The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles Almelo
#61
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Ben ik dan de enige die uit bovenstaand rijtje geen enkele speler als verdediger goed genoeg vind voor een team dat kampioen van de eredivisie wil worden en in de CL wil uitkomen? Pure middelmaat, stuk voor stuk spelers die leuk meehobbelen als t goed gaat maar nooit een verdediging/team zullen dragen.

waf Wrote:belachelijk dat sneuarez daarvoor geen geel kreeg. de scheids wist zeker dat hij op scherp stond?

Precies en dan winnen ze zondag met 0-1 van Vitesse door een doelpunt van Suarez die eigenlijk geschorst had moeten zijn en heb je die 2 punten die je gister onterecht verloor weer terug. :razz:
Reply
#62
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Ben ik dan de enige die uit bovenstaand rijtje geen enkele speler als verdediger goed genoeg vind voor een team dat kampioen van de eredivisie wil worden en in de CL wil uitkomen? Pure middelmaat, stuk voor stuk spelers die leuk meehobbelen als t goed gaat maar nooit een verdediging/team zullen dragen.

:roll: LE-ZEN. De vraag was of Wielaert gezien dit rijtje een versterking is. Hoor je mij zeggen dat ik dit allemaal zo top vind?
Reply
#63
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Ben ik dan de enige die uit bovenstaand rijtje geen enkele speler als verdediger goed genoeg vind voor een team dat kampioen van de eredivisie wil worden en in de CL wil uitkomen? Pure middelmaat, stuk voor stuk spelers die leuk meehobbelen als t goed gaat maar nooit een verdediging/team zullen dragen.

:roll: LE-ZEN. De vraag was of Wielaert gezien dit rijtje een versterking is. Hoor je mij zeggen dat ik dit allemaal zo top vind?

Je zegt letterlijk dat "Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn." en verder heb je t over "ruim voldoende kwaliteiten".
Reply
#64
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.

Ben ik dan de enige die uit bovenstaand rijtje geen enkele speler als verdediger goed genoeg vind voor een team dat kampioen van de eredivisie wil worden en in de CL wil uitkomen? Pure middelmaat, stuk voor stuk spelers die leuk meehobbelen als t goed gaat maar nooit een verdediging/team zullen dragen.

:roll: LE-ZEN. De vraag was of Wielaert gezien dit rijtje een versterking is. Hoor je mij zeggen dat ik dit allemaal zo top vind?

Je zegt letterlijk dat "Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn."

Ja, in vergelijking met Wielaert, waar de hele discussie over ging... Als je dan een verdediger koopt, koop dan een echte aanwinst, type Maxwell, Chivu.

Maar ik moet toegeven dat mijn formulering voor verwarring kan zorgen :razz:
Reply
#65
hahahahaah oleeee zwartwitte boeren oleeeee
Reply
#66
Snap trouwens niet wat Bassie in Schilder ziet. Die gast neemt geen risico is traag en kiest altijd de makkelijke weg. En zijn passes zijn drama. En gisteren zag je ook weer een geval als bij die rode kaart van Vermalen. Schilder doet net of hij rent, ( Verthongen vertraagt) kijkt en loopt langzamer en dan moet Verthongen alsnog weer rennen om die bal te redden.

Heeft Bassie een bord voor zijn kop?
Reply
#67
Quote:Scheidsrechter Pol van Boekel en zijn assistent Rob van de Ven moeten AZ-Willem II noodgedwongen aan hen voorbij laten gaan. De KNVB heeft het tweetal gestraft voor de blunder dinsdag tijdens Ajax-Heracles Almelo.

Prima dat de KNVB hen even op non-actief stelt, maar dan hadden ze Bossen + grensrechter ook op non-actief moeten stellen na Ado - Heracles.
Alsof het verschil tussen gelijkspel en winst in een zespunten wedstrijd tegen degradatie niet relevant is.
Reply
#68
D'r an met de lippe Wrote:
Quote:Scheidsrechter Pol van Boekel en zijn assistent Rob van de Ven moeten AZ-Willem II noodgedwongen aan hen voorbij laten gaan. De KNVB heeft het tweetal gestraft voor de blunder dinsdag tijdens Ajax-Heracles Almelo.

Prima dat de KNVB hen even op non-actief stelt, maar dan hadden ze Bossen + grensrechter ook op non-actief moeten stellen na Ado - Heracles.
Alsof het verschil tussen gelijkspel en winst in een zespunten wedstrijd tegen degradatie niet relevant is.

tuurlijk niet. de kanjb neemt het alleen scheidsrechters kwalijk als ajakkes benadeeld is. dat kan natuurlijk niet!
Reply
#69
KNVB heeft wel een probleem en v Basten gaat een klacht indienen Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Denk dat het te maken heeft met de wedstrijd AZ-Willem II, stel dat Polleke nou in die wedstrijd een foute beslissing neemt in het voordeel van AZ dan zijn er misschien mensen die echt helemaal doorslaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#71
Bumme Wrote:Denk dat het te maken heeft met de wedstrijd AZ-Willem II

ik denk het niet!
Reply
#72
Ekslem Wrote:KNVB heeft wel een probleem en v Basten gaat een klacht indienen Undecided

Voor volgend seizoen ga ik een schaduw-stand bijhouden.
Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.
De criteria die ik zal aanhouden voor de " Specsaver-competitie" moet ik nog op papier zetten maar jullie input is meer dan welkom.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Bumme Wrote:Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

Denk dat de stand dan nauwelijks anders zal zijn, mits je dat natuurlijk echt objectief gaat doen. Overigens is zo'n stand nauwelijks bij te houden. Zou Ajax in Groningen nog een punt hebben gepakt als Vertonghen geen rood kreeg? Wie het weet mag t zeggen.
Reply
#74
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

Denk dat de stand dan nauwelijks anders zal zijn, mits je dat natuurlijk echt objectief gaat doen. Overigens is zo'n stand nauwelijks bij te houden. Zou Ajax in Groningen nog een punt hebben gepakt als Vertonghen geen rood kreeg? Wie het weet mag t zeggen.

Dat soort dingen zal ik ook mee laten wegen, moet alleen goed nadenken over de wegingsfactor.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

Denk dat de stand dan nauwelijks anders zal zijn, mits je dat natuurlijk echt objectief gaat doen. Overigens is zo'n stand nauwelijks bij te houden. Zou Ajax in Groningen nog een punt hebben gepakt als Vertonghen geen rood kreeg? Wie het weet mag t zeggen.

Dat soort dingen zal ik ook mee laten wegen, moet alleen goed nadenken over de wegingsfactor.

Je moet dan ook onderscheid maken in bijv. de minuut van de wedstrijd waarin een foute beslissing wordt genomen. Een onterecht afgekeurde goal in de 1e minuut is, vanzelfsprekend, minder 'zwaar' dan eentje in de 92e minuut. Het omgekeerde geldt voor een rode kaart.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#76
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

Denk dat de stand dan nauwelijks anders zal zijn, mits je dat natuurlijk echt objectief gaat doen. Overigens is zo'n stand nauwelijks bij te houden. Zou Ajax in Groningen nog een punt hebben gepakt als Vertonghen geen rood kreeg? Wie het weet mag t zeggen.

Dat soort dingen zal ik ook mee laten wegen, moet alleen goed nadenken over de wegingsfactor.

Je moet dan ook onderscheid maken in bijv. de minuut van de wedstrijd waarin een foute beslissing wordt genomen. Een onterecht afgekeurde goal in de 1e minuut is, vanzelfsprekend, minder 'zwaar' dan eentje in de 92e minuut. Het omgekeerde geldt voor een rode kaart.

Precies! En er moet ook een forum-jury komen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#77
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:KNVB heeft wel een probleem en v Basten gaat een klacht indienen Undecided

Voor volgend seizoen ga ik een schaduw-stand bijhouden.
Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

dan kunnen jullie wel zo'n ster van je shirt halen!
Reply
#78
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:KNVB heeft wel een probleem en v Basten gaat een klacht indienen Undecided

Voor volgend seizoen ga ik een schaduw-stand bijhouden.
Alle echt foute beslissingen (ADO - Heracles, Feyenoord - Sparta vorig seizoen, Ajax - Heracles, etc...) die genomen worden ga ik verwerken in de stand en eens kijken hoe deze er dan uit zal zien.

dan kunnen jullie wel zo'n ster van je shirt halen!

Bij ons staat zo'n ster voor tien titels, dat lijkt mij dus wat overdreven. We zouden wel een KNVB beker naar Utrecht moeten brengen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#79
Gerben Zonderland Wrote:Een onterecht afgekeurde goal in de 1e minuut is, vanzelfsprekend, minder 'zwaar' dan eentje in de 92e minuut.

Dat soort dingen zijn anders al behoorlijk discutabel. In de 1e minuut al dan niet op voorsprong/achterstand komen heeft vaak grote gevolgen voor het spelbeeld de rest van de wedstrijd.
Reply
#80
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Een onterecht afgekeurde goal in de 1e minuut is, vanzelfsprekend, minder 'zwaar' dan eentje in de 92e minuut.

Dat soort dingen zijn anders al behoorlijk discutabel. In de 1e minuut al dan niet op voorsprong/achterstand komt heeft dat vaak grote gevolgen voor het spelbeeld de rest van de wedstrijd.

Indeed. Een laatste minuut afgekeurde goal wordt slechts emotioneler beleefd.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#81
Wuytens in zijn interview over de niet gegeven penalty na hands van Janssen: dat soort geluk hebben wij op dit moment op cruciale momenten in de wedstrijd nu eenmaal niet Undecided
Reply
#82
BIERTEAM.NET Wrote:Wuytens in zijn interview over de niet gegeven penalty na hands van Janssen: dat soort geluk hebben wij op dit moment op cruciale momenten in de wedstrijd nu eenmaal niet Undecided

Wuytens was er tegen Ajax niet bij en zat zelfs niet op de bank, misschien heeft hij die hele toestand rond die afgekeurde goal niet meegekregen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#83
Ach, als we alle emotionele uitspraken van mensen uit de voetbalwereld er bij halen heb ik ook nog wel een paar leuke.
Marco van Basten kan d'r ook wat van.

Verder puur genieten van de tweede helft. Schulmeister, Everton, Dost en Douglas in het veld met daarachter vd Bergh. Dat is wat men noemt 'alles of niets' =D>
Reply


Forum Jump: