The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
wtf, zo onterecht.

murray heeft de bp gehad...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Netjes van Gicquel, maar ik denk eerlijk gezegd dat Murray hem wel met redelijk gemak pakt nu. Zou erg mooi zijn als Gicquel dit door kan zetten Icon_twisted
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Allez Gicquel =D>
Reply
omg tegen fucking gicquel ook weer dit. hoe goed moet die redoucerc in de qualies wel niet gespeeld hebben.. die tikte 'm er nog met 2 en 3 af.

andy is niet groots maar hij moet toch iig de finale kunnen halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Meteen al de break voor murray... :x
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Spijtig dit, maar een Ancic on fire maakt natuurlijk wel een goede kans tegen Murray in deze dramatische vorm. Net als Tsonga vanavond tegen Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray heeft natuurlijk graag een prooi aan het net.

maar ancic lijkt geweldig te spelen, dus zoveel kansen zal andy niet krijgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en toch denk ik dat nadal ook gewoon van tsonga wint. nadal en murray zijn zo goed dat ze precies goed genoeg spelen om dit soort potjes te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
murray zet even aan en leidt met 3*-0 =D>

Tsonga maakte gister veel indruk op mij in de 2e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:murray heeft natuurlijk graag een prooi aan het net.

maar ancic lijkt geweldig te spelen, dus zoveel kansen zal andy niet krijgen.
Nadal is tegen Simon in drie sets 5x naar het net gekomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu geeft die Gicquel op ](*,)

Maar goed, weten we ook weer hoe we de prestatie van Murray moeten duiden. Een TB en een set verliezen van een niet-fitte Gicquel cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu kan ik met een gerust hart naar de tennistraining Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
opgave voor gicquel, gisteren zagen we hem ook niet al te best lopen
jammer, maar hoe murray nu speelt zal hij het idd erg lastig krijgen tegen ancic
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Never in doubt Andy. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Buurs is naar training, ik kan weer veilig reageren :8:

Jammer van Gicquel, maar zijn fysiek zag er gisteren al belabberd uit. Geeft mij goede moed dat Ancic finalist wordt.
Reply
Gezien de chaos op de a2/a12 ga ik trouwens de auto in, op weg naar Woudestein.

Tot vanavond allen! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:En nu geeft die Gicquel op ](*,)

Maar goed, weten we ook weer hoe we de prestatie van Murray moeten duiden. Een TB en een set verliezen van een niet-fitte Gicquel cry
Boeit niet, de punten zijn binnen .... 5-werf Wink
Reply
Zowel Tsjonga als Acasuso de 1e set verloren Sad
Reply
5-4 nadal 3e set. nadal in alle sets de betere stats.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
aiii zonde zeg.. Kansen waren er wel degelijk...
Reply
Die benneteau :eeeek:
Reply
Lekker Gael
Reply
benneteau serveert bij 5*-3 voor de set. Hij maakt bijna een keer zoveel punten als Monfils.
Maar dan een game met allemaal missers en de rebreak ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een prutser, die Benneteau. Monfils mag van mij wel winnen hoor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kom op nou del Potro, hier moet je echt van kunnen winnen hoor.
Reply
Monfils wint gewoon! =D>

Fish pakt Potro in 2 setjes Notworthy !

Belucci wint de eerste set in de tb :x

Blake - Querrey nu 1e set tiebreak! Hup Blake [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Blake wint de tiebreak met 11-9! =D>


Bij Belucci - Gil is er een lichtmast naar de klote, de spelers zitten al een tijdje op het bankje.
Het staat 15-40 op de service van Belucci, 2bp's voor Gil.

Stand in de wedstrijd is 7-6 *2-2 15-40 voor Belucci!

KOM OP GIL!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Belucci en Monfils =D>

Jammer van Acasuso, maar hij heeft het prima gedaan en Robredo heb ik ook.
Ik weet niet of het zo gunstig is dat Potro verliest. Dit is wel mooi voor Roddick namelijk, en die is vaker gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Duur verlies dit van Potro, die had deze echt moeten winnen. #-o
Reply
lekker blake en stepanek!! Zorg dat je tegen elkaar komt Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: