The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
buurs Wrote:10 uur is de loting

10 uur Engelse tijd neem ik aan?
Reply
klopt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zeg dan gewoon 11 uur Buursmans
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Lekker trouwens weer van e organisatie: Haas gaat opeens door de withdrawal van Monfils van unseeded naar 24e geplaatst...

Qua kwaliteiten en vorm wel terecht natuurlijk dat ie wordt geplaatst.
Klopt, maar wel vreemd dat ie aanvankelijk niet geplaatst was en nu opeens naar 24 springt. Het heeft er waarsch mee te maken dat ie nu in de top 32 komt, en dan opeens die resultaten van de afgelopen jaren gaan meetellen. Rare knakkers daar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik begrijp dat nadal straks een persconferentie geeft. Als hij niet speelt zal hij uit de draw gehaald worden. Dan schuiven de plaatsingen op neem ik aan? Dan zullen Federer en Murray elkaar niet voor de finale treffen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, volgens mij veranderen de seedings nog tot het moment dat de OOP voor maandag uit is. Dus als Nadal zich vanavond terugtrekt, zal Roger 1e geplaatst zijn en Murray 2e. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Nadal iig begint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, volgens mij veranderen de seedings nog tot het moment dat de OOP voor maandag uit is. Dus als Nadal zich vanavond terugtrekt, zal Roger 1e geplaatst zijn en Murray 2e. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Nadal iig begint...

Als hij vanmiddag 15.30 een potje smeer krijgt van Wawrinka, dan moet ik het nog zien. Met een beetje karakter speelt hij gewoon en accepteert hij een verlies, mocht deze komen.

ps. Wat is het jammer dat Roger de AO niet kon winnen zeg! Anders had hij ze alle4 dit jaar kunnen pakken :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
9:43

The big issue to watch out for is what side of the draw number three seed Andy Murray gets. Neither Rafael Nadal or Roger Federer would fancy a semi-final against the Scot.

9:37

The Wimbledon draw is happening today at 10am. We will be live blogging the draw and updating Twitter at twitter.com/wimbledon. In the men's draw it is all subject to change if Rafael Nadal pulls out because of injury.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
9:47

Another name to watch out for is Taylor Dent. Dent reached the fourth round at Wimbledon a few years back before he got hit by a series of back problems. Yesterday he reached the main draw via qualification. That means he has had three matches on grass to hone his game and he still has a massive serve.

No seed would want to draw him in the first or second round.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:9:43

The big issue to watch out for is what side of the draw number three seed Andy Murray gets. Neither Rafael Nadal or Roger Federer would fancy a semi-final against the Scot.
Hahaha, hoezo chauvinistisch?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, volgens mij veranderen de seedings nog tot het moment dat de OOP voor maandag uit is. Dus als Nadal zich vanavond terugtrekt, zal Roger 1e geplaatst zijn en Murray 2e. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Nadal iig begint...

Maar ze gaan nu loten, als Nadal vanavond besluit niet te komen, gooien ze dan die hele loting op de kop door alle seeds door te schuiven?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hmmm, daar heb je wel een punt. Ik neem aan dat ze niet de hele loting overhoop zullen gooien. Volgens mij hebben ze groepjes met seeds waar ze dan iets in veranderen. Dus in dit geval denk ik dat alleen de top 4 opschuift. Kan me nl ook niet voorstellen dat ze dan de plaats van Nadal met een ll opvullen en Federer 2e geplaatst laten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit speelde eerder dit seizoen toch ook met Wawrinka, waardoor Montanes op schuiven, etc etc. Volgens mij blijft er veel gelijk, maar zoals Ad aangeeft, krijg je dan gasten die doorschuiven.
Reply
10uur scherp! Laat de loting maar beginnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Nadal bij Djoko komt krijg je hele leuke situaties. Nadal gaat wss niet ver komen, Djoko ook te duur als ie geen finalist wordt. Wie wordt er dan in dat gedeelte wel de finalist voor 1200 punten? Maar zal wel gewoon nadal-murray en djoko-fedex worden. dan is er niet veel aan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal zit bij Murray.

(Breaking Draw News: Nadal V Murray in the SemiFinals)
Reply
Volgens Twitter zit Nadal bij Murray. Tyfus Murray, nu gaat ie nog de finale halen ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal - Murray!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:Nadal zit bij Murray.

Icon_evil
Waar volg je dat?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke, mijn team is klaar :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nadal begint tegen clement. heerlijk voor ML. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Elikian Wrote:Nadal zit bij Murray.

Icon_evil
Waar volg je dat?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://twitter.com/Wimbledon">http://twitter.com/Wimbledon</a><!-- m -->
Reply
Mooi, Arnaud heeft iig een gemakkelijke eerste pot om zijn punten van vorig jaar te verdedigen dan Icon_twisted
Reply
Nadal-Clement, dat is jammer, want dat is een eitje voor Rafa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray-Kendrick, daaaaaaaag Murray \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
SMBtechnisch een zekere 2e ronde :p
Reply
Murray-Kendrick.

Die Kendrick moest vorig jaar of dat jaar ervoor tegen Nadal starten. Wat een pech voor deze held.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waar volgen jullie dit?
Reply
Elikian Wrote:SMBtechnisch een zekere 2e ronde :p

Ik ga eens meejuichen met Kendrick ditmaal \Big Grin/
Reply
nadal draws lleyton hewitt in second round

Ook al een eitje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: