The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen
#91
ik hoop dat Lazio present is :8:
Reply
#92
zondag:
Buurs

Dinsdag:
Kuiper, CC, Scholten, Haggie, Ml, Stille...
André, Triple, Ad, cruijff??
Wie nog meer?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Haggie Wrote:zondag:
Buurs

Dinsdag:
Kuiper, CC, Scholten, Haggie, Ml, Stille...
André, Triple, Ad, cruijff??
Wie nog meer?

Het is voor mij de maandag geworden... Dinsdag en woensdag komen er wat Amerikanen over Sad
Reply
#94
Is er al meer bekend? Ik ben er zowiezo op dinsdag bij. Helaas geen Seppi maar genoeg andere lui om aan te moedigen. Ik neem aan dat wij bij de kassa afspreken zodat we met zijn allen bij elkaar kunnen zitten. De eerste wedstrijden beginnen 11 uur dus lijkt me 10.30 uur een mooie tijd. Ik kom wel met de auto dus voor mij geen drankfestijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
Scholten, Haggie en ik komen met Kuiper mee. Uiteraard ook de dinsdag. Ik dacht dat Kuiper ons ergens van de trein wilde oppikken. Wij gaan iig wel flink zuipen daar. Wordt een fantastische dag. Ik neem zoveel mogelijk spelers die op dinsdag spelen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
1. Safina, Dinara (1) (1) .................die wil ik weleens een partij zien slaan.
2. Pennetta, Flavia (14) (2)
3. Cibulkova, Dominika (18) (3) ......... ik zal mijn oordeel eens vellen...
4. Benesova, Iveta (20) (4)
5. Santangelo, Mara (35) (5)
6. Errani, Sara (36) (6)
7. Bondarenko, Alona (41) (7)
8. Cirstea, Sorana (42) (8)
9. Schiavone, Francesca (44) (9)
10. Tanasugarn, Tamarine (46) (10)
11. Safarova, Lucie (49) (11)
12. Kvitova, Petra (50) (12)
13. Rybarikova, Magdalena (51) (13)
14. Vinci, Roberta (52) (14)
15. Peer, Sharar (54) (15)
16. Vesnina, Elena (55) (16)
17. Niculescu, Monica (55) (17)
18. Groenefeld, Anna-Lena (57) (18)
19. Pazek, Tamiras (60) (19)
20. Bondarenko_, Kateryna (61) (20)
21. Shaughnessy, Meghann (61) (21)
22. Czink, Melinda (62) (22)
23. Dechy, Nathalie (63) (23)
24. Wickmayer, Yanina (65) (WC)
25. Krajicek, Michaella (128) (WC

de rest kan me gestolen worden....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
WILD CARD VOOR SLUITER EN HUTA GALUNG
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Safina :crazy:
Ze kan hard slaan maar wat een rotkop zeg.

Cibulkova! =D>
Kraai is altijd wel even aardig om te kijken natuurlijk.

Verder zal er tussen al die Russische, Roemeense en andere Oostblok-namen toch nog wel een fijn popje zitten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
centre court Wrote:Safina :crazy:
Ze kan hard slaan maar wat een rotkop zeg.


Cibulkova! =D>
Kraai is altijd wel even aardig om te kijken natuurlijk.

Verder zal er tussen al die Russische, Roemeense en andere Oostblok-namen toch nog wel een fijn popje zitten?

Stepanek ga je als vrouw toch ook niet kijken omdat hij zo lekker is.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zondag is de wedstrijd:

clijsters - krajicek :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:zondag is de wedstrijd:

clijsters - krajicek :o

Kun je 12 games kijken, leuk man :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genoeg Oost-Europese vrouwen :eeeek:
Ik kan mijn lol iig op daar!

En kort daarna door op vakantie naar Praag, gevolgd door een vakantie naar Krakau, en waarschijnlijk in september naar Vilnius =P~
Reply
Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er ook dinsdag. Ga toch wel erg graag met de auto, aangezien dat gratis is, maar het vooruitzicht om te drinken bevalt me ook wel. Zeker na de Davis Cup vorige keer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er ook dinsdag. Ga toch wel erg graag met de auto, aangezien dat gratis is, maar het vooruitzicht om te drinken bevalt me ook wel. Zeker na de Davis Cup vorige keer...

=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Om nou als enige met OV te gaan heb ik dan weer totaal geen zin in, zeker omdat het een geklooi is met bussen. Dan pak ik denk ik toch ook de auto maar...
Reply
Drinken Ad, drinken. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Om nou als enige met OV te gaan heb ik dan weer totaal geen zin in, zeker omdat het een geklooi is met bussen. Dan pak ik denk ik toch ook de auto maar...

Dat denk ik toch niet... :roll: !

25graden, zon en .............. juist........BIER!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja dat weet ik wel, maar ik reis al nooit met het OV, en ik vind de trein/metro nog wel acceptabel, maar om nou in de brandende zon met een draaiend hoofd op de bus van Rosmalen naar Den Bosch te gaan staan wachten in m'n eentje heb ik weer minder zin in :-k
Reply
Tja, jullie kunnen ook nog eens lekker gratis drinken in zo'n VIP-tent. Wij zijn overgeleverd aan de barren op het complex en zijn ook maar met z'n drieën, waarvan er 1 sowieso niet drinkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De kans dat het is uitverkocht lijkt me niet echt een optie, dus tijdens de wedstrijden kunnen we natuurlijk bij elkaar zitten. Mochten wij niet op de korte zijde zitten natuurlijk :wink: Icon_twisted .. Het mooiste is toch om bij elkaar te zitten.
Ik weet ook niet precies hoe het met onze kaarten zit, en hoe en wat.. maar daar komen we die dag wel achter Smile!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Ja dat weet ik wel, maar ik reis al nooit met het OV, en ik vind de trein/metro nog wel acceptabel, maar om nou in de brandende zon met een draaiend hoofd op de bus van Rosmalen naar Den Bosch te gaan staan wachten in m'n eentje heb ik weer minder zin in :-k
Als ik met OV kom, rij ik natuurlijk wel via Utrecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, dat kan niet, dat VIP deel is afgescheiden van het klootjesvolk op Rosmalen :lol: Hooguit op de buitenbanen kunnen we bij elkaar zitten.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja dat weet ik wel, maar ik reis al nooit met het OV, en ik vind de trein/metro nog wel acceptabel, maar om nou in de brandende zon met een draaiend hoofd op de bus van Rosmalen naar Den Bosch te gaan staan wachten in m'n eentje heb ik weer minder zin in :-k
Als ik met OV kom, rij ik natuurlijk wel via Utrecht.

Daar hoop ik dan ook op! En anders toch met OV reizen van de Baakse Boys.
Reply
mindlight Wrote:Nee, dat kan niet, dat VIP deel is afgescheiden van het klootjesvolk op Rosmalen :lol: Hooguit op de buitenbanen kunnen we bij elkaar zitten.

Je kunt van VIP wel naar het klootjesvolk toe toch? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja dat weet ik wel, maar ik reis al nooit met het OV, en ik vind de trein/metro nog wel acceptabel, maar om nou in de brandende zon met een draaiend hoofd op de bus van Rosmalen naar Den Bosch te gaan staan wachten in m'n eentje heb ik weer minder zin in :-k
Als ik met OV kom, rij ik natuurlijk wel via Utrecht.

Daar hoop ik dan ook op! En anders toch met OV reizen van de Baakse Boys.
Hoe bedoel je dat laatste?

En ik wil op zich wel liever drinken, want de vorige keer ging het maar als een nachtkaars uit toen iedereen opeens weg ging...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja dat weet ik wel, maar ik reis al nooit met het OV, en ik vind de trein/metro nog wel acceptabel, maar om nou in de brandende zon met een draaiend hoofd op de bus van Rosmalen naar Den Bosch te gaan staan wachten in m'n eentje heb ik weer minder zin in :-k
Als ik met OV kom, rij ik natuurlijk wel via Utrecht.

Daar hoop ik dan ook op! En anders toch met OV reizen van de Baakse Boys.
Hoe bedoel je dat laatste?

En ik wil op zich wel liever drinken, want de vorige keer ging het maar als een nachtkaars uit toen iedereen opeens weg ging...

Nu is het lekker weer en drinken we makkelijker tussen de wedstrijden. Niet dat het zonder bier minder gezellig is, maar als je een keuze hebt..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou dat de Baakse Boys alsnog besluiten met OV te komen, ook zij zitten dan ergens met een busverbinding die ze moeten pakken Wink

En idd, een hoop bier lijkt me dit keer ook wel geschoten!
Reply
Vorige keer was natuurlijk Ahoy, daar is 't allemaal wat stijver en wat duurder. Niet echt een plek om flink te zuipen. Dat kan in Rosmalen en met de Davis Cup beter natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:De kans dat het is uitverkocht lijkt me niet echt een optie, dus tijdens de wedstrijden kunnen we natuurlijk bij elkaar zitten. Mochten wij niet op de korte zijde zitten natuurlijk :wink: Icon_twisted .. Het mooiste is toch om bij elkaar te zitten.
Ik weet ook niet precies hoe het met onze kaarten zit, en hoe en wat.. maar daar komen we die dag wel achter Smile!

We hebben inderdaad toegang tot het VIP-dorp, waar we in de Avero Achmea tent kunnen vreten en zuipen.
Daarnaast zitten we op het CC aan de korte zijde, maar niet genummerd dus we kunnen helemaal vooraan zitten en de spelers/sters bijna aanraken.
Op de buitenbanen kunnen we zitten waar we willen. Dus we hebben ruimte genoeg om als forum-kliek bij elkaar te zitten. Alleen op het CC misschien niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:Nou dat de Baakse Boys alsnog besluiten met OV te komen, ook zij zitten dan ergens met een busverbinding die ze moeten pakken Wink

En idd, een hoop bier lijkt me dit keer ook wel geschoten!

Adje en ML, wij kunnen inderdaad overwegen om met jullie vanaf Utrecht, Amersfoort (of liever) Nijmegen met het OV naar Rosmalen te gaan. Dat maakt het voor julie natuurlijk interessanter om met de trein te gaan (40% korting door OV-jaarkaart van Haggie en mij). Samen bier drinken heeft natuurlijk wel wat he :wink:
Reply


Forum Jump: