The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
#31
Aragorn Wrote:Ik probeer bijna alles op de toplocaties te hebben.

Adder. Ik heb tankstations in 4 steden en de prijzen verschillen nogal ligt eraan wat voor kwaliteit je gaat produceren.

Ik dacht dat je alles in 1 stad had, voorlopig blijf ik mij vconcentreren op Heerenveen. Als je met tankstations deze kant op wou komen, niet doen. Op den duur ga ik iedereen weg concurreren :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Zo zojuist mijn 22e bedrijf opgestart nog 2 rondes en ik kan ook beginnen aan een groothandel. Ik kan dan zelf aan cafe's in Utrecht leveren.

Volgens mij zit je bij prijzen onder de 1,00 bij lpg wel goed, ligt er heel veel aan wat de kwaliteit is.

Oh enne Phoebus. Reclame maken helpt behoorlijk om je omzet te vergroten.
Reply
#33
Adder Wrote:
Aragorn Wrote:Ik probeer bijna alles op de toplocaties te hebben.

Adder. Ik heb tankstations in 4 steden en de prijzen verschillen nogal ligt eraan wat voor kwaliteit je gaat produceren.

Ik dacht dat je alles in 1 stad had, voorlopig blijf ik mij vconcentreren op Heerenveen. Als je met tankstations deze kant op wou komen, niet doen. Op den duur ga ik iedereen weg concurreren :wink:

Zal ff kijken of ik er eentje kan opkopen. :Big Grin
Reply
#34
Zo gelukt heb zelfs een beetje van jouw groothandels gekocht Adder.
Reply
#35
Zijn groothandels niet heel erg in trek bij criminelen....Of kun je je daartegen wel goed beveiligen.
Reply
#36
Phoebus Wrote:Zijn groothandels niet heel erg in trek bij criminelen....Of kun je je daartegen wel goed beveiligen.

Diverse beveiligingsopties.
Reply
#37
Ah das heel mooi. Is trouwens de kans groot dat je auto die je gejat hebt gejat wordt....??
Reply
#38
Phoebus Wrote:Ah das heel mooi. Is trouwens de kans groot dat je auto die je gejat hebt gejat wordt....??

niet dat ik weet. Maar ja, ik ben (nog) geen crimineel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Ben ook nog steeds niet verder dan kruimeldief.
Reply
#40
wat is een beetje een normale beginvoorraad?
Reply
#41
Ligt eraan waarvoor.
Reply
#42
EB Sports Wrote:Ligt eraan waarvoor.

Om mezelf helemaal het schompus te snuiven. Kilootje of 2? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
heb slagerij cafe en snackbar :Big Grin in rotterdam Sad

alles A1, 2x 300m² en 1 keer 200m²

naja ik heb gisteren maar wat gedaan en van alles veel (?), dwz 6000 stuks, dus ik sta nu goed in de min Smile

prijzen een redelijk stuk onder de gemiddelde marktprijzen, dus ik zie zo wel hoeveel je dan verkoopt qua aantallen.

Mocht dat geen succes zijn geweest (ongetwijfeld), dan de boel maar failliet en opnieuw beginnen
Reply
#44
Cafe ligt eraan ook of je reclame hebt.

Ik koop zelf overal 6000 van in en van bier 10000. Daarentegen heeft een vriend van me daar op dezelfde lokatie maat in een andere stad niet genoeg aan.

Ben bang dat je dat zelf uit moet proberen. Maar overal 6000 stuks van is een goed begin. Je verkoop is ook afhankelijk van de hoeveelheid winkels die er in je stad zijn hoeveel inwoners welke prijs.(vraag en aanbod).

En idd reclame en lokatie. Zijn zoveel factoren dat het voor bijna niemand geheel gelijk is.
Maar zoals gezegd is overal 6000 van een goed begin. Je zult producten hebben waarvan je overhoudt en je zult nee-verkoop hebben, dat betekend dan extra bijkopen totdat je iets overhoudt.
Reply
#45
ik heb bij alle 3 mn bedrijven iets van 5000 aan reclame uitgegeven, ik meen een middenpagina in een huis-aan-huis blad
Reply
#46
kroeg uitverkocht, snackbar uitverkocht, dus volgende keer iets hogere prijzen en (veel) meer voorraad
Reply
#47
jup

Ik heb trouwens net een BMW Z4 gejat.
Is dit nog een beetje verkoopbaar. Tegen welke prijs. Of kan ik hem het beste dumpen.....3e mogelijkheid is houden maar wat moet ik ermee.
Reply
#48
beste dumpen! wijvenauto is ut
Reply
#49
:lol: :lol: daarom had ik gehoopt dat jij hem wou kopen..
Reply
#50
Zo een Hummer via Heling, lekker.

Kan eindelijk beginnen met een Groothandel.
Reply
#51
Phoebus Wrote:Cafe ligt eraan ook of je reclame hebt.

Ik koop zelf overal 6000 van in en van bier 10000. Daarentegen heeft een vriend van me daar op dezelfde lokatie maat in een andere stad niet genoeg aan.

Ben bang dat je dat zelf uit moet proberen. Maar overal 6000 stuks van is een goed begin. Je verkoop is ook afhankelijk van de hoeveelheid winkels die er in je stad zijn hoeveel inwoners welke prijs.(vraag en aanbod).

En idd reclame en lokatie. Zijn zoveel factoren dat het voor bijna niemand geheel gelijk is.
Maar zoals gezegd is overal 6000 van een goed begin. Je zult producten hebben waarvan je overhoudt en je zult nee-verkoop hebben, dat betekend dan extra bijkopen totdat je iets overhoudt.

Ik verkoop zo langzemerhand van bepaalde zaken het maximum. Dus 75000 st.
Reply
#52
Phoebus Wrote:jup

Ik heb trouwens net een BMW Z4 gejat.
Is dit nog een beetje verkoopbaar. Tegen welke prijs. Of kan ik hem het beste dumpen.....3e mogelijkheid is houden maar wat moet ik ermee.

max. prijs vragen, je verkoopt 'm zo.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
T00L Wrote:ik heb bij alle 3 mn bedrijven iets van 5000 aan reclame uitgegeven, ik meen een middenpagina in een huis-aan-huis blad

je voorraad maximaal inkopen (na Vrijdag), maximaal adverteren dus 120k. Dan maak je het meeste geld, je winkels worden beter(kwaliteit gaat omhoog)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
Als jullie hoofdkantoor niet gebonden is aan een stad, kom dan naar Heerenveen, want vanaf ronde 10 of 12 zijn er Burgermeester verkiezingen en ik wil een gooi daarna doen, want de huidige vind ik 3x niets.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
dan ga ik wel erg vet de min in??

haal ik dat er dan wel in 2 ronden uit? heb geen zin om failliet te gaan Smile

en mn hoofdkantoor zit in R'dam, en voor zover ik het op kan maken uit het forum daar zit ik daar wel goed...

[edit] en maximale reclame 120k? duurste die ik zie is 26k?[/edit]
Reply
#56
T00L Wrote:dan ga ik wel erg vet de min in??

haal ik dat er dan wel in 2 ronden uit? heb geen zin om failliet te gaan Smile

en mn hoofdkantoor zit in R'dam, en voor zover ik het op kan maken uit het forum daar zit ik daar wel goed...

[edit] en maximale reclame 120k? duurste die ik zie is 26k?[/edit]
je kan alle reclames doen, optie 1 t/m 8.

Mijn naam daar is Adder (uiteraard). Kijk maar ff bij mij. Dit is niet om te pochen (of is het poggen), maar al mijn winkels staan vol met reclame en kijk dan naar de kwaliteit van de winkels.
Je kaN trouwens max. 5x rood staan, dus rondes zat om het recht te trekken
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
Gejatte auto heb je zo verkocht ! Mijn gejatte mitsubussie Charisteas ging er binnen het uur voor 20k uit ! :eeeek:
Reply
#58
ja dat van die 5 rondes weet ik... maar gisteren en vrijdag stond/sta ik ook al rood. en bij de 5e moet je toch weer + staan? dus vandaar die 2 rondes die ik noemde Wink

en ik zou niet weten hoe ik aan meer info over jou kan komen dan

Gegevens

loginnaam Adder
Manager Adder
Niveau 2
Hoofdstad Heerenveen
Actief sinds 14-01-2005
Eventuele teamsite (Nog) geen site
Status ondernemer 543 (Directeur)
Status crimineel 10 (Nobody)
Status politiek 140
Lid van (partij) Geen partij
Lid van (clan) Geen clan
Reply
#59
Zou je graag willen helpen adder maar ben pas in ronde 3 en sta al 250k in de min.

Mijn BMW Z4 heeft 1 minuut op de transfer gestaan voor 75000 eruit. Kon er las ik achteraf maximaal 82000 voor vragen, ach ja maar toch netjes.

Maar adder alle reclames....is 3 x 120k plus volle inkopen.....en ik sta al 250k min. Dat kan denk ik niet helemaal.

Heb een vermogen van ongeveer 1 miljoen. Dus schiet al wel mooi op.

Als er nog tips zijn hoe ik snel statuspunten kan verzamelen hoor ik het graag.
Reply
#60
hmm dat vermogen van 1M heb ik ook. denk dat ik voorlopig nog heel braaf ga blijven en niet crimineel ga doen Smile
Reply


Forum Jump: