The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
#61
Tja, balen van Stepanek maar die wilde ik toch echt wel heel graag. En hoe kan hij in godsnaam van fucking Darcis verliezen?! :roll:
PHM maar 2x gekozen?! :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Maar goed, ik richt me voornamelijk op de poll, en daarom ben ik benieuwd naar de loting. Benneteau is daarvoor wel een belangrijke trouwens, net als voor het geld :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:PHM maar 2x gekozen?! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Na zijn twee vorige weken durfde weinig mensen het nog aan denk ik. Opgeven tegen Santoro en een week later kansloos tegen Granollers. Bovendien heeft hij de laatste jaren wel heel weinig gepresteerd in Lyon, en heeft hij met Canas, Ferrero, Tsonga toch een behoorlijk pittige loting.
Reply
#63
Op zijn weblog:

Quote:18 hours ago

Andy says: "can't beat hitting the ice bath on a day off. in the car going home. cant feel my legs!"

Lijkt mij een opgave te worden.
Reply
#64
Ja, dat leek mij ook wel, daarom ook Ancic genomen. Wilde eigenlijk ook nog wel Gulbis, maar geen geld voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:PHM maar 2x gekozen?! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Na zijn twee vorige weken durfde weinig mensen het nog aan denk ik. Opgeven tegen Santoro en een week later kansloos tegen Granollers. Bovendien heeft hij de laatste jaren wel heel weinig gepresteerd in Lyon, en heeft hij met Canas, Ferrero, Tsonga toch een behoorlijk pittige loting.
Granollers was echt slecht ja, maar de week daarvoor opgave kun je toch niet echt aangrijpen. En bovendien haalde ie daarvoor in eigen land de finale. En hij is nog steeds vrij goedkoop voor zijn doen. En een vrij zekere 4 punten lijkt me zo en tegen Ferrero heeft ie ook goede kans. Daarna wordt het idd lastiger.

Maar ik vind het alleen maar leuk hoor, dat ie zo weinig is gekozen! Stepanek is gewoon een homo, daardoor kan ik een topweek alweer bijna vergeten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Steppie is wel heel triest idd.
Reply
#67
En we zijn los! Voor de poll een paar belangrijke potjes: hup Elgin en Beck!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Elgin en Beck gaan lekker, Santoro wint ook.

Ancic en Karlo meteen een break achter tegen Chardy en Lapentti :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
ancic en karlovic meteen eruit. Zou een droomscenario zijn! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Cilic gaat ook niet bepaald soepel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Idd Haggie =D>
Reply
#72
Karlo breakt terug, mooi.

Cilic zelfs gebroken Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Beck wint, heel belangrijk =D>
Karlo mist trouwens wel een 15-40 om een break voor te komen...

Maar Elgin wint de set :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Elgin =D>

Hup Cilic, Lapentti en Chardy =D>
Reply
#75
Elgin heb je zeker van mij afgekeken Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Haha nee dat niet, opvullertje en voor 310 euro grote kans op 5 punten :razz:

Ik zag al wel direct dat wij aardig wat verschillen hebben deze week, des te leuker!
Reply
#77
Bolelli wint de 1e set van Berdych :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Keurig =D>
Reply
#79
Belangrijke fases in alle partijen.

Hup Kolenschop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
mindlight Wrote:Elgin =D>

Hup Cilic, Lapentti en Chardy =D>

Laat ons geluk hebben gedachtelicht Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Ancic breakt, prima.

Karlo lijkt weer een TB te gaan verliezen Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Cilic 2 sp tegen en Chardy verliest de 2e set :|
Reply
#83
Klasse van Lapentti =D>
Reply
#84
En Kuku wint de TB Undecided

Kom op Elgin, bring it home!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
kan alleen via mobiel volgen. Ik snap dat t voor jullie moeillijk in te schatten is wanneer je ivo wel of niet moet nemen :wink:

Hup lapentti giraldo volandri chardy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Klasse Elgin =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Idd, mooi gedaan =D>

Lapentti break voor =D>
Chardy houdt het niet vol, en Cilic lijkt ook redelijk kansloos.
Reply
#88
Prima Ancic. Kohl verkloot zijn vroege voorsprong en Kuku mag het van mij afmaken :o

Gasquet gewoon gebroken Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
GIRALDO
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Hehe wat een sukkel is die Gasquet toch ook :lol: Undecided

bp Cilic
Reply


Forum Jump: