The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord ( De Klassieker)
#61
waf Wrote:jammer dat ons 2de elftal niet nog een puntje wist te pakken van dit miljoenenteam.

Och, miljoenen elftal viel wel mee. Alleen Kennedy en Sno deden mee. Overigens gaat dit topic over de wedstrijd in Amsterdam en niet over de gestaakte pot van eerder deze week bij jullie.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#62
Alleen Suarez en Sulejmani (na slechte eerste helft gewisseld) zijn dure aankopen geweest.
Voor de rest voornamelijk eigen kweek of goedkope aankopen, dus dat viel allemaal wel mee
The great old Ludwig von...
Reply
#63
waf Wrote:ik heb het niet gezien

Lafbek :razz:

OT: willen S en D nog AH plaatjes van Ome Flixieluv, en zo ja welke? Scheelt me portikosten :^o :wink:
Reply
#64
gittermaster Wrote:Alleen Suarez en Sulejmani (na slechte eerste helft gewisseld) zijn dure aankopen geweest.
Voor de rest voornamelijk eigen kweek of goedkope aankopen, dus dat viel allemaal wel mee

gaat mij om die steken onder water die bepaalde mensen er hierboven inzetten. er wordt zelfs geconcludeerd dat feyenoord los zand is. vind je het gvd gek? het is onacceptabel, maar gek is het niet. iig is dat minder gek dan het feit dat ajakkes los zand is. leuk dat ze kennelijk een helftje heer en meester geweest zijn tegen een veredeld a1 elftal maar om hier ff triomfantelijk te gaan oordelen over een andere club terwijl je zelf in een maand het kampioenschap vergooit, komt op mij nogal misplaatst over.
Reply
#65
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik heb het niet gezien

Lafbek :razz:

OT: willen S en D nog AH plaatjes van Ome Flixieluv, en zo ja welke? Scheelt me portikosten :^o :wink:

ik ben zaterdagochtend 3 uur naar rome vertrokken en ik kwam vanacht om 02.00 uur thuis.

ik heb geen tv gezien, louter 2000 jaar oude kunst. en ik ben op het st pietersplein toegesproken door de paus, maar die zegening heeft ook geen overwinning opgeleverd. hoogstens heeft het een grotere nederlaag voorkomen, maar daarvoor huur ik die teringpaap niet in. :wink:

en stop die dubbelen nou gewoon maar in een envelop. ik ga heir toch niet uit zitten schrijven welke nummertje ze allebei nog missen. de een is verkleed als totti, de ander als del pierro en ze zijn in blijde verwachting van de plaatjes van ome flix.
Reply
#66
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Alleen Suarez en Sulejmani (na slechte eerste helft gewisseld) zijn dure aankopen geweest.
Voor de rest voornamelijk eigen kweek of goedkope aankopen, dus dat viel allemaal wel mee

gaat mij om die steken onder water die bepaalde mensen er hierboven inzetten. er wordt zelfs geconcludeerd dat feyenoord los zand is. vind je het gvd gek? het is onacceptabel, maar gek is het niet. iig is dat minder gek dan het feit dat ajakkes los zand is. leuk dat ze kennelijk een helftje heer en meester geweest zijn tegen een veredeld a1 elftal maar om hier ff triomfantelijk te gaan oordelen over een andere club terwijl je zelf in een maand het kampioenschap vergooit, komt op mij nogal misplaatst over.

De al dan niet van de nodige mitsen en maren voorziene tromfantelijkheid gaat over de wedstrijd van gisteren (ja, Ajax wint van de aartsvijand, hoe diep die dan ook gezonken is, en dat is bijzonder prettig) en het feit dat de afgelopen maand kommer en kwel was bij Ajax maakt dat gevoel alleen maar sterker.
Knap dat je zonder de laatste wedstrijd te hebben gezien kunt beoordelen of Ajax los zand was/is. Wat mij betreft ging dat gisteren niet op. Goed voetbal, nee. Knokken voor iedere bal met het hele team, ja. En of je fnooit nou een 2e elftal of een veredeld a1 elftal noemt, het blijft Ajax-fnooit in de Eredivisie.
Reply
#67
waf Wrote:de een is verkleed als totti, de ander als del pierro en ze zijn in blijde verwachting van de plaatjes van ome flix.

:cry: Hoe ontroerend! Ik ben overtuigd, ze gaan morgen op de bus. PB alleen ff je adres, ben ik kwijt (of heb ik nooit gehad :razz: )
Reply
#68
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:de een is verkleed als totti, de ander als del pierro en ze zijn in blijde verwachting van de plaatjes van ome flix.

:cry: Hoe ontroerend! Ik ben overtuigd, ze gaan morgen op de bus. PB alleen ff je adres, ben ik kwijt (of heb ik nooit gehad :razz: )

gedaan! de vorige pb die ik je stuurde was op 27 augustus 2007 en die heb je nog niet eens gelezen. ik kan nog wel ff wachten op die plaatjes. Undecided
Reply
#69
vond t een mooie tifo actie voor de wedstrijd, jammer dat je niet t hele stadion ziet op de foto
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://static.ajaxlife.nl/documenten/1920tifo_klein.jpg">http://static.ajaxlife.nl/documenten/1920tifo_klein.jpg</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#70
IK dacht dat de Ajacieden hier die plaaten boven je kop maar niks vonden?
Idd mooie actie =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
? heb ik nooit iets over gezegd, het hoeft van mij niet elke wedstrijd, maar zoals nu en dan door t hele stadion geeft echt een mooi effect. De kant vanwaar de foto genomen werd was rood zwart (amsterdamse kleuren) en de lange zijde aan mijn kant staond dan in rood wit Ajax Amsterdam. Ook 410 had nog een doek. Was erg mooi totaalplaatje
The great old Ludwig von...
Reply
#72
hier zijn ook wel wat leuke filmpjes te zien van de tifo <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=7562">http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=7562</a><!-- m -->

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cvjMamZtt4I[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
#73
gittermaster Wrote:? heb ik nooit iets over gezegd, het hoeft van mij niet elke wedstrijd, maar zoals nu en dan door t hele stadion geeft echt een mooi effect. De kant vanwaar de foto genomen werd was rood zwart (amsterdamse kleuren) en de lange zijde aan mijn kant staond dan in rood wit Ajax Amsterdam. Ook 410 had nog een doek. Was erg mooi totaalplaatje

Bedoel ook niet specifiek jou :waf:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Vanmorgen in het nieuws: 5 jaar geen uit-suppporters meer naar de klassieker.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#75
Ben benieuwd of er nu ook ook gaat worden opgetreden tegen dergelijke spreekkoren bij bijvoorbeeld demonstraties of zou dat worden afgedaan met het drinken van een lekker bakkie thee, nooit meer doen en zand erover?
Overigens een terechte maatregel na de aankondiging maar wel dodelijk voor de sfeer...
Reply
#76
Hoef Wrote:...maar wel dodelijk voor de sfeer...

Waarom? Ik had altijd de indruk dat het doel van clubfan zijn het aanmoedigen van je eigen club en team was. En als je het bezoekende team wilt uitschelden kan dat nog steeds...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
prima maatregel.

in de aarsrena heb ik niks te zoeken en al die neuzen in de kuip zijn vnl sfeerverlagend, alleen al omdat de helft van de kaartjes niet verkocht kan worden vanwege de aan te houden bufferzone. maar natuurlijk ook omdat een identiteitsloze meeloper niet opeens minder saai wordt als hij met zijn soortgenoten in 1 vak staat.
Reply
#78
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:...maar wel dodelijk voor de sfeer...

Waarom? Ik had altijd de indruk dat het doel van clubfan zijn het aanmoedigen van je eigen club en team was. En als je het bezoekende team wilt uitschelden kan dat nog steeds...

En welke indruk heb je dan tegenwoordig?
Reply
#79
Hoef Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:...maar wel dodelijk voor de sfeer...

Waarom? Ik had altijd de indruk dat het doel van clubfan zijn het aanmoedigen van je eigen club en team was. En als je het bezoekende team wilt uitschelden kan dat nog steeds...

En welke indruk heb je dan tegenwoordig?

Dat het belangrijker is om de meegereisde supporters van de tegenpartij 'onheus te bejegenen'.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook beide burgemeesters die indruk hebben.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#80
Ik vind de maatregel overdreven. Ik merkte heel weinig van kwetsende spreekkoren, een heel klein hamasje en een heel klein bommen op rotterdam.
Maar goed, als je nu consequent bent, dan moet je dus bij elke wedstrijd de spreekkoren in de gaten gaan houden.
The great old Ludwig von...
Reply
#81
gittermaster Wrote:Ik vind de maatregel overdreven. Ik merkte heel weinig van kwetsende spreekkoren, een heel klein hamasje en een heel klein bommen op rotterdam.
Maar goed, als je nu consequent bent, dan moet je dus bij elke wedstrijd de spreekkoren in de gaten gaan houden.

Volgens mij gaat het voornamelijk om alle organisatorische en daarmee ook financiële
problemen voor en na zo'n wedstrijd. Het kost de beide gemeentes gewoon elke keer
een vermogen om een leger aan politiemensen op de been te brengen om ervoor te
zorgen dat het niet uit de hand loopt. Die spreekkoren zijn vervelend, maar zijn m.i.
slechts een argumentje om uitpubliek te weren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#82
gittermaster Wrote:Ik vind de maatregel overdreven. Ik merkte heel weinig van kwetsende spreekkoren, een heel klein hamasje en een heel klein bommen op rotterdam.
Maar goed, als je nu consequent bent, dan moet je dus bij elke wedstrijd de spreekkoren in de gaten gaan houden.

In het stadion viel het wel mee maar met name bij aankomst van de kakkies werd en van beide kanten wel wat onaardigs geroepen en gooide met name de "Ajax-fans' met (plastic)flessen.
Jammer dat ze niet meer langskomen, was toch 5 minuten hard lachen toen ze een-voor-een het stadion binnenkwamen en allemaal een mooi stukje opvoerden vanachter het glas.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#83
Goed zo. En gewoon doortrekken naar het hele betaalde voetbal. Die relschoppers fokken elkaar en zichzelf steeds meer op en gaan tot het uiterste in pogingen om de tegenpartij tot in het diepste te beledigen of gewoon fysiek te molesteren. De kosten voor de maatschappij zijn al jarenlang onacceptabel. En zoals waf al zei komen er nu meer plaatsen vrij voor de thuissupporters. Misschien komen er dan weer voetballiefhebbers naar het stadion die voorheen wegbleven omdat ze het niet prettig vonden om de relschoppers van eigen- en tegenpartij tegen elkaar tekeer zien gaan. Alleen jammer voor de uitsupporters (maar dat is i.m.o. een te verwaarlozen minderheid) die niet meedoen met de relschoppende hooligans.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#84
Bredanaar Wrote:Goed zo. En gewoon doortrekken naar het hele betaalde voetbal. Die relschoppers fokken elkaar en zichzelf steeds meer op en gaan tot het uiterste in pogingen om de tegenpartij tot in het diepste te beledigen of gewoon fysiek te molesteren. De kosten voor de maatschappij zijn al jarenlang onacceptabel. En zoals waf al zei komen er nu meer plaatsen vrij voor de thuissupporters. Misschien komen er dan weer voetballiefhebbers naar het stadion die voorheen wegbleven omdat ze het niet prettig vonden om de relschoppers van eigen- en tegenpartij tegen elkaar tekeer zien gaan. Alleen jammer voor de uitsupporters (maar dat is i.m.o. een te verwaarlozen minderheid) die niet meedoen met de relschoppende hooligans.

je krijgt nu wel het probleem van loszittend wild, dus ik denk dat de gewone voetbalsupporter vooralsnog beter weg kan blijven. :razz:
Reply
#85
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Goed zo. En gewoon doortrekken naar het hele betaalde voetbal. Die relschoppers fokken elkaar en zichzelf steeds meer op en gaan tot het uiterste in pogingen om de tegenpartij tot in het diepste te beledigen of gewoon fysiek te molesteren. De kosten voor de maatschappij zijn al jarenlang onacceptabel. En zoals waf al zei komen er nu meer plaatsen vrij voor de thuissupporters. Misschien komen er dan weer voetballiefhebbers naar het stadion die voorheen wegbleven omdat ze het niet prettig vonden om de relschoppers van eigen- en tegenpartij tegen elkaar tekeer zien gaan. Alleen jammer voor de uitsupporters (maar dat is i.m.o. een te verwaarlozen minderheid) die niet meedoen met de relschoppende hooligans.

je krijgt nu wel het probleem van loszittend wild, dus ik denk dat de gewone voetbalsupporter vooralsnog beter weg kan blijven. :razz:

Dat loszittend wild zal langzaamaan via de 'natuurlijke weg' verwijderd worden verwacht ik :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#86
Quote:Jammer dat ze niet meer langskomen, was toch 5 minuten hard lachen toen ze een-voor-een het stadion binnenkwamen en allemaal een mooi stukje opvoerden vanachter het glas.
wat was dat leuk he... Ik kan me echt de tijd niet heugen dat ik bijna tranen over mijn wangen had rollen van het lachen.
Bumme, ik en nog een maatje stonden bij het catering gedeelte en keken veilig achter glas naar de Feyenoord meute die door de buis naar hun vak liep.
Daar was ook een klein raampje en werkelijk iedereen die daar langs liep, ramte op de ramen en maakte de raarste gebaren (handje over keel etc). Maar die ene die naar zij ogen wees en vervolgens naar Bumme (van: ik onthou je gezegd jongen...) die spande echt de kroon, waren inderdaad 5 vermakelijke minuten
The great old Ludwig von...
Reply
#87
gittermaster Wrote:ramte op de ramen .....naar zij ogen wees .... ik onthou je gezegd jongen

ben je dronken of zo? :razz:
Reply
#88
gittermaster Wrote:Maar die ene die naar zij ogen wees en vervolgens naar Bumme (van: ik onthou je gezegd jongen...) die spande echt de kroon

klinkt eerder als brabants :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#89
:Big Grin ik heb die zin iets te snel getypt volgens mij, maar was in ieder geval best geestig
The great old Ludwig von...
Reply
#90
Volgens mij vonden jullie het best wel een beetje eng [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: