The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-Fenerbahçe
#31
Totaal onterecht dat Fenerbahce net voor de 1-0 geen vrije trap kreeg. PSv krijgt even later voor helemaal niets wel een free kick en het is 1-0.

Weer een totaal onterechte voorsprong voor de Idea
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#32
Dat wordt nog 80 minuten billenknijpen. Mooi voor PSV, mooi voor Cocu en mooi voor mij met Cocu in het team.
Reply
#33
En Robert laat voor de zoveelste maal zien dat ie niet goed genoeg is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Over slechte aankopen gesproken, ook Hiddink heeft er een handje van hoor...

(Robert, Ferreyra, Ball, Reiziger.....)

Totaal onverdiende voorsprong, maar boeiend, want ze gaan zo wel door...
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:En Robert laat voor de zoveelste maal zien dat ie niet goed genoeg is.

Hij zal de wedstrijd toch uit moeten zien te spelen, want de mogelijke vervangers lijken me geen optie voor zijn plaats. Het is te hopen dat hij het eind haalt want met zijn domme acties zou hij zomaar een tweede gele kaart kunnen oplopen. Wellicht vindt Hiddink het welletjes en brengt hij Ferreyra of Beerens voor hem in. Sibon lijkt me geen optie. Wellicht doet hij het met de middenvelder Ferreyra en laat hij Aissati op de plek van Robert spelen.
Reply
#36
of Reiziger, da's ook een optie....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#37
"Was het wel hands, het kan ook gewoon de buik zijn"

:lol: :lol:

Als dit geen hands is weet ik het ook niet meer, dat hij zijn hand wegtrekt maakt het natuurlijk niet minder hands... Maar goed, het zal de Hand van Frits wel zijn geweest :wink:
Reply
#38
Natuurlijk hoop ik van ganzer harte dat psv doorgaat in de CL....maar alleen al van die commentator ga je bijna hopen dat Aisatti in eigen doel schiet in de 93 ste minuut. :letitallout:
Make tea, not war
Reply
#39
Volgende ronde =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Wat een zak hooi is die Cocu soms toch ook zeg :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Keurige prestatie, volgende ronde !! =D>
Feli aan de PSV-ers
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#42
Riekki Wrote:Natuurlijk hoop ik van ganzer harte dat psv doorgaat in de CL....maar alleen al van die commentator ga je bijna hopen dat Aisatti in eigen doel schiet in de 93 ste minuut. :letitallout:

"Maar natuurlijk deed hij dat wel expres"

Hoe kun je als commentator harder op je bek gaan :lol: :lol: :lol:

Overigens een fantastisch minimalistische halen van de volgende ronde. 4 goals voor en 6 tegen en tegen 2 vd 3 teams een minder onderling resultaat. Hulde toch voor PSV, zeer professioneel gespeeld, voorsprong pakken en dan zeer weinig weggeven. Beste mensen waren mi Gomes (kan ie eigenlijk wel uittrappen Wink), Aisatti en Lucius. Beetje hulp van de trainer van Fener hoor, want hoe kun je Anelka wisselen en zo'n Tungay erin laten.

Iig feli alle PSV-ers en mensen die zeggen dat ze hulp vd scheids hebben gehad: denk aan die corner in de beginfase en dat 'aannemen' van ik dacht Tungay met de arm.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#43
Deze is voor de heer Frits =D>
Bangkok resident.
Reply
#44
Jammer dat Milan won, anders had PSV eerste geworden en hadden ze volgens mij de 2e wedstrijd in de 16e finales thuis mogen spelen.

Ook leuk voor de Rangers dat ze van het PSV-syndroom af zijn Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Ongelooflijk, zo slecht zijn, helemaal niets laten zien, niets willen laten zien en dan toch met 2-0 winnen...

En dan dat commentaar, die gast komt voorlopig ook niet meer aan spreken toe hoop ik, wat een galbak zeg...

Onverdiend, maar misschien voor de echte supporters des te lekkerder...
Feli boertjes!
Reply
#46
Hoppa.. alle belangrijke spelers niet of twijfelachtig voor Feyenoord maarja... =D> \Big Grin/
Reply
#47
nou al terug? ben jij dr ook zo 1 die 10 minuten voor tijd al vertrekt?
Reply
#48
Niet geweest. Zie topic PSV-Milan. :p

Overigens: als ik wel was geweest zou ik ook al thuis zijn geweest. Voordeel van heel dicht bij je club wonen.
Reply
#49
aaah, vandaar de teletekst avatar

ookal heb ik zelf eigenlijk geen recht van spreken ;-)
Reply
#50
Ach in de competitie, beker en volgende ronde ben ik erbij.
Reply
#51
=D> =D> \Big Grin/ \Big Grin/ De 2de Ronde!!!!!!!
Reply
#52
Fabian Wrote:Ongelooflijk, zo slecht zijn, helemaal niets laten zien, niets willen laten zien en dan toch met 2-0 winnen...

En dan dat commentaar, die gast komt voorlopig ook niet meer aan spreken toe hoop ik, wat een galbak zeg...

Onverdiend, maar misschien voor de echte supporters des te lekkerder...
Feli boertjes!

Truste Calimero...
Reply
#53
Ik vond het weer een puike partij, zo hoor je tegenwoordig een europese wedstrijd te spelen, dat doen topclubs als Milan en Juventus al jaren met het gewenste resultaat.
Bangkok resident.
Reply
#54
Quote:Beste mensen waren mi Gomes (kan ie eigenlijk wel uittrappen ), Aisatti en Lucius.

Alex! Wat een rust brengt hij in de verdediging, en met wat voor gemak pikt hij steeds weer de bal in, ik vind dat prachtig om te zien en hij is van zeer grote waarde in dit soort wedstrijden. Daarnaast de mensen die jij noemt, maar ook Cocu vond ik goed en Farfan, hoewel de commentator hem ongelukkig vond.
Reply
#55
Prachtige avond, mooi eerbetoon aan Frits, en een goed resultaat.
Reply
#56
_Tampie Wrote:
Quote:Beste mensen waren mi Gomes (kan ie eigenlijk wel uittrappen ), Aisatti en Lucius.

Alex! Wat een rust brengt hij in de verdediging, en met wat voor gemak pikt hij steeds weer de bal in, ik vind dat prachtig om te zien en hij is van zeer grote waarde in dit soort wedstrijden. Daarnaast de mensen die jij noemt, maar ook Cocu vond ik goed en Farfan, hoewel de commentator hem ongelukkig vond.

Alex, Gomes, Farfan, Aissati, Cocu en Lucius, maar ook Simons speelde een goede wedstrijd. Robert wat ongelukkig omdat hij zo veel mee moest verdedigen. Ooijer was gewoon degelijk, net als Vennegoor en Lamey. Al met al een goede teamprestatie.

Maar het is wel indrukwekkend om te zien dat zo'n ventje van 17 jaar gewoon het veld in komt, vervolgens de ballen opeist, en het spel begint te verdelen, echt prachtig :Big Grin
Reply
#57
Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

Kan iemand mij dan vertellen wat de bedoeling was van die witte en rode vierkanten papieren op de tribune tijdens die minuut stilte? :roll:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#58
Nauwelijks iets weggegeven en optimaal de kansjes benut. Prima prestatie \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Ik zie Liverpool in de volgende ronde wel zitten! Dugarry regel jij de kaarten :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
EJR Wrote:Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

Kan iemand mij dan vertellen wat de bedoeling was van die witte en rode vierkanten papieren op de tribune tijdens die minuut stilte? :roll:

Voor de sfeer misschien?

Het was behoorlijk indrukwekkend in het stadion, behalve enkele turkse mongolen hield iedereen zijn mond, en heel het stadion was in rood met witte blokken verdeeld
Reply
#60
EJR Wrote:Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

Kan iemand mij dan vertellen wat de bedoeling was van die witte en rode vierkanten papieren op de tribune tijdens die minuut stilte? :roll:

Choreografische actie, zag er idd vrij netjes uit! Jammer dat NOS het niet echt goed in beeld bracht!

Iemand van de PSV'ers er misschien een mooie foto van?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: