The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
#61
Sorry, je hebt adviseur nodig om meer te zien.
Na de vrijdag zou ik als ik jullie was gewoon 1x volle bak proberen. Jezal zien wat een verschil het geeft.
Hoe hoger de kwaliteit van de winkel, des te hoger je verkoopprijs kan en des te meer je afzet is.
Tool ik zit ook in de snacks. Misschien heb je wat aan mijn prijzen
Patat 2,89
kroket 2,09
berehap 2,09
milkshake 3,59
frik 1,89
hamburger 2.19
ijs 2.29

Als ik goede kwaliteit kan inkopen dan gaan al mijn schappen nagenoeg leeg.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#62
bij mij ging vandaag, op de hamburgers na, alles op.. met prijzen

Patat 2.00
frikandel 1.75
kroket 1.75
hamburger 2.50
softijs 1.50
milkshake 2.00

zit zo te zien overal erg laag dus Smile

heb kwaliteit 150/166/175/191/196, dus best goede kwaliteit volgens mij.
heb van alles 9999 gekocht (irritant dat de max per keer kopen is), dat gaat nog tegen deze prijzen weg en dan zal ik daarna es kijken wat men bereid is om te betalen
Reply
#63
T00L Wrote:bij mij ging vandaag, op de hamburgers na, alles op.. met prijzen

Patat 2.00
frikandel 1.75
kroket 1.75
hamburger 2.50
softijs 1.50
milkshake 2.00

zit zo te zien overal erg laag dus Smile

heb kwaliteit 150/166/175/191/196, dus best goede kwaliteit volgens mij.
heb van alles 9999 gekocht (irritant dat de max per keer kopen is), dat gaat nog tegen deze prijzen weg en dan zal ik daarna es kijken wat men bereid is om te betalen


Voor het begin is die kwaliteit goed, ik zelf zit tegen de 400.
Als je expert scherm neemt bij inkopen kan je veel meer tegelijk inkopen. Dus niet 9999 patat, maar 60000 patat.
Je hamburger prijs is veel te hoog (kijk maar na mijn prijs), de rest kan je toch wel behoorlijk verhogen, want in nivo 6 wordt de concurrentie nog niet zwaar berekend.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#64
Reclame verhoogt je verkopen aanmerkelijk maar je moet in het begin goed oppassen. Heling kan trouwens erg lucratief zijn.

Statuspunten bouw je niet al te snel op trouwens. En als je op een gegeven moment echt begint te draaien zo snel mogelijk meer zaken openen, eerst 1 voor erbij. Ik zit momenteel in een snel stijgende lijn omzet stijgt momenteel ongeveer met 4 mln per ronde en mijn vermogen steeg zelfs 9 miljoen door aandelennezit. Heb momenteel status manager en zit op niveau 4. Ik werk onder de naam Hoijtrade in Utrecht.
Reply
#65
ik heb tot nu toe steeds de hoogst mogelijke kwaliteit gekocht volgens mij, dus hoe jij aan die 400 komt???
Reply
#66
T00L Wrote:ik heb tot nu toe steeds de hoogst mogelijke kwaliteit gekocht volgens mij, dus hoe jij aan die 400 komt???

Die kwaliteit krijg je pas vanaf nivo 4 of 5. Dan kan je namelijk kopen bij anderen (dus niet MT). Ik heb een fabriek in patat en Milkshake en een aantal groothandels.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#67
bied me een goeie prijs en ik kom in de toekomst bij jou kopen Wink
Reply
#68
T00L Wrote:bij mij ging vandaag, op de hamburgers na, alles op.. met prijzen

Patat 2.00
frikandel 1.75
kroket 1.75
hamburger 2.50
softijs 1.50
milkshake 2.00

zit zo te zien overal erg laag dus Smile

heb kwaliteit 150/166/175/191/196, dus best goede kwaliteit volgens mij.
heb van alles 9999 gekocht (irritant dat de max per keer kopen is), dat gaat nog tegen deze prijzen weg en dan zal ik daarna es kijken wat men bereid is om te betalen

9999 is niet het maximum. Wanner je na het expert inkoopscherm gaat heb je mogelijkheid om meer in te typen en ben je lang zolang niet bezig dan wanneer je alles 1 voor 1 afgaat.
Reply
#69
ga ik morgen meteen proberen Smile
Reply
#70
wat heeft het eigenlijk voor zin om lid te worden van een politieke partij??

ben maar lid geworden van de communistische partij, maar waarvoor ? geen idee Smile
Reply
#71
Samen staan we sterk, dat idee. Als je iemand Burgermeester wilt maken, kan je als iedereen in dezelfde stad zit, en bloque stemmen voor die kandidaat.
Waarschijnlijk ook bij mekaar inkopen, dus het heeft zijn voordelen.
Ik ben nog bij niets aangesloten, net zoals een vriend van me, derbomber.
Als er nou meer dan 8 gaan meedoen van dit forum, misschien dat we dan een eigen partij kunnen oprichten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#72
He adder, wat is jouw vermogenspositie momenteel.
Reply
#73
vermogen 187 mio op positie 327
omzet 235 mio op positie 135
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#74
Adder Wrote:vermogen 187 mio op positie 327
omzet 235 mio op positie 135

Tjonge dan moet ik nog aardig wat inhalen. ik heb nu een Groothandel in drank maar kan nou niet echt zeggen dat dat nou gigantisch veel resultaat oplevert, krappe marges.
Reply
#75
Hier vermogenspositie 45
en omzetpositie 30

Das dan wel van niveau 6 maar het is leuk om in de lijst te staan.
Reply
#76
Aragorn Wrote:
Adder Wrote:vermogen 187 mio op positie 327
omzet 235 mio op positie 135

Tjonge dan moet ik nog aardig wat inhalen. ik heb nu een Groothandel in drank maar kan nou niet echt zeggen dat dat nou gigantisch veel resultaat oplevert, krappe marges.

Mijn groothandels zijn ook niet goed in de vrije verkoop. Mijn fabrieken daarentegen wel. Ga elke keer leeg. GH Bouwmaterialen gaat ook erg lekker, omdat ik een hoge kwaliteit kan leveren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#77
Fabrieken kan ik nog niet bouwen volgens mij, en ben bezig een GH-bouwmaterialen te mogen bouwen.
Reply
#78
ivm lowlands zit ik t/m woensdag (of zelfs vrijdag) ingevroren, vanaf dan dus pas weer verder
Reply
#79
Ik snap er nog de ballen van maar ik ben ook begonnen... Marshall.Inc gaat de rotterdamse nachtwereld veroveren!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#80
Geen flauw idee hoe en wat Wink Big Grin maar Marshall.Inc en Marshall.Inc. SwingCafé zijn van de grond, van personeel voorzien, van voorraad voorzien, de prijzen ingesteld, reclame aangemaakt en de autokraak is op handen...
Morgen dus vanachter tralies
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#81
veel plezier, Marshall. Ikzelf heb mij kandidaat gesteld om Burgermeester van Heerenveen te worden. Denk niet dat ik het word, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Ik dacht dat Ara ook in cafe's zat, misschien kan hij je een beetje op weg helpen, qua strategie .
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#82
have fun marsh.....
ik zit ook in de cafe's maar ben zelf ook nog n00b zit pas in ronde 9.

Heb nu 6 winkels open dus duurt nog even voordat ik mega ben..
Reply
#83
Vreemde ronde gehad, van bijna alle 35 bedrijven die ik had zijn van beoaalde schappen helemaal miets verkocht, kloten omzet met 11 miljoen gedaald.
Vermogen voor het eerst boven de 100 mln.

Waarvan 35 mln in aandelen.

Heb inmiddels 2 keer in de bak gezeten. Nieuwbouw of overname even niet mogelijk omdat het hoofdkantoor weer moet worden uitgebreid.

Sterker nog van 1 winkel is helemaal niets verkocht, vreemd hoor.
Reply
#84
Adder Wrote:veel plezier, Marshall. Ikzelf heb mij kandidaat gesteld om Burgermeester van Heerenveen te worden. Denk niet dat ik het word, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Ik dacht dat Ara ook in cafe's zat, misschien kan hij je een beetje op weg helpen, qua strategie .

Ara heeft een 3-tal Cafe's zo'n 12 tanksations en zo'n 15 computerzaken. daarnaast nog wat telecom en scooterzaken.
Reply
#85
Aragorn Wrote:Vreemde ronde gehad, van bijna alle 35 bedrijven die ik had zijn van beoaalde schappen helemaal miets verkocht, kloten omzet met 11 miljoen gedaald.
Vermogen voor het eerst boven de 100 mln.

Waarvan 35 mln in aandelen.

Heb inmiddels 2 keer in de bak gezeten. Nieuwbouw of overname even niet mogelijk omdat het hoofdkantoor weer moet worden uitgebreid.

Sterker nog van 1 winkel is helemaal niets verkocht, vreemd hoor.

Ben je een nivo hoger gegaan?
De 1e ronde op een nieuw nivo is bij mij ook altijd bagger geweest. Prijzen aanpassen en daarna weer geleidelijk verhogen zorgde er voor dat alles weer normaal werd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
nee ben 4 rondes geleden dacht ik naar 4 gegaan, sta wel hoog op die ranglijst.
Reply
#87
moet je je personeel echt stuk voor stuk in gaan huren?
of is er een manier dat je in 1 keer kan kiezen wie je in wil huren?
Reply
#88
Dat met rondes en dergelijke snap ik nog de ballen van maar heb in ronde 1 een omzet gedraaid van 152k met 2 café's.

Bier, Whiskey, Jenever en Bacardi zijn uitverkocht... Wow, dat was een leuke donderdagavond!!!

Verder het volgende:
26-08-2005 Je poging om een auto te stelen is mislukt! Je hebt € 9.000 boete gehad. :cry:
En 15k verdiend met het bekijken van een website (hoezo sponsoring...)
Reply
#89
Okay, ben nu verder even aan het puzzelen.
Heeft iemand van de al langer actieve personen misschien een tipje voor de starters?
Ik las al dat je het best kunt starten met 3 winkels. Hoe verdien je hier het best je startkapitaal mee? Gewoon zorgen dat de schappen vol blijven en je personeel vol bezet is?
Hoe bouw je dit verder uit? wat zijn de eerste zaken waar je naar moet kijken?

edit: dit is leuk. Ik denk dat ik hier wel even mee bezig blijf Big Grin
Reply
#90
Altijd voldoende personeel hebben dat scheelt in de verkopen en ook de kwaliteit van het personeel is van invloed. In het begin spaarzaam zijn met reclame omdat je anders te weinig marge haalt, uiteindelijk moet je overla maximaal reclame kunnen maken.

Adviseur, kost wat, inhuren kun je een stuk gemakkelijkker inkopen.

Marshall na 3 of 4 rondes krijg je cash injectie van de organisatie van ik geloof 500K omdat rond die tijd de meeste te voorvarend gestarte ondernemingen failliet gaan.

Personeel kun je alleen maar stuk voor stuk inhuren. Elke ronde aan heling doen levert per saldo een leuk centje op.
Reply


Forum Jump: