijpen wat Ad bedoelt in zijn eeuwige discussies met jou.....stumper... Dead
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mijn 1e gouden plak en er is niemand hier....................
B&B "even uitwaaien"
Reply
Smile Feli Aadje! Het was een waardeloze week voor veel mensen (ik had zelf geen enkele kwartfinalist Undecided ), dat zal meegespeeld hebben. :wink: Maar de prestatie is er niet minder om. =D>
Reply
Feli Aadje! Het falen van andere deelnemers, doet er niets aan af dat jij wel de juiste keuzes hebt gemaakt.
Reply
Feli Aadje! Puike week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Uiteraard feli Aadje! Juist in zo'n week met weinig verschillen is het knap het verschil te maken, en dan ook nog zo duidelijk!

Deze afgelopen week missen was niet zo'n ramp geweest trouwens :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben maar wat blij met mijn puntjes die ik ben uitgelopen hoor :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: