The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
Dit is Megatycoon als je het niet doorhebt.
Reply
Gestart met een groothandel in Telecomspullen in Utrecht. Wel even schrikken toen ik het volle pond aan GSM's inkocht begon voor de update met een kas van - 18 mln.

Deed omzettechnisch nog niet echt mee deze ronde maar dat gaat maandag een grotye groei geven. Direct ook het aantal telecomshops in Utrecht uitgebreid.
Reply
Marshall.Inc heeft een derde bar toegevoegd aan het bezit. De derde telg van de familie gaat, na Marshall.Inc en Marshall.Inc.SwingCafé, door het leven als Marshall.Inc.Brown.

De omzet is met deze derde telg gegroeid tot 297k waar de omzet vorige ronde nog 180k was.
Reply
ga zo door Marshall, en containers blijven kopen hoor.

Ik heb vandaag mijn 1e straatrace gewonnen, 750K winst. Lekker hoor maar je kunt het meteen merken want er is geen auto meer te koop.
Reply
Containers??? Wa bedoele ge?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Onderwereld - heling - grote container. kost 50K.
Reply
Jaja... Ikke nie snappe... Je wilt me aan het helen hebben?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
he kunnen jullie me anders bij rotterdam ff uit de bak halen.... Sad

bedrijvennaam is Utopia. bvd
Reply
Phoebus Wrote:he kunnen jullie me anders bij rotterdam ff uit de bak halen.... Sad

bedrijvennaam is Utopia. bvd

Liever niet de laatste, mislukte, bevrijdingsactie van een clanlid koste me 7,5 mln. om me weer vrij te kopen.
Reply
ai das niet niks....ik heb geen adviseur dus kan ik mezelf niet vrijkopen. Ik moet nu nog 2 rondes :| Mis ik ook een hoop inkomsten van het zwarte cirquit. Is wel jammer.
Ik heb nog wel een auto weten te jatten voordat ik gepakt werd voor de overval. Een donkervoort turbo =P~ .

Is die nog een beetje rap want ik kan hem pas vrijdag zien en ik kan eigenlijk niet wachten.
Reply
He, das gezellig.... Hoe vind jij het eten hier Phoebus? Wink

05-09-2005 Je zit voor 1 ronden in de gevangenis tenzij je bevrijd wordt!
05-09-2005 Je poging om een auto te stelen is mislukt! Je hebt € 12.000 boete gehad.
05-09-2005 Je hebt een container opgekocht met daarin: Chrysler Voyager met 10% slijtage.

Omzet is doorgestegen naar 370k met 3 café's. Voyager gaat in de verkoop denk ik...
Reply
Marshall Wrote:He, das gezellig.... Hoe vind jij het eten hier Phoebus? Wink

05-09-2005 Je zit voor 1 ronden in de gevangenis tenzij je bevrijd wordt!
05-09-2005 Je poging om een auto te stelen is mislukt! Je hebt € 12.000 boete gehad.
05-09-2005 Je hebt een container opgekocht met daarin: Chrysler Voyager met 10% slijtage.

Omzet is doorgestegen naar 370k met 3 café's. Voyager gaat in de verkoop denk ik...

Het maximale vragen voor die Voyager. Binnen een poep en een scheet heb je die bak verkocht.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
waar koop je die containers?

ik heb een citroen xantia met 13% slijtage gejat, meteen maar in de verkoop ermee.. staat nu als enige auto te koop, dus zal zo wel weg zijn...


[edit] en inderdaad, tijdens het typen van het bovenstaande was ie alweer verkocht, tegen de maximale prijs[/edit]
Reply
Maareh, ik zit vast, dan kan ik toch geen auto's verkopen?

Krijg je dan ook geen omzet? Je kunt wel gewoon inkopen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Maareh, ik zit vast, dan kan ik toch geen auto's verkopen?

Krijg je dan ook geen omzet? Je kunt wel gewoon inkopen

Auto's verkopen terwijl je vast zit weet ik niet, want ik zit nooit vast. Je winkels verkopen wel gewoon.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
In elk geval kan ik niks van 'de zwarte markt' zien. Maar goed, een ronde, wat is dat nou? Ik heb gewoon voorraad kunnen inkopen dus omzet zal er wel gewoon zijn...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zolang je in de bak zit kun je geen criminele activiteiten ontplooien, je kunt alleen naar de clanpagina gaan, bv. om een bevrijdingsactie op te zetten voor jezelf.

Ik denk dat ik mijn criminele activiteiten maar wat ga temperen.

Mij groothandel in telecom begint lekker te draaien, meteen een omzet van 8 mln.

Oh ja, een mercedes slk gejat.
Reply
zooooo... 8mln??? Wow!!!! Hoe krijg je dat voor elkaar?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tel maar uit zo'n 70000 mobieltjes verkocht en wat aanverwante spullen.

Let wel het is een groothandel.
Reply
Lekker hoor. Ik wil ook een groothandel.

Hier alleen water en brood marsh. Rotterdam is niet zo best om in vast te zitten en ik moet nog 2 ronden.
Ik heb nu een omzet van 2.2 miljoen. Ach ja we groeien gestaag door.
Reply
Ik zit ook vast in Rotjeknor maar heb toch echt flinke schotels met vlees, fruit en alles Phoeb Wink

Enne, jij zit ook op niveau 6, ongeveer gelijktijdig begonnen toch? Hoe haal je al zo'n mega-omzet? Of is de winst gewoon weer erg laag bij jullie? Ik zit nu namelijk net aan 370k omzet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik zat vrijdag vast en kreeg helemaal niks Sad
ookal in R'dam

enneh, marshall.. ik heb ook een café, zit ook in lvl 6 (10 ronden actief) en m'n kroeg draait ruim 4 ton omzet. (totale omzet met 1 slagerij, 1 kroeg en 2 snackbars is 1.8M sinds vandaag)

prijzen die ik hanteer:
Bier 2.90
Wijn 2.25
Cola 2.49
Whiskey 3.50
Bacardi 2.90
Fristi 2.49
Jenever 3.25

maak je genoeg reclame? ik heb voor mn kroeg elke ronde optie 1 t/m 4, dan ben je 40.000 per ronde kwijt aan reclame
Reply
Ik heb nu 3 kroegen, 6 ronden actief, met de volgende prijzen:


Bier 3,-
Whiskey 4,-
Cola 2,50
Wijn 2,50
Jenever 3,50
Bacardi 3,50

Reclame is 12k per café (voorpagina lokaal) dus 46k per ronde.

Vrijkopen kan trouwens helemaal niet, moet je een adviseur hebben.

Btw, ik zie nu het volgende nieuws:
Datum Omschrijving
05-09-2005 MT nieuws: De bezettingsgraad gaat nog zwaarder meewegen, dit betekent dat winkelsoorten die tekort zijn in een stad (zie kantoor -> marktinformatie) nu nog (aanzienlijk) beter zullen verkopen.

Enne, checken van de situatie in Rdam geeft dat alles een normale bezettingsgraad heeft behalve café's: die zijn slecht vertegenwoordigt... Hurray!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vrij hoge prijzen zal eens kijken wat ik vraag voor de spullen, maar dan in Utrecht.

btw. ik heb bijna overal maximum of op 1 na maximum reclame
Reply
je kijkt verkeerd Marshall... De marktsituatie (die voor kroegen dus op slecht staat), geeft aan of de vooruitzichten goed of slecht zijn..

voor ons in niveau 6 heeft dat nog geen invloed, dat begint pas in niveau 5 (lichte invloed) en loopt op naar niveau 1.

zouden we in niveau 5 zitten, dan zou dat bericht van die prijsafspraken van bierbrouwers dus een negatieve invloed hebben op onze afzet.

als je op het tabblaadje marktaandeel klikt, krijg je informatie over de bezettingsgraad te zien, met je kroegen zit je goed, maar het houdt niet over...
ook de bezettingsgraad heeft voor newbie's overigens nog geen invloed Smile

en vrijkopen kan wel volgens mij, ik had de mogelijkheid in ieder geval wel maar vond het geen 112.000 waard om 1 ronde niks crimineels te kunnen doen
Reply
Aragorn, ik heb mijn prijzen gebaseerd op gemiddelde prijzen in de branche van 2 rondes geleden. Ik zat zelfs enorm laag.

En thanks voor de uitleg Tool!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hmm, moest ik maar eens een paar kroegen opkopen in Rotjeknor.
Reply
yw Marshall..

@ Aragorn: doe wat je niet laten kunt! Ik ga me toch niet op de kroegen richten. Mijne kopen? 6 ton kost ie :p A1 locatie, 300 m2 en 233 kwaliteit
Reply
moet je hem wel te koop zetten, heb uit teleurstelling een scootershop gekocht en bevoorraad. En daadwerkelijk ook daar liggen de verkoopprijzen vrij hoog.

Maar zet hem maar te koop Tool, dan pik ik hem wel op ondanks de lage kwaliteit.
Reply
marshall ik zit al in ronde13 dus ik ben wel iets verder. Voor de rest koop ik er bijna elke ronde een winkel bij. heb er nu 12. Ik ga nu een paar ronden rustige aan doen en niet teveel kopen maar de boel optimaliseren.

Vrijkopen kan alleen als je adviseur bent, ik heb het echt al een aantal keer geprobeerd....
Idd mooie prijzen marsh die heb ik ook ongeveer.

-bier 2.50
-wijn 2.50
- cola 2.25
- bacardi 3.50
- whisky 3.50
- fristi 2.50
- jenever 3.50
Reply


Forum Jump: