The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Hoorde op tv dat Siemerink een wildcard kreeg
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jij bent de leukste thuis neem ik aan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt idd in die reclame! Smile
Reply
buurs Wrote:jij bent de leukste thuis neem ik aan...

Jij sowieso niet aan je reactie te merken.. :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niet de leukste, maar wel de grappigste....

Tenminste de honden vinden het grappig :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal speelt woensdagavond hoor ik net van Krajicek. Dan zal ie donderdag overdag niet spelen, dat is wel jammer. Een van de weinige gasten die ik nog nooit heb gezien :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee idd donderdagavond. Dat worden dus twee tickets Wink
Reply
Ik ga dus echt geen 30 euro extra uitgeven om Nadal een veegpartijtje tegen een knakker te zien spelen en waarschijnlijk nog een onbeduidende andere pot...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa ik had voor de wedstrijd tegen Seppi vorig jaar graag 30 euro neergelegd :8:
Reply
Nadal verliest natuurlijk gewoon meteen op woensdagavond. Startgeld binnen en wegwezen uit dit koude poepland. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hopelijk speelt hij vrijdagavond ook. Zou hem toch wel een keer live willen zien.
Reply
hup GGL en Chardy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Justin Eleveld krijgt een wildcard voor het kwalificatietoernooi =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op de blog van Rafael Nadal:

.... Got to the airport and here I am. I am getting back home after 30 hours traveling... Anyway, it has been an amazing tournament. I am very,very happy as you can all imagine and I am also happy I have now 2/3 days at home before going to Rotterdam to my next tournament. I didn't play well there last year and I would love to do well. ....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga dus echt geen 30 euro extra uitgeven om Nadal een veegpartijtje tegen een knakker te zien spelen en waarschijnlijk nog een onbeduidende andere pot...

Nadal zal geen veegpartij kennen lijkt mij in dit deelnemersveld op deze ondergrond....

Ik ga volgende week 2x heen.

Een kameraad van mij heeft maandag een telefonische afspraak met iemand van het toernooi.

Ieder jaar worden er namelijk veel kaarten voor 1e rang teruggestuurd. Als er dus 2x 1e rang bij zit voor 2 avonden, dan ga ik donderdag overdag niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ga dus echt geen 30 euro extra uitgeven om Nadal een veegpartijtje tegen een knakker te zien spelen en waarschijnlijk nog een onbeduidende andere pot...

Nadal zal geen veegpartij kennen lijkt mij in dit deelnemersveld op deze ondergrond....

Ik ga volgende week 2x heen.

Een kameraad van mij heeft maandag een telefonische afspraak met iemand van het toernooi.

Ieder jaar worden er namelijk veel kaarten voor 1e rang teruggestuurd. Als er dus 2x 1e rang bij zit voor 2 avonden, dan ga ik donderdag overdag niet.

Ik mis de logica in die laatste zin, maar ok.
Reply
wat snap je niet?

Ik ga 2x naar het toernooi...

Ik wil het liefst 's avonds 1e rang, aangezien ik de mooiste partijen wil zien.

Als ik dus de kans krijg 2x 1e rang 's avonds te zetten, dan ga ik daarvoor....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm ok, het is al iets duidelijker. Maar je werkt toch fulltime? Ik heb iig al vroegtijdig aangegeven dat ik donderdag vrij ben, wat nou als je 2x avondkaarten krijgt? Dan zit je toch nog met je vrije dag die dan zinloos geworden is?
Ander punt, je zou voor donderdagavond dus ook 1e rang kaarten kunnen krijgen, dan kan je toch net zo goed ook 's-middags gaan?

Tenslotte, vorig jaar speelde Nadal ook 's-middags, garanties op de mooiste partijen in de avond heb je niet, vaak 1 goede en 1 rukpartij namelijk.
Reply
En 'de mooiste partijen zien' slaat ook nergens op. Je zegt zelf dat het zo'n mooi deelnemersveld is, dan zie je toch liever 5 of 6 partijen overdag dan 2 partijtjes 's avonds voor hetzelfde geld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Hmm ok, het is al iets duidelijker. Maar je werkt toch fulltime? Ik heb iig al vroegtijdig aangegeven dat ik donderdag vrij ben, wat nou als je 2x avondkaarten krijgt? Dan zit je toch nog met je vrije dag die dan zinloos geworden is?
Ander punt, je zou voor donderdagavond dus ook 1e rang kaarten kunnen krijgen, dan kan je toch net zo goed ook 's-middags gaan?

Tenslotte, vorig jaar speelde Nadal ook 's-middags, garanties op de mooiste partijen in de avond heb je niet, vaak 1 goede en 1 rukpartij namelijk.

Ik werk idd fulltime, maar ik kan heel flexibel zijn met mijn vrije dagen.
Een week vrij in deze periode is lastig.
Maar een dag vrij kan een dag tevoren aangeven.

Mijn kameraad kan overdag waarschijnlijk geen vrij krijgen.
Ik vind het lullig, dat hij dan pas 's avonds kan komen en dat hij alleen 2,5 uur in de auto moet zitten en dat we de terugreis achter elkaar aan gaan rijden...

Garanties heb je ook niet.
Ik hoop iig 1x nadal te zien en verder hoop ik murray en/of Tsonga te zien.
De rest is meegenomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan laat je mij in de steek???

Wij hadden toch voor donderdag overdag al afgesproken?? :roll:
Ik rij heen, jij terug.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ja die afspraak kon ik me idd ook herinneren. En als die maat geen vrij kan krijgen overdag had hij het maar eerder moeten regelen.
Reply
Kans is ook klein dat we 2x 1e rangs kaarten voor 's avonds krijgen...
En in de steek laten?

Jij gaat toch sowieso samen met Musse...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel lullig trouwens Buurs, Kuiper zit het hier wel steeds voor je op te nemen.

Maar ik hoop dat je alsnog komt Kuiper, met Musse. Maken we er een mooie dag van.
Reply
We hebben Kuiper wel nodig als wijze man. De jeugd gaat natuurlijk weer volledig los daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies, als we weer spelers dreigen te verliezen moet iemand ons natuurlijk corrigerend toespreken.
Reply
Dan gaat kuiper zelf net zo hard los, zeker nu ie koploper is :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Plus dat Kuiper een lekker biertje lust en een fijne vent is, hij moet dus zeker komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Wel lullig trouwens Buurs, Kuiper zit het hier wel steeds voor je op te nemen.

Maar ik hoop dat je alsnog komt Kuiper, met Musse. Maken we er een mooie dag van.

Kuiper gebruikt me natuurlijk gewoon als BOB :wink:
Hier heb ik geen problemen mee, maar als ik betere spelers kan zien, dan doe ik dat.

Maar ik vind het zelf ook wel lullig, aangezien ik Kuiper beloofd heb dat hij kan drinken...

Dus ik ga met je mee, Kuip :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: