The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 26 alweer
#31
gittermaster Wrote:Volgens mij kun je Urby gewoon nemen....

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Tsja.. blijf t toch een gokje vinden, maar met zoveel anderen twijfelachtig zal ie idd wel spelen. Wink

Blessurelijstje van VI is trouwens weer s niet compleet. Mis sowieso Boutahar.
Reply
#33
Tim de Cler mist zondag de uitwedstrijd van Feyenoord bij NAC. De linksback heeft woensdag tijdens de training een knieblessure opgelopen. Trainer Leon Vlemmings beslist zaterdag of hij Diego Biseswar mee naar Breda neemt. De aanvaller heeft een bloeduitstorting onder de knie.

Jonathan de Guzman, Ron Vlaar, Tim Vincken en Denny Landzaat ontbreken al langer in het keurkorps van Feyenoord. Landzaat heeft vrijdag de training weer hervat.

Kromkamp

Bij PSV maakt zaterdag Jan Kromkamp zijn rentree tegen FC Twente. De rechtsback vervangt de geschorste Australiër Jason Culina.

Ajax

Trainer Marco van Basten heeft in de aanloop naar het duel van zondag met ADO Den Haag weer bijna een elftal aan geblesseerde spelers. Jan Vertonghen (hamstring) en Gabri (kuit) zijn voorlopig niet inzetbaar. Eyong Enoh (spierklachten), Vurnon Anita (heup) en Kennedy Bakircioglü (lies) sloegen vrijdag de training ook over. Siem de Jong, Mitchell Donald en Jan-Arie van der Heyden ontbreken al langer. Dennis Gentenaar heeft een knieblessure en topschutter Luis Suarez is geschorst.

Aissati

Ismaïl Aissati vormde vrijdag tijdens de training een middenveld met Rasmus Lindgren en Evander Sno. De voorhoede bestond uit Urby Emanuelson, Miralem Sulejmani en Leonardo.

AZ

AZ hervat zondag de kampioenrace bij NEC
Reply
#34
Sno. Dead Mag toch hopen dat Enoh gewoon kan ballen.
Reply
#35
Twente-PSV is naar zondag verplaatst....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Ben er niet uitgekomen deze week. Dus maar op safe gespeeld door alle meest gekozen spelers op te stellen. Enige gokjes zijn 2x Sparta achterin (las dat Demouge ook niet speelt) en Bak Nielsen © (verwacht de 0, zeker als Berg niet speelt, terwijl iedereen middenvelders en aanvallers van Heerenveen heeft). T zal mij benieuwen of dit goed uitpakt. :-k
Reply
#37
Knol heeft iedereen en Cassio Ramos is de meest gekozen keeper, dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Bak Nielsen is wel een gokje.
Reply
#38
Der zijn anders meer dan 500 Poepon'netjes en ook Slot heb ik al geregeld gezien. Dus als Sparta-Willem II vanavond in 0-0 eindigt maak ik wel degelijk een klein verschilletje. Als t 5-1 wordt daarentegen..
Reply
#39
Knol is in de top de meest gekozen speler. Poepon staat idd ook in veel teams, maar is niet veel vaker dan Cassio Ramos gekozen.

Knol 81
Pranjic 78
Emanuelson 64
ElHamdaoui 58
Vermaelen 56
Elm 51
Hofs 46
Poepon 41
Sulejmani 39
Stevanovic 34
Cássio 31
Nilsson 31
PauloHenrique 30
Jaliens 27
Martens 19

captains:
Emanuelson 24
Vermaelen 19
Knol 13
Sulejmani 9
Pranjic 8
ElHamdaoui 4
Reply
#40
Heb om 2 minuten voor 6 besloten om Bak Nielsen alsnog maar te vervangen door Urby, maar hopen dat ie "gewoon" speelt, dus Heerenveen hoeft van mij de 0 niet te houden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#41
de nieuwe Wrote:Heb om 2 minuten voor 6 besloten om Bak Nielsen alsnog maar te vervangen door Urby, maar hopen dat ie "gewoon" speelt, dus Heerenveen hoeft van mij de 0 niet te houden.

Ik kwam om 5 over 6 thuis en speel daarom met mijn team van vorige week... ](*,) net nu ik weer wat in de stijgende lijn zat en op de rand van de top-100... Hup Twente!
Reply
#42
Mist Wrote:Knol heeft iedereen en Cassio Ramos is de meest gekozen keeper, dus zo bijzonder is dat ook weer niet.

Gaat lekker 0-1 Icon_evil
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#43
weg goeie score met Knol © ](*,)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#44
de nieuwe Wrote:weg goeie score met Knol © ](*,)
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Mist Wrote:Knol is in de top de meest gekozen speler. Poepon staat idd ook in veel teams, maar is niet veel vaker dan Cassio Ramos gekozen.

Knol 81
Pranjic 78
Emanuelson 64
ElHamdaoui 58
Vermaelen 56
Elm 51
Hofs 46
Poepon 41
Sulejmani 39
Stevanovic 34
Cássio 31
Nilsson 31
PauloHenrique 30
Jaliens 27
Martens 19

captains:
Emanuelson 24
Vermaelen 19
Knol 13
Sulejmani 9
Pranjic 8
ElHamdaoui 4

Is dit van de top 100 ofzo? Meen dat jij wel vaker zo'n statistiek heb gepost in het verleden. Je hebt toch ooit bij SD gewerkt dat je hieraan kunt komen ofzo?
Of ist gewoon iets heel anders? Wel heel interessant als dit van de top 100 is!
Reply
#46
Dit is van alle open teams in de top 300. Heb niet meer paraat hoeveel er open stonden.
Ik heb geen band met SD, maar heb ooit een scriptje gemaakt dat spelersnamen van teampagina's kon ophalen en optellen. Omdat ik dit seizoen zelf weer meespeelde heb ik dat scriptje een tijdje terug opgefrist, maar kon het niet perfect krijgen met de nieuwe lay-out. Spelers met dezelfde achternaam worden op één hoop gegooid. Maar dat is op zich niet zo vaak relevant (deze week iig niet), kan het wel weer eens vaker posten.
Reply
#47
Zou mooi zijn, vind t erg leuk om te zien! Dacht dat je ooit stage had gelopen bij SD, maar zal wel iemand anders hier zijn geweest. Knap dat je zo'n script kunt schrijven trouwens. :8:
Reply
#48
Quote:Zou mooi zijn, vind t erg handig om te zien!
Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Devlin heeft er ooit stage gelopen.
Script is grotendeels hergebruik van code die ooit door een studiegenoot voor een project is geschreven.. had ik vanaf nul niet gekund, denk ik.
Reply


Forum Jump: