The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Dugarry,
Het lijkt mij op zich wel lachen om daar ook heen te gaan. Jij kan zeker kaartjes regelen via je eigen bedrijfje?
The great old Ludwig von...
Reply
Bokkie ook mee Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
niet gratis Bokkie... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
da snap ik ook nog wel :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nee, voor Liverpool niet nee, die staan op naam, strikt persoonlijk.
Reply
das dan weer jammer Smile
The great old Ludwig von...
Reply
kuiper Wrote:Ik was op uitnodiging van Aegon gisteravond bij de wedstrijd. Wat heb ik mij (toch als Ajax-supporter) mateloos ge-ergerd.
Wat een misplaatste arrogantie voor de wedstrijd. Twee jeugdtrainers van A2 en D3 gaven een voorbeschouwing op de wedstrijd. De vent van A2 Undecided wat een arrogantie.
Slavia stelde niet zo veel voor, zou alleen komen om doelpunten te voorkomen en met 10 man voor de pot gaan hangen. Ajax moest even een snel doelpunt scoren (dat deden ze wel) en daarna kon het zo maar eens een monsterscore worden. Ook de begroting van Slavia stelde niets voor, 6 miljoen. Hahahah, dat is net ongeveer het linkerbeen van Huntelaar. En zo ging het maar door.

Ik maakte me voor de wedstrijd al woest en gezegd of ze wel wisten door wie ze een keer in de CL uitgeschakeld waren. Ik heb die vent in de rust weer opgezocht. Ik heb hem gezegd dat ik nu echt begreep van Cruijff bedoelde. Dat snapte hij niet :oops:. Ik zei dat hij dan nu hier niet had gestaan en de F-jes van een amateurclub had kunnen trainen.

Die zelfde arrogantie zag ik weer terug in de wedstrijd. Als dit soort mensen de jeugd van Ajax moet opleiden heb ik er een zwaar hoofd in.

Maar ja, ik zal wel weer afgeschilderd zijn als een ouderwetse, provinciale boer.

ajakkes arrogant? 8-[ dat is wel een heel opmerkelijke ontdekking! dat daar nog nooit iemand opgekomen is? :-k

hoe lang zijn jullie al bevrijd, kuiper?
Reply
Waf, ik neem aan dat ik jou toch niets over de bevrijding hoef te vertellen. Vraag anders je ouders even waar ze eten vandaan haalden in die tijd.
Of bedoel je een andere bevrijding? :crazy:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Waf is niet goed wijs!!! :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nounou.. waf bedoelt dat natuurlijk ook echt schofferend. :roll:
Reply
ROTTERDAM - Een man uit Vlijmen zou woensdagavond een Poolse voetbalfan in de stadiongracht van De Kuip in Rotterdam hebben geduwd of gegooid. De politie heeft de 21-jarige Vlijmenaar aangehouden. Hij zit vast voor poging tot doodslag.
Het incident gebeurde tijdens de UEFA-Cupwedstrijd Feyenoord - Lech Poznan. Het is niet bekend hoe het nu gaat met de 29-jarige Poolse supporter.

Rondom het voetbalduel werden 21 mensen aangehouden voor onder meer openlijke geweldpleging. Tussen de aanhang van de Rotterdamse club bleken Poolse aanhangers te zitten.

--
Tis voor Feyenoord te hopen dat die Pool er redelijk heel vanaf komt (gracht is een meter of 4 diep en je valt gewoon op beton toch?), anders kun je weer op zn minst een dikke boete verwachten.
Reply
NEC gaat het niet redden zo Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik denk het wel Notworthy =D> =D>
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zo wel! Geweldig dit. In de 68e minuut nog zo goed als uitgeschakeld, nu prima kansen! Hup nec!
Reply
Fantastisch. Hulde! =D> =D> =D> =D>

Wat heb ik nu al een paar wedstrijden in Europa genoten van NEC. Met dank aan TV Gelderland. =D>
Wat een strijdlust en passie!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Grote klasse, feli!
Reply
=D> =D> =D>
heel prettig dit, echt super...
The great old Ludwig von...
Reply
NEC Notworthy Notworthy Notworthy

Ben benieuwd naar het verslag van Harry, al zal dat na het weekend pas komen, als de alcohol volledig uit zijn systeem is...
Mijn gras is groener
Reply
Mario! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
JAAAAAAAAAAAAA. Wat een feest! Eerst in het stadion, en daarna in de stad.

En wat een ontlading na die 1-0. Even daarvoor stond ik al te springen omdat de Spurs gelijk hadden gemaakt, en even daarna vloog iedereen elkaar om de nek, omdat de bal er plotseling in lag. Stond volgens mij toch wel 'n aantal plaatsen lager in m'n vak. En bij de 2-0 herhaalde het tafereel zich. De sfeer was echt top, vooral in de tweede helft.

Nu morgen met een brakke kop maar naar de loting kijken, Het echte verslag laat ik wel aan Harry.
Reply
Ik dnek dat Harry nog aan de lampen hangt =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
harry_bierdop Wrote:Interesseert me weinig, ik wil wel eens weten hoe het afloopt als 18 december Moskou 0-1 voorstaat in Londen en Collins John ons in de laatste seconde langs Udinese schiet :8: .

Denk dat dan de Goffert gedeeltelijk instort..

Staat de Goffert nog, Harry?
Reply
buurs Wrote:Waf is niet goed wijs!!! :crazy:

wat heeft je zo gegriefd, tennislulletje? :roll:
Reply
kuiper Wrote:Waf, ik neem aan dat ik jou toch niets over de bevrijding hoef te vertellen. Vraag anders je ouders even waar ze eten vandaan haalden in die tijd.
Of bedoel je een andere bevrijding? :crazy:

dat jij die uitdrukking niet kent is des te meer reden om aan te nemen dat je nog altijd van de rest van nederland bent afgesloten daar. wat een ontzettende zak hooi ben je toch ook.
Reply
Willen jullie gewoon over de geweldige prestatie van NEC praten en niet dat geneuzel onderling?

Hopen dat ze Saint Etienne, Luik, Wolfsborg of dat Charkov (wel saaie uitpot dan) loten, heb je nog mooie kansen op de laatste 16! :8:
Reply
Peter Wrote:Willen jullie gewoon over de geweldige prestatie van NEC praten en niet dat geneuzel onderling?

nee. wij hebben het over een wedstrijd in de uefacup waar kuiperd geweest is en waar hij een baanbrekende ontdekking heeft gedaan. ik praat daar graag over.
Reply
Ik weet niet of het kan, maar ik hoop voor de supporters van NEC dat ze een grote club loten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
echt leuk om te weten wat iedereen hoopt.
Reply
waf Wrote:echt leuk om te weten wat iedereen hoopt.

Alleen maar troep in je kerstpakket, waf? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:echt leuk om te weten wat iedereen hoopt.

Alleen maar troep in je kerstpakket, waf? :8:

75 euro dinerbonnen. \Big Grin/

een een digitale camera van sd. \Big Grin/

nog maar 1 flesje champagne, maar ja, het is kredietcrisis he...
Reply


Forum Jump: