The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen
Verdomme. Helaas niet door de loting heengekomen vanuit mijn weekend werk bij Perry Sport om mee te mogen doen aan een clinic die vrijdags wordt gegeven.. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, ze zullen wel denken: die snotaap werkt hier net een paar weken, die reiken we niet meteen de leukere dingen aan :8:
Reply
Stille Wrote:Kendrick is cool!

Ik ben overtuigd hoor. Heb vandaag Kendrick zien spelen en heb idd vermakelijke dingen gezien. Racket achter de rug langs en dan slaan, een schitterende duikvolley en het feit dat Robert in de tweede set zijn racket wilde afgeven aan het ballenmeisje maken hem een mooie entertainer :8:
Reply
Ik heb mijn kaarten voor as zondag binnen :razz:

Het is bijna uitverkocht, waarschijnlijk vanwege de demonstratiepartij Clijsters - Krajicek :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wordt jij nu zo blij van die wedstrijd?

kleine Kraai is totaal niet in vorm en Clijsters raakte in de demonstratie partij op wimbledon ook geen ene klikker.
Kan een lekker potje worden Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb vrij gevraagd en gekregen voor volgende dinsdag, dus ik ben er ook bij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:Big Grin !

Goed bezig Ad!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse adje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Top Ad! Hetzelfde geldt overigens voor mij, dus mijn deelname is ook zeker. Ad, wij hebben nog wel even contact over hoe en wat mbt de reis, maar dat komt wel goed.
Reply
De kans is levensgroot dat ik dinsdag met enkele collega's ook Rosmalen bezoek (als de buienradar geen nat pak voorspelt).
Reply
je hoort ons wel "horen" arco, wanneer je komt ... :wink: Hakkuh !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We hebben de S
We hebben de A
etc...

Zou gaaf zijn Arco!
Reply
voor wie juich jij ml?

SA.....ntoro?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andre SA
Safin
Santoro
Safina

En ga zo maar verder, was eigenlijk meer een korte impressie van hoe ik de dag voor me zie :8:
Reply
Mooi. Dan zien we elkaar dinsdag. Laten we hopen op mooi weer, maar dat komt wel goed als ML en ik er zijn :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html">http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_ve ... emble.html</a><!-- m -->

Ziet er goed uit, maar die regen is jammer.
Reply
Het goede gezelschap is al in orde, nu is het inderdaad hopen op mooi weer, maar toch ook wel op mooie potjes. Als je van die dramawedstrijden krijgt, ben je al snel geneigd dit te compenseren met meer en meer bier.
Reply
Zondag wordt het weer iig heerlijk :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:Het goede gezelschap is al in orde, nu is het inderdaad hopen op mooi weer, maar toch ook wel op mooie potjes. Als je van die dramawedstrijden krijgt, ben je al snel geneigd dit te compenseren met meer en meer bier.

Ik stem derhalve voor dramawedstrijden :-({|=
Reply
Ok, dan wachten op de loting en hopen op Hernych-Phau en Devilder-Gimeno op de dinsdag :8:
Reply
Nou ja, voor Devilder ga ik toch eens goed zitten, die heeft mijn onvoorwaardelijke steun!
Laten we daar maar mee beginnen dan, beter kan het toch niet worden, en kan het bier gaan vloeien.
Reply
Ik ga onvoorwaardelijk voor Gilles Muller. Laten we toch hopen dat ie op dinsdag speelt. [-o< Heb hem schitterende potten zien spelen. Vorig jaar(of toch dit jaar?) nog op een GS tegen Potro en hij won jaren terug met 7-6 7-6 7-6 van een onverslaanbaar geachte Roddick op de US Open. Wat een servicekanon! Uiteraard mag ie er deze week wel spoedig uit.

Ad zal als Ajacied wel Dudi Sela als favoriete speler hebben. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Of Harel Levy :lol:

Nee, mijn gok is dat Ad vol achter Phau gaat staan op Rosmalen, ik hoop op een eerste ronde loting tegen Devilder Icon_twisted
Reply
Scholten! Wrote:
Stille Wrote:Kendrick is cool!

Ik ben overtuigd hoor. Heb vandaag Kendrick zien spelen en heb idd vermakelijke dingen gezien. Racket achter de rug langs en dan slaan, een schitterende duikvolley en het feit dat Robert in de tweede set zijn racket wilde afgeven aan het ballenmeisje maken hem een mooie entertainer :8:
Maar daar krijg ik dan weer geen punten voor Sad
Reply
Nee, jij mag woensdag de longen uit je lijf schreeuwen Eli! :-"
Reply
Scholten! Wrote:
Stille Wrote:Kendrick is cool!

Ik ben overtuigd hoor. Heb vandaag Kendrick zien spelen en heb idd vermakelijke dingen gezien. Racket achter de rug langs en dan slaan, een schitterende duikvolley en het feit dat Robert in de tweede set zijn racket wilde afgeven aan het ballenmeisje maken hem een mooie entertainer :8:
Kendrick is ook toegelaten tot Eastbourne, lijkt erop dat 'ie daar gaat spelen.
Reply
Dat klopt helemaal Mist, in plaats van Minar en Kendrick mogen wij (voorlopig) Navarro en Andujar verwelkomen als vervangers van Ancic en Nieminen.
Navarro kan dan mooi Haggie bedanken voor het op scherp zetten van Granollers vorig jaar.
Reply
Met nog wat meer afmeldingen kan het trouwens echt interessant worden. Eerste alternates op de lijst zijn nu Koellerer en Baghdatis.
Reply
Navarro en Andujar. Sad Het moet natuurlijk wel een beetje niveau zijn. Anders hadden we de forumdag beter deze week kunnen plannen tijdens de future in Apeldoorn waar Tripple 't over had. :wink:

Koellerer is daarentegen wel een held natuurlijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze zijn bezig Federer naar Rosmalen te halen :eeeek: :8:

Mocht hij komen, dan zal zijn 1e partij op maandag of dinsdag zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: