The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-Fenerbahçe
#61
Mijn fotos zijn niet geweldig,

fotos van een vriend van mij staan hier

<!-- m --><a class="postlink" href="http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=bertmollema&p=3141803#3141803">http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=b ... 03#3141803</a><!-- m -->
Reply
#62
harry_bierdop Wrote:
EJR Wrote:Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

Kan iemand mij dan vertellen wat de bedoeling was van die witte en rode vierkanten papieren op de tribune tijdens die minuut stilte? :roll:

Choreografische actie, zag er idd vrij netjes uit! Jammer dat NOS het niet echt goed in beeld bracht!

Iemand van de PSV'ers er misschien een mooie foto van?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psvontour.nl/fotoseizoen0506/psvfener/psvfener.html">http://www.psvontour.nl/fotoseizoen0506 ... fener.html</a><!-- m -->
Reply
#63
Netjes hoor, ziet er top uit! Vooral die grote vellen is wel beter....bij ons zijn het vaak wat kleinere vellen A3 ofzo... dit lijken wel A2'tjes!

Die fakkels zijn natuurlijk helemaal Top! Zijn ze daar streng op bij jullie? Worden die mensen eruit gepikt ofzo? Bij ons is het altijd maar klote, amper tot nooit fakkels! Afgelopen zondag welgeteld 1, maar bij ons zijn de tribunes wordt je er ook zo tussenuit gepikt enzo...

Uitwedstrijden is het makkelijker vaak, als het tenminste druk is! RKC uit hadden we geloof ik dat hele vak in vuur en vlam staan.... denk wel 30 fakkels, bij die 0-1, in zo'n klein uitvakkie was super!! En bij Bekerwedstrijden komt het nog wel eens wat mee naar binnen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#64
Ja de vellen waren van A2 formaat..
Reply
#65
Eindhoven en PSV-supporters van harte met het behalen van de 2e ronde !
=D>
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#66
Goed gedaan PSVers =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#67
EJR Wrote:Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

papieren Flits! Zo heet t programmaboekje van PSV al jaren; gisteren was ie voor 1x uitvouwbaar.
Reply
#68
Peter Wrote:
EJR Wrote:Westerhof sluit zijn speech af met: "steek straks allemaal jullie papieren Frits omhoog tijdens de minuut stilte."

papieren Flits! Zo heet t programmaboekje van PSV al jaren; gisteren was ie voor 1x uitvouwbaar.

Vond het resultaat ook op de foto's niet echt geweldig. :roll:

Evengoed gefeliciteerd lampies! :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#69
DIe velletjes doen me denken aan de ArenA, waar ze ook nog vlaggetjes bij de prijs in hebben zitten!
Reply
#70
Kezmania Wrote:
_Tampie Wrote:
Quote:Beste mensen waren mi Gomes (kan ie eigenlijk wel uittrappen ), Aisatti en Lucius.

Alex! Wat een rust brengt hij in de verdediging, en met wat voor gemak pikt hij steeds weer de bal in, ik vind dat prachtig om te zien en hij is van zeer grote waarde in dit soort wedstrijden. Daarnaast de mensen die jij noemt, maar ook Cocu vond ik goed en Farfan, hoewel de commentator hem ongelukkig vond.

Alex, Gomes, Farfan, Aissati, Cocu en Lucius, maar ook Simons speelde een goede wedstrijd. Robert wat ongelukkig omdat hij zo veel mee moest verdedigen. Ooijer was gewoon degelijk, net als Vennegoor en Lamey. Al met al een goede teamprestatie.

Maar het is wel indrukwekkend om te zien dat zo'n ventje van 17 jaar gewoon het veld in komt, vervolgens de ballen opeist, en het spel begint te verdelen, echt prachtig :Big Grin

beaam, hoewel ik alleen de 2de helft heb gezien. lucius vond ik de beste van het stel. fenerbah viel me niet tegen, des te knapper is de overwinning. in de tweede helft kregen ze echter geen kansen, dus hadden de turki helemaal nergens recht op.

ik vond het trouwens helemaal geen rood voor cocu. geel was prima. maar de aanleiding was weer een schwalbe van het huilebalkje valfan toch?
Reply
#71
Jeps...
Reply
#72
van mij mag die aisatti in oranje
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#73
harry_bierdop Wrote:Die fakkels zijn natuurlijk helemaal Top! Zijn ze daar streng op bij jullie? Worden die mensen eruit gepikt ofzo? Bij ons is het altijd maar klote, amper tot nooit fakkels! Afgelopen zondag welgeteld 1, maar bij ons zijn de tribunes wordt je er ook zo tussenuit gepikt enzo...

Als je er maar zat meeneemt komen er altijd wel een hoop binnen. Vorige week tegen Nac werd er op OOST al verteld dat ze bij de aftrap (cafe harde kern red.) te koop waren voor €7.5. Ze hadden er 200, denk dat er wel 50 ofzo het stadion zijn binnengekomen. Geeft idd wel mooi effect maar ook een hoop zooi en brandgaatjes..

Dat je er bij jullie sneller wordt uitgepakt is logisch. Het vak is een stuk lager en het is denk ik duidelijker wie da ding aansteekt. Maar gewoon aansteken en doorgeven wekt het beste.
Reply
#74
Kijk dat is super natuurlijk, helemaal als ze te koop zijn bij de aftrap! Dat is ook wel een idee voor bij ons bij Goffertzicht maar wat gebeurt met de mensen waarbij die fakkel ontdekt wordt bij het naar binnen gaan... krijg je dan ook al een Sv en/of boete aan de broek want anders kan het snel oplopen natuurlijk...

Misschien maar eens voorstellen voor sparta uit 30 december aangezien we daar altijd wel met een mannetje of 700 heenreizen...dan moet het te doen zijn!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#75
Overtreding Duur

Wet ID* 03 maanden
Opgeven valse naam 03 maanden
Overtreding APV 06 maanden
Voorhanden hebben en/of afsteken vuurwerk 06 maanden
Poging tot binnendringen van stadion 06 maanden
Poging tot brandstichting met geringe gevaarzetting 06 maanden
Niet voldoen aan een bevel of vordering van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of het handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 06 maanden
Valsheid in geschrift 06 maanden
Belediging 06 maanden
Diefstak of verduistering in of rond het stadion 06 maanden
Vernieling of beschadiging 06 maanden
Baldadigheid 06 maanden
Openbare dronkenschap in of rond het stadion 06 maanden
Overtreding van de opiumwet 06 maanden
Belediging van een ambtenaar in functie 09 maanden
Verkopen van toegangskaarten i.s.m. standaardvoorwaarden 09 maanden
Bezit of verkoop illegale kaarten 09 maanden
Opruiing 12 maanden
Verspreiding discriminatoire uitlatingen 12 maanden
Huisvredebreuk/lokaalvredebreuk 12 maanden
Brandstichting met geringe gevaarzetting 12 maanden
Wederspannigheid 12 maanden
Bedreiging 12 maanden
Mishandeling 12 maanden
Overteding van de Wet Wapens en Munitie 12 maanden
Gooien van voorwerpen 12 maanden
Openlijke geweldpleging met geringe gevaarzetting en/of geringe letsel en/of geringe schade 12 maanden
Schaden aan het aanzien en/of belang van het voetbal 12 maanden
Poging tot brandstichting met ernstige gevaarzetting 24 maanden
Poging mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 24 maanden
Betreden van het speelveld (erfvredebreuk) 24 maanden
Binnendringen van het stadion met geweld 24 maanden
Bedreiging van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 24 maanden
Openlijke geweldpleging met ernstige gevaarzetting en/of enrstige schade 24 maanden
Vernieling met ernstige gevolgen 24 maanden
Afsteken van een vuurwerkbom 24 maanden
Mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 36 maanden
Betreden speelveld middels geweld 36 maanden
Brandstichting met ernstige gevaarzetting 36 maanden
Poging doodslag 36 maanden
Deelneming aan een aanval of een vechterij 36 maanden
Mishandeling met de dood ten gevolg 48 maanden
Doodslag 48 maanden
Deelneming aan aanval of vechterij met de dood ten gevolge 48 maanden

Wel oppassen dus. Ik zou t nie zo massaal bij een uitwedstrijd doen. Daar wordt je allemaal (streng) gecontroleerd. Bij thuis wedstrijden slechts 1 op de 5 ofzo...
Reply
#76
Voorhanden hebben en/of afsteken vuurwerk 06 maanden - Lucius
Valsheid in geschrift 06 maanden - Karel Aalbers
Belediging 06 maanden - Wiljan Vloet / Fortez Rodriquez
Diefstak of verduistering in of rond het stadion 06 maanden - Jerry de Jong
Vernieling of beschadiging 06 maanden - Dirk Kuijt
Baldadigheid 06 maanden - Ricky vd Bergh
Openbare dronkenschap in of rond het stadion 06 maanden - Fritz Korbach
Overtreding van de opiumwet 06 maanden - Guido Landzaat
Belediging van een ambtenaar in functie 09 maanden - Wiljan Vloet
Opruiing 12 maanden - Freek de Jonge
Bedreiging 12 maanden - Winston Bogarde
Mishandeling 12 maanden - Bouazoan
Overteding van de Wet Wapens en Munitie 12 maanden - Any vd Meyde
Gooien van voorwerpen 12 maanden - Alle keepers
Schaden aan het aanzien en/of belang van het voetbal - heel RBC
Poging tot brandstichting met ernstige gevaarzetting 24 maanden - Kees Kist
Betreden van het speelveld (erfvredebreuk) 24 maanden - Guus Meeuwis
Vernieling met ernstige gevolgen 24 maanden - Ajax bestuur
Deelneming aan een aanval 36 maanden - Alle spelers die willen scoren
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#77
realphoolie Wrote:Overtreding Duur

Wet ID* 03 maanden
Opgeven valse naam 03 maanden
Overtreding APV 06 maanden
Voorhanden hebben en/of afsteken vuurwerk 06 maanden
Poging tot binnendringen van stadion 06 maanden
Poging tot brandstichting met geringe gevaarzetting 06 maanden
Niet voldoen aan een bevel of vordering van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of het handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 06 maanden
Valsheid in geschrift 06 maanden
Belediging 06 maanden
Diefstak of verduistering in of rond het stadion 06 maanden
Vernieling of beschadiging 06 maanden
Baldadigheid 06 maanden
Openbare dronkenschap in of rond het stadion 06 maanden
Overtreding van de opiumwet 06 maanden
Belediging van een ambtenaar in functie 09 maanden
Verkopen van toegangskaarten i.s.m. standaardvoorwaarden 09 maanden
Bezit of verkoop illegale kaarten 09 maanden
Opruiing 12 maanden
Verspreiding discriminatoire uitlatingen 12 maanden
Huisvredebreuk/lokaalvredebreuk 12 maanden
Brandstichting met geringe gevaarzetting 12 maanden
Wederspannigheid 12 maanden
Bedreiging 12 maanden
Mishandeling 12 maanden
Overteding van de Wet Wapens en Munitie 12 maanden
Gooien van voorwerpen 12 maanden
Openlijke geweldpleging met geringe gevaarzetting en/of geringe letsel en/of geringe schade 12 maanden
Schaden aan het aanzien en/of belang van het voetbal 12 maanden
Poging tot brandstichting met ernstige gevaarzetting 24 maanden
Poging mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 24 maanden
Betreden van het speelveld (erfvredebreuk) 24 maanden
Binnendringen van het stadion met geweld 24 maanden
Bedreiging van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 24 maanden
Openlijke geweldpleging met ernstige gevaarzetting en/of enrstige schade 24 maanden
Vernieling met ernstige gevolgen 24 maanden
Afsteken van een vuurwerkbom 24 maanden
Mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 36 maanden
Betreden speelveld middels geweld 36 maanden
Brandstichting met ernstige gevaarzetting 36 maanden
Poging doodslag 36 maanden
Deelneming aan een aanval of een vechterij 36 maanden
Mishandeling met de dood ten gevolg 48 maanden
Doodslag 48 maanden
Deelneming aan aanval of vechterij met de dood ten gevolge 48 maanden

Wel oppassen dus. Ik zou t nie zo massaal bij een uitwedstrijd doen. Daar wordt je allemaal (streng) gecontroleerd. Bij thuis wedstrijden slechts 1 op de 5 ofzo...

Ja die kende ik al, bij ons (weet niet of dat specifiek bij ons vak is) wordt iedereen in principe gecontroleerd maar in je onderbroek krijg je makkelijk een golfbal, nitraat ofzo mee naar binnen maar een fakkel is een stuk groter natuurlijk!

Maar ik vroeg het omdat jij misschien wist of ze daar ook echt streng mee omgaan want je zegt dat er 200 fakkels waren en dat er zo'n 50 zijn binnen gekomen dat wil dus zeggen dat er gister zo'n 100-150 psv'ers tegen de lamp (en dus een SV) zijn gelopen! Daar was ik eigelijk benieuwd naar..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#78
Die 50 is een gokje, kunnen der ook meer geweest zijn. Deze actie was Zatedag al gepland. Toen Dinsdag bekend werd dat Meneer Frits was overleden is er buiten het stadion een eerbetoon aan hem geweest door de hk, daarbij werden er ook al heel veel afgestoken. Ik heb niks gehoord over sv's. Misschien dat ze niet allemaal gebruikt zijn of dat er coulante stewards waren, maar dat ik me haast niet voorstellen :roll: :roll:
Reply
#79
Hmm oké! Toch thnx voor de info...

Ik wil best een risico'tje lopen op een sv van 6 maanden voor het afsteken van een fakkel (Gokken dat ze niet zien wie hem afsteekt), zeker als meerdere mensen dat tegelijk doen en het bijvoorbeeld 16 April is wanneer wij voor het eerst in die lelijke blokkendoos gaan winnen :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#80
realphoolie Wrote:Overtreding Duur

Wet ID* 03 maanden
Opgeven valse naam 03 maanden
Overtreding APV 06 maanden
Voorhanden hebben en/of afsteken vuurwerk 06 maanden
Poging tot binnendringen van stadion 06 maanden
Poging tot brandstichting met geringe gevaarzetting 06 maanden
Niet voldoen aan een bevel of vordering van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of het handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 06 maanden
Valsheid in geschrift 06 maanden
Belediging 06 maanden
Diefstak of verduistering in of rond het stadion 06 maanden
Vernieling of beschadiging 06 maanden
Baldadigheid 06 maanden
Openbare dronkenschap in of rond het stadion 06 maanden
Overtreding van de opiumwet 06 maanden
Belediging van een ambtenaar in functie 09 maanden
Verkopen van toegangskaarten i.s.m. standaardvoorwaarden 09 maanden
Bezit of verkoop illegale kaarten 09 maanden
Opruiing 12 maanden
Verspreiding discriminatoire uitlatingen 12 maanden
Huisvredebreuk/lokaalvredebreuk 12 maanden
Brandstichting met geringe gevaarzetting 12 maanden
Wederspannigheid 12 maanden
Bedreiging 12 maanden
Mishandeling 12 maanden
Overteding van de Wet Wapens en Munitie 12 maanden
Gooien van voorwerpen 12 maanden
Openlijke geweldpleging met geringe gevaarzetting en/of geringe letsel en/of geringe schade 12 maanden
Schaden aan het aanzien en/of belang van het voetbal 12 maanden
Poging tot brandstichting met ernstige gevaarzetting 24 maanden
Poging mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 24 maanden
Betreden van het speelveld (erfvredebreuk) 24 maanden
Binnendringen van het stadion met geweld 24 maanden
Bedreiging van personen die belast zijn met de kaartcontrole en/of handhaven van de orde, waaronder poltitie en stewards 24 maanden
Openlijke geweldpleging met ernstige gevaarzetting en/of enrstige schade 24 maanden
Vernieling met ernstige gevolgen 24 maanden
Afsteken van een vuurwerkbom 24 maanden
Mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 36 maanden
Betreden speelveld middels geweld 36 maanden
Brandstichting met ernstige gevaarzetting 36 maanden
Poging doodslag 36 maanden
Deelneming aan een aanval of een vechterij 36 maanden
Mishandeling met de dood ten gevolg 48 maanden
Doodslag 48 maanden
Deelneming aan aanval of vechterij met de dood ten gevolge 48 maanden

Wel oppassen dus. Ik zou t nie zo massaal bij een uitwedstrijd doen. Daar wordt je allemaal (streng) gecontroleerd. Bij thuis wedstrijden slechts 1 op de 5 ofzo...

Het volgende pluk ik net van de Trotsvanhetnoorden.nl: tis dus 18 maanden!
--------
Omdat onder supporters de wens leefde ook voor het duel vuurwerk af te steken, heeft de club besloten voorafgaand aan de beide duels de opkomst gepaard te laten gaan met bengaals vuurwerk. De Supportersvereniging FC Groningen, waarvan Groningen Fanatics onderdeel is, ondersteunt het initiatief van harte. Samen met de club rekent de Supportersvereniging op de medewerking van alle supporters door zelf geen vuurwerk mee te nemen naar het stadion.

Voor de duidelijkheid: volgens de richtlijnen voor een stadionverbod staat op het voorhanden hebben en/of afsteken van vuurwerk een landelijk stadionverbod van 18 maanden. Daarnaast krijg je een boete van 450 euro. En dat zou toch zonde zijn, want in het ergste geval mis je dan dus de eerste anderhalf jaar in de Eurobor
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: