The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen
#31
Kan ook idd. Ik heb ze net gewoon Online besteld... Kaartjes per email ontvangen..
Reply
#32
Heb jij die Kuiper? :lol:
Reply
#33
voor de dinsdag cruijff?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
kuiper Wrote:Of goeie connecties hebben. :wink:

Wil je graag dat ik rijd? :8: :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Jij haakt toch af :lol:
Reply
#36
mindlight Wrote:Jij haakt toch af :lol:

Tot 1 juni heb ik nog een aantal deadline's.
Daarna kan ik altijd wel vrij krijgen.

Dus ik ben erbij als BOB voor Kuiper :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Vamos David, vamos David :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Gezellig =P~
Reply
#39
Ik heb er ook zin in :-({|=

Moet Kuiper wel ff zijn connecties aanspreken :wink:

Zondag ga ik immers ook al.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Kuiper reageert nog niet...

Hij is vast een kaartje aan het regelen Hakkuh Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Moet je perse tickets kopen voor de tribune van de hoofdbaan?
Kun je geen tickets kopen voor de buitenbanen om zo een partij naar keuze te bekijken? Of kan dit altijd?
Welke tickets hebben jullie?
Reply
#42
buurs Wrote:Kuiper reageert nog niet...

Hij is vast een kaartje aan het regelen Hakkuh Notworthy

Het spijt mij enorm buurs. Maar ik had inmiddels al een poosje 4 kaartjes geregeld.
Echter na het afhaken van Musse heb ik de drie overige kaarten toebedeeld aan de Baakse Boys.
Helaas heb ik geen kaartje voor jou, wellicht een volgende keer.

Ik wil zondag ook wel graag heen samen met Musse. Dus dat bekijken we nog even.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#43
Haggie Wrote:voor de dinsdag cruijff?

Ja voor de dinsdag..
Reply
#44
buurs Wrote:Kuiper reageert nog niet...

Hij is vast een kaartje aan het regelen Hakkuh Notworthy

[gay]
Reply
#45
Ik heb de kaarten gekregen via Avero Achmea. Via hun krijg ik al jaren kaarten hiervoor. Meestal 2, maar dit jaar dus 4.
Dat zijn VIP-kaarten, met eten en drinken erbij. We zitten altijd aan de korte zijde. Ik weet niet of dat B2 of D2 is. Kijkt wel mooi en je zit er kort bovenop, je kunt de spelers bijna aanraken (dat wordt nog wat met Haggie :wink: )
En het mooie is dat je op alle banen kunt kijken (dus niet alleen centre court). Dat vind ik juist het mooie eraan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
Netjes hoor Kuiper, erg gaaf!

Maar betekent dat dat je dan niet gezellig bij ons zit?
Reply
#47
mindlight Wrote:Netjes hoor Kuiper, erg gaaf!

Maar betekent dat dat je dan niet gezellig bij ons zit?

Alleen op het CC niet natuurlijk. Op de buitenbanen kun je overal gaan zitten. En de drank en eten halen we natuurlijk bij Avero Achmea vandaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#48
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Netjes hoor Kuiper, erg gaaf!

Maar betekent dat dat je dan niet gezellig bij ons zit?

Alleen op het CC niet natuurlijk. Op de buitenbanen kun je overal gaan zitten. En de drank en eten halen we natuurlijk bij Avero Achmea vandaan.

Ge-wel-dig =D>
Reply
#49
Klinkt goed, dan benoem ik bij deze Scholten als bier-smokkelaar =P~
Reply
#50
andre Wrote:Moet je perse tickets kopen voor de tribune van de hoofdbaan?
Kun je geen tickets kopen voor de buitenbanen om zo een partij naar keuze te bekijken? Of kan dit altijd?
Welke tickets hebben jullie?

1 kaart kost ongeveer 25 euro en dan kun je naar alle banen toe, dus ook centre court.

als je 1 van de eerste dagen heen gaat, zie je alle spelers ook trainen.

Zo heb ik vorig jaar trainingspotjes gezien tussen canas - clement, Ljubicic - verdasco, safina, chakvetatze, krajicek en haase - verkerk oa
en op de zondag worden ook nog de q gespeeld.
toen speelde ik nog een discutabele rol tussen becker en middelkoop :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
mindlight Wrote:Klinkt goed, dan benoem ik bij deze Scholten als bier-smokkelaar =P~

Haha, gewoon elke keer 10 bier voor 4 man halen, dan blijft er altijd wel wat over :razz:
Reply
#52
Genau!
Reply
#53
Ik zou me daar maar niet al te veel op verheugen.
De controle is behoorlijk streng. Ik was een keer mijn VIP-kaart kwijt, maar ik kwam de VIP-tenten bijna niet meer in. Na veel gezeur en de juiste mensen kennen lukte dat alsnog.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#54
Ahh dat is wel jammer zeg. Nja betaald de tap leegdrinken is ook niets mis mee natuurlijk. En over het algemeen zijn de buitenbanen toch de mooie partijen, beetje kloten vlak op het veld Big Grin
Reply
#55
Als die vip kaarten niet persoonsgebonden zijn, dan is het toch heel simpel:

baak blijft binnen.

kuiper loopt met 4 kaarten naar buiten.
en de rest kan naar binnen! Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
wij zullen zeker niet alleen op het CC vertoeven. Een biertje met alle forummers is natuurlijk top. Klinkt goed, die plaatsen die wij hebben. Het moet nu alleen ff mooi weer worden, that's all!

Gaat een mooi forumdagje worden, is adje er ook?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Hehehehe Buurs, zo nu en dan komt er toch nog eens wat zinnigs uit Icon_twisted
Reply
#58
ik moest denk ik niet voor niets mijn adresgegevens geven aan kuiper :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper reageert nog niet...

Hij is vast een kaartje aan het regelen Hakkuh Notworthy

Het spijt mij enorm buurs. Maar ik had inmiddels al een poosje 4 kaartjes geregeld.
Echter na het afhaken van Musse heb ik de drie overige kaarten toebedeeld aan de Baakse Boys.
Helaas heb ik geen kaartje voor jou, wellicht een volgende keer.

Ik wil zondag ook wel graag heen samen met Musse. Dus dat bekijken we nog even.
Wat een vriendschap hebben jullie toch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
buurs Wrote:Als die vip kaarten niet persoonsgebonden zijn, dan is het toch heel simpel:

baak blijft binnen.

kuiper loopt met 4 kaarten naar buiten.
en de rest kan naar binnen! Icon_twisted

Wellicht zou het kunnen, maar ik wil zeker niet mijn privileges daar te grabbel gooien. Ik wil ook de volgende jaren nog weer daar naar toe. Wellicht volgend jaar 8 kaartjes. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: