The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles Almelo
#31
Ekslem Wrote:Ik heb het alleen op het journaal gezien vanmorgen, maar zag die Stekelenburg er nou weer zo beroerd uit??

Afgekeurde goal is natuurlijk te triest voor woorden, maar zal wel compensatie zijn van bepaalde dingen :8:


Sinds hij weer op goal staat gaat het inderdaad een stuk minder met Ajax! Toeval?

Denk dat hij gewoon te kort komt voor Ajax en het NL elftal.

Hup Vermeer
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#32
Suarez stond niet buitenspel bij die vermeende 3-2, maar de assistgever wel, toen hij de bal doorgekopt kreeg. Terecht afgekeurd dus. :8:
En na het lezen van de VI afgelopen week, is ook mijn laatste restje sympathie voor Suarez verdwenen.

En Wielaert is met 1 uit 3 natuurlijk de meest overschatte miskoop van het jaar. Ik denk dat Twente met het koppel Rajkovofiets/Douglas beter af is.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#33
Heb ook nooit begrepen waarom MvB Wielaert nou zo graag wilde. Matige speler, eerder al te licht bevonden voor psv.
Reply
#34
Flixieluv Wrote:Heb ook nooit begrepen waarom MvB Wielaert nou zo graag wilde. Matige speler, eerder al te licht bevonden voor psv.

Vroeger toen wij tegen Oirschot Vooruit speelde, prikte ik ze er ook gewoon in tegen hem :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Flixieluv Wrote:Heb ook nooit begrepen waarom MvB Wielaert nou zo graag wilde. Matige speler, eerder al te licht bevonden voor psv.

zo onbegrijpelijk vind ik die aankoop niet. probleem van alle clubs is de achterhoede. echt goeie achterhoede spelers zijn gewoon niet te vinden. en dat wreekt zich het meest bij ploegen die worden geacht het spel te maken. maar wielaert is een van de weinigen die voetballend een beetje mee kan.
Reply
#36
Ik vind t onzin om het aan Wielaert te wijten (die heeft net 3 weken gespeeld bij een kwakkelend Ajax) en ook onzin om t aan Stekelenburg te wijten, al zag hij er idd niet super uit.
Denk dat de oorzaak gewoon gezocht moet worden bij de verkoop van Huntelaar.
Sinds hij weg is gaat het gewoon beduidend minder.
Gisteren behoor je natuurlijk met 3-2 te winnen, maar aan de andere kant, als je bij rust niet met 3-0 voorstaat doe je het gewoon niet goed.
Suarez mist gewoon 2 open kansen in de eerste 10 minuten. tjongejonge...
Ben ook nooit echt een grote fan geweest van Lindgren, maar wat een verschil maakt hij met Anita.
Enige lichtpuntje was de invalbeurt van Sarpong, het leek wel alsof die jonge jongen Ajax op slleptouw nam
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Wielaert is oud, maar brengt geen rust, zo leek mij in de samenvatting vanochtend ook dat hij in ieder geval niet goed coachte bij de goal van Schoolmeester. Tegen Heerenveen veroorzaakte hij verder bijna een pingel, met die overtreding op Pranjic. Dit vond ik allemaal niet zo verrassend, nu ik Wielaert bij psv, bij NEC en bij Twente ook nooit opvallend goed vond. Waarom voor veel geld een redelijke middenmoter zonder toegevoegde waarde kopen die al 30 jaar oud is, als je meer dan voldoende alternatieven hebt? Snap ik niet.
Reply
#38
gittermaster Wrote:Ik vind t onzin om het aan Wielaert te wijten (die heeft net 3 weken gespeeld bij een kwakkelend Ajax) en ook onzin om t aan Stekelenburg te wijten, al zag hij er idd niet super uit.
Denk dat de oorzaak gewoon gezocht moet worden bij de verkoop van Huntelaar.
Sinds hij weg is gaat het gewoon beduidend minder.
Gisteren behoor je natuurlijk met 3-2 te winnen, maar aan de andere kant, als je bij rust niet met 3-0 voorstaat doe je het gewoon niet goed.
Suarez mist gewoon 2 open kansen in de eerste 10 minuten. tjongejonge...
Ben ook nooit echt een grote fan geweest van Lindgren, maar wat een verschil maakt hij met Anita.
Enige lichtpuntje was de invalbeurt van Sarpong, het leek wel alsof die jonge jongen Ajax op slleptouw nam

Ik wijt het ook niet aan Wielaert, en ook niet aan Stekel. Ik zeg alleen met zoveel woorden dat zij (in ieder geval op dit moment) geen toegevoegde waarde zijn en/of punten pakken. Het team draait nu gewoon als geheel kut, en dat vind ik overigens zeker ook aan MvB liggen, met z'n vaak onbegrijpelijke kutwissels, en het feit dat hij met in ieder geval behoorlijk goed materiaal gewoon zwak draait.
Reply
#39
EJR Wrote:Suarez stond niet buitenspel bij die vermeende 3-2, maar de assistgever wel, toen hij de bal doorgekopt kreeg. Terecht afgekeurd dus. :8:

Dit soort dingen overkomt iedere ploeg een keer per seizoen maar al stond Leonardo buitenspel ( wat niet zo was) dan nog had er niet gefloten mogen worden, de bal kwam namelijk van het hoofd van een Heraclied.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Wielaert is oud, maar brengt geen rust, zo leek mij in de samenvatting vanochtend ook dat hij in ieder geval niet goed coachte bij de goal van Schoolmeester. Tegen Heerenveen veroorzaakte hij verder bijna een pingel, met die overtreding op Pranjic. Dit vond ik allemaal niet zo verrassend, nu ik Wielaert bij psv, bij NEC en bij Twente ook nooit opvallend goed vond. Waarom voor veel geld een redelijke middenmoter zonder toegevoegde waarde kopen die al 30 jaar oud is, als je meer dan voldoende alternatieven hebt? Snap ik niet.

dan veronderstel je dat je voldoende alternatieven hebt. die heb je niet. oleguer is gewogen en kennelijk te licht bevonden.

als je alleen al bij het nederlands elftal kijkt weet je dat de afgelopen jaren verdedigend zeer matig zijn geweest. je speelt met mathijssens en ooijers. als dat zelfs al goed genoeg is voor het buitenland, weet je wat er hier overblijft.
Reply
#41
Ik denk dat Silva gewoon in de basis moet staan rechstachter.
Silva vd wiel/Wielaert Vermaelen en daarvoor Vertonghen

Silva brengt echt aanvalskracht aan die rechterkant, daarnaast kan hij ook een inworp op de penaltystip leggen.
Gisteren zat ie niet eens op de bank, mag toch aannemen dat ie geblesseerd is, anders snap ik dat echt niet.
Gabri overigens 2 x op rij MOTM
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind t onzin om het aan Wielaert te wijten (die heeft net 3 weken gespeeld bij een kwakkelend Ajax) en ook onzin om t aan Stekelenburg te wijten, al zag hij er idd niet super uit.
Denk dat de oorzaak gewoon gezocht moet worden bij de verkoop van Huntelaar.
Sinds hij weg is gaat het gewoon beduidend minder.
Gisteren behoor je natuurlijk met 3-2 te winnen, maar aan de andere kant, als je bij rust niet met 3-0 voorstaat doe je het gewoon niet goed.
Suarez mist gewoon 2 open kansen in de eerste 10 minuten. tjongejonge...
Ben ook nooit echt een grote fan geweest van Lindgren, maar wat een verschil maakt hij met Anita.
Enige lichtpuntje was de invalbeurt van Sarpong, het leek wel alsof die jonge jongen Ajax op slleptouw nam

Ik wijt het ook niet aan Wielaert, en ook niet aan Stekel. Ik zeg alleen met zoveel woorden dat zij (in ieder geval op dit moment) geen toegevoegde waarde zijn en/of punten pakken. Het team draait nu gewoon als geheel kut, en dat vind ik overigens zeker ook aan MvB liggen, met z'n vaak onbegrijpelijke kutwissels, en het feit dat hij met in ieder geval behoorlijk goed materiaal gewoon zwak draait.

eens. hij presteert niet best. dat overdreven gezeur over de arbitrage wordt ook erg storend. daarmee probeert hij mi zijn eigen falen te verbloemen.
Reply
#43
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind t onzin om het aan Wielaert te wijten (die heeft net 3 weken gespeeld bij een kwakkelend Ajax) en ook onzin om t aan Stekelenburg te wijten, al zag hij er idd niet super uit.
Denk dat de oorzaak gewoon gezocht moet worden bij de verkoop van Huntelaar.
Sinds hij weg is gaat het gewoon beduidend minder.
Gisteren behoor je natuurlijk met 3-2 te winnen, maar aan de andere kant, als je bij rust niet met 3-0 voorstaat doe je het gewoon niet goed.
Suarez mist gewoon 2 open kansen in de eerste 10 minuten. tjongejonge...
Ben ook nooit echt een grote fan geweest van Lindgren, maar wat een verschil maakt hij met Anita.
Enige lichtpuntje was de invalbeurt van Sarpong, het leek wel alsof die jonge jongen Ajax op slleptouw nam

Ik wijt het ook niet aan Wielaert, en ook niet aan Stekel. Ik zeg alleen met zoveel woorden dat zij (in ieder geval op dit moment) geen toegevoegde waarde zijn en/of punten pakken. Het team draait nu gewoon als geheel kut, en dat vind ik overigens zeker ook aan MvB liggen, met z'n vaak onbegrijpelijke kutwissels, en het feit dat hij met in ieder geval behoorlijk goed materiaal gewoon zwak draait.

eens. hij presteert niet best. dat overdreven gezeur over de arbitrage wordt ook erg storend. daarmee probeert hij mi zijn eigen falen te verbloemen.

Klopt, Blind was een paar jaar geleden daar ook steeds over aan het zeiken. Alsof we daardoor toen vijfde werden :roll:

Vanochtend had ik trouwens gek genoeg voor het eerst echt het gevoel, dat de media een Ajaxshirt (in ieder geval vanochtend) dragen. Van een kort ochtendjournaal werd wel 1/4 gewijd aan de pot van Ajax van gisteravond (terwijl o.m. Heerenveen ook speelde), met alleen maar de nadruk op de "buitenspel-goal" (men bleef daar maar herhalingen van uitzenden) en op hoe onterecht het afkeuren daarvan was! Vraag me af of ik morgenochtend überhaupt een samenvatting van AZ te zien krijg...
Reply
#44
gittermaster Wrote:Gabri overigens 2 x op rij MOTM

Zaterdag was dat Pranjic, gisteren Ricky van den Bergh....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Flixieluv Wrote:Vanochtend had ik trouwens gek genoeg voor het eerst echt het gevoel, dat de media een Ajaxshirt (in ieder geval vanochtend) dragen.

Flixieluv heeft het licht gezien! (en meteen zwanger gemaakt....) :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Flixieluv Wrote:Vanochtend had ik trouwens gek genoeg voor het eerst echt het gevoel, dat de media een Ajaxshirt (in ieder geval vanochtend) dragen.

jij bent ook een ontzettende mcfly. :razz:
Reply
#47
Fabian Wrote:@Harry, zag je wie er naartoe rende om ze weg te halen bij de grens... Juist ja, Vertonghen... :Big Grin

[Image: 2ce5abdf-2753-46c8-9129-eb46aa473059_Aja...RO_397.jpg]

Zie ook die kop Van vd Bergh............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
belachelijk dat sneuarez daarvoor geen geel kreeg. de scheids wist zeker dat hij op scherp stond?
Reply
#49
Ik geef nog expliciet aan dat ik NIET doel op de reacties bij de afgekeurde treffer (omdat dit niet tegen te houden is en een scheidsrechter in deze ook veel minder snel geel zal trekken dan wanneer er gemekkert wordt over een al dan niet terecht toegekende inworp/corner/vrij trap.

@ EJR: Sinds wanneer kan je buitenspel staan als de bal van een tegenstander komt? Nu snap ik waarom jullie je ALTIJD benadeeld voelen in Den Haag, de supporters kennen de spelregels niet. :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#50
[Image: knud1a.jpg]

[Image: knud1c.jpg]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#52
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:
Reply
#53
Hoef Wrote:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:

Heb je nu ineens wel alle wedstrijden van feyenoord gezien?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#54
Eerst lag het aan de afwezigheid van de Guzman, toen aan de verdedigende capaciteiten van Lucius, Hofland en Bahia, daarna was Timmer de schuldige en nu aan het niet scoren van Biseswar en Makaay.....

Nu maar hopen dat de Cler snel terug is! Dan komt alles weer goed!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
Legion Wrote:
Hoef Wrote:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:

Heb je nu ineens wel alle wedstrijden van feyenoord gezien?

:roll: Met deze reactie maak je de domheid van je vorige reply er niet minder op.
Reply
#56
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Gabri overigens 2 x op rij MOTM

Zaterdag was dat Pranjic, gisteren Ricky van den Bergh....

vond pieckenhagen ook goed keepen, alleen die penalty was niet echt nodig geweest
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#57
Flixieluv Wrote:
Legion Wrote:
Hoef Wrote:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:

Heb je nu ineens wel alle wedstrijden van feyenoord gezien?

:roll: Met deze reactie maak je de domheid van je vorige reply er niet minder op.

De domheid van mijn reply? [baby] Nog een beetje gefrustreerd van het verloren kampioenschap?
Ik heb toch menig wedstrijd van Feyenoord gezien waar Feyenoord gewoon 2-0 voor moet komen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#58
Legion Wrote:
Flixieluv Wrote:
Legion Wrote:
Hoef Wrote:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:

Heb je nu ineens wel alle wedstrijden van feyenoord gezien?

:roll: Met deze reactie maak je de domheid van je vorige reply er niet minder op.

De domheid van mijn reply? [baby] Nog een beetje gefrustreerd van het verloren kampioenschap?
Ik heb toch menig wedstrijd van Feyenoord gezien waar Feyenoord gewoon 2-0 voor moet komen.

Nee, ik ben niet gefrustreerd. Ook deze reactie van jou maakt alweer duidelijk, dat je niet snapt waar ik (en wrsch ook Hoef) op doel. Het duurt wat te lang om je uit te leggen waarom je reply zo dom is, en daarna zul je het wrsch nog steeds niet snappen. Ik laat het hier dus bij.
Reply
#59
Flixieluv Wrote:
Legion Wrote:
Flixieluv Wrote:
Legion Wrote:
Hoef Wrote:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Hier kan je ook Makaay of Biseswar invullen. Dan stond Feyenoord nu 4e

:crazy:

Heb je nu ineens wel alle wedstrijden van feyenoord gezien?

:roll: Met deze reactie maak je de domheid van je vorige reply er niet minder op.

De domheid van mijn reply? [baby] Nog een beetje gefrustreerd van het verloren kampioenschap?
Ik heb toch menig wedstrijd van Feyenoord gezien waar Feyenoord gewoon 2-0 voor moet komen.

Nee, ik ben niet gefrustreerd. Ook deze reactie van jou maakt alweer duidelijk, dat je niet snapt waar ik (en wrsch ook Hoef) op doel. Het duurt wat te lang om je uit te leggen waarom je reply zo dom is, en daarna zul je het wrsch nog steeds niet snappen. Ik laat het hier dus bij.

Je snapt Hoef zelf niet eens aangezien je "wrsch"erbij zet.
Maar goed, je niveau is inderdaad te laag voor me. Misschien is het tennisforum iets voor je?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#60
:razz: Niets mis met Tannis he Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: