The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou / Wenen / Stockholm
#31
Vorige week ging het ook goed door wat gokjes te nemen, die nog niet gespeeld hadden, dus...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ja, hopelijk heb ik dat geluk deze week ook Tongue. Zeker is dat ik met dit team vanavond om 22:01 op de laatste plaats zal staan :lol:
Reply
#33
Heeft iemand de quali's voor Stockholm en Moskou er al ingezet? Wenen was gisteren al bekend. Zit namelijk op m'n werk en heb er pas rond 19:00 tijd voor.
Reply
#34
Moskou is nog niet bekend, ik zal Stockholm wel even doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Seppi verliest de 1e set van Canas... :-k
Reply
#36
Echt in vorm is ie niet, dus niet zo heel verrassend toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
2 uit vorm zijnde knakkers tegen elkaar. Kan nog alle kanten op kortom.
Reply
#38
Inderdaad. En ik onthou Wenen altijd als een quasi-graveltoernooi dus het kan een lange pot worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ja precies, hoewel Canas nu toch al comfortabel met 2-0 leidt.
Reply
#40
Nu 3-1 15-30

Forza Seppi.. Break terug..
Reply
#41
En bp [-o<
Reply
#42
Geld op die pot staan Cruijff? :8:
Reply
#43
ja Smile Op die pipo en garcia lopez Smile
Reply
#44
Oef, dan is het zonde ja, want ik zie Canas dit niet meer verliezen.
Reply
#45
ik ook niet.. beetje stom ook wel, want dacht dat Seppi wel aardig stond te meppen de laatste tijd.. Maar dat valt te bezien als ik Adje zo lees Smile
Reply
#46
Eerste helft van 2008 was het erg goed, daarna ver weggezakt.
Reply
#47
De laatste tijd was het nog wel redelijk, maar na vorige week, geloof ik er niet meer zo in. Toch in de poll voor hem gegaan, aangezien ik Canas nog net iets lager inschatte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
cruijff Wrote:ik ook niet.. beetje stom ook wel, want dacht dat Seppi wel aardig stond te meppen de laatste tijd.. Maar dat valt te bezien als ik Adje zo lees Smile

Laatste weken idd wat minder, maar ik zou ook op Seppi ingezet hebben. Wat was de quote voor GGL? Was hij underdog?
Reply
#49
Ja stond op 1.45
Reply
#50
Underdog met 1.45? :eeeek:

Maar ik heb mijn team inmiddels al een keer of wat omgegooid, dit wordt echt een rotweek zo.
Reply
#51
Ik leef nog! Volgens mij heb ik al 2 maanden niets geplaatst. Komt omdat ik al in voorbereiding zit op 2009 want dan is het afgelopen met het maken van de verkeerde keuzes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Haha dat heb ik meer gehoord Wink
Reply
#53
Ja je moet wat verzinnen haha. Maar effe serieus nu. Ik baalde zo van dat hele spel en de gezondheid is ook al 3 maanden klote zodat ik alles op een lager pitje heb gezet. Daarmee bedoel ik de intensiteit om alles op de
voet te volgen. Vanaf volgend jaar gaan we weer knallen. De komende weken staan in het teken om nog een top 10 positie te veroveren wie weet nog een 4e weekwinst te pakken.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Ik wou zeggen, je hebt al 3 weekwinsten te pakken, dat is toch netjes. En een derde doelstelling is natuurlijk Mindlight achter je houden, maar dat lijkt me een eitje. :wink:
Reply
#55
De weekwinsten zijn zeker netjes maar het is bij alles of niets. Of ik eindig in top 5 of tussen 15 en 20. Het is niet steady, jammer maar helaas. Mindlight onder mij houden is natuurlijk het ultieme doel :Big Grin Nr 1 van Excelsior betekent huldiging op de middenstip met allemaal schaars geklede dames
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Daarom, en aangezien ik voor mooie schaars geklede dames wel te porren ben zal je nog aan de bak moeten Big Grin

Wel zonde van JCF dit, die had ik in mijn team, maar die zal iedereen straks wel hebben.
Reply
#57
Dat heb ik bij Jantje Hernych en Navarro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ook daar had ik de goede gekozen idd. Blijft kut die wedstrijden op maandag :letitallout:
Reply
#59
Tja, het pakt ook regelmatig gunstig uit.

En hier hebben we de poll voor hè Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Haha dat is waar, maar die heb ik ingevuld toen er nog niets meer bekend was dan Q Wink
Reply


Forum Jump: