The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Haggie Wrote:Die davydenko, wat een lul! Wel mooi voor Monfils..

Mooi voor Monfils? :eeeek:
Nee man, Benneteau is een lastige klant, Davy kan hij wel hebben. Niemand heeft het makkelijk tegen Benneteau.
Reply
Stille Wrote:Kan iemand helpen om de punten van Machado op 32 te zetten?
Alleen Mac.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Kan iemand helpen om de punten van Machado op 32 te zetten?

Nee, moet Mac aan einde week even doen.
Reply
Haas wint wel. Alles gaat eigenlijk prima, behalve die kut Schwank, dan had ik nu al een topweek gehad Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alsof je die nu niet hebt... Benneteau lijkt me een niet geheel verwachte meevaller voor je als hij wint.
Reply
Ach ja, die heeft toch vrijwel iedereen. En ik vind het an sich natuurlijk niet erg dat Machado verliest, had er ook wel rekening mee gehouden, maar dat het dan zo moet Sad

Maar goed, als Baghdatis en Bellucci winnen, maakt dat weer een hoop goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ach ja, die heeft toch vrijwel iedereen. En ik vind het an sich natuurlijk niet erg dat Machado verliest, had er ook wel rekening mee gehouden, maar dat het dan zo moet Sad

Maar goed, als Baghdatis en Bellucci winnen, maakt dat weer een hoop goed.

Vrijwel iedereen? Nog niet de helft van het veld heeft m. En idd ik snap dat het superkut ging, dat is gewoon klote.

Baghdatis en Bellucci moeten idd winnen, maar Benne lijkt me voor jou toch ook zeer belangrijk.
Reply
Benneteau =D>
Wat een koning is het toch eigenlijk Notworthy
Stom dat ik hem niet heb :-k
Reply
benneteau is toch een prutser man. Kom op. Doe nu niet ineens of hij een held is ML. Monfils is normale doen, pakt hem!

Davy loopt gewoon te fucken nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hey Hag, wij hebben Simon in ons team. Dat wordt flink schreeuwen he morgen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Devilder, Kubot en Querrey!

Weg met Baghdatis, Martin en Belucci!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Benneteau is een leuke bonus, maar ik vind/vond Machado en Bellucci belangrijker ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Hey Hag, wij hebben Simon in ons team. Dat wordt flink schreeuwen he morgen?

Zeker weten :Big Grin ! Die mag niet meteen fout gaan, dan is mijn dag meteen naar de klote :x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
EN ik ben morgen de enige met Ancic :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Benneteau is een leuke bonus, maar ik vind/vond Machado en Bellucci belangrijker ja.


Benneteau is er nog niet :wink: !! 1e rebreak is een feit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, Baghdatis op de baan. Zet die goede vorm voort jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Benneteau =D>
Wat een koning is het toch eigenlijk Notworthy
Stom dat ik hem niet heb :-k
Benneteau is zo'n typische Franse knakker, waar je nooit vanuit kunt gaat dat hij maar even gaat winnen. Ik heb er nu ook nog lang geen vertrouwen in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy naar 2-3*. Pak die Benneteau aan, kom op man! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Belucci, choken!!! 0-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Baghdatis meteen gebroken Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Querrey!
Reply
Mooi, Bellucci pakt wel de set. Hij speelt ook goed!

Martin begint ook lekker. Benne naar 5-2. Alleen Baghdatis eigenlijk nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dubbele break voor Benneteau. =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Maar gelukkig is Machado wel rendabeler dan Murray die het toernooi wint \Big Grin/
Dat is waar, maar niet zo relevant. Je kunt niet voor 25.000 euro aan Machado's kopen.
Reply
Nee, maar je moet hem wel gewoon hebben voor die punten. Het is alleen jamemr dat ie nu niet wint, dan was het een nog hardere les geworden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Acasuso is daarintegen wel een belangrijke keuze van jou. Die haalt de finale wel.
Reply
Dat mag ik hopen ja, als hij nu van Schwank verliest, zou het wel heel zuur zijn.

En ik kijk graag af van jou Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo'n zwakke game van Bellucci en opeens zomaar 3-0 achter, terwijl ie gewoon beter was...

Baghdatis ook kansloos tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Martin pakt wel makkelijk de eerste set. Dat is weer klote.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kut Kubot!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: