The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Juist! Hoewel ik Kuiper nog niet gemeet heb natuurlijk, maar de verhalen zijn positief.
CC, jou ook nog niet natuurlijk. :lol:

Het is te hopen dat Feyenoord weer eens een potje wint dan van het weekend, anders zal ik me wel niet kunnen beheersen OSmile
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Wel lullig trouwens Buurs, Kuiper zit het hier wel steeds voor je op te nemen.

Maar ik hoop dat je alsnog komt Kuiper, met Musse. Maken we er een mooie dag van.

Kuiper gebruikt me natuurlijk gewoon als BOB :wink:
Hier heb ik geen problemen mee, maar als ik betere spelers kan zien, dan doe ik dat.

Maar ik vind het zelf ook wel lullig, aangezien ik Kuiper beloofd heb dat hij kan drinken...

Dus ik ga met je mee, Kuip :8:

Dank voor alle positieve woorden over mij. En buurs ik neem je niets kwalijk hoor, je moet natuurlijk doen wat je leuk vind. Ik zou het wel op prijs stellen dat je meegaat, gezellig en als BOB inderdaad wel gemakkelijk voor de terugreis. Musse laten rijden is nog niet vertrouwd denk ik. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:Dan gaat kuiper zelf net zo hard los, zeker nu ie koploper is :razz:

Hier moet ik Ad waarschijnlijk wel gelijk ingeven. Ik kan me ook altijd slecht beheersen, maar dan moeten jullie mij maar een beetje tegenhouden. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ik ga net zo hard los hoor als een speler van mij niet presteert. Dat lijkt me duidelijk. Haha.

Wie zijn er allemaal:
Ad
Cc
Scholten
Haggie
Kuiper
Musse
Mindlight
Buurs
.....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
+Stille
Mac erbij?
Reply
Haggie Wrote:ik ga net zo hard los hoor als een speler van mij niet presteert. Dat lijkt me duidelijk. Haha.

Wie zijn er allemaal:
Ad
Cc
Scholten
Haggie
Kuiper
Musse
Mindlight
Buurs
.....

Hoeveel bier is dat samen?
Reply
nopes beetje te kort dag dit voor mij helaas. wel veel plezier allemaal!
Reply
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:ik ga net zo hard los hoor als een speler van mij niet presteert. Dat lijkt me duidelijk. Haha.

Wie zijn er allemaal:
Ad
Cc
Scholten
Haggie
Kuiper
Musse
Mindlight
Buurs
.....

Hoeveel bier is dat samen?

Hehe ja dat wordt een mooie toren lege glazen Dead
Reply
Nadal gaat in Rotterdam dubbelen met landgenoot Ignacio Coll-Riudavets, de nummer 502 van de wereld Notworthy
Reply
:o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is zijn hitting partner, vast weer een nieuw talent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is dat die Ignacio "Nacho"Coll die ik op de steveG pagina's structureel zie verliezen?
Reply
Yup, laatste overwinning is van 6 October, toen hij in een duitse future de 1e ronde won van een ongerankte duitser. Sindsdien 6 futures in de 1e ronde verloren.
Reply
loting is bekend!

galung tegen tsonga...

kwartfinale kan nadal - tsonga worden =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wanneer gaan jullie nu?

ik ben er nl maandagmiddag/avond, dinsdagmiddag, woensdagavond, donderdagmiddag en vrijdag Undecided waarschijnlijk dan, dus kan er vast wel een meeting plaatsvinden
Reply
That's nice =D>

Ik ga waarschijnlijk donderdagmiddag en vrijdagavond.
Ik wil graag Nadal - Tsonga zien =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom is deze topictitel anders geworden? Krijgen we straks weer verhalen dat we het topic vervuilen met onze bierverhalen Wink
Reply
Tsonga-Huta Galung
De Bakker Seppi

Eleveld in quali's tegen Stakhovski, Middelkoop tegen Gicquel..
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat een mooie wedstrijden man. Donderdagmiddag hopen op bijv. Soderling-Gasquet, Tursu-Tsonga, Kohlschreiber-Ancic.
Reply
Ik hoop zo dat we een wedstrijd van Gasquet meemaken Icon_twisted

Maar wat een bout 1e ronde. Mathieu-Gasquet, dat zijn nou juist twee spelers die donderdag in actie moeten komen.
Nja dan toch maar hopen op Mathieu. Staat ie 5-4* achter in de eerste set en verspeelt hij zijn service. Dan moet ik echt de zaal uit anders krijg ik PHM's racket naar me toegesmeten Icon_twisted
Reply
Hoop dat we donderdagmiddag dan eindeloos kunnen discussieren over het wel al dan niet choken van PHM, dan zijn alle misverstanden ineens de wereld uit!
Reply
Precies :lol:
Reply
Ik ben woensdagavond van de partij. Ik wil uiteraard Nadal in actie zien en daarnaast hopen op nog een mooie partij. Donderdag gaat voor mij helaas niet lukken.
Reply
Eleveld gaat nu spelen tegen Stakhovsky.

Ben benieuwd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ergens scorebord te vinden van de qualies?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.abnamrowtt.nl/cctv/">http://www.abnamrowtt.nl/cctv/</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
eleveld doet nog leuk mee
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nu zelfs 2 bp bij 3-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
verliest nu toch de 1e set met 6-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kunt rustig stellen dat eleveld dat klappie niet meer te bovenkwam, wordt flink geveegd nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: