The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.

weer zo'n ongelooflijk laffe post.

maar loop maar weer weg, daar staan jullie bekend om. :-"
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.

weer zo'n ongelooflijk laffe post.

maar loop maar weer weg, daar staan jullie bekend om. :-"

Hai hai ik ben waf ](*,) ](*,)
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:genuanceerder genuanceerd genuanceerd nuance

Ik ben blij dat je een nieuw woord hebt geleerd en dat je dat in één bericht zo vaak gebruikt, nu nog in de praktijk brengen

zo, sterke repliek zeg. =D>

Andere repliek valt niet te geven op een met jijbakken gelardeerd bericht waarin je me ook nog een paar keer verkeerd aanhaalt. Zoek de voorbeelden zelf maar want ik steek hier geen tijd meer in.

weer zo'n ongelooflijk laffe post.

maar loop maar weer weg, daar staan jullie bekend om. :-"

Hai hai ik ben waf ](*,) ](*,)

ach gut, de forumdommerd heeft een medestander gevonden. zoet hoor. Dead
Reply
waf Wrote:weer zo'n ongelooflijk laffe post.

maar loop maar weer weg, daar staan jullie bekend om. :-"

Jij ontzettende internethooligan [baby]
Reply
Hoef Wrote:Jij

=D>

je reageert nogal treurig als iemands mening je niet welgevallig is, opa.
Reply
Ik denk dat ik maar eens een weekje in retraite ga, tegen jouw scherpzinnige opmerkingen ben ik niet opgewassen :oops:
Reply
Kijkt er nog iemand naar de Duitschers, op bezoek bij Galalalalalalalalatasaray?
De 'pass van de week' was zonet van Joris M., over een meter of 60 naar voren, exact in de voeten van hun spits. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
volgens mij kan hier een slotje op...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:volgens mij kan hier een slotje op...

wrom? ik wil nog wel ff doorpraten over ajakkes dat uitgeschakeld is. \Big Grin/
Reply
Wat wil je dan nog zeggen over Ajax?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Wat wil je dan nog zeggen over Ajax?

kweenognie.

heb jij nog een puntje?

ik vond die aissati wel goed.
Reply
waf Wrote:heb jij nog een puntje?

Nee, ik ben geen warme bakker.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:heb jij nog een puntje?

Nee, ik ben geen warme bakker.

Mag ik dan 1 koud kaasbroodje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
[Image: 51111.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
Dank je wel!
[Image: CO1EURO.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij kan hier een slotje op...

wrom? ik wil nog wel ff doorpraten over ajakkes dat uitgeschakeld is. \Big Grin/

dat moet dan in een nieuw topic 'nederlandse clubs dıe uıtgeschakeld zıjn' (wat een kuttoetsenbord hıer ın turkıje)
The great old Ludwig von...
Reply
Jullie hebben hier wel steeds over Ajax, maar ik vond Olympique Marseille ook hartsikke goed!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
NEC 50k euro boete en als ze binnen 3 jaar europees spelen dan 1e wedstrijd zonder publiek (nog onduidelijk of dit voorwaardelijk is of onvoorwaardelijk). Zat er natuurlijk wel een keer aan te komen na Wisla thuis, Boekarest thuis en uit en nou weer die aansteker tegen HSV-thuis.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
UEFA legt N.E.C. forse boete op Uitgegeven op 24 maart 2009 16:17
Naar aanleiding van het 'scheidsrechtersincident' tijdens N.E.C. - HSV van 18 februari jongstleden, heeft N.E.C. E. 50.000,-- boete opgelegd gekregen. Daarnaast een voorwaardelijke straf van één wedstrijd achter gesloten deuren. Dit met een proeftijd van 3 jaar.
Algemeen directeur Jacco Swart 'Dit is een enorm forse straf waar we erg van geschrokken zijn. We hebben de UEFA in onze verdediging aangegeven er alles aan gedaan te hebben dit soort excessen te voorkomen en ook dat we het betreuren dat heeft kunnen gebeuren. We zullen nu snel het vonnis bestuderen en aan de hand daarvan besluiten of we hiertegen beroep aantekenen of niet. Het is sowieso een geweldige domper op een prachtig Europees seizoen.'
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ah, een voorwaardelijke straf dus. Komen we dus toch nog aardig weg, afgezien van die fikse boete dan.

Wat was de boete trouwens voor Dinamo nav de ongeregeldheden rondom het treffen met NEC?
Reply
Ja die was 20k voor hun en 5k voor ons (minimale boete). Dus ik vind 50k wel erg hoog ivm bijvoorbeeld Dinamo die 20k boete kregen terwijl ze én de afgelopen jaren al veel boetes hebben gehad én eigenlijk al een laatste waarschuwing hadden gehad.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ja die was 20k voor hun en 5k voor ons (minimale boete). Dus ik vind 50k wel erg hoog ivm bijvoorbeeld Dinamo die 20k boete kregen terwijl ze én de afgelopen jaren al veel boetes hebben gehad én eigenlijk al een laatste waarschuwing hadden gehad.

Op die strafmaat valt geen peil te trekken. Als je de straffen die bijvoorbeeld Feyenoord voor relatief onschuldige ongeregeldheden kreeg vergelijkt met hoe ploegen als Lazio Roma en diverse Oostblokclubs iedere keer de dans ontspringen krijg je jeuk op hele vervelende plaatsen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Had NEC niet nog een voorwaardelijke straf staan nav die Wisla-wedstrijd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee volgens mij niet maar if so dan is het volgens mij niet meer van toepassing aangezien het 5 jaar geleden is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
5 jaar alweer?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jup
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: