The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
#91
Break Cilic, keurig. =D>
Reply
#92
Ik vermoed dat dit een hele gekke week gaat worden, met veel vreemde uitslagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Chardy breakt terug =D>
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Ik vermoed dat dit een hele gekke week gaat worden, met veel vreemde uitslagen...

Dat zou heel mooi zijn :8:
Reply
#95
Wat een drama zou dit van Gasquet zijn zeg, en hij stond nog wel 3-1 voor in de 1e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Kijk, dat bedoel ik al, Bolelli gaat hier gewoon van Berdych winnen en Lapentti van Karlo :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Idd, keurige uitslag. Bolelli niet gekozen geloof ik dus dat zijn goede zaken.
Reply
#98
Winst Lapentti =D>
Reply
#99
En Kohl pakt de set :razz:

Bij Ancic gaat het nog spannend worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 mp Chardy =D>
Reply
Kuku mist helaas weer een bp, 0 uit 4 deze set Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, wat een uitslagen Undecided

Waar is Buurs als je hem nodig hebt? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: Ik vermaak me vooralsnog prima vandaag Undecided
Reply
Als dit zo doorgaat, zit ik niet echt goed met mijn vele grote jongens trouwens...
Maar goed, FTM is voor mij toch voorbij, dus hup Haggeman en Omyaca!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik juich/hoop met je mee Ad [-o<
Reply
Voor Haggeman en Omyaca?

Kuku die wint van Cilic past natuurlijk prima in het rijtje van vandaag Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heerlijk heerlijk. Ancic en Karlo er al uit. Dat zijn er alvast twee van buurs en van de meeste. Cilic moet hem er nog ff uitslepen. Giraldo wie weet :wink: prachtig dit!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Voor Haggeman en Omyaca?

Kuku die wint van Cilic past natuurlijk prima in het rijtje van vandaag Wink

Eigenlijk het meest voor Haggeman, aangezien daar nog eens bier mee gedronken is. Omyaca omdat hij gewoon tof overkomt op het forum.
Reply
Keurig Cilic, maak het nu ook maar af.
Reply
Karlovic #-o
Ik verwachtte weinig van hem deze week, maarja met zo'n loting kon je hem toch eigenlijk niet laten liggen.
En dan Gasquet die het vreselijk moeilijk heeft met Giraldo, als dat maar goed gaat. :|
Wel mooi dat Ancic eruit ligt.
Reply
Jij hoeft nog niets te vrezen, Karlo had vrijwel iedereen, en Gasquet wint nog wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij hoeft nog niets te vrezen, Karlo had vrijwel iedereen, en Gasquet wint nog wel.
Als dat zo is, ben ik tevreden. Anders krijg ik wel gelijk een grote klap te verwerken, en vooral t.o.v. Haggie.
Reply
Ja, bij Gasquet exit heb je wel echt een probleem. Maar goed, zulk soort potjes wint hij toch wel vaak de laatste tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na 6 makkelijke games 3-3 bij Gasquet. Een zwakke game en het is gebeurd lijkt het.
Reply
4-3 Giraldo, tijd voor de mislukte backhand :razz:
Reply
Cilic mist 2 bp
Reply
Lekker Kuku =D>

Kohl loopt wel te kloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet naar 4-4, tijd voor een paar briljante backhands!
Reply
Wat staat die Giraldo te serveren opeens :|
Reply
Whahaha Undecided , wat een uitslagen! cry M'n halve team ligt er volgens mij al weer uit.
Reply


Forum Jump: