The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome 2009
#91
Hoppa! Crivoi wint easy van Blake!
Youzhny meteen de break in de 2e set.
Starace 4-1 voor in de TB.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Ivo op 12 aces, breaken nu Jan, en uitserveren, zoniet moet Ivo de partij ook maar gewoon winnen.
Reply
#93
Ad Wim Wrote:Die Chela Undecided

Die Rochus kan toch wel een aardig balletje slaan, Tamp...

Chela is geen graadmeter op dit moment. Ik hoop voor je dat je Rochus niet in je team hebt.
Reply
#94
Ivo'tje =D>
Reply
#95
Zou mooi zijn als Youzhny wint. Het is inderdaad niet zo gek om ze allebei te nemen, maar voor weekwinst moet je keuzes maken en dat is Youzhny geworden. Crivoi slechts 10x gekozen :eeeek: , de must-pick van de week imo.
Reply
#96
gvd, hernych zo ineens gebroken.
starace van 5-2 naar 6-5. Laatste sp voorlopig dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Chela Undecided

Die Rochus kan toch wel een aardig balletje slaan, Tamp...

Chela is geen graadmeter op dit moment. Ik hoop voor je dat je Rochus niet in je team hebt.
Maar wel Crivoi, want dat was een must-pick! \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
_Tampie Wrote:Zou mooi zijn als Youzhny wint. Het is inderdaad niet zo gek om ze allebei te nemen, maar voor weekwinst moet je keuzes maken en dat is Youzhny geworden. Crivoi slechts 10x gekozen :eeeek: , de must-pick van de week imo.

Ook de keuze gemaakt ipv ze beide te nemen. Ook voor Youzhny gegaan. En uiteraard ook voor Crivoi. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
En prima ook van Ivo. Jammer van Gimeno.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wilde ook lang de keuze maken idd, maar had weinig alternatieven voor Gimeno. Dus maar voor de zekerheid van alletwee gegaan. Beetje laf, maar Youzhny is lang niet altijd een zekerheidje natuurlijk.
Reply
Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.
Reply
Droomscenario is dat Jantje nu opgeeft ivm de poll.
Reply
_Tampie Wrote:Zou mooi zijn als Youzhny wint. Het is inderdaad niet zo gek om ze allebei te nemen, maar voor weekwinst moet je keuzes maken en dat is Youzhny geworden. Crivoi slechts 10x gekozen :eeeek: , de must-pick van de week imo.
Ik heb er ook aan gedacht 1 van beiden te nemen, en dan alleen Youzhny, maar ik zag echt nergens een leuk alternatief voor 1000 euro. Had Fognini kunnen verkopen en Almagro kunnen nemen, dat was een optie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Regen? Overal stil behalve Montanes, die trouwens de TB wint =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.

Wat dus exact hetzelfde team is als Kuiper en Cornholio. Grote klasse heren! =D> =D>
Reply
_Tampie Wrote:Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.
Hoezo Gonzalez trouwens? Lijkt me overduidelijk zo'n week-te-laat-keuze...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen regen. Wel veel wind. Heb nu Starace-Montanes live. Hup Potito. Maak die drama TB weer goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mij ook, die gaat er af tegen Davy normaal gesproken.
Reply
Overdune Wrote:Nadal en Djoko past precies deze week, ik vind Kooltje daar wel de manager voor. Had jij trouwens Djoko niet als enige vorig jaar?
Roffaboy en Monsterachtig!
Hooguit 1600 punten...Met vooral Djoko behoorlijk wat risico.
Reply
Ik denk dat de meeste managers blij zullen zijn met 1600 punten aan het einde van de week.
Reply
OMG die wind!! Niet normaal. Ballen waaien zo weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.
Hoezo Gonzalez trouwens? Lijkt me overduidelijk zo'n week-te-laat-keuze...

Ik ben goed in week-te-laat keuzes (zie Wawrinka vorige week) en heb dus Gonzo en Ferrer. De loting voor beiden is ok, en Gonzo is rendabel als hij de QF haalt. Daarvoor moet hij wel van Davy winnen [-o< . Maar gravel is wel een seizoen waarin vorm een rol speelt, en Gonzo is ook relatief goedkoop imo (kan meer dan waar je voor betaalt). Ik zag het meer in nog een grote speler zitten dan een legertje rukkers, waarvan ik dus al de must-picks Monaco, Crivoi en Bellucci had, en Youzhny (eigenlijk ook wel een mustpick).
Reply
Hernych meteen de break! =D>
Youzhny naar 3-1.
Starace is mentaal de weg een beetje kwijt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ik denk dat de meeste managers blij zullen zijn met 1600 punten aan het einde van de week.
Klopt...Maar das maximaal...
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Ik denk dat de meeste managers blij zullen zijn met 1600 punten aan het einde van de week.
Klopt...Maar das maximaal...

Dus voor goud is het lastig, voor het klassement wellicht ok, alleen is de variantie erg groot (je kan er slechts 20 punten mee opstrijken als er 2 potjes verkeerd vallen Dead ).
Reply
Tsja, ik heb ook echt 0,0 vertrouwen in Ferrer deze week, maar wilde hem enkel hebben om te voorkomen dat ik straks naast Nadal nog een SF mis. Nu is het niet dramatisch als hij verliest want vrijwel iedereen heeft hem.
Reply
Mijn statistiek mag niet best zijn Tampie, variantie kan ik nog aan :8:
Maar klopt, het is een behoorlijk gebied, maar het is behoorlijk waarschijnlijk dat het tussen de 1010 en 1600 zal eindigen.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.
Hoezo Gonzalez trouwens? Lijkt me overduidelijk zo'n week-te-laat-keuze...

Ik ben goed in week-te-laat keuzes (zie Wawrinka vorige week) en heb dus Gonzo en Ferrer. De loting voor beiden is ok, en Gonzo is rendabel als hij de QF haalt. Daarvoor moet hij wel van Davy winnen [-o< . Maar gravel is wel een seizoen waarin vorm een rol speelt, en Gonzo is ook relatief goedkoop imo (kan meer dan waar je voor betaalt). Ik zag het meer in nog een grote speler zitten dan een legertje rukkers, waarvan ik dus al de must-picks Monaco, Crivoi en Bellucci had, en Youzhny (eigenlijk ook wel een mustpick).
Davy lijkt me normaal gesproken een exit, 4-0 achter in H2H en Davy is gewoon beter. Plus, Gonzo is imo nooit echt goed in week in week uit presteren. Ik moet nog zien of ie uberhaupt tegen Davy gaat uitkomen...
En voor dat geld zou ik dan liever Wawrinka hebben (of heb je die ook?).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Karlovic breakt terug. Dat mag Jantje natuurlijk nooit gebeuren in een 3e set op gravel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Starace wordt behandelt omdat ie gravel in z'n oog heeft en montanes heeft ook iets te mauwen. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: