The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
#31
Plaats eens wat filmpies harry :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
gezellig avondje NEC...geweldige 1-0 overwinning.
Reply
#33
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.trouwehonden.nl">www.trouwehonden.nl</a><!-- w --> staat veel op.

-----------

Video: Rellen Dinamo-fans; club uit toernooi gezet?
Door Sander Berends
Vrijdag, 19 september 2008, 09:45

Het schandalige optreden van tientallen supporters van Dinamo Boekarest is gisteravond vastgelegd door enkele Roemeense TV-stations. Fans van de Roemeense club bekogelden supporters van NEC in naastgelegen vakken met vuurwerk en wierpen dat tevens naar enkele spelers op het veld. Youssef El-Akchaoui kon een projectiel maar net ontwijken.

Vele supporters moesten daardoor al eerder naar huis toe, om geen lichamelijke schade op te lopen. In het laatste kwartier werden tevens vele stoeltjes afgebroken en op het veld geworpen of in de Nijmeegse vakken gegooid. Vanaf de perstribune waren diverse Roemeense TV-stations de beelden aan het filmen.

De rellen begonnen na ruim een uur toen NEC op een 1-0 voorsprong kwam. Er werd eerst vuurwerk afgestoken en gegooid richting het veld. Vervolgens werd een projectiel geschoten in het vak, waar de uitgenodigde amateurclubs altijd zitten. Een tribunedeel waar voornamelijk leiders, jeugdspelers en bestuurders zitten van amateurclubs. Om het leed nog te verergeren, ging er ook vuurwerk naar het kindervak. Het vak A bevindt zich naast het uitvak. Hier moesten vele kinderen tussen de 8 en 12 jaar vluchten voor hun leven.

Op het eerst filmpje is dat leed al verlicht en is het kindervak al volledig leeg. Op dat moment is Youssef El-Akchaoui net bestookt met vuurwerk, terwijl hij met een blessure op de grond lag. Een groep NEC-supporters nam het vervolgens op en ging verhaal halen. Dat was natuurlijk leuk voer voor de Roemeense pers. Ook het tweede filmpje is pas gemaakt nadat voorgaande reeds is gebeurd.

Er wordt niet voor onmogelijk gehouden dat Dinamo Boekarest door de UEFA uit het UEFA Cup-toernooi wordt gezet
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#34
kooltje Wrote:Niet ingespeeld is echt een zwak excuus. Timmer, Lucius, Bahia, Hofland en de Cler met van Bronckhorst daarvoor hebben al 30 keer samen gespeeld. Guzman heeft er daarvan 25x op 10 gestaan. Mols en Tomasson zouden goed genoeg moeten zijn. Alleen Fer en Wijnaldum hebben niet vaak, maar ook niet weinig, gespeeld. Dit zouden talenten moeten zijn. Bij een talent denk ik aan een speler die goed kan voetballen en graag wil, nou ik heb het niet gezien in hun eerste Uefa cup duel.
Bij de Zweden echt geen topspelers hoor Waf....hun beste gaat naar Heerenveen. Daar tracht Feyenoord toch boven te staan.

ik zeg helemaal niet dat het topspelers zijn. ik constateer dat het verschil tussen zweden en nederland kleiner wordt. ik constateer dat zij komen counteren en wij het spel moeten maken. ik constateer dat wij na de voorbereiding nog geen ingespeeld geheel zijn. ik constateer dat zij midden in de competitie zitten en bovenaan staan. ik zoek ook helemaal geen excuus, normaal gesproken moet feyenoord winnen van een zweedse club. ik constateer feiten en oordeel objectief dat dat eerder het probleem was dan onwil van de spelers.

en het is natuurlijk onzin om te veronderstellen dat als je vaker met elkaar gevoetbald hebt je dus wel ingespeeld bent. als je het spel moet maken met mols en tomasson (die geen knikker goed raakte) voorin, ondersteund door een 17 jarige midmid en rechtsbuiten fer, dan is dat gewoon lastig. ook al heeft cler vaker samengespeeld met gio. ik vraag me af of jij zelf gevoetbald hebt, maar dat terzijde.
Reply
#35
harry_bierdop Wrote:http://www.trouwehonden.nl staat veel op.

-----------

Video: Rellen Dinamo-fans; club uit toernooi gezet?
Door Sander Berends
Vrijdag, 19 september 2008, 09:45

Het schandalige optreden van tientallen supporters van Dinamo Boekarest is gisteravond vastgelegd door enkele Roemeense TV-stations. Fans van de Roemeense club bekogelden supporters van NEC in naastgelegen vakken met vuurwerk en wierpen dat tevens naar enkele spelers op het veld. Youssef El-Akchaoui kon een projectiel maar net ontwijken.

Vele supporters moesten daardoor al eerder naar huis toe, om geen lichamelijke schade op te lopen. In het laatste kwartier werden tevens vele stoeltjes afgebroken en op het veld geworpen of in de Nijmeegse vakken gegooid. Vanaf de perstribune waren diverse Roemeense TV-stations de beelden aan het filmen.

De rellen begonnen na ruim een uur toen NEC op een 1-0 voorsprong kwam. Er werd eerst vuurwerk afgestoken en gegooid richting het veld. Vervolgens werd een projectiel geschoten in het vak, waar de uitgenodigde amateurclubs altijd zitten. Een tribunedeel waar voornamelijk leiders, jeugdspelers en bestuurders zitten van amateurclubs. Om het leed nog te verergeren, ging er ook vuurwerk naar het kindervak. Het vak A bevindt zich naast het uitvak. Hier moesten vele kinderen tussen de 8 en 12 jaar vluchten voor hun leven.

Op het eerst filmpje is dat leed al verlicht en is het kindervak al volledig leeg. Op dat moment is Youssef El-Akchaoui net bestookt met vuurwerk, terwijl hij met een blessure op de grond lag. Een groep NEC-supporters nam het vervolgens op en ging verhaal halen. Dat was natuurlijk leuk voer voor de Roemeense pers. Ook het tweede filmpje is pas gemaakt nadat voorgaande reeds is gebeurd.

Er wordt niet voor onmogelijk gehouden dat Dinamo Boekarest door de UEFA uit het UEFA Cup-toernooi wordt gezet

Laat ik voorop stellen dat ik er niet bij ben geweest maar als ik die beelden bekijk dan zie ik echt van 2 kanten over en weer gegooi en gerommel.
Ik denk dat het heel lastig valt vast te stellen wie ermee begonnen is
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Voetbal zelf elke maandag, woensdag en zaterdag.
Speel dit jaar met dezelfde jongens als vorig jaar. Dan pak je het een stuk sneller op na de zomer.
Als je nou aan een heel nieuw team moet bouwen, maar alleen Tomasson was nieuw vergeleken met vorig jaar.
Reply
#37
Je staat er inderdaad goed op Harry :lol:
Reply
#38
kooltje Wrote:Als je nou aan een heel nieuw team moet bouwen, maar alleen Tomasson was nieuw vergeleken met vorig jaar.

wijnaldum en fer en tomasson stonden nooit in de basis. lucius is net terug. er is een nieuwe coach.

en dan nog, eind vorig jaar draaiden we als een tierelier :roll: , dat pakken we nu vast wel snel weer op.

dit feyenoord is gewoon geen ingespeeld geheel, wat daar ook van de reden is, en die zweden zijn duidelijk wel ingespeeld.
maar joh, als jij lekkere simpele niet doordachte kritiek wil leveren en totala geen gevoel hebt voor nuance, moet je dat vooral doen.
Reply
#39
@ gitter

Dit zijn beelden van ver in de blessuretijd. Dit was 15 minuten nadat hun begonnen waren met fakkels gooien op spelers (zie foto el ak) en fakkels gooien in gezinsvakken (zie foto's trouwehonden). 15 min lang wordt er niet ingegrepen, daarna grijpen wij zelf in omdat vaders met huilende kinderen, gewonde kinderen het stadion moeten verlaten. Je ziet ook duidelijk op het filmpje van de roemeense televisie dat hun fakkels gooien al ver voor het einde van de wedstrijd.

Alle reacties op fora, collums in de Gelderlander, krantenartikelen, overal staat hetzelfde. Laat ze maar komen van de svcommissie, ik lust ze echt rauw!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
Het was wel echt een supersfeer, zoals ik al voorspelde. 90 minuten sfeer, schitterende doeken van Legio Noviomagum, chaos. Super gewoon!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#41
waf Wrote:
kooltje Wrote:Als je nou aan een heel nieuw team moet bouwen, maar alleen Tomasson was nieuw vergeleken met vorig jaar.

wijnaldum en fer en tomasson stonden nooit in de basis. lucius is net terug. er is een nieuwe coach.

en dan nog, eind vorig jaar draaiden we als een tierelier :roll: , dat pakken we nu vast wel snel weer op.

dit feyenoord is gewoon geen ingespeeld geheel, wat daar ook van de reden is, en die zweden zijn duidelijk wel ingespeeld.
maar joh, als jij lekkere simpele niet doordachte kritiek wil leveren en totala geen gevoel hebt voor nuance, moet je dat vooral doen.
Ik heb inderdaad geen gevoel voor nuance. Omdat ik vind dat Feyenoord ten aller tijde van elke Zweedse ploeg hoort te winnen. Kijk naar de namen die er lopen. Ook als je niet bent ingespeeld hoor je bepaalde basisvaardigheden te kunnen laten zien.
Begrijp me niet verkeerd, ik, Ajacied, baalde gister ook van deze prestatie.
Reply
#42
waf Wrote:wat is je percepetie? dat feyenoord de zweedse nummer 1 even uitschakelt?

waf Wrote:die tegenstander was echt zo slecht niet.

waf Wrote:ze hebben slim gespeeld, maar doodgewone counterploeg.

:-k Zie weinig samenhang tussen je posts maar ik verwacht van de Uefa Cup winnaar van 5 jaar terug inderdaad dat ze een doodgewone counterploeg uit kunnen schakelen in de voorronde.
Reply
#43
Peter, spreken die quotes elkaar tegen of zo???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Peter Wrote:
waf Wrote:wat is je percepetie? dat feyenoord de zweedse nummer 1 even uitschakelt?

waf Wrote:die tegenstander was echt zo slecht niet.

waf Wrote:ze hebben slim gespeeld, maar doodgewone counterploeg.

:-k Zie weinig samenhang tussen je posts maar ik verwacht van de Uefa Cup winnaar van 5 jaar terug inderdaad dat ze een doodgewone counterploeg uit kunnen schakelen in de voorronde.

je kan vast niet uitleggen waar ik mezelf tegenspreek.

normaal gesproken moet dat ook kunnen. ik zeg alleen dat feyenoord nog geheel niet draait en die doodgewone zweedse counterclub die een machine is en dat het niet vreemd is dat feyenoord daar niets tegen uithaalt.

5 jaar geleden had psvee ook gewonnen van atletico. wat is dat nu voor een argument? :roll:

ik betwijfel of psvee van dit zweedse ploegje had gewonnen. psvee kan ook niet echt het spel maken.
Reply
#45
waf Wrote:
Legion Wrote:Of Elm een goede voetballer is moet inderdaad nog blijken maar er zijn wel meerdere voorbeelden (Berg, Soemeljani, Arnoutovic). Feyenoord moet gewoon weer eens goed gaan scouten en niet uitgerangeerde voetballers opkopen.

welke voetballer is uitgerangeerd dan? waar slaat dat nou op? zijn makaay, cler, hofland en tomasson nu opeens uitgerangeerd?

en feyenoord heeft manteiga en erasmus gekocht. doen het goed in het tweede. als heerenveen die hadden gehaald had je ze zeker wel goed gevonden?

groningen en heereveen worden toch ook geen kampioen? waarom moeten wij die spelers halen dan, helpt dat ons verder?

gisteren stonden er met wijnaldum, guzman, fer en bisewar 4 jeugdspelers in. dat is toch beter dan een tropische verrassing waar je ook niet veel verder mee komt?

Ik doel vooral op Mols en Hofland, die zeker uitgerangeerd zijn. Zondag zullen we zien dat Hofland en ook Lucius het niveau niet meer aan kunnen. Ik hoop dat ik het mis heb. De Cler en Makaay vond ik goede aankopen.
Waarom spelen Manteiga en Erasmus dan niet eigenlijk als ze het zo goed doen? Ik heb ze tijdens deze blessuregolf bijna niet op zien draven. Waarom verkoop je een Poldervaart en hou je Mols?
Prachtig dat er 4 jonge talenten instonden maar ze waren wel errug matig hoor. Maar goed we moeten niet te snel oordelen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#46
STATEMENT NEC
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 13:28 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:02 | 21 reacties


NEC geniet van sportief UEFA Cup succes maar baalt stevig van gedrag Roemeense supporters!


Een dag na de UEFA Cup wedstrijd NEC – Dinamo Boekarest bestaat er een gemengd gevoel op de club. Natuurlijk wordt er volop genoten en met veel trots teruggekeken op de geweldige wedstrijd die door het team is gespeeld en die uitmondde in een meer dan verdiende 1–0 overwinning. Maar er wordt ook stevig gebaald van de ongeregeldheden in het stadion die in de ogen van NEC echt zijn aangezet door de aanhang van Dinamo Boekarest.


Met het meerdere keren ontsteken en gooien van vuurwerkfakkels zijn onder meer supporters, spelers en stewards in gevaar gebracht en in enkele gevallen daadwerkelijk gewond geraakt. Het vuurwerk werd gegooid vanuit het bezoekersvak, het vak waar de aanhang van Dinamo Boekarest zat. Vooral een vuurwerkfakkel werd gegooid naar speler Youssef El-Akchaoui, die voor een blessurebehandeling op het veld lag, provoceerde de NEC supporters waarvan een klein deel probeerde verhaal te halen bij het bezoekersvak. Door interventie van onze stewards en de ME werd dit uiteindelijk, ter bescherming van de eigen supporters, voorkomen. Vanuit het bezoekersvak zijn daarbij meer dan 20 stoeltjes losgetrapt en naar de NEC supporters gegooid. Ook zijn er toen stoeltjes teruggegooid het bezoekersvak in.


De waarnemer van de UEFA, de heer Courtney uit Engeland, heeft rapport opgemaakt van hetgeen hij gezien en geconstateerd heeft en heeft hierover verslag uitgebracht aan de UEFA. Het is op dit moment niet te overzien wat voor gevolgen dit zal en kan hebben voor zowel Dinamo Boekarest als NEC.

Als algemeen directeur van NEC wil ik namens iedereen bij de club zeggen dat wij het enorm betreuren dat hierdoor een fantastisch voetbalfeest voor een aantal NEC supporters om zeep is geholpen en dat zij zich ongetwijfeld afvragen hoe veilig het nog is om weer naar het stadion te komen.

Alle seizoen- en clubcardhouders van NEC, die voor de wedstrijd van gisteren een of meerdere kaart(en) hadden gekocht in de vakken Z, A, C, D en E, zullen in de loop van volgende week een brief van NEC ontvangen met daarin nadere toelichting en vervolgstappen die door de club genomen zullen worden. Ik kan me goed voorstellen dat een aantal supporters gisteren enorm geschrokken zijn en het is aan ons om ook hen weer een gevoel van veiligheid te geven.


Eén van de vragen die natuurlijk opkomt, is hoe het vuurwerk het bezoekersvak heeft kunnen inkomen. Dit wordt verder onderzocht, maar nu al wel durf ik te stellen dat er echt grondig is gefouilleerd, maar dat fakkels worden binnengesmokkeld door ze te verbergen op plaatsen waar niet gefouilleerd mag worden.


Er zijn gisteren volop video opnames gemaakt van hetgeen allemaal gebeurd is. Ook was er politie uit Boekarest in het stadion aanwezig. Op basis van onder meer de videobeelden zullen zij er alles aan gaan doen om daders op te sporen en te straffen voor hun wandaden.


Een andere prangende kwestie is natuurlijk hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Op korte termijn zullen wij bekijken of er noodzakelijke en feitelijke maatregelen moeten worden getroffen om de veiligheid van onze supporters ten opzichte van de bezoekers van de tegenstander verder te vergroten. Gelukkig kan ik daarbij vaststellen dat het aantal incidenten in het stadion over het algemeen zeer beperkt is maar dat neemt niet weg dat we altijd voor verbetering open moeten staan.


Over 2 weken wacht de return in Boekarest. De komende week zal de informatie op gang komen die relevant is voor alle NEC supporters die hun team daar gaan steunen. Ik wil nu alvast oproepen om die informatie goed te volgen en om ons met z’n allen op een goede manier als club te laten zien.


Tenslotte wil ik echt benadrukken dat ik samen met vele anderen tot en met de 84e minuut volop genoten heb van de geweldige positieve sfeer die door alle supporters van NEC teweeg is gebracht. Het was een heksenketel in de goede zin van het woord.

Met sportieve groet,

Jacco Swart
Algemeen directeur NEC
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#47
Quote:maar dat fakkels worden binnengesmokkeld door ze te verbergen op plaatsen waar niet gefouilleerd mag worden.

:eeeek: ik kan maar 1 plaats bedenken en met een fakkel daar lijkt het me knap onplezierig lopen :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#48
Bredanaar Wrote:
Quote:maar dat fakkels worden binnengesmokkeld door ze te verbergen op plaatsen waar niet gefouilleerd mag worden.

:eeeek: ik kan maar 1 plaats bedenken en met een fakkel daar lijkt het me knap onplezierig lopen :eeeek:

Het is jammer dat je maar 1 fakkel mee kan nemen. Je lul ligt namelijk al in je andere broekspijp tot aan je knie. Maar Bredanaar stopt hem liever in zijn anus geloof ik
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#49
harry_bierdop Wrote:Het was wel echt een supersfeer, zoals ik al voorspelde. 90 minuten sfeer, schitterende doeken van Legio Noviomagum, chaos. Super gewoon!

Inderdaad, ja. Was weer gezellig in vakkie J. :8:

En de Roemenen waren inderdaad al 'n tijdje bezig met het gooien van fakkels. Dat er dan op gegeven moment terug wordt gegooid en ingegrepen door NEC-supporters, lijkt me niet meer dan logisch. Zeker als die pauper ME'ers niks ondernemen. Ja, beetje meppen op degenen die verhaal komen halen.

Wat betreft de wedstrijd zelf: uitstekende pot, alleen jammer dat de score niet hoger is uitgevallen. Nu zul je zien dat het daar nog mis gaat.
Reply
#50
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Of Elm een goede voetballer is moet inderdaad nog blijken maar er zijn wel meerdere voorbeelden (Berg, Soemeljani, Arnoutovic). Feyenoord moet gewoon weer eens goed gaan scouten en niet uitgerangeerde voetballers opkopen.

welke voetballer is uitgerangeerd dan? waar slaat dat nou op? zijn makaay, cler, hofland en tomasson nu opeens uitgerangeerd?

en feyenoord heeft manteiga en erasmus gekocht. doen het goed in het tweede. als heerenveen die hadden gehaald had je ze zeker wel goed gevonden?

groningen en heereveen worden toch ook geen kampioen? waarom moeten wij die spelers halen dan, helpt dat ons verder?

gisteren stonden er met wijnaldum, guzman, fer en bisewar 4 jeugdspelers in. dat is toch beter dan een tropische verrassing waar je ook niet veel verder mee komt?

Ik doel vooral op Mols en Hofland, die zeker uitgerangeerd zijn. Zondag zullen we zien dat Hofland en ook Lucius het niveau niet meer aan kunnen. Ik hoop dat ik het mis heb. De Cler en Makaay vond ik goede aankopen.
Waarom spelen Manteiga en Erasmus dan niet eigenlijk als ze het zo goed doen? Ik heb ze tijdens deze blessuregolf bijna niet op zien draven. Waarom verkoop je een Poldervaart en hou je Mols?
Prachtig dat er 4 jonge talenten instonden maar ze waren wel errug matig hoor. Maar goed we moeten niet te snel oordelen.

hofland speelde gisteren samen met bahia en timmer het minst slecht. pas toen hij er uit ging, ging het echt fout. maar dan nog is het erg moeilijk verdedigen, die counters.

hofland is trouwens 29, dus ik weet niet waarom je hem uitgerangeerd noemt, maar goed.

ik weet niet waarom manteiga en erasmus niet speelden, de laatste had ik wel verwacht. poldervaaart is kennelijk te licht bevonden en het was geen spits. mols wordt geacht een bal vast te kunnen houden en dat was precies het type spits dat we gister nodig hadden. helaas bakte hij er geen pepernoot van.
Reply
#51
Legion Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:maar dat fakkels worden binnengesmokkeld door ze te verbergen op plaatsen waar niet gefouilleerd mag worden.

:eeeek: ik kan maar 1 plaats bedenken en met een fakkel daar lijkt het me knap onplezierig lopen :eeeek:

Het is jammer dat je maar 1 fakkel mee kan nemen. Je lul ligt namelijk al in je andere broekspijp tot aan je knie. Maar Bredanaar stopt hem liever in zijn anus geloof ik

Als er, zoals beweerd wordt, echt grondig gefouilleerd is, worden de benen geheel afgetast, jij met je paardenlul. En ik suggereer nergens dat ik het plezierig zou vinden met een fakkel op die plek. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#52
Overigens hulde voor Legio Noviomagum; Supermario (Been)!

[Image: 2008-09-18NEC-DinamoBoekarest0111.jpg]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
LETS GO FUCKING MENTHAL!! Bucaresti here i come!!!

Tot over een paar dagen, hoop ik :8: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#54
Veel plezier, Harry! Succes in Roemenie!

Quote:Sollied heeft geheim voor Vitória Sétubal
In de aanloop naat het UEFA Cup-duel met Vitória Sétubal traint sc Heerenveen woensdag achter gesloten deuren. Trainer Trond Sollied hoopt de tegenstander, afkomstig uit Portugal, zo weinig inzicht te geven over de opstelling.

Dinsdag trainde de selectie van de Friese club wel voor publiek. De aanwezige supporters moesten wel een uur wachten op de spelers. Sollied koos ervoor zijn selectie eerst aan een tactische bespreking te onderwerpen, meldt het AD.

Door een geheime training te houden blijft de opstelling van sc Heerenveen tot kort voor het duel geheim. Zeker is wel dat Michal Svec, Bonaventure Kalou en Daryl Janmaat door blessures niet in actie komen voor de Friese UEFA Cup-deelnemer.

Keeper Kenny Steppe en verdediger Lazaro. Wie? Lazaro, dus.
En misschien zelfs Pedro Beda in de spits voor Sibon.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
Opvallend dat Gentenaar niet op de bank zit. Zal ongetwijfeld te maken hebben met zijn commentaar enkele weken geleden.

Padt op de bank tegen FK Borac

Amsterdam, 01 okt 2008
Sergio Padt is de meest opvallende naam in de Ajax-selectie voor de wedstrijd tegen FK Borac. De achttienjarige doelman van Jong Ajax zal plaatsnemen op de reservebank.

Door de schouderblessure van Maarten Stekelenburg zal Kenneth Vermeer in de basis starten. Daarnaast is ook Urby Emanuelson niet van de partij. De linksback moest afgelopen zondag tegen Vitesse verstek laten gaan wegens griep en is nog herstellende.

De complete wedstrijdselectie voor het duel met FK Borac (donderdag vanaf 20.30 uur in de Amsterdam ArenA) ziet er als volgt uit:

Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Klaas Jan Huntelaar
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Siem de Jong
Robbert Schilder
Dennis Rommedahl
Sergio Padt
The great old Ludwig von...
Reply
#56
Naast de geblesseerde Stekelenburg zijn ook Oleguer, Kennedy, Ismaïl Aissati, Jan-Arie van der Heijden, Mitchell Donald, Dennis Gentenaar en Miralem Sulejmani nog niet fit.
Reply
#57
Dat zeg ik..... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Wrom is Gabri der niet bij? Ideaal potje om weer wat ritme op te doen, beter dan ballen bij de jeugd.
Reply
#59
De zenuwen beginnen nu al!
Forza Kufo, laat me juichen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#60
harry_bierdop Wrote:LETS GO FUCKING MENTHAL!! Bucaresti here i come!!!

Tot over een paar dagen, hoop ik :8: !

Een aantal Roemenen beginnen in ieder geval al aardig doorgedraaid te worden.

Dat eniesee er vandaag nog maar 'n keer een goed resultaat uitsleept. Heb namelijk wel zin in een tripje naar Napels, Milaan, of iets in die trant. :wink:
Reply


Forum Jump: