The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - Feyenoord
#31
centre court Wrote:Slechts 750 kaarten én een combi naar Volendam. Undecided

Voor de bekerwedstrijd Volendam - Heerenveen, maar 450 kaarten én combi....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Peter Wrote:Hoezo slechts 750? Das (veel) meer dan de verplichte 5% van de capaciteit denk ik zo.

Eerder zeker 1500 kaarten. Hebben minimaal recht op één lange zijde daar. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
centre court Wrote:Hebben minimaal recht op één lange zijde daar.

Waarom zouden jullie daar recht op moeten hebben?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Hebben minimaal recht op één lange zijde daar.

Waarom zouden jullie daar recht op moeten hebben?

Vraag ik me ook af. Je hebt recht op 5%. Bij Volendam zijn dat wrs nog geen 500 kaarten. Dus je mag al blij zijn met die 750 stuks.

Als je overal 1 lange zijde kunt claimen zou je voor PSV-uit dus 10.000 en voor Ajax-uit 15.000 kaarten krijgen. :crazy:
Reply
#35
ha ha, even voor de boel uit de hand escaleert:

ja, ik vond het jammer dat ik niet even een berichtje terugkreeg dat een biertje er niet in zou zitten. Leek mij een kleine moeite.
nee, ik ben niet zo serieus als sommige nu denken. Ik had anders toch niet gevraagd of een biertje er dit keer in zou zitten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
Uit de hand escaleren. :lol:
Reply
#37
Gelijk heeft Bumme! Ik heb em meteen maar even gesmst dat een biertje er niet inzit dit weekend :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Hebben minimaal recht op één lange zijde daar.

Waarom zouden jullie daar recht op moeten hebben?

omdat we de beste supporters van het land zijn. dat moet beloond worden.

en natuurlijk omdat we alles kort en klein slaan als we het niet krijgen. jezus, jij weet ook helemaal niets he. 8-[
Reply
#39
Bumme Wrote:ha ha, even voor de boel uit de hand escaleert:

ja, ik vond het jammer dat ik niet even een berichtje terugkreeg dat een biertje er niet in zou zitten. Leek mij een kleine moeite.
nee, ik ben niet zo serieus als sommige nu denken. Ik had anders toch niet gevraagd of een biertje er dit keer in zou zitten.

waarom smste je mij dan dat je het zo'n teringlul vond dat hij niet reageerde en dat je hem de volgende keer weer zou utnodigen en hem dan in elkaar zou beuken? :-k
Reply
#40
Treesong Wrote:Gelijk heeft Bumme! Ik heb em meteen maar even gesmst dat een biertje er niet inzit dit weekend :eeeek:

je bent zeker bang dat je weer van en afstapje kukelt. \Big Grin/
Reply
#41
waf Wrote:
Treesong Wrote:Gelijk heeft Bumme! Ik heb em meteen maar even gesmst dat een biertje er niet inzit dit weekend :eeeek:

je bent zeker bang dat je weer van en afstapje kukelt. \Big Grin/

Dat zou dan zijn omdat jij in de weg staat met je dikke reet Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
waf Wrote:
Bumme Wrote:ha ha, even voor de boel uit de hand escaleert:

ja, ik vond het jammer dat ik niet even een berichtje terugkreeg dat een biertje er niet in zou zitten. Leek mij een kleine moeite.
nee, ik ben niet zo serieus als sommige nu denken. Ik had anders toch niet gevraagd of een biertje er dit keer in zou zitten.

waarom smste je mij dan dat je het zo'n teringlul vond dat hij niet reageerde en dat je hem de volgende keer weer zou utnodigen en hem dan in elkaar zou beuken? :-k

Damn! SMS was voor Davydoff bedoeld en ging over jou maar heb me blijkbaar ergens vergist. Vond je het niet verdacht dat ik zondag bij Beverwijk met je wilde afspreken?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Nu weet ik nog niet waar jullie zitten.........
Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:

vlnr: Lamme Lennie, Mukkus, Davydoff: :-& Hakkuh Dead
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Peter Wrote:Je hebt recht op 5%. Bij Volendam zijn dat wrs nog geen 500 kaarten. Dus je mag al blij zijn met die 750 stuks.

Van KNVB.nl:
Quote:Koopkaarten 23. De bezoekende deelnemer heeft, met inbegrip van kaarten voor de combiregeling, in beginsel bezoekende club recht op tenminste het aantal toegangskaarten conform het navolgend schema:
Capaciteit stadion thuisspelende club Minimum aantal kaarten bezoekende club
t/m 10.000 400 kaarten
vanaf 10.001 t/m 15.000 500 kaarten
vanaf 15.501 t/m 20.000 750
vanaf 20.001 t/m 30.000 1000
vanaf 30.001 1.200
In het veiligheidsoverleg, voorafgaand aan de wedstrijd, dient overeenstemming te worden bereikt over het aantal beschikbare kaarten en de wijze waarop deze kaarten worden verstrekt. Indien de deelnemers hierover niet tot overeenstemming komen, beslist het bestuur betaald voetbal. Kaarten mogen in dat geval niet worden aangeboden c.q. verkocht voordat het bestuur betaald

Volendam heeft een uitvak van 450 plaatsen, dat zijn er al 50 meer!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Mukkus Wrote:omdat we de beste supporters van het land zijn. dat moet beloond worden.

Een beloning voor de rest van Nederland zou kunnen zijn, om alvast een gedeelte preventief te ruimen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Hmm dan is die 5% de Europese norm ofzo. Zou anders niet weten waarom PSV een uitvak heeft van 1600 man als je maar 1200 man hoeft toe te laten.
Reply
#48
Lamme Lennie Wrote:Nu weet ik nog niet waar jullie zitten.........
Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:

Wij zitten op de Dr. Duintribune in vak DD op rij 1 ( eigenlijk recht achter de dug-out van Volendam).
Vooraf even een lekker visje eten in de BC maar ergens een biertje met jullie lijkt mij nog leuker.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Bumme Wrote:[( eigenlijk recht achter de dug-out van Volendam).

hopen dat verhoeven speelt dan!
Reply
#50
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:

vlnr: Lamme Lennie, Mukkus, Davydoff: [gay] [gay] [gay]

Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:

vlnr: Lamme Lennie, Mukkus, Davydoff: [gay] [gay] [gay]

Hakkuh

Volgens mij is het geen staantribune, waar we achter elkaar staan.....
Maar ik mag in het midden, dus ik kan langlaufen! Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Om maar met een oude mop te spreken: Wat vieren drie homo's op een fiets? De verjaardag van de middelste! \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Bumme Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nu weet ik nog niet waar jullie zitten.........
Mukkus heeft de eer om tussen Davy en mij in te zitten tegen Heerenveen :8:

Wij zitten op de Dr. Duintribune in vak DD op rij 1 ( eigenlijk recht achter de dug-out van Volendam).
Vooraf even een lekker visje eten in de BC maar ergens een biertje met jullie lijkt mij nog leuker.

wij zitten precies aan de andere kant.... naast het uitvak rond de middenlijn.

Ik mag geen bier van Sonja!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#55
Dus een biertje zou ergens anders moeten plaatsvinden. Ik verwacht dat wij rond 13:00 uur bij het stadion zijn dus doe maar een voorstel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Davydoff Wrote:Ik mag geen bier van Sonja!

Tsss... pas je anders niet in je vaders ouwe trouwpak? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Bumme Wrote:Dus een biertje zou ergens anders moeten plaatsvinden. Ik verwacht dat wij rond 13:00 uur bij het stadion zijn dus doe maar een voorstel.

joh, als hij niet wil dan laat je hem toch lekker aan de overkant...
Reply
#58
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Ik mag geen bier van Sonja!

Tsss... pas je anders niet in je vaders ouwe trouwpak? :waf:

Die grap had ik zelf al gekrabbeld in Metro :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#59
waf Wrote:
Bumme Wrote:Dus een biertje zou ergens anders moeten plaatsvinden. Ik verwacht dat wij rond 13:00 uur bij het stadion zijn dus doe maar een voorstel.

joh, als hij niet wil dan laat je hem toch lekker aan de overkant...

Ik voel druk.....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#60
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Dus een biertje zou ergens anders moeten plaatsvinden. Ik verwacht dat wij rond 13:00 uur bij het stadion zijn dus doe maar een voorstel.

joh, als hij niet wil dan laat je hem toch lekker aan de overkant...

Ik voel druk.....

Nergens voor nodig. Gewoon een berichtje sturen waar we wat afspreken of anders laten weten dat je liever alleen even zwaait vanaf de overkant.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: