The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
GSM Robredo!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Yess! Hoe lekker dit! Nu moet vannacht Andy nog een cruciaal potje van Step winnen en mijn dag kan niet meer stuk. Lijkt me toch mogelijk. Andy goede overwinningen op Haas en Gulbis, Stepanek die sets verliest tegen Meffert en Widom. Come on Andy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd, hup Andy! Hij breekt Steppie ook meteen (hoewel pas op bp #5..), *2-0. :razz:

Edit: hup, en zelf in no-time naar 3-0*, lekker.
Edit2: 4-1*, met tweede love game op rij van Andy, plus hij slaat al 7 aces in 3 games (van de 16 service punten totaal).
Edit3: en op service naar 6-3. =D> Afgaand op de statistieken lijkt het lekker te lopen bij Andy, 80% eerste service in waarvan hij 86% wint, 2 aces per game, geen enkel bp tegen (Steppie is zelfs niet tot deuce gekomen).
Reply
Steppie lijkt er beter in te komen, 3-2*. Geeft weinig weg en nu 0-30 op de service van Andy..

Edit: en 30-40..
Edit2: en toch 3-3. Andy nog geen enkele ace geslagen in de tweede set, maar genoemde percentages zijn nog hetzelfde, dus geen zorgen in principe.
Edit3: alles gaat soepel tot 6-5* Steppie, maar nu ineens weer 0-30. Kom op nou Andy!
Edit:4: en met 4 ptn op rij toch nog naar de tb. :| Nu meteen afmaken, want ik vertrouw die vervelende Steppie voor geen meter.
Reply
R-S

**0-1
2-1**
**2-3
3-4** :|
**3-6 Icon_evil
5-6** [-o<
5-7 :letitallout:

Roddick slaat verdorie al meer dan 2 sets lang 80% van z'n eerste service in wint daar bijna 90% van en dan nog de tb verliezen. #-o Maar goed, hij heeft ook geen bp meer gekregen na de eerste game.
Reply
En dan meteen in de eerste service game van Steppie derde set 2 bp's, maar ook allebei weer verkloot..
Reply
Stepanek. =D> =D> =D> =D>
Klasse jongen.

Ik roep al de hele week dat het geen Roddick - del Potro in de finale wordt. Velen waren dat niet met mij eens. Ik hoor nog zo de geluiden dat ik zoveel spelers in San Jose heb gekozen en niet de 2 finalisten. :lol: Helaas verliest Blake van Fish, anders was mijn voorspelde finale Stepanek-Blake nog uitgekomen ook.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En dan moet Bellucci een partij winnen, en dan verliest hij juist.
Bellucci is de enige echt verrassende finalist, al had ik i.p.v. Robredo eerder Monaco/Acasuso verwacht.
Stepanek is het meest logische alternatief voor Roddick (was toch wel een logische keuze geweest) en Fish vind ik ook niet heel verrassend (te moelijke eerste ronde om te kiezen).
Reply
kom op André. Fish niet verrassend, dat is natuurlijk onzin. Hij had echt nog niets gepresteerd. Hij heeft de kwaliteiten er voor maar het is echt wel verrassend dit.
Robredo uitstekend jongen!
Stepanek uitstekend jongen, nu ook die finale pakken voor de extra punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:Stepanek. =D> =D> =D> =D>
Klasse jongen.

Ik roep al de hele week dat het geen Roddick - del Potro in de finale wordt. Velen waren dat niet met mij eens. Ik hoor nog zo de geluiden dat ik zoveel spelers in San Jose heb gekozen en niet de 2 finalisten. :lol: Helaas verliest Blake van Fish, anders was mijn voorspelde finale Stepanek-Blake nog uitgekomen ook.
En wat levert het op dan? Een 10e plek in de week...

Ga je nou je gelijk halen, ondanks deze uitslagen? Ik heb al aangegeven dat ik ernaast zat met Roddick-Potro, maar ik heb wel gezegd dat je te veel geld in San Jose hebt gestopt en dat is gebleken. Voor veel minder geld had je gasten in CdS (Acasuso, Bellucci, Martin) en Rotterdam (Tursunov) gehad, die net zoveel kansen hadden op de punten die in San Jose te halen waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij hebt gewoon een topweek. Dus jij hebt recht van spreken. Maar als Stepanek de finale wint en Nadal ook gewoon zijn plicht doet, heb ik gewoon weer een hele degelijke week waar ik alleen punten op jou verspeel en iets op buurs.
Het was een iets andere tactiek dan die jij hebt gekozen. De twijfelgevallen vielen dit keer naar jouw kant, volgende week kan dat weer anders zijn.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
KLopt, ik heb een hele goede week, maar daar gaat het me niet eens om. Het ging me erom dat ik het van tevoren al heb gezegd, en dat het redelijk is gebleken. En dat jij nu alsnog met die vorige post wil rechtvaardigen dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik denk nog steeds dat dat niet zo is. Maar inderdaad, je hebt toch nog een aardige week.

En volgende week kan het dus ook zomaar weer wel Roddick-Potro zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal moet trouwens nu wel gewoon zijn plicht doen, want anders word ik alsnog geen weekwinnaar en win ik nauwelijks op de mensen die voor Murray zijn gegaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal moet trouwens nu wel gewoon zijn plicht doen, want anders word ik alsnog geen weekwinnaar en win ik nauwelijks op de mensen die voor Murray zijn gegaan...

Als Nadal wint pak je goud.

Wint Murray pak je niet eens een medaille.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:KLopt, ik heb een hele goede week, maar daar gaat het me niet eens om. Het ging me erom dat ik het van tevoren al heb gezegd, en dat het redelijk is gebleken. En dat jij nu alsnog met die vorige post wil rechtvaardigen dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik denk nog steeds dat dat niet zo is. Maar inderdaad, je hebt toch nog een aardige week.

En volgende week kan het dus ook zomaar weer wel Roddick-Potro zijn...

Dat laatste klopt, beide zijn een goede keuze na afgelopen week.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nadal heeft vanochtend ingeslagen met Krajicek :o =D>

Murray gaat iig spelen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik hoop toch wel dat jij vol voor Nadal bent. Anders ben je voor mij een echte nep-supporter. :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Murray serveert voor de set :8: Come on!
Reply
kuiper Wrote:Ik hoop toch wel dat jij vol voor Nadal bent. Anders ben je voor mij een echte nep-supporter. :oops:

Natuurlijk hoop ik dat Nadal wint.
Die 200 puntjes interesseren me niks.
(Die pak over een paar weken wel :8: )

Al speelt Murray nu wel erg goed.

Hij pakt nu de 1e set met 6-3...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind de keuze van Kuiper voor San Jose niet slecht hoor. Stepanek en Blake zijn spelers die de finale kunnen halen. In Brazilië kun je inderdaad met minder geld punten halen, maar dan moet je wel de juiste keuzes maken. Die heeft Ad Wim zeker gemaakt, maar je kunt er niet vanuit gaan dat Kuiper die ook gemaakt had.
Reply
Murray maakt in de 2e set meer fouten, maar breakt Nadal weer terug met 2 geweldige returns.
Reply
En weer breakt Murray terug, 4 breaks op een rij.
Reply
klasse andy, al was 't natuurlijk een aanfluiting wat er gebeurde. hopen dat dit niet op de lange termijn schade gaat opleveren voor nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat een dramapot zeg! denk je dat murray blessee is, blijkt het nadal te zijn Confused

wel zuur dit, maar ach, na vanmiddag vind ik het niet erg Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens te meer blijkt trouwens maar weer dat het nemen van de winnaars loont, want het goud gaat deze week naar degene met Murray en Robredo in hun team. Dat maakt het op zich wel leuk, want dat spoort ons aan niet voor de veilige keuzes te gaan, maar om wat vaker een gokje te nemen voor een hooggeplaatste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, mee eens, zeker omdat het geen feest blijft, en ook de hooggeplaatsten wel eens een vroege exit zullen hebben.
Reply
Bij winst van Fish zal ik de weekwinst pakken.

Anders kunnen Raging Bull en roffaboy juichen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
HUP STEPANEK
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Radek!!

Stel me niet teleur :razz:
Reply
hup fish
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: