The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome 2009
#31
Ad Wim Wrote:Mag ook naar mij hoor.

Wist van ML zeker dat hij online was. Ik zal het jou ook even vragen.
Reply
#32
Zijn al bezig Smile
Reply
#33
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/en/common/TrackIt.asp?file=/1/posting/2009/416/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/tennis/en/c ... 416/op.pdf</a><!-- m -->

Waar slaat dit op? Mogen alle Italianen een entertainment pot spelen tegen (oud) top-10 spelers ofzo?
Reply
#34
De db is al een tijdje open, let erop dat de helft van de quali's onder de draw nog gaat afvallen! Ik zie geen kans tot na middernacht jullie tijd de quali's op de juiste plaats in het schema te zetten (indien bekend, want volgens mij regent het nu), daar zorgt Mindlight voor (waarvoor wederom mijn dank!).
Reply
#35
No problem. Overigens wordt er gewoon gespeeld. Eerste quali die bekend is, is Hernych
Reply
#36
mindlight Wrote:http://www.atpworldtour.com/tennis/en/co...416/op.pdf

Waar slaat dit op? Mogen alle Italianen een entertainment pot spelen tegen (oud) top-10 spelers ofzo?

Laat maar, ik had me niet verdiept. Het is ter herinnering aan Luzzi.
Reply
#37
Nadal en Djoko past precies deze week, ik vind Kooltje daar wel de manager voor. Had jij trouwens Djoko niet als enige vorig jaar?
Reply
#38
het zou mooi zijn wanneer nadal eens een lekkere griepaanval zou krijgen ofzo. Terugtrekken en een weekje uitzieken....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Het programma is nu totaal anders, voorgaande jaren was het Monte Carlo, Barcelona, Rome en Hamburg achter elkaar voor em. Nadal kan het nu prima volhouden met deze week Rome, een weekje niets, Madrid, twee weken niets en dan RG.
Reply
#40
Inderdaad ja. Hij is al zo goed, hebben ze het programma ook nog ideaal voor hem gemaakt. Alleen Barcelona zou hij evt. kunnen skippen aangezien hij nu 3 weken achter elkaar speelt. Maar dat heeft ie niet gedaan en ik neem aan dat ie nu gewoon speelt en wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Nja het programma is wel anders dan vorig jaar natuurlijk, maar dit blijft de derde week op rij dat hij speelt. Dat was vorig jaar niet anders, en toen hield hij het niet vol. Daar ga ik deze week ook van uit :-"
Reply
#42
Ga jij daar maar vanuit, dan gaan wij er vanuit dat je ergens onderin eindigt deze week :-({|=
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ik heb ergens gelezen, dat hij last van blaren heeft :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Ga jij daar maar vanuit, dan gaan wij er vanuit dat je ergens onderin eindigt deze week :-({|=

Dat is in mijn geval geen schokkende veronderstelling nee. :-({|=
Reply
#45
Nadal is gewoon wel fit lijkt me. Als hij fit is dan is de kans dat hij het toernooi wint ongeveer 80%....? Of moet je dat gewoon op 95% inschatten?
Reply
#46
Overdune Wrote:Nadal en Djoko past precies deze week, ik vind Kooltje daar wel de manager voor. Had jij trouwens Djoko niet als enige vorig jaar?
Klopt!! Was erg leuk vooral doordat velen het een onbegrijpelijke keuze vonden.

Nadal nemen blijft een lastige keuze...Je maakt zoveel winst als hij net zo een ternooi heeft als vorig jaar en jij heby hem niet.
Reply
#47
Atp site ligt eraf wat betreft de activity...
Twijfel echt zwaar...Verwacht veel verschillende teams...
Reply
#48
Ik ook wel, maar wel marginale verschillen, aangezien er deze week waarschijnlijk weinig subtoppers echt rendabel zullen worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Juist wel. Met Seppi kan je veel verschil maken deze week :-({|=
Reply
#50
Tja, ik zie gewoon de grote jongens ver komen, maar die zijn bovenin allemaal te duur als je ervan uitgaat dat Nadal gaat winnen, en onderin te onzeker wie de finale gaat halen of ook te duur. Ik denk dat veel mensen dan voor de wat veiligere keuzes (quali's, goedkope andere jongens) zullen gaan dan voor een gok voor Verdasco, Gonzalez, Davydenko of Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Tja het team met de meeste kans op normale hoeveelheid punten is deze week niet hetzelfde als het team met de meeste kans op goud.
Reply
#52
Mijn team staat. Nadal, twee duurdere, Monaco en twee kleinere. Heb heel erg over Steppie zitten twijfelen, maar hem uiteindelijk niet opgesteld. Denk wel dat hij vaak gekozen zal zijn.
Reply
#53
Ik had zo graag Federer willen hebben...

Nu 350 euri over...Beetje veel maar is niet anders.
Reply
#54
Federer, tsja is wel een hele mooie gok, maar ook een zeer riskante. Kan van Ferrer verliezen, kan van Djoko verliezen. Anderzijds is hij bij een finaleplek wel redelijk rendabel.
Reply
#55
Ik heb precies 0 euro over Smile
Reply
#56
Murray, Verdasco en Gonzo = Nadal =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Nice Hag, ik heb zowel Murray, Verdasco, Gonzo als Nadal niet :lol:
Reply
#58
Ik ga voor een Andre- en Buursachtig veilig team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Ik ga voor een Andre- en Buursachtig veilig team.
Ik ook...Toch een saaie week dan...
Reply
#60
nadal gaat niet winnen deze week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: